Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
semenuch 1 травня 2015, 19:49
Здравстуйте, меня зовут Светлана. Хочу по благодарить работников А- банка, который находится в городе Винница на улице Пирогова, 105, за прекрасное и оперативное обслуживание. За надёжность и стабильность. И лично хочу выразить благодарность Лындрик Татьяне Валерьевне. Спасибо Вам за работу. Успехов Вам. Ну и конечно же нам вместе с вами.
papa12 25 квітня 2015, 0:17
Я не клієнт даного банку і ніколи ним не була і не буду. Зараз я залишилась без роботи, працювала в банківській сфері. Звернулась в центр зайнятості і була неприємно здивована – я числюсь працюючою в Акцент –банку. Для того щоб мені надали статус безробітної потрібно зовсім мало – отримати лист с Вашого НЕ компетентного БАНКУ, що я не перебуваю з Вами в трудових відносинах. 27-28 лютого 2015 року звертаюсь на гарячу лінію банку і оформляю запит, пояснюю ситуацію. Відповідь надали оперативно – за 2 неділі АЛЕ про те що я оформляла карту в ПРИВАТ банку, і якщо отримую бонуси по банківським операціям – то це не може розцінюватись як працевлаштування.
Шановний А-БАНК: оформляючи запит на лист-відповідь я не просила відповідь від Приват Банку. Оператору кол центру, побачивши що вона заговорюється за Приват Банк наголосила, що відповідь потрібна від А-банку.
Далі ще цікавіше. 16 березня 2015 року телефоную і оформляю повторно запит. Дівчина сказала, що він обробляється 3 дня, вибачилась. Ніякої відповіді я не отримала. Ще 2 раза телефонувала, зі моню обіцяли зв’язатися, але це тільки обіцянки. Потім сказали що на обробку запиту в них є 30 днів і 17 квітня обов’язково запит буде в мене в руках. НАБРЕХАЛИ. З 16 березня по 24 квітня ніякої відповіді я так і не отримала.
Ви набираєте на роботу не кваліфікованих працівників. Я втратила більше 2-х місяців, не отримуючи допомоги в ЦЗ, із-за того що ваші працівники не можуть обробити запит. Не говорю вже про оперативність, це просто знущання над людьми.
Сьогодні, 24 квітня телефоную знову на гарячу лінію, декілька раз мені передзвонювали і відповідь мене приголомшила – ВІДПОВІДЬ НА ВАШ ЗЗАПИТ БУДЕ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ. Тобто чекати на відповідь з банку, в якому я не працювала НІКОЛИ можна до кінця своїх днів.
Яке ви маєте право оформляти на роботу людей, які до вас не мають ніякого відношення, ніякої згоди на це не давали, не оформлялись на роботу і не підписували жодних документів???????????????????????????????
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kosmos9923 23 квітня 2015, 0:00
Вже не одноразово банк в одностороньому порядку змінює ліміт на мої карточці… Першого разу коли без мого відома був змінений, банк взагалі не повідомив мене, а ж поки я не міг зробити покупки в магазині (через недостачу коштів), тоді я подзвонив в банк і мені сказали що банк повідомив мене…тоді я багато раз дзвонив в банк щоб хтось пояснив мені по яких причинах і на яких підставах без мого відома банк змінив ліміт на карточці… навіть деякі співробітники баку просто ложили трубку під час розмови… також в інтернет-банкінгу були проблеми — мені постійно показувало що в мене є ліміт на карточці, коли спілкувався з оператором мені повідомляли що ліміту немає і інформація ще не обновилася і скоро все буде показувати нормально… ця проблема була мабуть протягом 3-4 місяців якщо не більше… сьогодні також була проблема при зміні ліміту… тільки на цей раз прийшла смс про зміну ліміту в які я мало що зрозумів… одним словом банк не дбайливо ставиться до своїх клієнтів!
OlegGladych 22 квітня 2015, 18:17
Відкривав депозит Тернопіль 162 відділення.
Хочу подякувати начальнику відділення Угрин Ірині, за хороше ставлення та компетентне роз'яснення на кожне задане запитання.
В цілому задоволений сервісом.
Дякую.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
15natali 14 квітня 2015, 22:28
я, Кузьмина Наталья Юрьевна, 14.04.15 обслуживалась в отделении вашего банка Запорожье, Сталеваров 26, у кассира ...- это настолько глупый человек, как можно во всех платежках сделать ошибки, я оплачиваю 2 квартиры, свою и мамину, по маминой пенсионной карте наличными, все лицевые счета маминой квартиры переоформлены на мою фамилию, я прихожу с выписанными лицевыми счетами, фамилиями на л/ч и суммами, предупреждаю, об этом- вроде бы поняла, дает квит, все на мамину фамилию, и объясняет, что карта ее, потому так, хотя это не проблема, всегда выбивалась моя фамилия, я всегда так оплачиваю и говорит ничего страшного, гланое л/с сходится--впринципе да, потом показания по свету написала неправильно, и за отопление не все взяла по 2 квартирам-когда я вернулась и попросила по свету исправить ошибку-я выслушала, что есть и другие банки, что она вообще не обязана брать квартирные платежи и что она вообще мне на какие то уступки пошла, я у нее ослуживалась как то давно, была проблема, меня успокоили, сказав что девочка учится, простите она только хамить учится, рядом с ней сидит девочка помоему ...- ну очень умненькая, никогда проблем нет, все быстро и четко, и это не только мое мнение, наверное у… крыша хорошая, если ее держат до сих пор, за столько времени не научиться, надо иметь такие способности.Это ужасно раздражает, надо набирать таких как… помоему ее так зовут, умница.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 квітня 2015, 16:46
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Vika Fytuis 25 березня 2015, 15:53
Хочу выразить благодарность А-Банку, а также в частности г. Винница, отделение 50-лет Победы( являюсь и вкладчиком и коммуналку оплачиваю), рынок «Маки» руководителю отделения-Мишкиной Ирине Дмитриевне. Очень вежлива в общении, всегда доступно объясняет, всегда приветливая, готова решать любой вопрос.Хочу пожелать этому отделению: процветания, успехов и побольше лояльных клиентов :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
slnkr2015 24 березня 2015, 14:54
Не повертають достроково депозит в іноземній валюті — 350$. Посилаються на постанову НБУ №160, в якій мова йде про те, що банки «мають право» достроково повертати вклади, залучені в іноземній валюті, за курсом купівлі іноземної валюти уповноваженого банку на день проведення операції. Саме МАЮТЬ ПРАВО. Повідомили про те, що дана постанова діє з сьогоднішнього числа (24.03.2015р.) і в ній вказано, що «тільки» в національній валюті. Дана постанова набрала чинності з 04.03.2015р. і до сьогоднішнього дня жодних змін до неї не впроваджувалось — про це співробітники банка не в курсі.

Повідомили (і працівник відділення, і оператор контакт-центру), що в них є ОСОБЛИВЕ розпорядження не видавати достроково вклади в іноземній валюті.

На запит надати мені для ознайомлення це ОСОБЛИВЕ розпорядження, звісно, ніхто його не надав.
Банк працює за власними ОСОБЛИВИМИ правилами і законами.

