Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Катерина Колесник 20 червня 2024, 9:56
Ужасное отношение к клиентам. Ты можешь сидеть в очереди в кассу, но сотрудники будут «своих» проводить без очереди. Присутствует хамство, испорчено настроение на весь день. Если хотите получить ужасное обслуживание, приходите в это отделение. Для меня самое ужасное, когда ты сидишь в очереди, а тебя двигают назад.
абанк
Відповідь банку
21 червня 2024, 9:58
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.

Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.

Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.

Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
alexiassoa 19 червня 2024, 1:49
Банк заблочил мне карту сразу же после платежа в размере 300 гривен, карл 300 гривен🤣. самое интересное началось потом! Спрашиваю в чем же дело? Попросили происхождения средств, скинул абсолютно всю информацию которую они попросили им на почту, написали ждите, жду жду жду. Чуть позднее прилетает мне сообщение от самого приложения Абанк24 «Ваша карта разблокирована» думаю на радостях переведу эти несчастные 300 гривен в более надежный банк, но нет. Карта оказывается не разблокирована вовсе! Пишу в поддержку с целью уточнить как это понимать? На что поступает ответ: «Кто вам ее разблокировал и когда?» Честно говоря ответ будто сотрудник сидит на зоне и сам не понимает где работает. Миллион каверзных вопросов, и после чего приходит сообщение от оператора что к сожалению банк решил разорвать со мной договор без объяснения причин (понятное дело что это прописано в регламенте банка, но все же бред) Единственное что порадовало так сотрудница банка в Днепре которая буквально за 2 минуты закрыла мне окончательно счет, и в кассе я забрал эти несчастные 300 грн.

Вторая ситуация с Абанком произошла достаточная странная.

С меня списали 2 раза средства за покупку в оффлайн магазине АТБ, и это не проблема АТБ, а самого банка, вопрос и ситуацию передали специалисту, но ни ответа ни привета, сумма там маленькая, но все же если б это произошло при покупке более дорогостоящего было бы более обидно.

Вывод один: банк может заблокировать средства без причины и разорвать с вами договор из-за малейших сумм, поддержка не факт что вам поможет.

Вердикт: банк ни рыба, ни мясо.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 червня 2024, 9:47
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. Відповідно пункту 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.

Всі питання були вирішені раніше. Залишки з Ваших рахунків було успішно отримано Вами.
SiriusMaximus 18 червня 2024, 17:00
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 34-А
Я користуюся послугами А-банк вже 4 роки.
На мою думку це один з найкращих банків в Україні і зараз я розповім чому. Це все з мого особистого досвіду користування А-банк. Стосується адекватних користувачів, які читають згоди і контракти, та придають значення всьому, що пишеться дрібним шрифтом.

Переваги:
1. Швидка, ввічлива, компетентна підтримка.
Тобі не потрібно чекати відповідь консультанта, якщо вирішуєш питання по телефону. Працівники відділення в яких я обслуговуюсь, ввічливі і привітні.
2. Чудові умови для розміщення саме депозитів. Хороші відсоткові ставки. Бонуси для відкриття онлайн вкладів з підвищенням ставки. Можливість керувати всім з додатку в короткі терміни. Виплата депозитів на карту Жовта для збереження коштів без сплати податку, якщо універсальна комісія згідно тарифу банку.
3. Співпраця з Монобанк. Можна проводити операції монобанк без комісій, якщо у твоєму місті немає відділення Універсал банку.
4. Зручний додаток з безмежними можливостями.
5. Чудово розвинена система партнерських програм і кешбеку. Кошти можна накопичувати, виводити на рахунок реальні гривні. Донатити на благодійність.

З мінусів не можу вказати порівняно нижчі відсотки по виплатах кешбек але це не є навіть реальним недоліком, адже банк надає подібні послуги, що може приємно відобразитись на балансі в кінці місяця.
А також реферальні програми і виплата 50−100 грн за реєстрацію по реферальному посиланню. Варто зазначити що обоє учасника отримують бонус за реєстрацію.

