Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
innochka19 19 травня 2025, 13:01
Велике спасибі менеджеру Вікторії, яка дуже швидко до 10 хв., Допомогла мені оформити туристичну страховку в телефонному режимі.
Так як я не мала можливості під'їхати до відділення Абанку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 травня 2025, 13:34
Дякуємо за Ваші теплі слова. Раді, що Ви залишаєтесь задоволені якістю нашого сервісу 😌
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Danilo123 18 травня 2025, 23:00
Звернувся із питанням — швидко відповіли, все чітко та зрозуміло пояснили. Консультант був ввічливий і професійний. Мені не довелось довго чекати, одразу перейшли до справи, і все вирішили максимально якісно.

Рекомендую! 👍
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 травня 2025, 9:12
Дякуємо, що поділились своїми враженнями від обслуговування. Будемо раді допомогти Вам знов 😌
vladusyaaaaa 18 травня 2025, 10:44
А-Банк — реально один із найкращих банків, з якими я мав справу. Перше, що кидається в очі — це оперативність і дружелюбність операторів. На відміну від багатьох інших банків, тут не треба чекати по 20 хвилин на лінії — відповідь приходить швидко, і завжди в приємному тоні. Відчувається, що в А-Банку цінують клієнтів.

Отримати картку — дуже легко. Все робиться через додаток за кілька хвилин, без зайвої бюрократії. Якщо потрібен пластик — можна забрати його в той же день у відділенні. Ніякої мороки, все чітко та зручно.

Сам додаток інтуїтивно зрозумілий, стабільно працює, з приємним інтерфейсом. Оплати, перекази, комуналка — все під рукою. Дуже зручно користуватись як щоденно, так і для серйозніших фінансових операцій.

А-Банк справді перевершив мої очікування. Не думав, що обслуговування може бути таким приємним і швидким. Якщо шукаєте надійний, сучасний і простий у використанні банк — щиро раджу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 травня 2025, 10:57
Цінуємо кожне слово — дякуємо, що помічаєте наш підхід і підтримуєте💚
Vikaaa7e8w9 17 травня 2025, 17:33
Безосновательно заблокировали карту ссылаясь на отсутствие оффф трудоустройства владельца банка, который пополнил депозит казино на 300 грн. Тысячу попыток и формулировок задано для понимания причины блока
Проще было согласится. На балансе 7тыс+ грн
Сказали заполнить заявку с указанием реквизитов для возврата, который будет до 24 ЧАСОВ. 23 ч 40 минут, а нам начинают в текст.подежке придумывать о резервации на казино, когда дали все подтверждающие документы что все сделанные переводы и пополнения были успешно зачислены. В тел режиме поддержка пожтвпржает отсутствие таковых.

Сейчас мы не можем добиться ответа и каких то объяснений на основании чего они держат личные средства у себя.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 травня 2025, 18:36
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.

Заявка на перерахування залишків при розірванні відносин зазвичай опрацьовується протягом 24 годин. Регламент розгляду було збільшено через суму яка знаходиться в резерві. Резерв — це сума, заблокована під час операції, але ще не списана. Процес включає два етапи: резервування та остаточне списання. Це стандартна процедура міжнародної платіжної системи. Запевняємо Вас, одразу за завершенням процесу кошти буде перераховано. На жаль, пришвидшити дане питання відсутня можливість. Очікуйте, будь ласка. Як тільки питання буде вирішено ми проінформуємо Вас.
Полезный комментарий
Підтримка àбанку 18 травня 2025, 9:29
Добрий день! Наразі Ваше питання успішно вирішене.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vipmaster4216 17 травня 2025, 16:27
Я хочу висловити свою щиру вдячність А-Банку та особливо консультанту Дмитру за відмінний сервіс!

Нещодавно я звернувся до банку для отримання консультації і Дмитро був надзвичайно професійним, ввічливим та уважним. Він детально пояснив усі нюанси, відповів на всі мої запитання.
Це була дуже якісна консультація!

Мені було дуже комфортно спілкуватися з ним, адже він створив атмосферу відкритості та довіри. Завдяки його допомозі я зуміла визначити, що найкраще підходить для моїх потреб.

