Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Олена КАПУСТІНА 6 січня 2025, 15:06
Стикнулася з блокуванням особистої карти, А банку, конкретної причини блокування не пояснюють тех підтримка банку! На мої неодноразові телефонні зв’язки до тех підтримки, відповідь чекайте на протязі 3х днів! Я хочу користуватися своїми грошима, а не чекати зв’язку на протязі 3х днів!
Пояснення від банку: Вашу картку було заблоковано на проведення операцій (таких як: зняття готівки, проведення платежів, здійснення оплат в інтернеті та торгових точках) після проведення операції на вашу картку. В банк надійшла інформація про непідтвердження операції на Вашу картку, проводиться службове розслідування.
Саме цікаве, що зняття готівки зовсім не відбувалося, а перекази грошей були особисті між своїми банками.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 січня 2025, 17:02
Добрий день! Нам прикро, що сталась така ситуація.

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може обмежити картку на час перевірки. Проте, наразі Ваше питання є вирішеним, а обмеження було успішно знято.
Проблема вирішена
somemnfnlogin12 5 січня 2025, 16:12
19.12 оформив замовлення в інтернет магазині, оплата була через сервіс Portmone, але через пів години замовлення було скасовано.
На 05.01 гроші назад так і не отримав.

І магазин, і платіжний сервіс сказали, що зі свого боку ініціювали повернення, а термін очікування — 10 роб. днів.
23.12 банк мені самостійно написав, що кошти були повністю списані та повернень не надходило. Але це брехня, бо в квитанції Portmone, яку я отримав 05.01, видно, що повернення було ініційовано ще 19.12 у другій половині дня.

Сам банк фактично мене ігнорує і не коментує ситуацію.
В діалогу від 02.01 на всі мої питання я отримував одну відповідь: «Ваше питання в роботі, очікуйте».
05.01 знову написав, скинув квитанцію Portmone. «Очікуйте, заявка в роботі».

Не раджу нікому нічого сплачувати через цей банк, якщо не хочете, щоб ваші гроші банально вкрали, у разі, якщо замовлення доведеться скасовувати чи повертати товар.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 січня 2025, 18:42
Добрий день! Дякуємо за відгук!

За Вашим зверненням було створено запит на зняття суми з резерву, проте сума була остаточно списана через платіжний ресурс. У цьому випадку є можливість оскаржити операцію через Міжнародну платіжну систему (МПС). Ми звернулись до Вас з відповідною інформацією, але Ви вирішили дочекатися повернення від магазину, який повідомив про термін повернення коштів у 10 днів та повідомите нас, якщо кошти не буде повернуто.

Наразі, після отримання квитанції про повернення, ми повторно розглянемо Вашу ситуацію. Одразу за вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaShevchuk 5 січня 2025, 15:24
Неодноразово звертаюсь в чат служби підтримки по різним питанням, і кожного разу мені допомагають швидко та якісно, особливо менеджери Вікторія та Аліна, котрі дуже допомогли мені розібратись в питаннях. Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 січня 2025, 15:38
Дякуємо за відгук! Раді, що Ви отримали оперативну допомогу. Завжди до Ваших послуг😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vika008 5 січня 2025, 0:28
Добрий вечір, хочу закрити рахунок у вашому банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 січня 2025, 13:27
Добрий день!