Живіт мирно, любіть Україну, поважайте один одного, платіть податки, наближаємо перемогу. Ми це сила і майбутнє нашої держави і наших близьких. 😎

Всім фінансового процвітання.
І щільної «подушки».
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 червня 2024, 17:19
Добрий день!
Дякуємо за теплі слова та неоціненну підтримку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників і якість наших продуктів. Завжди раді допомогти Вам!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kivgilova 18 червня 2024, 9:48
Відділення за адресою: Харків, вул. Евгена Котляра, 12
Дякую ваших працівників особливо керівнику відділення дуже гарно слаженно працюючи швидко відповідають на всі питання.Це самий кращий банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 червня 2024, 12:17
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya321123 17 червня 2024, 10:23
Не надійний банк, нещодавно шахраї списали кошти, і банк нічого не зробив, і не убезпечев мне від шахраїв.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2024, 11:33
Добрий день!

З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. Також не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки.

На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.

У разі вчинення шахрайських дій ми радимо звернутись до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у поверненні коштів.

Для можливості розібратись у Вашій ситуації детальніше, надайте нам відповідь в особистому повідомленні.
Микола Кобзін 17 червня 2024, 7:50
Банк заблокував кошти через скаргу, до мене набрали, сказали про це і запитали чи я згоден на повернення, я сказав одразу так, а потім зрозумів, що ці гроші отримав по ордеру, продав крипту, одразу відписав що не згоден в чат, і надалі писав цю інформацію, до мене набрали в той день ближче до вечора, але я був на роботі, мене саме кликав начальник, мені почали розказувати все знову, але я не мав змогу балакати, та відповів, зачекайте я зараз передзвоню, коли звільнився, одразу почав дзвонити, але на той номер не можна було додзвонитися, пару разів телефонував на гарячу лінію і писав в чат, але мені кажуть що ви 2 рази дали згоду, і 3 раз ніхто не буде звонити, а яка згода, якщо я не давав її, і вже пройшло 3 дні, жодної зміни не було, мені кажуть що кошти спишуть, хоча я згоди на це досі не даю, і не буду давати, якщо спишуть, буду звертатися до суду! Прошу вас розібратися, докази я надав, і я ні в якому разі не даю згоду на списання моїх грошей
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2024, 11:06
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас.

В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо повернення неналежного платежу, які узгоджуються з Клієнтом.

Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені. Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.
marina1205 16 червня 2024, 21:33
Добрий вечір, я дуже дякую за допомогу Анні, вона мені все обяснила на вищому рівні, це дуже добре що в, А Банку такі гарні спеціалісти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2024, 10:37
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗💚
westvk 16 червня 2024, 20:56
Надійшов мені на картку платіж від особи, від якої я його не очікував. Я сам звернувся в службу-підтримки А-банку з проханням повернути його відправнику (платіж був з Монобанку і я не знав номер картки відправника). На що отримав відповідь: що «у них нема такої можливості».
Через декілька днів мені дзвонять зі служби підтримки і питають: «чи згоден я, щоб повернути платіж?». Я відповів, що безумовно, я ж сам звертався в службу підтримки. На що вони відповіли, що треба повернути не відправнику, а зовсім іншій людині. На моє питання: «яке відношення вона має до мене?», заявили, що спочатку переказали гроші з рахунку тої людини на рахунок відправника, а потім мені.
Я сказав, що відповідно до законодавства, при неналежному отримувачі, кошти треба повертати звідки вони були відправлені.
На що підтримка мені відповіла, що такого робити не буде і почали погрожувати, що якщо я не погоджуся повернути кошти туди, куди вони хочуть, то поліція спише їх з мого рахунка. Але є одне але… У поліції нема повноважень списувати кошти з рахунка.
Понад місяць мої рахунки заблоковані, що є грубим порушенням законодавства України, пішов сам написав заяву в поліцію на шахрайство та подав скаргу в НБУ на фантазії А-банка.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2024, 10:40
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів.

Взяли Ваше питання на контроль, детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки Банку та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
NoName771 15 червня 2024, 17:38
Не зважаючи на завантаженість чату, в якому я отримував допомогу, спеціаліст був максимально налаштований на вирішення моєї проблеми. Спілкування локанічне, відчувається професіоналізм. Швидкість вирішення проблеми на високому рівні. Гарний банк, чудова підтримка, спеціалісти налаштовані на вирішення будь якого твого питання
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 червня 2024, 18:40
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
Lovemarinaa 15 червня 2024, 15:47
Достали уже честное слово такое ощущение что открыла акаунт на сайте виртуальных знакомств постоянные видео звонки уже просто остачертели ВЫ. Я только прошла видео звонок после этого ни устройство ни номер телефона не менялся через несколько дней при переводе снова видео звонок опять прошла. Через время вот сейчас опять видео звонок да сколько можно вы длостали уже вам скучно друг другу звоните работой займитесь, а не вы кошмарите клиентов своими видео звонками отморозки. Уточню еще раз после последнего видео звонка ни устройство ни номер не менялся какого черта я снова должна принемать ваши видео звонки я что клоун по вашему ??? Отвратительный банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 червня 2024, 18:39
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