Я безумовно рекомендую А-Банк усім, хто шукає високоякісний сервіс і професійний підхід. Дмитро — справжній спеціаліст, і я з радістю повернуся за новими консультаціями!

Дякую, А-Банк і Дмитру, за чудовий досвід!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 травня 2025, 16:55
Дякуємо за відгук!

Якщо виникатимуть питання — звертайтесь, завжди раді допомогти💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kil1lvrr 16 травня 2025, 21:34
Просто люблю вас і рекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 травня 2025, 8:46
Дякуємо, що з нами💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zaxa06011995 15 травня 2025, 16:05
Гарні умови серед всіх банків мені симпатизує цей банк рекомендую!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 травня 2025, 16:15
Добрий день! Вдячні за Вашу підтримку, та раді, що нам вдалось задовільнити Вас надаючи лише якісний, своєчасний та зручний сервіс 😊
Romen3275 14 травня 2025, 17:46
До мене сьогодні надійшла певна сума коштів з казино Фавбет, потім я з карти знову кинув на казино і мені заблокували карту, пишуть дати декларацію про надходження коштів, я надав виписку в електронному вигляді з казино, но мені пишуть що цього не достатньо, на карті близько десяти тисяч гривень заблоковано!!! Банк дно, нікому не буду рекомендувати його взагалі((((
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 травня 2025, 19:44
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За результатом перевірки ми Вас проінформуємо.
Проблема вирішена
Ігор Шербан 14 травня 2025, 15:04
14 травня 2025 року я здійснив спробу переказати кошти іншій фізичній особі з метою придбання ліків для дитини. Платіж було здійснено у формі p2p-переказу на картковий рахунок іншого банку. Проте транзакція була відхилена без пояснення причин, а мої подальші перекази були заблоковані банком в односторонньому порядку.

Звернувшись до чат-підтримки банку, я отримав відповідь, що така дія ґрунтується на пункті 3.3.5 внутрішніх правил банку. Проте після особистого ознайомлення з вказаним пунктом правил, я встановив, що посилання не є релевантним до моєї ситуації, а інформація, надана службою підтримки, є недостовірною та вводить в оману.

Такі дії банку є порушенням чинного законодавства України, зокрема:



Норми, які порушує банк:

1. Стаття 55 Конституції України:
Гарантує кожному право на захист своїх прав і свобод від незаконних дій у суді або інших передбачених законом органах.

2. Стаття 1066 Цивільного кодексу України:
Банк не має права обмежувати доступ клієнта до рахунку або перешкоджати проведенню розрахункових операцій без наявності законних підстав (наприклад, ухвала суду, постанова правоохоронного органу або рішення суду).

3. Закон України «Про платіжні послуги» № 1591-IX від 30.06.2021:
• Ст. 24 ч. 4: Користувач має право безперешкодно ініціювати платіжні операції, за винятком випадків, передбачених законом.
• Ст. 71 ч. 2: Постачальник платіжних послуг має забезпечити прозорість інформації, що надається користувачу.
• Ст. 71 ч. 4: Заборонено обмежувати право користувача на ініціювання платіжних операцій без чітко визначених законних підстав.

4. Закон України «Про захист прав споживачів»:
• Ст. 4: Споживач має право на вільний вибір послуг та належну інформацію про них.
• Ст. 6: Інформація, що надається споживачу, має бути достовірною, повною та своєчасною.
• Ст. 22: Забороняється обмеження прав споживача, що встановлені законом.

5. Закон України «Про банки і банківську діяльність»:
• Ст. 55: Заборонено здійснювати обмеження або втручання у діяльність клієнта без законних підстав.
• Ст. 67: Рішення банку мають ґрунтуватися на правових нормах, а не на внутрішніх політиках, які суперечать закону.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 травня 2025, 16:43
Добрий день!

Ми розуміємо Вас та ситуацію, яка склалась. Проте, дії банку відповідають нормам чинного законодавства, а також Умовам та правилам банку, з якими Ви погоджуєтесь при відкритті рахунків.
А саме, пункту 3.3.5 розділу 3 (https://a-bank.com.ua/backend/api/v1/condition/pdf/uk/649)

На поточний момент перекази коштів у вигляді P2P тимчасово неможливі. В наступному місяці доступ до таких переказів буде відкрито.
Ви можете користуватися карткою:
— у торгово-сервісній мережі;
— при оплаті комунальних послуг, для здійснення платежів за реквізитами та поповнення мобільного в ABank24.

