Мінфін - Курси валют України

Встановити
30 липня 2023, 12:16

Безвіз не допоможе. В'їзд до ЄС стане платним із 2024 року

Із 2024 року в'їзд до Європейського Союзу буде платним, повідомляється на сайті ЄС.

►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Що відомо

Так, із наступного року українці та громадяни інших країн, в яких діє безвізовий режим з Євросоюзом, повинні будуть мати дозвіл на подорожі для в'їзду в більшість європейських країн та сплачувати обов’язковий збір на в'їзд за програмою ETIAS (Системою авторизації в'їзду до Європи).

Дозвіл на поїздку ETIAS є обов’язковою умовою в'їзду для безвізових громадян, які подорожують до будь-якої з 30 європейських країн. Він прив’язаний до паспорта мандрівника. Він чинний до трьох років або до закінчення терміну дії паспорта.

Якщо громадянин отримує новий паспорт, то йому потрібно отримати новий дозвіл на подорож ETIAS.

Вартість оформлення дозволу становить 7 євро з однієї людини. Отримати його необхідно не пізніше, ніж за 96 годин до запланованого перетину кордону з Євросоюзом незалежно від виду транспорту, яким особа планує скористатися.

Маючи дійсний дозвіл ETIAS на подорожі, можна в'їжджати на територію європейських країн скільки завгодно для короткотермінового перебування — як правило, до 90 днів протягом будь-якого 180-денного періоду.

Отримувати дозвіл ETIAS потрібно лише у випадку короткотермінових безвізових поїздок до ЄС. Якщо особа має візу, чи карту резидента, жодних додаткових дозволів оформлювати не треба.

Коментарі - 84

+
+103
Три літри
Три літри
30 липня 2023, 12:47
#
Плата не відміняє безвіз, це взагалі окрема (і так, нова) процедура. Яка до слова цілком можливо дозволить користуватись автоматичними терміналами, а не стояти у чергах до прикордонників у кабінках яки вдивляються у вас та ваші документи та задають різні питання.
+
+111
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
30 липня 2023, 13:54
#
А вы вообще пересекали хоть раз европейскую границу ? по земле или по воздуху ?

ну чтоб прежде чем писать понимать процедуру и что к чему ?

на границе вы должны затоможить / растоможить авто , вас взвешивают (проверяют что нет ничего лишнего в машине) , осматривают машину , а вот если вы это все прошли , то вот то самое малое это паспортный контроль .

При этом вся хрень творится на украинской части таможни . легко можно простоять 6−8 часов , потом заехать и увидеть что в терминале нет ни одного другого автомобиля …

Просто скажите что вы проходили или нет таможню . У вас все знания — теоретические .

данная система просто отсеет криминал и нарушителей законодательства ЕС . Все .

чтоб исправить ситуацию на таможно надо 1 — сильно *** таможенников 2. расширить пункты на большее количество машин .

да , второе , есть пункты где нашу страну представляет *** туалет из досок с щелями и вагончик .
+
+15
Три літри
Три літри
30 липня 2023, 14:46
#
Просто скажите что вы проходили или нет таможню. У вас все знания — теоретические

Олекасій, ви вчергове потрапили пальцем у небо. Проходив багато разів.

Але новина не про митницю, тим більш не про українську митницю. І навіть не про порівняння складності проходження митниці проти проходження прикордонників. Новина про вʼїзд до країн ЄС.
Нагадаю вам на всяк випадок що так звана «Шенгенська зона» та ЄС не співпадають тому частину європейських країн ці зміни не зачипають.
+
+60
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
30 липня 2023, 16:37
#
Я думаю что вы не проходили таможню иначе бы такие глупости бы не говорили .
Еще раз — даже если проигнорировать украинскую таможню где основной затык и рассмотреть таможни стран ЕС , то все равно основное время тратиться не на паспортный контроль, а на таможенный . паспортный контроль занимает минуту . а вы говорите что мол ускорится что-то . Глупость несусветная .

Когда вы подъезжаете к таможне , первое на что вы тратите время — очередь . Потому что мало линий . Затем вас начинают шмонать , затем вы оформляете машину , и вот только потом , уже без очереди вы проходите паспортный контроль , потому что там уже очередей как правило нет , все на предыдущих этапах застряют .
+
0
Три літри
Три літри
30 липня 2023, 16:45
#
Я думаю что вы не проходили таможню иначе бы такие глупости бы не говорили.