Прикро, що Ви вирішили закрити рахунок. Для закриття рахунків Ви можете звернутися до служби підтримки або завітати до відділення банку. Ми також написали Вам в особисті повідомлення – чекаємо на відповідь, щоб допомогти.
Offstage 4 січня 2025, 15:34
Являюсь клиентом очень давно, но с мошенническими действиями со стороны банка еще не сталкивалась. Теперь о ситуации и о том, как мошеннический абанк придумывает разные варианты, чтобы отжать 30 процентов по 3.3.25. Но как мы уже знаем по отзывам ниже, эти мошенники не пользуются регламентом, не пользуются договорами и я подписала тот договор, в котором указано там ниже, что банк может заблокировать средства, если есть остаток, чтобы вернуть средства по жалобе. С этим можете сами ознакомиться. Если есть жалоба, если так все плохо, почему тогда ЕРДР нет? Я же мошенница по словам абанка, а на мошенников в полицию уже не обращаются? Странно. Пропустим это. Сумма жалобы якобы 4000 грн, но на карте 3600 гривен. Получается, что применять 3.3.25 вы уже не можете, но вы же любите нарушать регламент, если абанк мошеннический то можно все. В поддержке говорят, что жалоба с востока «Отримання переказу коштів на картку АТ „А-БАНК“» у терміналах інших банків № E8582766, 5770359, VOSTOK FUNDING|Visa Direct|Visa Direct|UA, 6012, 08/10/2024, № картки: 432335******3101, 4000.00 UAH." получается жалоба с востока банка, моего парня. Дальше банк запросили документы, все подтверждения, квитанции, переписка, естественно предоставлено все это было. Псевдосотрудник в абанке решили, что все равно надо идти до конца, у нее же есть подтверждение и надо что-то придумать, чтобы отобрать 30 процентов. Профильный этот мошеннический специалист говорит: Добрйи день. Це А-Банк, мене звати Анна. Щодо вашої заблокованої картки. Ми отримали сигнал сприводу шахрайства. Кошти були переказані на Вашу карту 2024−10−08 23:37 4000.00 грн. — Ви кінцевий отримувач даного зарахування. Переказ був спочатку з моно банку, потім на восток банк, потім вам на а-банк. Уточніть від кого та за що отримували ці кошти. Чи згодні на повернення їх заявнику? Я уточняю от кого, даю все квитанции, все подтверждающие документы. Этот профильный клоун пишет: Добрий день, ви кінцевий отримувач коштів, так як скарга першочергово поступила на вашого хлопця, а потів він ці кошти переказав вам, тому врегулюйте питання з ним що до цього переказу і запитайте чим саме він займався і зо що отримував їх, нехай врегулює питання з заявником, після цього ми зможемо розблокувати рахунок, або його закрити. Клоунада продолжается, я обязана узнавать где парень работает? Это норма какого закона? Я обязана давать вам эту информацию, это также норма какого закона? Ну цирк при этом не заканчивается. Парню действительно заблокировали карту восток за перевод, но парень дал все документы подтверждающие законность получения перевода и восток благополучно разблокировал карту и принес извинения. После этого, с востока через месяц пришел мне перевод, я еще месяц пользовалась картой абанка и через месяц мне заблокировали карту. Абанк отвечает: Доброго дня! Це А-банк. На даний момент скарга по зарахуванню 2024−10−08 23:37 4000.00 грн є актуальною. Вам необхідно зв’язуватись з заявником і вирішувати з ним питання, або можемо повернути ваш залишок з карти Зелена заявнику і врегулювати питання.
Надаєте згоду на повернення?

Получается, я должна с первым отправителем связаться, чтобы он отменил жалобу? От того отправителя у меня нет жалобы. Также нет жалобы с карты восток, но они утверждают, что есть. Получается, что они отследили этот перевод и решили нагреть меня. В любом случае, я позже все переписки закину в ютуб канал, после чего будет написана жалоба в НБУ. Напоминаю, что все подтверждения перевода и законности перевода имеются, но банк принципиально хочет 30% поиметь. Естественно отказано возвращать хоть одну копейку. Согласно договора, я отказываюсь от пользования вашими услугами, так как вы нарушили договор подписанный мной. Отзыв будет дополнятся по мере решения вопроса в комментарии, не забудьте заглянуть в комментарии, чтобы посмотреть, какие действия будет принимать мошеннический банк «а-банк» в НБУ жалоба по-любому летит, так как легальность переводов подтверждена.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 січня 2025, 17:17
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав необхідні рекомендації для розблокування рахунку.
Проблема вирішена
dimonech11 3 січня 2025, 19:29
Поповнив був картку, і тут прийшов блок, за що? На наступний день розірвали ділові відносини, користувався банком давно, був ліміт, завжди все платив, прохання відновити рахунок адже банк ваш подобається, тут просто ні з чого заблокували.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 січня 2025, 20:33
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій та отриманих документів було прийнято рішення завершення ділових відносин з банком. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Розуміємо, що це може викликати незручності, але ми змушені дотримуватись встановлених норм.
Проблема вирішена
dariakolos87 2 січня 2025, 14:18
Утром зашла в АТБ на конечной 30 тролбуса, скупилась на 900 с чем-то гривен, вышла с АТБ и сразу к банкомату проверить сколько осталось… Смотрю тысяча, я сняла, это была пятница. В воскресенье приходит смс что у меня минус э978 гр, а лимит мне никакой не установили, у них зависла система оказывается утром и не успели снять расчет с покупки АТБ, когда у банкомата я увидела остаток и сняла его, это оказалась сумма ещё не снята за покупку. Но откуда мне знать что у них там происходит, и тем более меня только известили через два дня. сейчас заблокировали карту, угрожают что будут снимать со всех счетов. Присылают оплатите кредит.Какой кредит!!! Если даже лимит 0000? Что происходит? Почему они вганяют меня в должники? Помогите разобраться пожалуйста.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 січня 2025, 18:06
Дякуємо за відгук!