Офіційну відповідь на Ваш запит буде сформовано в термін встановлений законодавством
Дуже швидко і повністю вирішують усі питання через чат допомоги А-банку!
Другий місяць як я перейшов у цей банк, і була в мене проблема: я не міг оплатити комуналку через те що в розділі електроенергія було потрібно вносити показники попередні — поточні, але це неможливо було зробити бо в мене двозонний счетчик. Як тільки я звернувся до служби допомоги через чат а-банку, мене одразу там зрозуміли і на другий день питання було вже вирішено: ніяких показників вже не треба вносити, а тільки стоїть сума для оплати, як і за інші комунальні послуги. Таким чином в цьому місяці я вже розплатився повністю за всю комуналку в додатку А-банк! Дуже оперативно і професійно працюють!
Усім рекомендую цей банк і програму Абанк 24 і спілкування на сайті допомоги в чаті Абанк24
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 травня 2025, 12:57
Дякуємо за позитивний відгук та теплі слова! Раді, що змогли оперативно та якісно вирішити ваше питання з оплатою комунальних послуг. Та впевнені, що ще зможемо ще не раз здивувати Вас професійністю та уважністю до деталей. Користуйтеся із задоволенням! 💚
Проблема вирішена
offsianik 14 травня 2025, 12:11
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76
Пополнил карту чтобы закрыть долги, после 1 платежа карту заблокировали, запросили документы, я отправил откуда средства, им не подошло, я сам решил закрыть карту и перенаправить остаток средств (60к) в другой банк, сказали перевод до 24ч, после того как подписал заяву о закрытии счета, сказали о зарезервированных средствах и ожидании 13−31 день, но якобы может быть и раньше, а сегодня в техподдержке перестал отвечать человек, отвечает только бот и теперь говорят, что заявка о закрытии только на рассмотрении, когда до этого все подтвердили и сказали ждать средства на другую карту 😁
1. «Регламент перерахунку коштів 24 години, проте може бути більше» — сразу после подписания заявки ответ

2. «Сума проходить два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів на картці при покупці) та списання (фактичне зняття коштів продавцем).

Якщо запит на списання не надійде від продавця, гроші автоматично повернуться на рахунок на 14 або на 31 день.
У разі списання ми можемо оскаржити операцію через платіжну систему, регламент оскарження — до 55 днів." — на следующий день

3. «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.» — на 3 день
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 травня 2025, 13:55
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Дебетування залишків коштів може бути проведене після завершення усіх списань за Вашим рахунком. Інформація «Сума проходить два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів на картці при покупці) та списання (фактичне зняття коштів продавцем).» є коректною та відповідає дійсності. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аня Пилипчук 13 травня 2025, 19:23
Заплатиш місячний платіж за кредитом, заходиш через пару днів в додаток, а там висить що винен ще 26 гривень. Навіть якщо внесення коштів буде пізніше ніж назначено дату платежу не більше 2 неділь Вам нарахують ще зверху, хоча сума вірна внесення і в оператора перепитували запевняв що після внесення платежів буде все добре. Це ж не місяць прострочення чи вихід з пільгового періоду. За що я повинна переплачувати. Дуже гарно перевіряйте бо можна не заходити місяць, а там гарні сюрпризи у вигляді мінусів та ще вдвічі винен будеш.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 травня 2025, 9:55
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук!

Ми ретельно перевірили інформацію за Вашим зверненням. Дійсно, раніше виникла складнощі з відображенням інформації в застосунку, але ми вже її виправили. Враховуючи це, ми здійснили перерахунок додаткових нарахувань.

Нагадуємо, що згідно з умовами договору у разі несвоєчасної сплати щомісячного платежу банк нараховує пеню — 0,07% (але не менше 1 грн) від суми прострочення за кожен день. Максимальна сума пені не може перевищувати 15% суми простроченого платежу та не бути більшою за половину отриманої суми кредиту.

Рекомендуємо здійснювати погашення вчасно, щоб уникнути нарахування додаткових відсотків.
shevchouk 13 травня 2025, 16:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 5
Зробили всіх злочинцями по частині 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Найголовніше в цій історії, що рахунком скористався вперше з січня 2025, і одразу блокування з формулюванням «поясніть» та ви «досягнули ліміту.»

