Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
2XL 15 листопада 2023, 0:01
Дізнався про ліміт по картці Вигода на витрати в магазинах Епіцентр у 100,000 грн і безкоштовні розстрочки на 6 місяців. Також окремо був ліміт на кредитній картці 35000, який використовував для покупок у магазинах АТБ.
Вирішив скористатися розстрочками, бо планував невеличкий ремонт в квартирі. Таким чином було на куплено товарів більше чим на 40,000 грн, ці витрати були переведені в розстрочку. Після цього були також здійснені витрати в тому ж епіцентрі на суму близько 23000 грн які не були переведені в розстрочку. За умовами переводити в розстрочку можна через 14 днів, тому планував перевести пізніше щоб платежі не попадали на одну і ту саму дату, щоб таким чином знизити кредитне навантаження.
А через деякий час банк став поводити себе неадекватно. Спершу було анульовано кредит на розстрочку, а через деякий час було знижено кредит кредитній картці на доступний залишок.
Моє невдоволення від роботи банку складається з того, я не можу більше розглядати А-банк як надійного фінансового партнера. Вважаю що банк повинен встановлювати ліміти такі, які він вважає не ризиковими для клієнта. Тоді не буде негативних моментів від співпраці. Адже якби я не розраховував перевести свої витрати в розстрочку, то я б не робив їх в тому ж самому місяці або зробив би їх з картки іншого, більш адекватного банку.
В прошлом місяці я вже здійснював погашення по розстрочкам, також було відкрито у банку нерозривний депозит на 50 тисяч. Але банк знову знизив кредитний ліміт на суму доступного залишку, близько 7000 грн які було внесено для зберігання пільгового періоду.
Маю ідеальну кредитну історію, кр 450, без прострочек, сумнівні операції відсутні.
В принципі, до цього інциденту до банку претензій не було. Була видна позитивна динаміка розвитку додатку та нових послуг. До обслуговування у відділеннях жодних претензій.
На даний момент ні повернення, ні збереження наявних лімітів мене не цікавить абсолютно. Картки Вигода та АТБ, які я використовував, відкриті мною вже в інших банках.
Відзив написаний для інформування користувачів кредитних послуг для можливості надійного планування своїх витрат і прискіпливий вибір фінансового партнеру.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 листопада 2023, 12:33
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Актуальний ліміт завжди відображається у Вас в розділі «Кредити» далі «Розстрочка Вигода».
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
Ми будемо раді детально перевірити ситуацію з Вашим лімітом. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
ggpotion 14 листопада 2023, 23:59
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
«Неделю назад пришло SMS от банка о блокировке карты. Зашёл в приложение, там нужно было подключиться к звонку. Через день захожу, чтобы подключиться, и ответа нет. Прождал 20 минут, никто не подключился. Сразу пишу в поддержку. Говорят: 'Ожидайте до 5 дней, вам позвонит специалист. Мы не можем решать такие вопросы, это отдел другого банка.' Причина блокировки: банк проводит проверку оборотов по вашей карте. Прошла неделя, звонка нет. На карте зависло 19980 грн. Не понимаю, почему онлайн-поддержка не может решить этот вопрос. Заставляют ждать и ждать. Банком не доволен, хотя в целом приложение банка неплохое.
Хочу попросить быстрого решение проблемы»
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 листопада 2023, 10:41
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Mrbherj 14 листопада 2023, 18:03
Доброго здоров’я Україно!
Я Кривченко Сергій Володимирович
Який проживає, живе і буде жити тільки В Україні.
Мені допомогли представники А-24 банк
Вирішити моє питання, стосовного додатку.
Питання було моє вирішено швидко і без зайвих слів.
Представники А-24 банк
Відчдлеві та безумовно професійнні.
Я Рекомендую додаток А-24 банк, як для користування своїх потреб, та і для інших.
Дякую А-24 банк що ви з нами!
Слава Україні!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 18:21
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dioxyde 14 листопада 2023, 11:55
Дружина купила новий номер телефону, активувала його, після чого їй почали надзвонювати представники банку, наполягаючи на погашені кредиту, який вона не брала, при цьому навіть ніколи не була зареєстрована в банку. Виявилось, що актуальний номер телефону дружини раніше був в попереднього клієнта, який якраз і мав борги.

Пояснювалось це все операторам під час дзвінків і в онлайн-переписці. Наполягають, аби прийти в відділення банку, щоб розібратись з проблемою, яке знаходиться в 40 км від нашого місця проживання. Тобто, ми повинні тратити час, гроші і нерви на те, аби вирішити проблему, яка була створена банком, при цьому не маючи нічого спільного з ним. Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає, вже і говорились ПІБ дружини, надавались дані про дату реєстрації нового номеру телефона, щоб можна було співпідставити, коли був взятий кредит і коли дружина почала номером користуватись. Все без толку.

Раніше був користувачем банку особисто, але не раз від друзів і знайомих чув погані відгуки про нього, тому ще рік назад вирішив закрити рахунок, про що тепер тільки радію, оскільки впевнений, що теж мав би видумані проблеми з ним.

