Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Vika45678 2 травня 2024, 21:42
3 дні назад я перевищила ліміт у 60000 тис, банк обмежив карту попросив надати документи. Я одразу надала документи і всі пояснення після чого сказали очікувати 1 календарний день і звісно ж на наступний день зі мною ніхто не зв’язався і з карти не було знято обмеження. Вже на протязі 3 днів я намагаюся дізнатися коли ж вже нарешті обмеження буле знято чи дадуть якусь конкретну відповідь. Відповідаю ТМ самим текстом кожного разу що ніби то багато заявок і моя розглядається, а коли саме її розглянуть не відому. Не раджу мати жодних справ з цим банком бо не зрозуміли коли отримаєте доступ до своїх грошей, якщо виникне така ситуація
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2024, 10:45
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Приносимо вибачення за збільшений регламент розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.

Будемо раді співпрацювати надалі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
deneeska 2 травня 2024, 19:29
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Прийшол зняти депо у доларі. Касирка каже тількі старі купюри, ок кажу покажить у ваших руках купюри, я підтвержу буду брать чи ні. Відмова. Почали посилати читать постанови нацбанка № 1, 75 и 76. Потикал дурочку нач відделення у ці постанови, що нема такого, мовчить *** що води набрала. Каже ви дуже вумний, ми вас заблокуемо на обслуговування. Ну добре, прийшов у другий раз, кажуть вас заблокували за шахрайство. Які докази? Нема доказів, ми так вирішили. Ну кажу хай вам щастить
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2024, 10:27
Добрий день!

Детально перевірили всю інформацію.

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Вам було запропоновано отримати купюри які були в касі на момент звернення.

На даний час Банком прийнято рішення щодо обмеження Вашого обслуговування.

Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
makarenkokaty92 2 травня 2024, 13:23
Я дуже задоволена роботою працівників, А банку, настільки швидко і просто вирішили мою проблему! Раніше була у приват банку, зараз розумію вже остаточно що не повернусь до них!
Величезне дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 травня 2024, 13:54
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xo4y 1 травня 2024, 16:36
Інколи коли я розраховують доларовую карткою то не йде нарахування кєшбєку на ту категорію яку я вибрав, звертаюсь до оператора й вони повертають, але вони повертають ту суму яка повинна в грн. Тобто останній раз я розрахувався на 75.38 доларів по категорії Продукти й Супермаркети, мені кешбек не нарахували, звернувся до оператора й мені нарахували 0.53 грн. Начебто все вірно, 0.53 це є 0.7 відсотка від суми, але потрібно нарахувати 0.53 долара. Я розумію що кешбек повинен бути в грн, то потрібно ці 0.53 долара помножити на їхній курс. Це вже не в перший раз. Що саме цікаве то так відбувається тільки тоді коли кешбек не нараховується автоматично й після звернення оператора то нараховується але з різницею в курсі. Коли автоматично нараховується кешбек то нараховується все вірно. Питався роз’яснити це оператору так у них відповідь тільки одна — кешбек нараховується тільки в грн, так добре, тоді помножте його на курс. Чому автоматично все вірно робиться, а коли через оператора то якось неправильно?!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 20:27
Добрий день!

Відсутність нарахування в цій ситуації пов'язано з тим, що торговою точкою обрано mcc-код, який не відповідає категорії транзакції та не відповідає вибраним Вами категоріям.

Перелік кодів МСС у відповідності категорії «продукти та супермаркети» Ви можете переглянути у застосунку АБанк24 у розділі «Кешбек» далі «інфо».