Надіслав декларацію, так вони на цю декларацію захотіли ще квитанцію № 2 з кабінету платника податків, що я точно її надсилав декларацію і податкова отримала підтвердження, тобто довідка на довідку.

Найбільше вразило, що ти маєш цим детективам ще скидати фото карток отримувачів, пояснювати «економічну складову».
Ви що? Гуляйте з таким обслуговуванням. Ви на себе реально забагато берете.

В результаті розірвали «співпрацю», подивимось, як виводять кошти в інший банк за 24 години.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 травня 2025, 16:30
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Раніше нами вже було отримано від Вас відгук на даній платформі. За результатом вирішення минулого питання банком було надано рекомендації не використовувати картки для проведення операцій з криптовалютою. За результатами поточного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
Проблема вирішена
ArtikSemiha 11 травня 2025, 23:25
Ні в якому разі Не відкривайте рахунки в цьому банку, особливо якщо ви закордоном. ВАШІ КОШТИ ШВИДКО ЗАБЛОКУЮТЬ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ.Були великі надії на цей банк, але банк заблокував рахунки. Я знаходжусь за кордоном фінансове становище тяжке мені рідні перераховували на мій рахунок кошти, щоб якось мені допомогти прожити, так як працювати немає можливості допомогу теж ніяку не отримую. Тепер з мене потребують довідки щоб розблокувати рахунки, де я їх візьму якщо я не працюю??? Поверніть мої гроші!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 травня 2025, 9:58
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватися чинного законодавства, зокрема в питаннях аналізу фінансових операцій. У результаті такої перевірки може бути прийнято рішення про завершення ділових відносин.

Наразі банком запитано уточнення інформації для вирішення питання. Інформацію було адресовано на Вашу вказану в нашому банку фінансову електронну адресу. Прохання надати відповіді
diakovazina 11 травня 2025, 19:20
Доброго дня, хочу висловити подяку команді підтримки А-Банку, а саме Єлизаветі, Родіону, Ользі, Олександру та Єві, за дуже швидке вирішення мого питання. А саме про зміну фінансового номера та налагодження повідомлень на Вайбер, мені все чітко і ясно виклав оператор в онлайн чаті, і завдяки їх діям я змогла увійти на свою сторінку в додатку А-Банк. Дякуємо за чесність, оперативність та чіткість у роботі!!! Банк зручний, приємно користуватися. Дякую!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 травня 2025, 20:13
Доброго дня!

Щиро дякуємо вам за ваш позитивний відгук! Ми раді, що наша команда змогла швидко і ефективно вирішити ваше питання. Ваше задоволення є найкращою нагородою для нас.
Проблема вирішена
SergiySA 10 травня 2025, 17:54
Заблокували карту і після надання документів, банку виявилось їх недостатньо, далі після повідомлення про розірвання договору за ініціативи банку була надана заява на перерахування залишку коштів, повідомили що заявка буде опрацьовано протягом 24 годин і очікувати зарахування коштів, минув вже тиждень, зв’язатись з підтримкою неможливо і на листи ніхто не відповідає.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2025, 19:06
Добрий день!

Заявка на перерахування коштів при розірванні відносин зазвичай опрацьовується протягом 24 годин. Після її надходження ми перевірили документи, проте, на жаль, виявили неточність у наданому документі. Уточнення одразу надіслали Вам у застосунок, але оновлений документ наразі не отримано.