я про митницю взагалі нічого не говорив
що не заважає тобі виливати сюди свій словесний п*н*с

митницю я проходив за останні пʼять років більше за тебе, впевнений у цьому
і займало це зазвичай десь так 0 секунд від загального часу проходження контролю
+
+45
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
30 липня 2023, 19:02
#
Т. е. ты не зная сколько и куда я езжу уверенно считаешь что типа больше, при этом не знаешь как это происходит в реале … вот откуда берутся люли типа тебя, которые еще не знают число, но говорят что у них оно больше? и как называют таких людей …
ладно не буду тратить время…
+
0
Три літри
Три літри
30 липня 2023, 19:59
#
т. е. ты не зная сколько и куда я езжу уверенно считаешь что типа больше

альо, лексій, нагадаю тобі що ти точно так само не знаючи скільки і куди я їздив — зробили тупий висновок що я нікуди не їздив взагалі
https://minfin.com.ua/ua/2023/07/30/109840822/#com4509070

а про тебе я трохи знаю, бо ти сам написав як ти виїзжав за кордон
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:21
#
Я не знаю куда ты ездил , но потому что ты ни разу не проходил процедуру , не знаешь как она проходится — то никуда …

понимаешь ли , если человек кудато ездит то он знает что к чему … а ты не знаешь — значит можно сделать выводы что в ЕС ты не вьезжал .

То что ты знаешь что я ездил за границу — это не секрет , я часто езжу . даже ковид был не помехой . Но как ты определил сколько чтоб сравнить …

ты клоун обыкновенный , ты сам придумываешь истории …
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 14:36
#
Я не знаю куда ты ездил, но потому что ты ни разу не проходил процедуру, не знаешь как она проходится — то никуда …

ти собі вбив у голову що я не проходив митницю

приблизно так само як Путін вбив собі в голову що в Україні нацисти

доводити щось тобі це те саме що переконувати Путіна що в Україні нацистів немає
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:52
#
Я ничего в голову себе не вбивал . Это же простые логические выводы , ты точно программист или и в этом врешь ?

Если человек не знает процедуры — он ее не проходил . Если бы проходил — знал бы .
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 15:17
#
Олексій перечитай текст https://minfin.com.ua/ua/2023/07/30/109840822/#com4509056
і знайди там слова що я краще за тебе розбираюсь у тому як проходити митницю або слова про те що я вже заповнював анкету ETIAS
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 17:39
#
Если ты не разбираешься , ни разу не заполнял , то зачем морозишь чушь ?
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 18:22
#
Если ты не разбираешься, ни разу не заполнял, то зачем морозишь чушь ?

Яку саме чушь, конкретизуй, не скигли як зазвичай.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
31 липня 2023, 6:36
#
Открой оригинал и посмотри картинки (ETIAS requirements for travel to Europe) и перейди по ссылке
ETIAS travel authorisation is an entry requirement for visa-exempt nationals travelling to any of these 30 European countries. It is linked to a traveller’s passport. It is valid for up to three years or until the passport expires, whichever comes first. If you get a new passport, you need to get a new ETIAS travel authorisation.
И сам список стран https://travel-europe.europa.eu/etias/who-should-apply_en#ETIAS-countries
там тоже есть картинки с флагами стран — читать по «ангельски» ты все равно не умеешь!
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:50
#
Ну ты ж в очередной раз фантазировал о том как может быть если бы было бы …
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 14:54
#
Ти фантазував про те як я не проходив митницю і продовжуєш це робити. Але головне тут навіть не фантазії, а те що ти тему з митницею притягнув туди де про митницю взагалі ніякої мови не було.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:59
#
Я ничего не фантазировал , я допускаю что ты проходил таможню , какую то …

но как оно на границе — ты не знаешь , ты там не был .
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 15:15
#
я допускаю что ты проходил таможню , какую то …

но как оно на границе — ты не знаешь , ты там не был .



тобі не здається що ти сам собі суперечиш ?
а де я тоді митницю проходив якщо на кордоні був?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 17:32
#
Может в аэропорту … турецком например …
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 17:46
#
но как оно на границе — ты не знаешь, ты там не был.

Может в аэропорту … турецком например


Як я можу пройти митницю в турецькому аеропорту якщо я маю громодянство України та постійно проживаю в Україні?

Бо ти ж сам кажеш що на кордоні я не був тож опинитись у Турції ніяк не можу
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 18:22
#
Точно так же как и миллионы отдыхающих , самолет , аэропорт , стамбул , паспортный и таможенный контроль .