Ми детально перевірили інформацію за Вашим зверненням. Заборгованість виникла через особливості обробки транзакцій міжнародними платіжними системами (МПС): під час Вашої покупки в торговельній мережі списання коштів було завершено із затримкою через кліринг.

Ми неодноразово намагалися зв'язатись з Вами для роз'яснення щодо даного питання, на жаль, нам не вдалося. Заборгованість підлягає оплаті відповідно до умов використання рахунків. Рекомендуємо погашати заборгованість.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ModernM 2 січня 2025, 11:53
Здравствуйте.
Обратился в а-банк с заявлением на имя головы правления банка. Через email. Связался в чате с службой поддержки и получил номер регистрации.

Получил ответ: «Добрий день! Для розгляду відправленого Вами звернення необхідно підписати його Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). КЕП забезпечує цілісність відправлених даних та ідентифікацію автора.Просимо Вас оформити звернення відповідно до вимог та відправити повторно для розгляду.»

Скажите пожалуйста, моё звернення принято? Мне ещё нужно оформлять обращение через КЕП? И где это сделать?
Не получил от Вас ответа на email. Дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 січня 2025, 12:36
Дякуємо за Ваше звернення!

Ми хочемо підтвердити, що Ваше звернення було зареєстровано через інший канал комунікації. Водночас, для офіційних запитів через електронну пошту необхідно, щоб лист був підписаний Кваліфікованим електронним підписом (КЕП), що забезпечує цілісність та ідентифікацію даних. Вас було про це було проінформовано.

За результатом розгляду Ви отримаєте відповідь на Ваш запит.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anton B******* 2 січня 2025, 3:34
Хочу выразить огромную благодарность оператору службы поддержки А-банка, Карине (табельный номер 37407). Карина продемонстрировала высокий профессионализм, вежливость и внимание к деталям. Она помогла мне быстро разобраться с вопросом оплаты, дала четкие разъяснения и помогла принять верное решение. Было приятно общаться с таким отзывчивым и компетентным специалистом. Огромное спасибо за вашу помощь и отличный сервис!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 січня 2025, 12:41
Дякуємо за відгук! Ми раді, що Ви задоволені обслуговуванням. Ваш комфорт та задоволення — наші пріоритети😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata2108 1 січня 2025, 20:48
В онлайн чаті агент Надія швидко і якісно надала консультацію по моєму питанню, дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 січня 2025, 10:51
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🤗
Проблема вирішена
Andrey06 31 грудня 2024, 19:07
У меня был открыт счет около двух лет, пользовался более менее активно, но не разу не был установлен кредитный лимит, поддержка вечно отвечала шаблонами, и не передавала запросы в кредитный отдел хотя у меня есть документы подтверждающие доход, мне интересны продукты банка как пример оплата частями, но без кл банк мало чем выделяется, в свою очередь банк не редко выдает лимиты тем у которых каких либо документов о доходе
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 січня 2025, 10:13
Дякуємо за Ваш відгук!

За Вашим запитом ми провели детальний аналіз інформації. Рішення щодо кредитного ліміту приймається автоматично на основі багатьох чинників, і наразі банк не може запропонувати ліміт. Проте це рішення не є остаточним — система регулярно оновлює розрахунки, і в майбутньому можливість встановлення ліміту може з’явитися.

Дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Проблема вирішена
Olga9696 31 грудня 2024, 17:08
Мені переказали кошти в абанк і я не знімала їх десь неділі 3, а створила картку в абанкі як раз місяць назад. Нічого не порушувала, все було добре, за що зі мною розірвали договір не понятно. Я не мошенник ніякий, мені родичі прислали кошти. Сказали надішлють заяву про переказ залишків з карток на картку іншого банку. Чекаю
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 грудня 2024, 19:20
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій та отриманих документів було прийнято рішення завершення ділових відносин з банком. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з вами. Будь ласка, прийміть наш дзвінок, щоб ми могли допомогти вам переказати залишок коштів.
Проблема вирішена
Юрій Меденцев 31 грудня 2024, 9:35
Шановні працівники А-Банку, ну не обмежуйте Ви рахунки військовим. Ми захищаємо і Вас в тому числі і робимо все можливе і неможливе заради цього. Я вже майже 2 роки отримую зарплатню і премію на картку Вашого банку і за перекази коштів, зроблені мною з мого Моно банку, мені обмежили рахунки. Написав в службу підтримки, вислав довідку ОК5, чеки, відповідь — недостатньо інформації, і все- підтримка не реагує більше на мої звернення. Шановні, будь ласка, якщо Ви уважно подивитесь на всі мої перекази- то побачите- що майже всі вони зроблені між моїми рахунками двох банків. Тут і так на межі вже знаходишся, а ще і ця ситуація з банком додає- «оптимізму». Ми також часто з хлопцями збираємо кошти на чиїсь картки і на мої буває- на придбання спорядження і всього необхідного нам для успішної роботи, а завдяки такому блокуванню і обмеженню- ми не маємо змоги це зробити. І це не тільки я з таким зтикаюсь, нажаль, а дуже багато хлопців і в різних банках. Прохання- не обмежуйте і не блокуйте рахунки військовим.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 грудня 2024, 10:32
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій та отриманих документів було прийнято рішення про зняття обмеження. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
Полезный комментарий
Юрій Меденцев 31 грудня 2024, 10:23
Дякую, працівникам А-Банку за оперативне вирішення питання. Обмеження зняли. Дякую, Вам. Все буде- УКРАЇНА!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PROMLISZBUT 31 грудня 2024, 7:29
Вчера передал в, А банк заявление на перевод заблокированных средств в другой банк, так как, А банк сделал нам подарок перед Новым Годом и разорвал деловые отношения, без предупреждения. Посмотрим как быстро они переведут средства в другой банк. Отпишусь здесь обязательно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 грудня 2024, 13:38
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Вам було надіслано заяву для закриття Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заповнену заяву найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Березнюк 31 грудня 2024, 4:37
Задовбало, через ваш сервіс маю серйозне погіршення морального і фізичного здоров’я.
Все почалось з того що заблокували переказ, пройти відеопідтвердження, хоча за місяць до цього самі мені підвищили ліміт, була здивована і у нерозуміння що вони хочуть від мене,.їхні так звані «спеціалісти«спілкуються таким тоном, щей погрожують, це увело мене у ступор, про те що вони нічого не хочуть чути, а тільки зробіть повернення по скаргам, карту зелену заблокували із 7900, аж смішно мені вже з них, це тупо їх сценарій такий, звонять тільки списання і все, Ага фіг вам, а не мої гроші.потім кажуть спокійно користуйтесь картою жовтою, ок, я собі користуюсь картою без ніяких думок про те що заблокують мій виграш у казино виводю гроші на цю карту,і ітог карта заблокована, алеж *** там написано казино Чемпіон, за виграш я сплатила налоги у сумі майже 1000, при наданні квитанції, кажуть вирішіть питання по тій першій карті, тоді якою розблокуємо,
Тобто вони любими способами хочуть списати мене вже 10к.
Не раджу цей банк взагалі, хоча раніше тільки ним користувалась, бо не блокувала виконавча, а зараз навіть врагу не побажаю мати справи у абанку.
Чому монобанк все нормально розблоковує рахунки, підтримка допомагає, а не ваша контора яка обікрасти хоче і оператори хами
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 грудня 2024, 10:28
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав необхідні рекомендації для розблокування рахунку.
Evgeniaaa 31 грудня 2024, 0:20
Мне заблокировали карту при получении перевода на 8000 грн, я прошла видео верификацию где мне сказали что с моей карты спишут 5000 и разблокируют, я неохотно согласилась, и что потом, с меня списали все средства и заблокировали счет, я в шоке… судя по отзывам банк решил пробить дно и растерять всю репутацию
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 грудня 2024, 10:49
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій та отриманих документів було прийнято рішення завершення ділових відносин з банком.
Проблема вирішена
FrankoHolding 30 грудня 2024, 23:36
Я будучи постійним клієнтом вашого банку, отримав максимальний негатив та незручності у вигляді додаткових завдань через не компетентність менеджерів відеоколу, з якими спілкувався 30 грудня в проміжку 22:30 — 23:00.
Другий менеджер Аліса, першого ім'я не пригадаю.

