Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Yeqa10magga091 22 серпня 2024, 23:47
заблокували карту без ніяких причин, ніяких криптовалют, та переказів звязаних з криптою, без перебільшувань по внесенню коштів на рахунок, оборот був маленький, переказів від невідомих людей також не було, звичайні перекази між картами від знайомих та друзів.
це був мій основний банк, яким я користувався на постійній основі більше року.
дуже не сподобалось таке відношення до мене, всі документи за першою потребую надавав та відкликався на всі потреби банку.
ви мені завдали багато клопотів та ще й заблокували рахунки!!! без поважних та основаних документів на заблокування!
дуже прикро за таке відношення, мені ваш банк подобається, але відношення як до клієнта вашого банку, це жах!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 серпня 2024, 16:35
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
VikaKurort 22 серпня 2024, 22:24
Два місяці тому я отримала на картку а-банку кошти з p2p платформи. Тобто я продала віртуальний атив, а сумму їх еквіваленту у гривнях особа переказала на мою картку. Угода проходила за модерації криптобіржі KUNA.
Особа, що отримала від мене віртуальний актив поскаржилась на мене у а-банк нібито я заволоділа її коштами шахрайським шляхом.
А-банк не повідомив мене, що на мене надійшла скарга. Два місяці на моєму рахунку в а-банку було мало коштів і банк не блокував мого рахунку, а як тільки я поповнила свою картку на значну сумму то тут же мій рахунок був заблокований.
Я зателефонувала у банк. Мені сказали, що для розблокування мого рахунку я маю «або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я пояснила співробітнику банку, що кошти надійшли за угодою на p2p платформі, і що я не знаю особисто людину яка на мене поскаржилась і що ця людина отримала від мене кошти еквівалентні тим, що були зараховані на мою картку. Я надала довідку від біржі KUNA, що кошти дійсно надійшли на мою картку за угодою.
Але співробітникам банку геть всеодно чи були мої кошти одержані законним шляхом чи ні, вони як папуга двісті разів повторюють «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я запитала чи надала людина, яка на мене поскаржилась хоч якісь докази проти мене, а мені банк відповів «з приводу доказів відсутня можливість надати Вам інформацію».
Тобто якийсь шахрай, не маючи жодного доказу проти мене, залишає в а-банк скаргу і вуаля, мій рахунок заблоковано, а коли я надала докази, що звинувачення безпідставні, то банку на це пофігу, бо «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти»…
Тому шановні клієнти а-банку, рекомендую як найшвидше забирати свої кошти з цього банку…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 серпня 2024, 11:27
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику або вирішити питання за скаргою.

На жаль, від Вас не було отримано підтверджень зарахувань на Вашу картку. З Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію.
Nico2291 22 серпня 2024, 17:45
21 серпня 2024 року зіштохнувся з такою проблемою, при заміні пристрою (мобільного апарату), я не зміг завантажити додаток, повідомлення: Відмова в авторизації.
Зразу я зателефонував за номером 7776, так як маю преміальну картку банка, і мені в хамовитій розмові повідомили, що це Ваші проблеми і користуйтесь банкоматом і все, і те що в мене преміальна картка нікого не цікавить. Потім я написав до служби підтримки, де мені також не змогли нічим допомогти.
22 серпня 2024 я звертаюсь в відділення, А Банку — за адресою, м. Київ, вул. Попудренка 52, де два співробітника в ввічливій формі, та з повагою до клієнта, намагалися мені допомогти, бо розуміли мою ситуацію, та просто віднеслись до мене не як до клієнта, а в першу чергу як до Людини. Звертаю увагу керівництво, А Банку — що як би в Ваших службах підтримки працювали саме такі дівчата з відділення, та такий оператор ВІП центру — то у Вас би було набагато більше клієнтів, це співробітники — є Вашим обличчям і після цього випадку, я повірив в те, що Ваш банк таки надійний банк.
Через 30 хвилин після відвідування відділення мені зателефонував співробітник ВІП центру Максим, який залюбки вислухав мою ситуацію, та допоміг, при цьому наголошую що співробітник попередив що не обіцяє вирішити питання, а лише спробує мені допомогти. І диво — даний співробіник мені допоміг, і я знову маю доступ до банкінгу. Це професійність на вищому рівні.
Виникає питання: чому 21 серпня — служба підтримки мені хамила, не змогла допомогти, а лише 22 серпня 2024 року — співробітники вирішили моє питання, і при тому залиши лише позитивне враження як до спеціалістів?