Для этого не нужно быть на границе ЕС .
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 18:30
#
Точно так же как и миллионы отдыхающих , самолет , аэропорт , стамбул , паспортный и таможенный контроль .

Якщо я пройшов паспортний та митний контроль це означає що ти збрехав коли писав:
— «Я думаю что вы не проходили таможню«
— «но как оно на границе — ты не знаешь , ты там не был«

На вибачення не чекаю, но цікаво що за маячню ти напишеш мені у відповідь.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 18:40
#
Я написал — ты никогда не был на границе … перечитывай читатель …

И отсюда ты не знаешь на что тратиться время на границе …

Но сочинил ты уже 100 соловьиных постов …
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 18:45
#
Я написал — ты никогда не был на границе … перечитывай читатель …

Якшо я ніколи не був на кордоні то де я тоді пройшов паспортний та митний контроль? Ти знаєш інші місця крім кордону де це можно зробити? Я не знаю.

Важно визнати що ти забрехався? Бачу, важко
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 18:47
#
Еще раз — например в аэропорту .


грани́ца
Женский род
1.
Линия раздела между территориями, рубеж.

+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 18:50
#
Еще раз — например в аэропорту .

В аеропорту це і є на кордоні
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 19:02
#
Тогда тебе надо выучить что такое граница …

в аэпопорту есть пункт пропуска , а границы там нет … там есть таможенные зоны …

границы есть у государств .

можешь сказать границы каких государств , между какими государствами пересекаются в аэропорту стамбула . турции , и ?

>Воздушные, морские, озёрные и речные пункты пропуска отличаются от прочих тем, что они оборудуются не непосредственно на границе, а в аэропортах и морских, озерных и речных портах соответственно.

я ж говорю — безграмотный .
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 19:06
#
Тогда тебе надо выучить что такое граница …

Замість того щоб визнати що ти збрехав — ти продовжуєш скиглити і робиш вигляд що ти мала дитина яка під словом кордон розуміє тільки лінію що намальована на землі.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 19:56
#
Я никогда не обманываю …
+
+30
roman731
roman731
30 липня 2023, 19:40
#
> А вы вообще пересекали хоть раз европейскую границу ? […] по воздуху ?
>
> ну чтоб прежде чем писать понимать процедуру и что к чему ?
>
> на границе вы должны затоможить / растоможить авто , вас взвешивают (проверяют что нет ничего лишнего в машине) […]

После многократных пересечений границы открыл для себя что-то новое. Оказывается при пересечении по воздуху европейской границы кого-то взвешивают. Жах!

Как раз смотрел недавно фрагмен польского фильма где в шутку показывали, что поляков возвращающихся в Польшу взвешивают и они доплачивают за недостаток живого веса (похудение).
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:49
#
Рома , когда вы пересекаете границу ЕС на машине вас взвешивают …

А по воздуху — это отдельная история … там не взвешивают . ну кроме ваших вещей при посадке на самолет .

вам поговорить ? или о смыслах ? вы внимательно прочитали то что я написал ? что это было отдельными абзацами ?
+
0
roman731
roman731
31 липня 2023, 15:54
#
> когда вы пересекаете границу ЕС на машине вас взвешивают

Ну давайте расскажите в какой момент это происходит, в прошлом году (предыдущие не считаю) трижды я и члены моей семьи пересекали Украина-Польша на авто и ни разу никого не взвешивали.

Смысл этих слов понятен вам, может какое-то из них по слогам написать? Не стесняйтесь.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 17:33
#
Когда вы едете и там лежит такой как лежачий полицейский, вы его переезжаете, незаметно, и если у вас вес больше паспортного то вас спрашивают почему. Меня спрашивали.

Для вас это как просто проехали. В следующий раз обращайте внимание.
+
0
roman731
roman731
31 липня 2023, 17:45
#
Единственное место, где взвешивание — осмысленно, это место напротив лавочек, куда ты выкладываешь шмот, когда стоишь напротив окошек таможенного контроля.

То есть, там просят все выгрузить на лавочки, чтобы таможенник имел возможность заглянуть везде и также ещё и попутно пока машина стоит на этом пятачке — ненароком взвесить её.

Ну разве что в этот момент. Я, правда, не помню чтобы дорожное покрытие там отличалось, что должно быть заметно в случае весов. Ну и кроме того, вот у меня багажник на крыше был, к примеру, это паспортный вес меняет? А количество топлива в баке.