Іншого виходу немає, тільки звернення до НБУ, комітету по захисту прав споживачів, суду і т.д.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 квітня 2015, 16:13
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 02.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
без оцінки
maryig 19 березня 2015, 17:15
Взагалі не думала, що винекне така ситуація з даним банком, завжди радувала оплата комунальних без комісії і ще й близенько від мого дому… В кінці минулого тижня мені був зроблений переказ з-за кордону у валюті( зазначу сума невелика) і тоді я як завжди звернулась до а- банку, це було цього понеділка.Запитала в працівника чи можу я зняти свій переказ у валюті, на що він відповів: «Сьогодні всю валюту роздав, а ви прийдіть завтра о 14-й і я вам обов'язково » притримаю" вашу суму.Я запитала чи потрібно залишити якусь заявку щоб точно бо потрібні гроші, на що отримала відповідь:«Ні, в нас все усно, це в приватбанку потрібно записувати».Я довірилась, і прийшла рівно на другу наступнього дня, питаюсь чи можу я отримати переказ, на що цей же працівник квадратними очима «Вибачте — валюти немає… І завтра не буде і післязавтра не буде і взагалі незнати коли буде......» А я кажу- як же ви ж обіцяли… Я ж вчора могла б заказати в іншому банку і сьогодні в мене вже би були гроші??? ( мені в той день дуже потрібні були кошти:(( В відповідь такі ж квадратні очі… Мої висновки- в нашому єдиному відділенні а- банку, маніпулюють людьми, очікуючи, що ті знімуть гроші в них у гривні по невигідному курсу… А валюту вони людям не дають, таке враження що десь тихенько між собою і своїм… Так НЕ МОЖНА!!! Більше того також в понеділок дуже люб'язний мененжер а банку розказував мені як вони цінують і поважають своїх клієнтів і запропонував мені «золоту» карту для грошових переказів… Я тоді зраділа, а тепер я просто її не заберу бо для чого мені карта з якої я не можу зняти гроші??? Логічно правда? Ось так...( доречі зняла сьогодні в ощадбанку без попередніх заказів і проблем…
Friendly User 27 лютого 2015, 11:32
Изучал возможность размещения депозита в банке. Имел неосторожность позвонить в тех поддержку с вопросами. Охоту отбили на отлично! Просьба — договора и информация на сайте должны быть на 100% аккуратными, что бы у клиентов не возникало вопросов и сомнений в вашей добропорядочности. Маленькие несоответствия порождают ОГРОМНОЕ недоверие. Спасибо, что проявили себя с худшей стороны до того, как мне удалось сотрудничать с вами.
19261805 23 лютого 2015, 17:43
Впродовж декількох років поспіль я є клієнтом А — Банку м. Рівного (вул. Петлюри, 11). Хочу відзначити професійні та ділові якості спеціаліста з роздрібного бізнесу Овсійчук Ірини Михайлівни. Звертаючись неодноразово, я завжди був вражений її компетентністю та вмінням донести необхідну інформацію, надати цінну пораду. Особливо захоплює спокійна, тепла атмосфера у цьому відділенні, а гроші, як відомо, люблять тишу. Хочеться щоб і надалі цей банк був прикладом для наслідування. Успіху Вам і процвітання у цей непростий час!!!
Олександр
01021969 23 лютого 2015, 15:50
А-Банк в Александрии Кировоградской области-очень внимательный персонал.обращаюсь не в первый раз девочки всегда на высоте! Большое спасибо!
OksanaVIN 20 лютого 2015, 20:21
Несколько лет мы являемся клиентами А-банка (г. Винница, ул. Келецкая), все благодаря Поддубной Елене Вячеславовне, которая отнеслась вежливо, доброжелательно, профессионально. Теперь я каждый раз иду в банк с удовольствием, зная, что со мной работает профессионал, который даст дельный совет. Цените таких работников! Спасибо Елене за быстрое и качественное обслуживание. Оксана и Алла.
tony191980 19 лютого 2015, 19:58
Спасибо за заблокированный депозит SAMAB01000001646950, который не приносит ни % уже целый год, и который нельзя снять, не подписав с вами договор о пролонгации на 5 лет, хотя % по кредитке вы снимаете ежемесячно, спасибо!!! За все!!!
без оцінки
pocapo2 18 лютого 2015, 16:05
договор №SAМАВ01000001996699
хочется отметить хорошее обслуживание. и быстрый возврат депоз-та.а именно: операторов -Ю.Кузьменко… Т.Ткаченко и кассира Соколову. -спасибо!!!
Olga Economist 18 лютого 2015, 11:26
Работала когда-то в этом банке, не желаю никому такого! Отношение к сотрудникам как к тряпке, руководство позволяет себе все, ради того чтобы выполнялись планы, а если не выполнил-гуд-бай!!! Сначала открывай карты голд, а потом нагрузили всем чем можна, а зарплата такая же и без бонусов, здесь это только одно название.Из всех с кем работала, ни осталось никого, все убегали оттуда.К клиентам тоже не лучше относятся, я бы в будущем ни за что не пришла в этот банк и вам не советую!!!