Ми завжди раді допомогти в таких ситуаціях та детально розглядаємо кожне питання Клієнтів. Ми перевіримо Ваші звернення та вже займаємось донарахуванням різниці кешбеку у відповідності сумі транзакції у гривневому еквіваленті. За результатом проінформуємо Вас.
Anzelika888 1 травня 2024, 15:10
На фоне обстоятельств и происходящего очень поднимает настроение обслуживание и услуги Абанк!!! Условия кредитной карты и скидки в АТБ!!! Товары в рассрочку!!! Всегда без проблем, всегда легко и доступно!!! Из всех банков Абанк стал мне реальной поддержкой.Я всегда защищена от любых финанансовых проблем!!! Благодарю!!! Процветания и успехов!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 15:30
Добрий день!

Ми безмежно вдячні, що Ви так високо оцінили наші продукти. Ми будем і далі підтримувати високий рівень, особливо за такої теплої підтримки 🍏💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
energolux 1 травня 2024, 14:30
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 61
А-банк заблокировал наш счёт Предпринимателя. на 17000грн. Мы выставили им судебный иск на 162000грн.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 16:05
Добрий день!

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwertuwiqia 1 травня 2024, 10:00
Добрий день. Хочу написати свою історію з А-банком. Мені встановили ліміт на поповнення, попросили довідку про доходи я її надала. Також більшість переказів (90%) — це мікрозайми і це все видно в УБКІ, думаю вони бачать скільки там мікрозаймів. Решту, це моя ЗП, мама перекидала та бабуся, щоб я погасила мікрозайми. В мене є розстрочка на витрати в цьому банку, і я написала в підтримку, що робити. Відповіли, що я можу перед датою платежу, звертатись у підтримку і обмеження будуть знімати, щоб я могла закинути суму, щомісячного платежу. Але тепер прочитавши відгуки, я переживаю, бо в принципі мені банк подобається, багато крутих штук (та ж розстрочка на витрати, цього немає ніде, а мені вона справді допомогла). Чи справді мені доводять це зробити, можливо у когось була схожа ситуація?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 11:05
Добрий день!

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
Іван Качмарський 1 травня 2024, 9:59
В серпні 2022 року мною було переведено кошти на рахунок українського перевізника який мав перевезти мою сестру на інше місце роботи за кордоном. Перевізник в зазначений час не з’явився, по телефону почали розповідати якісь нісенітниці, а потім взагалі перестали відповідати…
Я подав скаргу про шахрайство через чат-бот А-Банку. Хочу зазначити що менеджер який зі мною спілкувався все чітко пояснив і допоміг подати скаргу… Пройшло майже два роки. Я відверто вже забув про це, і не надіявся що з того щось вийде…
Вчора до мене зателефонували! Я спочатку не зрозумів, про що йдеться. І навіть подумав що то знову якісь шахраї … І лише після телефонної розмови пригадав усі подробиці тієї справи. Менеджер що зі мною спілкувалася спочатку помилилася в сумі, через що я не зрозумів про що саме йдеться. Але через кілька хвилин перетелефонувала, вибачилась і сказала що вона помилилася в сумі… Тоді все стало на свої місця, мене попросили надати свої реквізити для повернення коштів…
Сьогодні прийшло поповнення на мою карту…
Дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:27
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінюєте роботу наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді прийти на допомогу Клієнту 🤗🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
polinais 1 травня 2024, 0:56
Заблокували картку без причини, просять різні скріни всі ці скріни були надані від разу, вони в свою чергу сказали, «Ми передали Ваше питання на розгляд. Як будуть рекомендації щодо розблокування картки, з даного питання з Вами зв’яжеться профільний фахівець протягом п’яти робочих днів (дзвінки проводяться з 09:00 по 21:00).» в ітозі пройшов місяць ніхто не звязався, ще раз пишу — відповідають так «Зверніть увагу, зараз є черга у відпрацюванні заявок, тому терміни можуть бути збільшені.
Вибачте, будь ласка, за тривалість в очікуванні.»
питання скільки чекати ??? ігнорять сутками в ітозі кажуть що 180 днів можуть розбиратися вони там, ну брєд а-банк шляпа!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:57
Добрий день!