Особисто ні я, ні дружина ніколи в майбутньому не будемо користуватись цим банком, бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 12:55
Добрий день! У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.

Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
A160383a 14 листопада 2023, 10:46
Відділення за адресою: Рівне, пр-т Миру, 12
Саме кращій банк в Україні!!! Дуже ввічливий персонал, нема черг, допомагають більше ніж можуть!!! Колцентр працює бездоганно!!! Сьогодні виникла проблема з отриманням переказу, оператор Володимир (дай йому здоров’я) вирішив питання за лічені хвилини, і це все в чаті в Вайбері!!! Я не один рік є клієнтом цього банку, всім рекомендую!!! Це один достойний банк в Україні!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 10:55
Завжди готові прийти на допомогу. Дякуємо за Ваш вибір 🥰
Проблема вирішена
Вікторія Органіста 14 листопада 2023, 10:28
Заблокували мені картку з коштами на рахунку, через пару днів звязались я надала всі підтвердження всі квитанції, надала все що могла всі квитанції і скріни, і все. Коли їм не пишу, пишуть що розглдається заявка, питаю скільки буде розглядатись пишуть чекайте, вже пройшло майже місяць, небачу вирішення питання. Тому буду писати скаргу до нбу. Кошти не повертають хоть це для мене дуже велика сума
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 10:41
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Наш Співробітник намагався зв'язатись з Вами раніше, але на жаль, Ви не вийшли на зв'язок. Питання в роботі, будь ласка, будьте на зв'язку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Papochka1488 14 листопада 2023, 5:01
Выражаю благодарность сотрудникам АБАНКУ.
Точнее Игорю и Сергею, что в поздний час работают, тем самым кратко и ясно доносят информацию клиентам добавьте им по пару кэсов до з/п, а ещё лучше премию им дайте.
Фарту вам и мирного неба, и Чаечку А-А-А😁❤
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 10:37
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників 💚
Alex777888 13 листопада 2023, 19:53
Маю кредит в цьому банкові оформив реструктуризацію кредиту потім мене звільнили з роботи я не зміг платити по кредиту і зараз прошу банк щоб допоміг мені вирішити це питання, но це нікого не цікавить говорат плати скільки можеш без всяких документів без всього так можна і 10 років платити і ніякі гарантійні листи не хотят надати. Я зараз сам зацікавлений щоб цей кредит закривати, но банк хоче всі гроші зразу. Так що не рекомендую людям брати кредит в цьому банкомі на зустріч людям тут не дуже ідуть.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 10:02
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої заборгованості, яка була у Вас до оформлення угоди. Проте, ми бачимо, що Вами не було виконано умови Вашої угоди реструктуризації, через те угода на прострочці та залишається відкритою. Оформити новий договір реструктуризації боргу можливість відсутня. Просимо погашати заборгованість для зменшення загальної суми боргу та підтримки економіки нашої країни. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Маргарита Торбенко 13 листопада 2023, 19:46
06.11 заблокировали карту за единственный перевод в размере 5000 гривен. В приложении было сказано подключится к видео звонку. Я ожидала полтора часа и никакого ответа, написала в поддержку ответили что надо ждать до 5 рабочих дней. Прошло 5 дней, говорят что должны позвонить до 21:00 никакого звонка так и не поступило. Очень недовольна данной ситуацией.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 листопада 2023, 20:06
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Rybka777 13 листопада 2023, 17:38
Давно маю рахунок в, А банк, користуюсь кредитами, оплачую комунальні платежі, мобільний додаток чудовий, функціональний, простий і швидкий.
Недавно купувала на сайті товар, кошти списали, а замовлення анульовано. Від продавця нічого не добилась, співробітник банку сформував заявку на повернення, через добу кошти повернулися на рахунок. Дякую за комфортне, професійне обслуговування
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 листопада 2023, 17:51
Дякуємо, що обираєте Абанк для обслуговування 🍏💚
Проблема вирішена
Уміт Юсупов 13 листопада 2023, 17:00
Жахливий банк, 28.09 мені заблокували картку, де лежало 20.000 гривень, донині не розблокували, постійно якісь відмазки, кажуть, що мене наберуть до 5 днів, минає набагато більше, так і ніхто не набирає. А-банк, протизаконно користується моїми грошима і тому намагається максимально продовжити процес блокування, нікому не раджу користуватися цим банком.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 листопада 2023, 17:41
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Наш Співробітник намагався зв'язатись з Вами раніше, але на жаль, Ви не вийшли на зв'язок. Питання в роботі, будь ласка, будьте на зв'язку.
Frevla 11 листопада 2023, 15:58
Нещодавно звернувся до служби підтримки а-банку з приводу допомоги в оформленні карти «Українці разом».
Оператор чату допоміг вирішити усі питання і пройти верефікацію документів. Дякую за терпіння і високий професіоналізм. Приємно працювати з а-банком! Швидко і кваліфіковано допомогли!!! Рекомендую!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 16:17
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
Vlladislaww 11 листопада 2023, 15:42
Заблокували карту при її поповненні на 5000тис гривень, тепер кормлять лиш обіцянками. Поверніть мої гроші, скільки ще мені чекати?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 16:16
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
wvlad 11 листопада 2023, 12:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
Сказали нужен видеозвонок — ок, я попробовал — ждал вашего специалиста, но нас так и не соединили. Поддержка в чате причину объяснить не может, пишет что что-то проверяют по моей карте и нужно ждать звонка 5 дней, а может и больше учитывая их очереди. Судя по другим отзывам здесь, ждать придется месяцами.