Yelizaveta4ka 5 лютого 2015, 13:29
Здравствуйте, хочу поделиться не понятным случаем! Открыла в 2014 году депозит, под 23,5 %, сроком на 1 год. В связи с личными обстоятельствами хочу закрыть депозит за 200 дней до окончания депозита… и вот тут началось!.. с меня потребовали оплату штрафа — 800 грн за преждевременное расторжение контакта, хотя в договоре!!! такого даже не указано!!! позвонив в офис девушке, которая открывала депозит, она начала рассказывать мне про непонятные пункты договора, которых вообще не было ранее, и которые я не подписывала!!! договор был почему-то изменен без моего ведома и т.д… В общем что я хочу сказать, будем писать жалобы и ругаться по этому поводу, как после этого вообще можно иметь какие-либо дела с банками?!
beluyzayka 28 січня 2015, 15:47
Писала в чат а-банка оператору относительно есть ли в а-банке карты виза? оператор сказал что, нет, таких карт у них не существует. Прихожу в отделение, спрашиваю, мне там «живые люди» говорят, что есть голд и простая. А если бы не зашла так и не смогла бы её оформить!!! Зачем сидят на горячей линии операторы, которые даже не знают, какие карты есть в наличии в банке??? Позор банку! Такое ощущение, что посадили туда мальчиков и девочек с улицы, даже не рассказав какие услуги есть в банке! Фууууу
без оцінки
helen123 13 січня 2015, 14:50
Сегодня открывала депозит в А-банке в Днепродзержинске по ул.Ленина.
Хочу выразить благодарность менеджеру Засухе Марии Александровне за
квалифицированную работу, вежливое и доброжелательное отношение к клиенту.Спасибо за быстрое и качественное обслуживание.
beryvi 12 січня 2015, 20:38
Обслуживаюсь в отделении Днепродзержинска, на площади, у экономиста Инны. Месяц назад пришла продлить свой депозит. Мой экономист, не спросив цель моего визита, попросила подождать. Сама вышла с чашкой кофе из отделения. Позже я узнала, что у нее еще не начался рабочий день. Тем временем меня принял другой экономист. Во время подписания договора подошла администратор Катя и на повышенных тонах начала выяснять у экономиста, почему та забрала чужого клиента. Выходит я, вкладчица, должна была ждать пока мой менеджер попьет кофе. Хотелось бы пожелать девочкам проявлять элементарное уважение к клиентам. Выяснять отношения можно было не в моем присутствии. Остался неприятный осадок.
vik85 8 січня 2015, 23:26
отже почну з того що все на відділенні мене влаштовує і дівчата гарні і черг немає, і всі посміхаються… класно одним словом но…
тут виникла потреба в користуванні системою a24

отже зареєструвався я там все сам бачу усім користуюся все під контролем аж тут виникли проблеми

з платежами по Україні платежі відразу забраковуються і нейдуть, хоча по тим же реквізитам платежі через термінал самообслуговування чи касу банку йдуть на УРА (неодноразово по тим реквізитам оплачував). Уже з десяток разів звертався на підтримку скидав скріншоти, по сто раз мене як придурка просили заповнити таблицю переводили від одного до іншого, потім казали що карта заблокована або реквізити невірні або перезареєструйтеся в системі або може грошей нема (хоча кошти були і їх видно в системі) або замінити буквочки і та ї на інші мол може в цьому причина одним словом купа затрачених нервів та повний непрофесіоналізм технічної підтримки. Заплатив комісії плюнув і забув пройшло 2 місяці аж тут сьогодні знову виникла така сама ситуація було вирішено замовленням таксі та поїздкою до найближчого терміналу самообслуговування ДУЖЕ НЕПРИЄМНІ ВРАЖЕННЯ по відношенню до клієнта котрий понад 3 роки є клієнтом даного банку та має карту голд отакий ГОЛДІВСЬКИЙ СЕРВІС пропонують… Пробував отримати контакти керівництва недають мабуть рука руку миє… хромає мале звєно чи мотивації нема чи взагалі страх загубили…

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