Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
24 вересня 2025, 13:16

ШІ у «Дії» обробляє понад 85% звернень громадян — Федоров

Штучний інтелект (ШІ) у службі підтримки «Дії» значно підвищив ефективність роботи, обробляючи понад 85% запитів користувачів. Завдяки цій технології, громадяни отримують відповіді на свої запити за лічені секунди. Про це повідомив перший віцепрем'єр-міністр з цифрової трансформації Михайло Федоров.

Штучний інтелект (ШІ) у службі підтримки «Дії» значно підвищив ефективність роботи, обробляючи понад 85% запитів користувачів.
Фото: freepik.com

► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Деталі

За словами Федорова, ШІ-консультант уже самостійно та правильно відповідає на 85% запитів. Це дозволяє надавати консультації щодо понад 150 державних послуг без залучення операторів.

Час очікування відповіді становить до 5 секунд. Система самостійно розпізнає суть питання, а складні випадки переадресовує фахівцям. ШІ-консультант працює цілодобово, обробивши вже понад 350 тисяч діалогів.

Навантаження на операторів служби підтримки зменшилося на 79%, оскільки вони тепер обробляють лише 10−15% унікальних і складних звернень. Кількість ситуацій, коли користувачі не могли додзвонитися («оператори зайняті»), знизилася майже до нуля.

За словами Федорова, основна мета команди — не лише покращити швидкість, але й проаналізувати причини звернень, щоб зменшити їх кількість у майбутньому та підвищити рівень задоволеності користувачів до 90%.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 1

+
+26
Три літри
Три літри
24 вересня 2025, 15:49
#
85% запитів тепер відфутболює ШІ, а не людина. Текнолоджія!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися