×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.4 |
Всі курси банку |
Ужасное обслуживание
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.
Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.
Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.
Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (1)
Банк заблочит карту даже за 300 грн.
Вторая ситуация с Абанком произошла достаточная странная.
С меня списали 2 раза средства за покупку в оффлайн магазине АТБ, и это не проблема АТБ, а самого банка, вопрос и ситуацию передали специалисту, но ни ответа ни привета, сумма там маленькая, но все же если б это произошло при покупке более дорогостоящего было бы более обидно.
Вывод один: банк может заблокировать средства без причины и разорвать с вами договор из-за малейших сумм, поддержка не факт что вам поможет.
Вердикт: банк ни рыба, ни мясо.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. Відповідно пункту 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.
Всі питання були вирішені раніше. Залишки з Ваших рахунків було успішно отримано Вами.
Коментарі (2)
Переваги в користуванні послугами А-банк.
На мою думку це один з найкращих банків в Україні і зараз я розповім чому. Це все з мого особистого досвіду користування А-банк. Стосується адекватних користувачів, які читають згоди і контракти, та придають значення всьому, що пишеться дрібним шрифтом.
Переваги:
1. Швидка, ввічлива, компетентна підтримка.
Тобі не потрібно чекати відповідь консультанта, якщо вирішуєш питання по телефону. Працівники відділення в яких я обслуговуюсь, ввічливі і привітні.
2. Чудові умови для розміщення саме депозитів. Хороші відсоткові ставки. Бонуси для відкриття онлайн вкладів з підвищенням ставки. Можливість керувати всім з додатку в короткі терміни. Виплата депозитів на карту Жовта для збереження коштів без сплати податку, якщо універсальна комісія згідно тарифу банку.
3. Співпраця з Монобанк. Можна проводити операції монобанк без комісій, якщо у твоєму місті немає відділення Універсал банку.
4. Зручний додаток з безмежними можливостями.
5. Чудово розвинена система партнерських програм і кешбеку. Кошти можна накопичувати, виводити на рахунок реальні гривні. Донатити на благодійність.
З мінусів не можу вказати порівняно нижчі відсотки по виплатах кешбек але це не є навіть реальним недоліком, адже банк надає подібні послуги, що може приємно відобразитись на балансі в кінці місяця.
А також реферальні програми і виплата 50−100 грн за реєстрацію по реферальному посиланню. Варто зазначити що обоє учасника отримують бонус за реєстрацію.
Живіт мирно, любіть Україну, поважайте один одного, платіть податки, наближаємо перемогу. Ми це сила і майбутнє нашої держави і наших близьких. 😎
Всім фінансового процвітання.
І щільної «подушки».
Дякуємо за теплі слова та неоціненну підтримку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників і якість наших продуктів. Завжди раді допомогти Вам!
Коментарі (11)
Мені все сподобалось
Коментарі (1)
А-Банк
З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. Також не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки.
На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.
У разі вчинення шахрайських дій ми радимо звернутись до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у поверненні коштів.
Для можливості розібратись у Вашій ситуації детальніше, надайте нам відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (5)
Банк шахрай
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас.
В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо повернення неналежного платежу, які узгоджуються з Клієнтом.
Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені. Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.
Коментарі (3)
Добрий вечір,я дуже дякую за допомогу Анні,вона мені все обяснила на вищому рівні,це дуже добре що в, А Банку такі гарні спеціалісти.
Коментарі (1)
Незаконні погрози представників А-банка з блокуванням рахунків
Через декілька днів мені дзвонять зі служби підтримки і питають: «чи згоден я, щоб повернути платіж?». Я відповів, що безумовно, я ж сам звертався в службу підтримки. На що вони відповіли, що треба повернути не відправнику, а зовсім іншій людині. На моє питання: «яке відношення вона має до мене?», заявили, що спочатку переказали гроші з рахунку тої людини на рахунок відправника, а потім мені.
Я сказав, що відповідно до законодавства, при неналежному отримувачі, кошти треба повертати звідки вони були відправлені.
На що підтримка мені відповіла, що такого робити не буде і почали погрожувати, що якщо я не погоджуся повернути кошти туди, куди вони хочуть, то поліція спише їх з мого рахунка. Але є одне але… У поліції нема повноважень списувати кошти з рахунка.
Понад місяць мої рахунки заблоковані, що є грубим порушенням законодавства України, пішов сам написав заяву в поліцію на шахрайство та подав скаргу в НБУ на фантазії А-банка.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів.
Взяли Ваше питання на контроль, детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки Банку та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
Коментарі (11)
Супер служба підтримки!