головне що все закінчилось добре, і я вдячний працівникам відділення М. Київ, вул. Попудренка 52, та працівнику підтримки преміальних клієнтів Максиму (номер його телефону з якого телефонував +380567964681). Дякую Вам за вирішення питання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 серпня 2024, 19:12
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук! Щодо складнощів з авторизацією, зазначимо, що для безпеки Ваших фінансових даних, Банк обмежує можливість входу в Застосунок з різних пристроїв.

Просимо вибачення за негативні емоції які Ви отримали при зверненні до нашої службою підтримки. Ми вже передали цю інформацію керівництву для подальшого аналізу та вдосконалення наших процесів.

Раді, що нашим Співробітникам вдалось знайти рішення, і Ви знову маєте доступ до банкінгу.
linadnepr817 21 серпня 2024, 20:17
Сегодня обратилась в чат с просьбой расторгнуть договор с банком. Банк отсылает всю информацию в налоговую, а то в свою очередь в CRS. 110 стран видят все мои данные, как на ладони. Зачем мне такой банк спрашивается? Где банковская тайна? Что происходит? Почему банк препятствует расторжению договора? Что мне нужно сделать, чтобы расторгнуть договор? Почему таких проблем нет с другими банками??? Только А-Банк создаёт головную боль своим клиентам?
абанк
Відповідь банку
oper23 23 серпня 2024, 15:15
Добрий день!

Дякуємо Вам за звернення. Ми розуміємо Вашу зацікавленість у тому, чому банк зобов'язаний звітувати про Ваші рахунки за міжнародними стандартами FATCA та CRS.

Основна мета звітності за FATCA та CRS – забезпечити прозорість фінансових операцій та запобігти ухиленню від сплати податків.

Діяльність банків і інших фінансових установ у сфері FATCA та CRS регулюється Податковим кодексом України й Міжнародними стандартами FATCA та CRS.
Банк належним чином виконує вимоги законодавства та зобов'язаний дотримуватися Податкового кодексу України й Міжнародних стандартів FATCA та CRS (з урахуванням їх постійного оновлення та доповнення).

Конфіденційність інформації про клієнтів гарантована відповідно до чинного законодавства. Детальну інформацію щодо вирішення Вашого питання Вам було надано нашим Співробітником в месенджер який Ви обрали для спілкування з Банком."

Мінфін
Відповідь адміністратора
23 серпня 2024, 11:57
Відгук зарахований (на 23.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Проблема вирішена
NinaRoshchina 21 серпня 2024, 16:03
Доброго дня. Як і в багатьох тут, склалася така ситуація, що банк заблокував карткові рахунки з чималими коштами, які збиралися на підготовку до зими. Практично всі квитанції по всім надходженням та інші документи що вимагалися, були надані. Прошу як найшвидше вирішити це питання, розблокувати рахунки і по причині розірвання договору перевести мої кошти на вказані мною реквізити
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 серпня 2024, 19:46
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Анна Франковська 21 серпня 2024, 11:37
Я дуже занепокоєна безпекою своїх коштів. Їх утримують вже другий тиждень. А все що я отримую від тех. підтримки банку, це безглузді відповіді про те, що вони не можуть обробити заявку тому, що дуже багато людей.
Все почалось 14 серпня, я виводила свою зарплату з криптобіржі, після чого мені прийшло блокування рахунку. Запросили документи та я їх надала. Але відповіді і досі нема, кожного дня я пишу їм, а відповідь одна й та сама: «ваша заявка у роботі».
Тепер, із-за цього утримання, я змушена використовувати кредитний ліміт, що заводить мене не у дуже хороший емоційний стан.
Будь-ласка, допоможіть вирішити ситуацію, як можна швидше!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 серпня 2024, 16:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Данил Ш 21 серпня 2024, 10:56
Жахливе обслуговування та повне ігнорування клієнтів в А-банку

Я надзвичайно розчарований роботою А-банку. Нещодавно отримав виплату в розмірі 18 143 грн на свій рахунок у ПриватБанку. Оскільки в мене в А-банку відкриті дві розстрочки та кредитна картка, вирішив перевести гроші туди. Одразу після переведення банк миттєво обмежив доступ до моїх коштів, залишивши лише можливість здійснювати покупки в магазині. Усі інші операції, такі як перекази або зняття готівки, були заблоковані без жодного пояснення.