При Вашій готовності зняти обмеження, просимо Вас написати нам в особисті, ми зафіксуємо для цього заявку.
Rancho 15 червня 2024, 10:11
Більше десяти років тому була іпотека від привату, потім без попередження передали до абанку і там кредит був повністю закритий, і судовим рішенням підтверджена відсутність боргів, і ось вже майже три роки абанк назвонює з вимогами сплатити борг за іпотеку. Не дуже дошкуляє тому що прога від спаму добре працює.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 червня 2024, 11:59
Добрий день!

Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
victor victor 14 червня 2024, 21:48
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Щаслива, 9
А Банк Супер Класс отличный банк рекомендую использовать, а банк зеленая карточка и отличные позитивные добрые специалисты банка и операторы, а банка хорошие люди умные люди позитивные добрые люди операторы и специалисты, а банка в инстаграме на странице, а банка супер классные видео позитивные видео эмоции позитивные добрые новогодние видео Супер Класс, а если люди роботают тогда могут взять в кредит в технику и деньги любые в магазинах разных в кредит можно купить Любую вещь и технику и Одежда, А Банка Супер Класс Нарисовано Яблоко и надпись, А Банк 24 Приложение удобное по коду цифры зайти можно 4 цифри не нужно даже буквы писать как в других банках Украины, А Другие Банки Украины Тоже Отличные, А Банк Супер Класс и Приложения Ище Раз Удобное и В Других Банках Украины Тоже Удобное Приложение и АТБ Карточку Купить Можно Через Нова Почта и В Отделение Банка и В Магазине АТБ купить карточку можно 50 гривен всего деньги вернуться сразу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 червня 2024, 8:37
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 червня 2024, 16:11
Відгук не зарахований (на 16.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
DianaDymura 14 червня 2024, 15:55
Розкрию всю ситуацію з початку, якомога детальніше.

Мої рахунки були обмежені, причиною цього стало те, що відправники коштів відправили скаргу на мій рахунок. Як я почитала, це стандартна шахрайська «схема».
Мета цих переказів був продаж особистих коштів, які я зберігала на криптобіржі. Суми переказів 1500 грн, 2700, та 1500 грн ще один переказ.

Я пояснила це в чат банку, вони попросили докази. Пояснила те, що на разі не могла їх надіслати, адже на той час, я заморозила свій акаунт на криптобіржі, та на той час перебувала на лікуванні, і мені було просто не до цього. Банк згодився почекати, за це їм вдячна за розуміння ситуації. Оператор служби підтримки запитав у мене скріншоти ордерів на продаж криптовалюти (три вхідні перекази, про які я писала вище), скріншот зі способами оплати на біржі, та рішення щодо блокування контрагента на біржі.

12 червня, я надіслала всі вище перечислені докази до банку в чат. Документи взяли на опрацювання, та мене повідомили про термін очікування 3 робочих дні, і що зі мною зв’яжеться оператор по телефону.

Розгортання проблеми цієї ситуації. 13 червня я отримую дзвінок, і тут починається хаос. Працівниця вела себе хамовито та зверхньо. Декілька разів зауважила за мій вік, з метою приниження, та своїм відношенням достатньо показала, що я «ніхто». Зауважила, що всі мої докази «нікому не треба», бо здійснені перекази на мій рахунок від третіх лиць. На запитання до працівника, чому Банк просив у мене ці докази, вона відповіла «Треба заплатити по скаргах і все». Я почала далі пояснювати, що нікого не обманювала, і наголосила, що це за перекази, і що я дала всі докази, де видно відправників. Працівниця почала погрожувати, що ПОПРОСИТЬ КЛІЄНТІВ ЗВЕРНУТИСЬ В ПОЛІЦІЮ І ВЗЯТИ В ЄРДР ВИТЯГ. Після цього, ця хамка ще раз сказала «що мої докази нікому не потрібні» і просто завершила дзвінок.
Номер +380 56 796 4377
Час дзвінку 19:56 13.06.2024

Хочу звернутись до керівництва, чому колишні колектори мають роботу в кол-центрах банків? З таким зверхнім ставленням, погрозами до клієнтів — її місце точно не в банку, а десь поза цивілізацією.