Моя скарга стосовно наступного, я розумію, що з метою безпеки банк захотів відеопідтвердження, яке я проходив біля 20 раз за час співпраці з банком.
У мене уточнили за операцію, яка потребувала підтвердження 17 грудня (13 днів назад), звісно я не пам’ятаю суми та отримувача, але я чітко пам’ятаю, що я пробував здійснювати операцію, яка в мене — як часто буває з вашим банком не пройшла і мене направили на відеоверифікацію, яку я в той момент не хотів проходити і оплатив з іншого банку.

Мене дуже сильно цікавить, з якого дива, менеджер відеоколу прийняв рішення щодо шахрайства в мою сторону, заблокував мені рахунки, і мені прийшло SMS від номеру A-bank з текстом, де просять скан копію з правоохоронних органів.

Скажіть будь ласка,
якщо я здійснюю вхід з свого телефону, ідентифікатор якого повторюється з минулими авторизаціями,
якщо я показую своє обличчя, яке є у вас в базі,
якщо я підтверджую що ця транзакція була моя,

Чому мені створили такий негатив у передноворічну ніч, і я зараз в 23:22 пишу цю скаргу?
Який вид шахрайства я отримав?
Яку заяву з правоохоронних органів ви бажаєте отримати?

Через некомпетентність спеціалістів відеоколу, після якого користування А-банк, стає не зручним, і вкрай негативним.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 грудня 2024, 11:15
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

За вашим запитом ми провели ретельну перевірку відео дзвінка з менеджером Алісою. Повідомляємо, що в процесі спілкування вами не була надана достатня інформація про операцію. У зв'язку з підозрами щодо можливого шахрайства або впливу на клієнта, співробітник вжив усіх необхідних заходів для забезпечення безпеки. Ваші карти вже були перевипущені і наразі повністю активні для використання.
Проблема вирішена
KostenkoOlga 30 грудня 2024, 17:34
Дві неділі назад Моно банк заблокував рахунок в односторонньому порядку. Перевели кошти на р/р в, А банк, через 5 хв банк повідомив що розриває з нами стосунки без пояснення!
На зараз Моно банк звернув на нас увагу та попросив надати всю необхідну інформацію для перевірки!!! М И Надали! Перевірка пройдена в Моно банку, співпраця відновлена!
Звертаємось до, А банку, будь ласка, зверніть на на. Увагу, ми вам також надамо всі необхідні документи та пояснення для відновлення стосунків. Моно банк перепросив та вибачився за ситуацію, яка склалася.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 грудня 2024, 19:17
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Розуміємо, що це може викликати незручності, але ми змушені дотримуватись встановлених норм. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Проблема вирішена
Рубцов Іван 30 грудня 2024, 0:43
Пользовался банком, никаких проблем. Неожиданно у меня в жизни произошла экстренная ситуация и понадобились деньги, попросил у родных денег, отправили мне в суме 70000 и абанк сразу же заблокировал мне карту. За сутки около трех раз отправлял документы на проверку, но каждый раз мои документы отклоняют без объяснения каких либо причин. Деньги заморозили и отмыли, связи с поддержкой нету, попробовал написать в поддержку с аккаунта жены и там мало того что мне нагрубили так еще и карту жены заблокировали без причины! В итоге я без денег и двух карт, буду идти в суд.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 грудня 2024, 9:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання було успішно вирішене. Всі надходження підтверджено. Також повідомляємо, що в цілях безпеки банк може вжити заходів для захисту коштів клієнта, якщо до нього звертається особа, яка не є власником рахунку. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Проблема вирішена
Axess 29 грудня 2024, 10:55
Заблокировали карту после пополнения через терминал, лимит пополнения, а также лимиты указанные в законодательстве Украины не превышены, незаконное удержание средств от чудо банка. Ладно пошёл на встречу, попросили подтвердить происхождение средств, предоставил все необходимые документы, и в ответ пишут что информации не достаточно, поддержки клиентов нет никакой везде онлайн боты которые пишут одно и тоже… Ужаснее обслуживания я не видел, проблема не решена, буду обращаться с адвокатом
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 грудня 2024, 12:59
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Дійсно, для вирішення питання нам було недостатньо наданих документів. Проте ми зв’язалися з Вами, отримали всі необхідні дані, і питання вже вирішене. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