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 травня 2024, 9:35
Відгук не зарахований (на 03.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ilona Kostyrenko 30 квітня 2024, 23:45
Велике дякую гарячій лінії Абанку, а точніше Богдану та Роману 😁😏💗
За швидкі та професійні відповіді, за терплячість та позитивний досвід. Було приємно вести розмову, та отримати відповіді на запитання))
Їм потрібна премія! 😁😍
ii.ilonaa
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:12
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
svchkar 30 квітня 2024, 21:03
Я хочу висловити своє глибоке незадоволення у зв’язку з діями служби підтримки A-Bank, які мають ознаки непрофесійного та неналежного обслуговування.

Нещодавно моєму обліковому запису було раптово заблоковано можливість здійснення P2P переказів, без попередження чи чітких пояснень. Банк зажадав надання доказів надходження коштів, відомостей про осіб, які перераховували мені кошти та яким я перерахував кошти, та цілі цих трансакцій. Відправлення декларації про доходи — їх не задовольняє, договір про продаж нерухомості — їх не задовольняє і не визнається як підтвердження доходів. Не визнаються жодні законні документи і після цього знову запитуються докази. Замість оперативного вирішення проблеми, ситуація затягується на тиждень з повторними шаблонними запитами тієї самої інформації, яку я вже надавав, що створило враження знущання наді мною.

Кульмінацією стало те, що після чергового звернення до служби підтримки і надання інформації, яку вони запросили, мені було повідомлено про розірвання банком ділових відносин на підставі статті 15 закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», без адекватного роз’яснення реальних причин таких дій. Служба підтримки банку зажадала заяву для перерахунку коштів на мій рахунок в іншому банку, але навіть цей процес затягнувся невиправдано довго і досі не завершено, хоча пройшло набагато більше ніж регламентовані ними три календарні дні(наразі вже 2 тижні).

На жаль, подивившись коментарі інших клієнтів в інтернеті, стає зрозуміло, що ситуація не є унікальною, а має масовий характер і є досить поширеною. Досвід інших користувачів, який я проаналізував, показує схожий патерн: Після блокування рахунків, банк систематично відмовляє у прийнятті законних документів, таких як декларації про доходи або договори купівлі-продажу нерухомості, як дійсних доказів доходів; Затримує будь-який розгляд ситуації; Ігнорування будь-яких пояснень клієнтів. Ці дії створюють враження, що банк зловживає своїми повноваженнями для фінансового вигодовування за рахунок своїх клієнтів. Навіть якщо банк зрештою погоджується на повернення коштів, то він, за їх нововведеним пунктом тарифу, стягує 30% з поверненої суми.

Це все відбувається у важкий воєнний час, коли вся країна об'єднується для допомоги один одному: банк користується ситуацією, коли увага держави і суспільства спрямована на війну, і зловживає своїми повноваженнями, щоб займатися нечистою діяльністю — масовим грабунком клієнтів, при цьому необґрунтовано звинувачуючи усіх своїх клієнтів у цьому.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:12
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
bulaev20188 30 квітня 2024, 20:08
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Небесної Сотні, 47/3-А
Мені прийшли кошти з моєї другої картки на а-банк, після чого банк заблокував можливість поповнювати та надсилати кошти до надання документів.

Банк з кожним разом вимагав і вимагав нові документи, спочатку це було: пояснити одну транзакцію останню, потім довести всі свої доходи після чого зажадав пояснити всі операції за 2 місяці, а в результаті попросив довести, що у мене є криптогаманець.

Після надання документів про депозити, облігації (допомогу ЗСУ), про всі транзакції з чеками та підтвердженням, про сплату податків з оплати послуг «з дизайну». А також про те, що в мене є зареєстрований 3 роки тому криптогаманець. Банк попри все просто вирішив відмовитися від мене як клієнта і зрештою заблокував усі кошти та картки.