Кроме этого единственного места и ангара куда завозят выборочно на полный шмон взвешивание лишено смысла.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 17:51
#
Підтверджую що ніякого зваження транспортних засобів на пішохідному кордоні не робиться.
В 2019 перед ковідом перетинав кордон у Вішні німецький — ніхто нас не зважував.
Наші чемодани та рюкзаки теж.
І авто на якому ми їхали теж.

А якби маса нашого авто дуже сильно відрізнялась від максимальної маси то це було б видно і без вагів по просадці амортизаторів. Бо маю досвід вивезення врожаю з дачі і знаю що таке зайва маса 😂
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 17:56
#
Я ж говорил что вы границы ЕС не переходили . И видимо вот этот случай это «много» :-)

+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 18:01
#
Роман , главный аргумент буквоеда был в том что ускорение паспортного контроля существенно сократит прохождение границ ЕС . Сколько вы тратили время на прохождения от начала до конца , и сколько занимал паспортный контроль .

Вас взвешивают еще до заезда на таможню , там лежит лежачий полицейский и стоит таможенник , смотрит как вы переезжаете . Местные я думаю все знают .

Они смотрят на все , примерно прикидывают , и если будет отличаться от максимумов , то спросят . У меня было доп оборудование и полный бак — спросили . Поверьте они там наблатыканы , поверь на тысячах машин каждый день. Было бы еще больше веса — разбирали бы машину .
+
0
roman731
roman731
31 липня 2023, 18:32
#
В общем, это «примерное» взвешивание по сути вообще не имеет никакого вообще значения для легкового авто. Про бак спрашивают всех и не проверяют, это пустая формальность или же непустая если часто переходить или в другом краевом случае. Глаз пристрелян — конечно, просто не во взвешивании вообще дело. Взвешивают вообще по идее для другого — максимальная нагрузка нормативная на ось и все такое.

Я не вижу выше, чтобы трилитра писал про существенное прохождение границы. Они писал, что это сможет частично упростить пограничный контроль, а может даже и иногда позвонит автоматизированное прохождение.

А что с этим не так? Если ты подаешь анкету с паспортом заранее и твой паспорт предавторизован для упрощенного прохождения и пограничник это видит при пересечении? Так он действительно без вопросов пропустит потому что с него снята такая обязанность. Разве нет?

Страны Е С для себя слегка упрощают проверки и снижают требования к конкретным офицерам на границе.

Быстрее только от этого оно конечно вряд ли будет, хотя даже в тех же аэропортах наши люди стоят в очереди с паспортами, а через кабинки автоматического прохода в этом же время держатели «хороших» паспортов идут и идут. Если ETIAS разрешит украинцам (даже если хотя бы некоторым) этими кабинками пользоваться, они тоже будут проходить быстрее. И для остальных очереди будут короче.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 18:44
#
Во первых, видимо вы присоединились к дискуссии потом …

во вторых, если вы загрузите 100 кг сигарет в ниши — будет иметь значение … Контрабанда имеет вес.

сколько вы времени потратили на паспортный контроль чтоб его съэкономить? и сколько вы потратили на границу начиная от въезда.

а вопросы будут все равно. эта анкетка не отменяет вопросов.

Бывают разные кабинки, но вы можете пойти другим путем — просто fast line. небольшой премиальный пакет в банке. Как у меня. Еще и в вип зону попадете. А эти бумажки ничего вам не дадут и в очередь «для граждан ЕС» вас не поместят.
+
+175
lemosik542
lemosik542
30 липня 2023, 13:18
#
Кто придумывает эти *** заголовки? Звучит так, будто там не 7 евро, а 7 тыс. евро. Причём которые если не заплатить, то вас прям высекут плетью на границе и назад отправят.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
30 липня 2023, 13:56
#
Согласен, 7 евро ни о чем , тем более на 3 года . чисто психологический напряг , а вдруг лицом не вышел …
+
+30
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
30 липня 2023, 14:03
#
И зато если лицом не вышел — узнаете до выезда , а не проехав 1000 км .
+
0
Три літри
Три літри
30 липня 2023, 16:46
#
Іноді ти можеш писати щось адекватне, от як зараз. Це дійсно плюс нової системи
+
+75
jakiro
jakiro
30 липня 2023, 18:27
#
Зараз якраз для чоловіків 7000 євро!
+
+15
Три літри
Три літри
30 липня 2023, 19:56
#
Це ніяк не повʼязано з ЄС
+
+15
Ranet
Ranet
31 липня 2023, 0:19
#
Этот трехлитровый ***, начинает дратувати!
Все уже забыли, что написано в статье.
А написано, что нужно получить разрешение!!! по сути, визу. Да упрощенно, да недорого, но за четверо суток.
Итого, платим 7 ойро, разрешение не получаем, дальше что?
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 0:33
#
А написано, что нужно получить разрешение!!! по сути, визу