Після цього дзвінка я негайно написала у чат банку, для вияснення ситуації. Я повністю описала всю ситуацію, та просила пояснень. Досвід спілкування з хамками — довів мене до сліз та істерики. На що мені повідомили, що навіжена працівниця, яка зі мною спілкувалась по телефону, передала такі дані «Відмова у знятті обмеження. у клієнта відсутні підтвердження, які запитували. Від повернення відмовився».

Нагадаю. Банк запитував у мене: скріншоти ордерів, скріншоти способів оплат на біржі (де видно, що прив’язана моя картка), рішення підтримки біржі щодо акаунтів контрагентів. ВСЕ ЦЕ БУЛО НАДАНО МНОЮ ДО ЧАТУ ПІДТРИМКИ, проте оця «жінка» окрім своїх погроз до юних дівчат нічого не змогла запам’ятати, і подивитись на листування.

У результаті, мене повторно відправили на «розслідування», та знову заявили термін 3 робочих дні. Тобто, через те, що неадекватні працівники наліво та направо «забраковують» докази клієнтів, у свою чергу клієнти повинні чекати необмежену кількість часу на перевірку, адже таке коло можна робити безліч.

Я вимагаю провести зі мною комунікацію з цього приводу, а саме, огидного відношення до клієнтів працівниками Банку, та бюрократією, яка може тягнутись дуже довго.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 червня 2024, 17:39
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову. Наданих Вами документів, на жаль, не достатньо для підтвердження проведених операцій.

Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.

Ми обов'язково перевіримо Вашу розмову з нашим Спеціалістом та всю інформацію по цій ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Чорний 14 червня 2024, 13:06
Удобное мобільної приложение, клиентоориентированность, професійний персонал!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 червня 2024, 13:20
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗💚
Проблема вирішена
Артем Тараненко 13 червня 2024, 22:23
Є кліентом банку з vip підтримкою яка є платною якщо обіг коштів на карці до 20 000 грн, взяли заблокували рахунок і почали питати звідки кошти, я надав пояснення банку з скринами, вони банку не підійшли і написали що вони розривають зі мною договорів і залишок коштів повернуть на рахунок що вкажу. Написали що регламент відпрацювання до 3 днів, вже пройшло більше 2 тижнів і підтримка каже на жаль точний термін вказати можливість відсутня. По телефону підтримка сказала що вони не знають чи доведеться мені сплачувати 300 грн за новий місяць обслуговування картки чи ні, хоча я не маю можливості її використовувати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 червня 2024, 8:53
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Makarova1000 13 червня 2024, 16:34
Я клієн А-Банку вже довгий час. І сьогодні довелося звернутись за допомогою до служби підтримки. При оформленні страхового полісу не підтягувалась карта для сплати. Питання вирішив Назар. Швидко, професійно, точно. Бездоганні. Як завжди.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 червня 2024, 16:42
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1496al 13 червня 2024, 15:34
Моя співпраця з Акцент-Банком триває вже багато років. Жодних нарікань не маю. Завжди якісне обслуговування. Всім раджу звертатися до відділень А.Банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 червня 2024, 16:03
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. До нових зустрічей в відділенні Банку 🍏😊
talja 12 червня 2024, 21:23
Замість відкриття депозиту на 1 місяць натиснула відкрити на 12 місяців в додатку. Працівники пішли назустріч і скасували операцію.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 червня 2024, 9:25
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natali8707 12 червня 2024, 16:08
Потрапила до рук шахраїв, відправила людині 10000 гривень на картку А-банку але послугу не отримала.Написала до А-банку про цю ситуацію.Одразу отримала відповідь і підтримку, а через деякий час мені А-банк повернув гроші.Дуже дякую за такий ваш сервіс ❤️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 червня 2024, 16:14
Дякуємо за високу оцінку та відгук, завжди раді допомогти🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віталій Кудельський 11 червня 2024, 22:28
Інтерфейс додатку простий та доступний у використанні. Онлайн підтримка 24/7, відповідає швидко та допомагає вирішити питання щодо обслуговування по рахункам. Рекомендую Абанк як надійний банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 червня 2024, 8:38
Раді, що Ви з нами🤗

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