Усі кошти збиралися і були в обороті депозитів в а-банку останні 2,5 роки. Після чого мене попросили заповнити заяву, щоб перевели кошти на інший рахунок. Термін переказу 3 дні. Пройшло більше 72 годин, за цей час 3 рази зв’язувався з операторами та консультантами а-банку, і чесно скажу, комунікація мене просто шокувала, почнемо з того, що виявилося, банк порушує закони та підтвержую це по затримці відправки коштів і на ходу придумує свої нові закони, А саме: як повідомив оператор банк може затримати переказ коштів на 1 місяць, коли запитуєш про порядок номер моєї заявки, оператор відповідає що у них немає номерів заявок, і все хаотично приймається і робиться. Всі аргументи банку «у нас затримки» на питання про приблизні терміни банк нічого не може від слова зовсім повідомити, оскільки як уточнювалося 3 рази весь процес хаотичний і банк просто намагається зробити якнайшвидше без конкретики. Досі кошти не були надіслані, моя заявка не оброблена, банк зовсім не йде на зустріч. На цей момент не рекомендую банк, хоча до цього зазначу для мене особисто це був один із найкращих та лояльних банків, які трималися за своїх клієнтів.
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банку підтвердити будь-яких документів перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банк підтвердити будь-яких документів: перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:10
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.

Просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, будемо раді розібратись у Вашій ситуації та допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MMomro 30 квітня 2024, 17:09
Отримав повну консультацію. Швидко і оперативно вирішили моє питання. Дякую, А-Банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 квітня 2024, 17:59
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
Проблема вирішена
Kitay777 30 квітня 2024, 12:39
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 243
29.04.2024 пополнил свою карту в кассе банка — в итоге через минуту получил блокировку — денег якобы финмониторинг — подал — документы подтверждающие происхождение средств — позвонил на горячую линии сказали до 12 часов дня 30.04.2024 ваш вопрос будет решен — данное время наступило как и предчувствовал не кто не чего не решил — не понятно для чего было устанавливать время если, ничего не решают в указанный срок — позвонивши на горячую линию банка — наслушался хамства в свой адрес — и в итоге еще бросили трубку! Не кому не посоветую данный банк, жду разблокировку средств и сразу закрываю все карточки и на этом прощаюсь раз и навсегда с данным «банком»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 квітня 2024, 15:02
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.

Окремо приносимо вибачення за негативні враження після розмови зі Службою підтримки. Всі Ваші діалоги зі Службою підтримки ретельно перевірені та пропрацьовані для покращення процесу нашого обслуговування.

Ми взяли Ваше питання на контроль, наразі Банк отримав від Вас документи. За результатом перевірки сьогодні було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення щодо них та запит додаткової інформації.

Очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема вирішена
Ірина Гуцол 30 квітня 2024, 10:44
Доброго дня. Надійшло повідомлення, що потрібно підтвердити походження коштів, все розписала, все пояснила, але мене і слухати ніхто не хотів, просто розірвали договір. Заява була написана 12.04, вже кінець місяця, коштів я так і не бачу. Відповдіддю щодо термінів була те, що багато таких заяв і більше нічого. Бачу по відгукам, що у цьому банку наразі це розповсюджена проблема. Прошу про пришвидшення данної ситуації
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 квітня 2024, 11:29
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Kateryna3556 29 квітня 2024, 22:30
Відмовляють в закритті рахунку. Банк подавав в суд, щоб отримати свої величезні відсотки. Суд ухвалив рішення на користь банку про повернення боргу в розмірі тіла кредиту і не більше.
Далі через відкрите виконавче провадження я закрила офіційно борг. Документи про ухвалене судове рішення і закрите на користь, А — банку виконавче провадження банк отримав. На моє звернення щодо закриття карти (рахунку) з наданням довідки про закриття рахунку і відсутності заборгованості чат бот каже, що перевіряє інформацію. Провадження закрито як 3 дні. Інформація щодо закриття провадження, відповідно = закриття боргу, тобто суми, зазначеної в виконавчому провадженні вже є в банку. Але чат бот все ще перевіряє інформацію)))
На користь, А банку затверджено і прийнято рішення суду, борг по виконавчому провадженню на користь, А банку я сплатила.
Коли мій рахунок «спеціалісти» А- банку закриють?
І ще, А-банк погрожував колекторськими агенствами, які в Україні нелегалізовані. Чи може це означати, що А-банк активно співпрацює з нелегальними організаціями?
Подумайте 100 разів перед тим, як зв’язуватись з цим банком. В жодному іншому банку не зустрічала таких схем і погроз.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 квітня 2024, 14:04
Добий день!