Ми також повідомили деталі в особисті повідомлення. Очікуємо на оновлений документ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evalutsenko2003 10 травня 2025, 15:51
Звернулась на гарячу лінію в а-банк. Пан Артем все чітко і ясно пояснив, допоміг в моїй ситуації. Дякую за оперативність
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2025, 15:59
Зворотний зв’язок дуже цінний для нас — дякуємо! Готові допомогти щоразу, коли буде потрібно💚
Проблема вирішена
Darry2258 10 травня 2025, 9:59
Заблокували картку, на якій в мене знаходяться мої власні кошти. Написала заяву на розірвання договорів та закриття рахунків, вказала реквізити свого рахунку в Приватбанку для переказу моїх коштів Абанком на них. Спочатку відповідали оператори в месенджерах і казали, що треба переказу чекати 24 години. Потім один оператор сказав, що це буде виконуватись за 1 робочу годину. Потім сказали знову, що 24 години. Вранці поїхала у відділення, там дівчина сказала взагалі кілька днів розгляд. Підʼїхала додому — прийшло пуш-повідомлення про розірвання договорів та закриття рахунків і наступне «очікуйте переказу коштів, відпрацювання заявки 24 години».
Час давно сплив. При цьому, що в підтримці в телеграмі, що в вайбері на будь яке питання (навіть на «вітаю» або прохання зʼєднати з оператором) мені скидають шаблонне смс, дослівно: «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.» Подзвонила на гарячу лінію, натискаю 0 для звʼязку з оператором, а мені у відповідь просто це смс робот продиктував вголос… Смішно і сумно одночасно!
Час давно минув, який писали. Коштів я своїх так і не бачу. І Абанку абсолютно байдуже, що в мене це останні і єдині кошти, а поруч лежить однорічна дитина і хоче їсти, я вже не кажу про себе, про авто, яке стоїть без бензину тепер, про домашню тварину, яка теж корму чекає, про комуналку і тд. Абанку просто начхати на клієнтів!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2025, 10:56
Добрий день!

Дійсно, у месенджерах працює автоматичне інформування — це зроблено для зручності клієнтів, аби Ви могли швидко дізнатися статус заявки без необхідності чекати на з’єднання з оператором.

Регламент опрацювання подібних звернень зазвичай становить до 24 годин, однак в окремих випадках термін може збільшуватись.

Наразі Ваше питання вже вирішено. Перепрошуємо за затримку з розглядом!
Віктор Дуднік 9 травня 2025, 21:04
А-Банк заблокував мою картку після надходження коштів, посилаючись на якусь «скаргу» третіх осіб. Жодних офіційних документів (ухвали суду, постанови слідчого, звернення від поліції чи виконавчої служби) банк не надає.

У відповідь на мої запити банк вимагає повернути кошти, які вже надійшли на мій рахунок, або ж погодитись на їх «добровільне» повернення. В іншому випадку — обіцяє тримати картку заблокованою до «вирішення питання зі скаргами».

Що особливо важливо:

Жодної офіційної претензії чи провадження немає;

Банк свідомо уникає письмових відповідей і постійно переводить розмову у телефонний формат, що виглядає як навмисний тиск на клієнта;

Усі пояснення усні, без жодного підтвердження, яке має юридичну силу;

Картку не розблоковують, навіть при відсутності будь-яких юридичних підстав.

Вважаю такі дії прямим порушенням ст. 32 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів», за якою з моменту зарахування коштів на мій рахунок я є їх законним власником.

Також вважаю, що банк перевищує свої повноваження, намагаючись тиснути на клієнта та фактично граючи роль «арбітра», хоча не має на це жодного права без рішення компетентних органів.

Це — неприйнятна практика, яка підриває довіру до банківської системи України.

Готую звернення до:

Національного банку України,

Офісу фінансового омбудсмена,

Правоохоронних органів.

Прошу А-Банк надати офіційне пояснення, припинити блокування без підстав і не виконувати роль «суду» чи «слідчого» без відповідних повноважень.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2025, 9:37
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За підсумком розгляду скарги, банк може запропонувати клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.

З Вами зв'яжуться відповідальні співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Orkuda 9 травня 2025, 15:56
Блокують карту з грошима. Ніякі представлені довідки їм не підходять. А потім приходе смс що вони розривають з тобою договір. При тому кошти забирають собі.) вообще красавчики"
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 травня 2025, 16:33
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватися чинного законодавства, зокрема в питаннях аналізу фінансових операцій. У результаті такої перевірки може бути прийнято рішення про завершення ділових відносин.

Звертаємо увагу: у разі закриття рахунку кошти не залишаються в банку, а підлягають перерахуванню на рахунок, відкритий в іншому банку — за заявою клієнта.

Ми вже написали Вам у приватні повідомлення та очікуємо на відповідь, аби допомогти розібратись у ситуації більш детально.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 травня 2025, 16:12
Відгук не зарахований (на 11.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