Того ж дня я надав усю можливу документацію, що підтверджує походження цих коштів, та пояснив, що більше ніяких документів надати не можу. Проте, замість оперативного вирішення проблеми, мені довелося цілий тиждень телефонувати до банку та повторювати одне й те саме: що в мене немає можливості надати додаткові документи. Лише через тиждень один із співробітників банку повідомив мені, що якщо наданих документів буде недостатньо, мій рахунок може бути заблокований.

Усвідомивши, що банк просто тягне час і не збирається вирішувати проблему, я подав заявку на закриття картки та переказ залишкових коштів. І тут почалися нові проблеми: вже три дні я чекаю на закриття картки та переказ коштів, але отримую лише запевнення в дусі «нам дуже шкода, ми робимо все, щоб цей процес був швидшим.»

Підтримка банку абсолютно не допомагає — на будь-яке звернення я отримую однакові відповіді, ніби спілкуюся з автоматизованим ботом, який лише копіює і вставляє заздалегідь підготовлені фрази. Лояльність до клієнтів повністю відсутня. Співробітники демонструють повну некомпетентність і ігнорують мої проблеми, змушуючи мене по 10 разів пояснювати, що саме я від них хочу. У відповідь на мої запити про стан коштів і терміни вирішення проблеми я отримую лише відмовки, що цим займається «інший відділ», з яким не можна зв’язатися або звернутися безпосередньо.

Ситуація дійшла до абсурду, і що буде з моїми грошима — досі невідомо. Я вкрай незадоволений обслуговуванням і не можу рекомендувати цей банк нікому. У нашій країні є значно надійніші та комунікабельні банки, які цінують своїх клієнтів і надають дійсно якісний сервіс.

Вибачте за емоційний тон, але терпіння вже на межі. А-банк показав себе з найгіршого боку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 серпня 2024, 12:50
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
slex 21 серпня 2024, 9:59
Переказав з інших своїх карток гроші, щоб відкрити депозит онлайн і ОПА. Обмежили картку, депозит не відкрити, гроші не вивести. Документи про джерела доходів надав одразу ж у відділенні і в чаті, оформив заявку. Намагалися прискорити розгляд. Все марно, чекайте у черзі, вас таких дуже багато. Терміни розгляду — сказати не можуть, але орієнтовно тиждень. Схоже на відпрацьовану схему користування коштами клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 серпня 2024, 12:47
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Дар\'я Мельник 21 серпня 2024, 9:59
Доброго дня, вчора частково обмежили карту, наразі я не маю претензій бо ще є час і я сподіваюсь що мою справу розглянуть швидко.
Натомість я би хотіла висловити свою думку, якщо банк масово блокує картки (як я бачу по відгуках) то в такому випадку треба збільшити кількість фахівців які можуть розглядати такі заявки. Бо сидіти людині без грошей тиждень або навіть більше бо банк не може організувати роботу своїх співробітників для більш якісного і швидкого обслуговування своїх клієнтів це вибачте занадто, тим паче в теперішні часи.
Я розумію що те що я тут написала ніхто не візьме до уваги, але я маю надію що керівництво банку трохи поспілкується про своїх клієнтів і прискорить вирішення даного питання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 серпня 2024, 12:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Artem444ik 20 серпня 2024, 21:23
Ето просто ужас.
В краце пришло поступление на карту, ее мгновенно заблокировали по причини каких-то лимитов. Ходя за месяц трот на 20 т.
Предоставил кучу квитанцый и прочего. Не проконала. Решили розорвать договор и перечислить остаток. Написал заявление все прошло. Указано что в течении 3 дней договор будет расторгнут и остаток перечислят на новый счет. По итогу прошло 3 дня ничего нет, поддержка пишет что все в порядке живой очереди (такое ощущение что все расторгают с банком договоры) ждите неделю. Прошла неделя толку нет. Каждый день пишу ответ шаблоный и ни на один вопрос нет конкретеки. Сегодня 11 дней и таже песня ждите!

А ходя мне банк нравился и я был клиентом 3 года.
На данный момент непонятно перечислят деньги или найдут причину неотдавать.
Это просто кошмар и разочарование огромное в данном банке.