АБанк, когда будете готовы решать вопрос с клиентом, тогда блокируйте, а так получается картой я пользоваться не могу СЕЙЧАС, а позвоните для решения вопроса Вы КОГДА-НИБУДЬ.

Суммы поступления на карте у меня намного ниже порога финмониторинга и количество операций небольшое, так что не могу представить себе причины для блокировки. Я размещаю у Вас депозиты уже лет пять. Вижу Вам это не нравится и пора менять банк!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 12:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Vgladtoseeyou 11 листопада 2023, 11:40
Хотів би відмітити професійну і тактичу роботу оператора колцентру. Все дуже зрозуміло, упорядковано і швидко.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 12:26
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Проблема вирішена
viktoriiiaa 11 листопада 2023, 2:17
Заблокували мою карту 25 жовтня, за те що торгувала на п2п, вивела свої останні 16000 та мені заблокували рахунок, зараз я болію та немає що їсти. Це безсердечний банк, заблокували картку безпідставно, буду писати заяву в НБУ, щоб вирішити ситуацію. На даний момент мені ніяк не допомогли, лише обіцяють зателефонувати через 5 днів. ПОЯСНІТЬ ЧОМУ МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ НА МОЇ КОШТИ??? Я їх тяжко заробляла та тепер потрібно їх ще відновити? Цю ситуацію можна вирішити за 10 хвилин, а не за 15 днів, проте навіть за 15 не вирішили…
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 10:07
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
SashaSV 10 листопада 2023, 21:33
Ситуація аналогічна як у багатьох тут. 03.11.2023 заблокували карту з коштами. Просять дочекатись дзвінка для перевірки походження коштів. Дзвінка звісно нема як і коштів.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 10:04
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Volodymyr Cherkasov 10 листопада 2023, 15:23
без будь-яких пояснень і підстав. Служба підтримки як завжди нічого не знає і ні за що не несе відповідальності. Звинуватили у підтримці і фінансуванні тероризму, купівлі (чи продажу) зброї масового знищенні…доказів не надали… все голослівно. Примушували, щоб я написав заяву про розторгнення депозитів. Я ім відмовив. Буду звертатись до суду за захистом своїх прав та через те що вони псують мою ділову репутацію
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 17:28
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Наразі Банк проводить закриття рахунків, за результатом Вас повідомлять.
Дякуємо за розуміння.
Valentyna27 10 листопада 2023, 14:44
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Хочу виразити благодарність співробітнику банка Сапего Юрію з відділення в м. Харкові. Дуже компетентний співробітник і ввічливий. Допоміг виплатити переказ за пару хвилин та ще й зробили на 300 грн більше, так ми відправили їх на ЗСУ. Не банк, а сказка. Дякую, що Ви є
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 15:34
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
Yasminsky 10 листопада 2023, 14:23
Разорвали договор и попросили вывести деньги. На счету 5 гривен и платинум карта, поэтому я решил этого не делать, тем более деньги списывать не должно, тк договор расторгнут. Что, на удивление, и произошло, деньги за обслуживание не снимало два добрых месяца, из-за чего я уже перестал проверять, а банк и забыл о нем. В середине ноября приходит уведомление в приват, что они не могут выдать рассрочку, тк в другом банке задолженность) Просто спустя пару
месяцев А-Банк решил заработать и все-таки снял абонплату с закрытой карты, из-за чего карта ушла в минус, из-за чего списались деньги за просрочку, после чего я ее не выплатил, тк знать не знал о подобном, и это теперь у меня в кредитной истории. Пообщался после с вероятно самым ленивым и бесполезным сотрудником, который просто лениво даже не смотря в чат что-то писал не по теме. Судя по отзывам знакомых там таких 90%, никакую вашу проблему они не решат. Банк на вас просто заработает)
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 17:02
Добрий день! На жаль, нам не вдалось до Вас додзвонитись. Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена на Ваш номер телефону у липні, також повідомлення було направлено через месенджер, який Ви обирали в Банку.
Розуміючи відсутність напочатку серпня доступного залишку для списання комісії за обслуговування картки в сумі 300 грн/місяць Банк пішов Вам назустріч та не списував комісію за липень. На жаль, питання з закриттям не було вирішено, тому 01.09 було списано комісію за серпень, про що Ви отримали повідомлення від Банку через АБанк24. Картка до 31.10 була в пільговому періоді, на заборгованість відсотки не були нараховані, 01.11 Банк списав відсотки відповідно до базової ставки картки: 3% на місяць. Якщо у Вас виникла прострочка, Банк не нараховує пені та штрафи, проте передає інформацію, в УБКІ, про її наявність.
Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наразі бачимо, що картка успішно Вами закрита.
Дякуємо за розуміння.

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