Коментарі (2)
ЗАблокировали карту
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
При Вашій готовності зняти обмеження, просимо Вас написати нам в особисті, ми зафіксуємо для цього заявку.
Коментарі (4)
абанк кошмарить за кредитами Приватбанку
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написати коментар
Мнение Про, А Банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Неадеквати в кол-центрі, знущання над клієнтами.
Мої рахунки були обмежені, причиною цього стало те, що відправники коштів відправили скаргу на мій рахунок. Як я почитала, це стандартна шахрайська «схема».
Мета цих переказів був продаж особистих коштів, які я зберігала на криптобіржі. Суми переказів 1500 грн, 2700, та 1500 грн ще один переказ.
Я пояснила це в чат банку, вони попросили докази. Пояснила те, що на разі не могла їх надіслати, адже на той час, я заморозила свій акаунт на криптобіржі, та на той час перебувала на лікуванні, і мені було просто не до цього. Банк згодився почекати, за це їм вдячна за розуміння ситуації. Оператор служби підтримки запитав у мене скріншоти ордерів на продаж криптовалюти (три вхідні перекази, про які я писала вище), скріншот зі способами оплати на біржі, та рішення щодо блокування контрагента на біржі.
12 червня, я надіслала всі вище перечислені докази до банку в чат. Документи взяли на опрацювання, та мене повідомили про термін очікування 3 робочих дні, і що зі мною зв’яжеться оператор по телефону.
Розгортання проблеми цієї ситуації. 13 червня я отримую дзвінок, і тут починається хаос. Працівниця вела себе хамовито та зверхньо. Декілька разів зауважила за мій вік, з метою приниження, та своїм відношенням достатньо показала, що я «ніхто». Зауважила, що всі мої докази «нікому не треба», бо здійснені перекази на мій рахунок від третіх лиць. На запитання до працівника, чому Банк просив у мене ці докази, вона відповіла «Треба заплатити по скаргах і все». Я почала далі пояснювати, що нікого не обманювала, і наголосила, що це за перекази, і що я дала всі докази, де видно відправників. Працівниця почала погрожувати, що ПОПРОСИТЬ КЛІЄНТІВ ЗВЕРНУТИСЬ В ПОЛІЦІЮ І ВЗЯТИ В ЄРДР ВИТЯГ. Після цього, ця хамка ще раз сказала «що мої докази нікому не потрібні» і просто завершила дзвінок.
Номер +380 56 796 4377
Час дзвінку 19:56 13.06.2024
Хочу звернутись до керівництва, чому колишні колектори мають роботу в кол-центрах банків? З таким зверхнім ставленням, погрозами до клієнтів — її місце точно не в банку, а десь поза цивілізацією.
Після цього дзвінка я негайно написала у чат банку, для вияснення ситуації. Я повністю описала всю ситуацію, та просила пояснень. Досвід спілкування з хамками — довів мене до сліз та істерики. На що мені повідомили, що навіжена працівниця, яка зі мною спілкувалась по телефону, передала такі дані «Відмова у знятті обмеження. у клієнта відсутні підтвердження, які запитували. Від повернення відмовився».
Нагадаю. Банк запитував у мене: скріншоти ордерів, скріншоти способів оплат на біржі (де видно, що прив’язана моя картка), рішення підтримки біржі щодо акаунтів контрагентів. ВСЕ ЦЕ БУЛО НАДАНО МНОЮ ДО ЧАТУ ПІДТРИМКИ, проте оця «жінка» окрім своїх погроз до юних дівчат нічого не змогла запам’ятати, і подивитись на листування.
У результаті, мене повторно відправили на «розслідування», та знову заявили термін 3 робочих дні. Тобто, через те, що неадекватні працівники наліво та направо «забраковують» докази клієнтів, у свою чергу клієнти повинні чекати необмежену кількість часу на перевірку, адже таке коло можна робити безліч.
Я вимагаю провести зі мною комунікацію з цього приводу, а саме, огидного відношення до клієнтів працівниками Банку, та бюрократією, яка може тягнутись дуже довго.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову. Наданих Вами документів, на жаль, не достатньо для підтвердження проведених операцій.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Ми обов'язково перевіримо Вашу розмову з нашим Спеціалістом та всю інформацію по цій ситуації.
Коментарі (7)
Работа банка
Коментарі (4)
Заблокували рахунок
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (1)
Завжди висока якість обслуговування.
Коментарі (1)
Співпраця з А-Банком
Коментарі (2)
Скасували помилкове відкриття депозиту
Коментарі (5)
Велике дякую
Коментарі (4)
А банк топ
Коментарі (2)