Всем мирного неба. Берегите себя.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 серпня 2024, 13:40
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі бачимо, що питання є вирішеним. Перепрошуємо за збільшений термін очікування
Проблема вирішена
Vladislav2504 20 серпня 2024, 17:47
Временно ограничили карту, хотя месячный лимит в 20000 не был даже достигнут в этом месяце. Почти все переводы были от членов семьи. Банк просит документы, я все документы дал им, что конкретные переводы были от родственников. Сейчас на карте 0 гривен, они мне заблокировали счет. Что мне делать в таком случае?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 серпня 2024, 14:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Amina707 20 серпня 2024, 13:18
Банк заблокировал счет после получения перевода 21400грн. с моего личного счета в Приватбанке. Причина блокировки «досягнуто ліміту зарахувань на картку». Мой лимит в месяц составляет 60 000, израсходовано на тот момент 49900. На вопрос в чате сотруднику банка какой именно лимит досягнуто, мне ничего не ответили. Попросили «надати документи и чекати на розгляд». Якобы в рамках закона о противодействии отмыванию денежных средств и т. д. Вы так лучше бы депутатов проверяли, а не простой народ кошмарили и отбирали последнее на жизнь. Это незаконно. А-банк не тот банк, которому стоит доверять собственные средства. Буду писать заявление в НБУ.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 серпня 2024, 17:13
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема вирішена
innarom 20 серпня 2024, 11:33
На початку серпня банк заблокував всі картки після отримання мною грошового переказу. Я надала всю наявну у мене інформацію, але це не вирішило ситуацію — банк розірвав договір. В цілому, це не проблема — зараз є багато більш лояльних і стабільних банків. Проблемою є те, що А-Банк заблокував кошти на невизначений період. Спочатку обіцяли відправити через три дні, потім через тиждень, а зараз техпідтримка просто копіює стандартну відписку. З таким жахливим сервісом я зіткнулась вперше. Банк — абсолютне дно, яке створює людям проблеми в і так важкий час!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 серпня 2024, 13:53
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі бачимо, що питання ж вирішеним
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
Дима Титаренко 20 серпня 2024, 0:23
Мені заблокували картку Монобанк через підозрілі перекази. Після цього мені дали можливість вивести гроші. Я чекав три дні, і ці кошти були перераховані на картку А-банк, яка зареєстрована на моє ім'я. Це було проханням Монобанку, а платіж здійснювався через IBAN. Як тільки гроші надійшли на рахунок, А-банк одразу заблокував і цю картку. Я надав докази у вигляді скріншоту, оскільки Монобанк відмовляється надавати мені документ про розірвання відносин. Я передав цей скріншот в А-банк, і мене поставили в чергу на розгляд. Однак я не можу чекати довго, оскільки ці гроші мені терміново потрібні для вирішення життєвих проблем.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 серпня 2024, 10:52
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
pqwoei 19 серпня 2024, 22:35
Не знаю, видаляють тут коментарі, або ні
Я спробую це перевірити, та поширити максимально у соц.мережах
Сервіс жах, мої кошти заблокували, та не видають. Термін розгляду просто не існує. (Хоча підтримка просто відправляє однаковий текст, що термін розгляду до 1 тижня) Мої кошти заблокували вже на місяц, та просто кажуть чекати. Навіть коли я представив всі необхідні документи, вони мене проігнорували. Вони не вирішили моє питання, банку байдуже на вас. Сервіс максимально жахливий, якщо у вас будуть питання, не розраховуйте що ваше питання будуть вирішувати. Також банк може просто заблокувати вашу карту, без причини.
. Цей банк не підійде вам ні для яких цілей, повірте. Якщо ви не хочете втратити свої кошти, не користуйтеся цим банком. Якщо комусь треба підтвердження що я кажу правду, можете звʼязатися зі мною.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 серпня 2024, 13:55
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема вирішена
Nikita25 19 серпня 2024, 13:02
17 серпня близько другої години ночі отримав сповіщення від А-банку, щодо здійсненої операції на сайті https://www.fragrancenet.com/ на суму 581.33грн., яку я не здійснював. Через хвилину мою картку підв'язали до сервісу «crunchyroll», відбулось списання і повернення 1 доллару, але мене для цього ніяких підтверджень не приходило. Ще через 2 хвилини намагались оформити підписку на цьому ж сервівсі на 50 доларів, але дякувати, що спрацював інтернет ліміт.

Подивившись у деталях операцій, я побачив, що їх здійснили з віртуальної картки «Вигода», якою я користувався всього 1 раз у Епіцентрі. Припустимо, що ці сервіси не потребують підтвердження для здійснення операцій, але звідки шахраї дістали повний номер картки, строк дії та свв код, якщо карткою не користувався і її фізично не уснує?