Ми перевірили факт виконання Вами рішення суду та передали питання на списання залишку боргу.

Нам шкода, що під час тривалої перевірки Ви отримали певні незручності. Деякі питання дійсно потребують ретельної перевірки інформації. Ми обов'язково допоможемо Вам закрити рахунок після списання залишку боргу.

Ми взяли Ваше питання під особистий контроль, працюємо над його скорішим розв'язанням. Наразі просимо Вас очікувати, ми додатково проінформуємо Вас по вирішенню питання.
Проблема вирішена
lednik4 28 квітня 2024, 6:43
Поповнив свій рахунок в касі банку на 30 тисяч. Заблокували. Я ФОП і надав документи звідкіля в мене кошти. Також в статті на яку зсилається банк — 400 тисяч обіг по операціям. Ну гаразд, документи банк не влаштували — а розкажіть кому сплатили 1500 гривень. А потім надали заяву на розірвання та переказ коштів. І тут цікаве — банк своєю заявою звинуватив мене, що я спонсор тероризму. Видно юристи погано підготовлені. А як ще це трактувати: «У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК «(далі — Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), та закриття відкритих в Банку рахунків, …».По перше — повідомлення не отримував — ну якщо блокування картки це повідомлення. По друге — банк звинуватив мене без доказів, а банк є суд? Гарного б юриста…Ну і по трете — гроші не повертають та ще комісію з них знімають.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 квітня 2024, 10:53
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
На жаль, наданих Вами документів було недостатньо. Банк відправив Вам додаткові запитання. Від Вас було отримано відмову від відповіді та виявлене бажання завершити ділові відносини з Банком.
Під час переказу коштів виникла технічна складність, платіж було повернуто. Наразі, комісія успішно повернута на Вашу картку.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Вже передали його на пришвидшення. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Проблема вирішена
Alexandrmitin 27 квітня 2024, 12:02
Привищив ліміт по карті, обмежили користування. Пояснив ситуацію, звідки гроші і хто переводив, квитанції, пройшла доба, яку вони говорили треба на розгляд ситуації, у вайбері шаблонні відповіді, нічого не розумію. Коли мою заявку переглянуть, терміново потрібні гроші
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 квітня 2024, 12:29
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р, інші розхідні операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Проблема вирішена
Дмитрий Муравский 27 квітня 2024, 4:08
Сегодня как только мне поступили деньги на карту мне их заблокировали на что сказали что пол года назад были операции на которые были поданы жалобы на возврат) хотя такого не могло просто быть. Когда я сказал закройте счет верните деньги они сказали нет такой возможности, только возврат тому кто кинул жалобу и все. В итоге деньги отдавать мне отказались. Больше никому не порекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 квітня 2024, 9:43
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, ми не отримали від Вас необхідного підтвердження. Для вирішення Вашого питання очікуємо від Вас запитувані документи.
Проблема вирішена
sul0021 27 квітня 2024, 1:04
Доброго дня. Закрив рахунки в банку, надав заяви для переказу коштів. Банк не виводить гроші більше тижня. Інформації ніякої не надають щодо термінів. Як я бачу по відгукам, наразі це розповсюджена проблема. Прошу про пришвидшення данної ситуації.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 квітня 2024, 9:36
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