Замість якоїсь компптентної допомоги я отримав стандартну відповідь, що не можна передавати дані картки, пін код та паролі. Я більше 10 років працюю у банківській сфері і знаю методи роботи шахраїв, але мені не поступало ніяких дзвінків і дані картки я ніде не використовував. Тому мені дуже цікаво отримати відповідь, як саме було списані кошти і звідки інформація?
Добре, що спрацював ліміт інакше хтось би спустив весь мій кредитний ліміт, а платити довелося би мені.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 серпня 2024, 14:32
Добрий день!

Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки одразу було зафіксовано заявку по шахрайству. Та прийнято міри для уникнення повторних списань.

Ми вже подали заявку на оскарження через Міжнародну платіжну систему. Наші фахівці працюють над тим, щоб з'ясувати, як могли відбутись несанкціоновані операції. Водночас ми продовжуємо вдосконалювати наші системи захисту для запобігання подібним ситуаціям.

За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
Проблема вирішена
campi1337 18 серпня 2024, 19:14
Тиждень тому при переказі коштів на картку іншого користувача вилетіла інформація про те, що потрібно надати документи про походження коштів. Без питань, відправив декларацію с ФОП, квитанцію № 2 з податкової. Через 3 дні всі обмеження були зняті. Ось сьогодні знову переказую кошти на карту райфайзенбанку — і вилітає таж сама інформація і запит, про те що потрібно надати документи :))

Що за фігня ???
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 серпня 2024, 19:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію більш детально.

Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Полезный комментарий
campi1337 18 серпня 2024, 19:40
Дякую Вам за швидке вирішення питання. ❤️❤️❤️
Проблема вирішена
Dima31Seif 18 серпня 2024, 14:51
Заблокували карту і попросили надати документи. Все що треба я надав, вони ігнорують мене вже 5 днів. Там лежать мої гроші, я вважаю що вони незаконно утримують мої гроші на моєму рахунку. Там лежать всі мої гроші які я відкладав для навчання, а я не можу готуватися до навчального року
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 серпня 2024, 9:27
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Alexandr97 17 серпня 2024, 8:29
Не зрозумілі обмеження на користування карткою, надав документ підтвердження походження коштів, дуже довго чекаю відповіді і не можу користуватися коштами які знаходяться на карті
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 серпня 2024, 12:16
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема вирішена
Олександр Возіян 16 серпня 2024, 21:47
Відкрив карту А-Банку за порадою знайомих, спочатку все сподобалось, інтерфейс, дизайн і тд все ок. Потім мені надійшли перекази на картку у розмірі 88 тисяч, я встиг навіть надіслати 16 тисяч з цієї картки — повернувши борг. Надалі всім відома обмеження по картці та подальше блокування картки і розірвали зі мною договір без будь яких на це підстав.Тех підтримка отримала від мене абсолютно всі скріншоти, виписки та все що просили — я надав. Я не перевищив жодних лімітів по картці, не порушив жодних правил користування карткою, не робив ніяких шахрайських дій або чогось такого. Наразі на моїй картці заблоковано 66,166грн, написав заяву на переведення залишку коштів на картку іншого банку. В телефонній розмові з оператором також не отримав жодної інформації з якої причини було розірвано договір про співпрацю, не було надано можливості зняти залишок в касі А-Банку, те що дані кошти йдуть мені на реабілітацію після операції також нікого не хвилює, я зараз в неймовірно тяжкому положенні через те, що невідомо коли прийдуть мої кошти — користування якими безпідставно мені обмежили. Начитавшись відгуків тут, розумію що це розповсюджено і на що розраховувати не зрозуміло бо немає чітких термінів, а кошти життєвонеобхідні. Але при розмові по телефону с оператором, мене запевнили що кошти надійдуть протягом 3 робочих днів, а в техпідтримка в чаті не дає жодних термінів. Прошу допомоги в цій безглуздій ситуації, тому що нічого не порушуючи, надавши всі докази які від мене вимагались, законів України не порушено, шахрайських дій немає, але кошти які мені так життєвонеобхідні в цей момент — заблоковані та незрозуміло скільки їх чекати!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 серпня 2024, 10:22
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Полезный комментарий
Олександр Возіян 18 серпня 2024, 10:44
ДЯКУЮ ЗА ДУЖЕ ШВИДКЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ! СВОЇ КОШТИ ОТРИМАВ!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