Ні, це не віза. Це дострокова перевірка права вʼїхати в країну яка зазвичай відбувається вже на кордоні. Якщо ти хоч раз перетинав за кордон по безвізу — то знаєш про що мова при спілкуванні з офіцером прикордонної служби. Та й с візою все одно доводиться проходити перевірку.

Итого, платим 7 ойро, разрешение не получаем, дальше что?

Перетинаєм кордон в прискореному режимі бо прикордоннику вже не треба перевіряти що людина не знаходиться в переліку осіб вʼїзд яким заборонений.

Все уже забыли, что написано в статье.

но чомусь людей яки пишуть маячню про українську митницю та хабарі за виїзд чоловіків ти не згадав у своїй лайці
+
0
eastpakk
eastpakk
31 липня 2023, 8:15
#
Вопрос был: если разрешение НЕ получаем. А ответ почему-то на противоположный вопрос, который даже и не звучал.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 8:27
#
Питання було сформульовано так що сенс його важко зрозуміти.

не можна заплатити 7 євро без подачі заявки на «разрешение», оплата береться під час відправки запиту, ми не йдемо в банк щоб заплатити наперед

Тож буде не «разрешение не получаем», а «у вʼїзді відмовлено». Далі буде те само що буває коли у вʼїзді відмовлено безпосередньо під час проходження кордону: можна подати апеляцію на це рішення.

Але погодься що навіть якщо ти не збираєшся подавати апеляцію то дізнатись про відмову заздалегідь дешевше ніж дізнатись про це під час перетину кордону коли вже витрачені гроші на дорогу, оплачений готель. А запит ти можеш відправити ще коли тільки плануєш поїздку і не витратив ані копійки.
+
+15
roman731
roman731
31 липня 2023, 11:42
#
Зря дискутируете с людьми, у которых это «разрешение» на поездку эквивалентно визе, как чел пишет выше.

Ясно же, что у человека — пустая голова. Так он в следующий раз будет говорить, что раз пограничник паспорт твой в руки берет — значит это тоже виза. Он же там у себя что-то отмечает, и может в принципе даже отказать во въезде.

Подурели люли, с этим надо жить, а дискутировать с ними — это лишнее.

Другой рехнувшийся выше пишет, что на границе кого-то там взвешивают. От такого даже наверное еще лекарств не изобрели.
+
0
Ranet
Ranet
31 липня 2023, 12:12
#
Ви́за (лат. visere[1] — посещать, навещать или фр. visa[2] — просмотреть, увидеть) — разрешительный документ, дающий право человеку на пересечение тех или иных границ. Как правило, под визой понимается фактическое разрешение иностранцу на въезд на территорию другого государства.

Наполните свою голову содержимым.
Пока бесплатно, в следующий раз возьму денег.
+
+15
roman731
roman731
31 липня 2023, 12:57
#
Ты с себя денег возьми

тебе русским языком объясняют, что ни о каком разрешительном документе речь не идёт, но тебе оно никак в голову не лезет

виза, виза…
+
+15
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 13:01
#
Штамп про перетин кордону який ставлять навіть с безвізом та ще й безплатно — це теж віза?
За твоєю логікою виходить що так.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:23
#
А какие критерии будут оценки этой регистрации ? кому можно кому нет ?

буквоед , вот как ты фантастически умеешь сравнивать не зная как оно будет ? будут применяться те же критерии или это будут новые критерии …

очередная клоунада … с пеной у рта доказывать то что ты не знаешь …
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 14:31
#
А какие критерии будут оценки этой регистрации? кому можно кому нет?

Якщо тобі цього не вистачило то вище Григорій кинув лінк — сходи почитай.

очередная клоунада … с пеной у рта доказывать то что ты не знаешь …

це що, знов самокритика від людини яка не проходила перевірку за 7 євро, плутає прикордонників та таможню, не знає кому потрібно заповнювати анкету ETIAS але яка з піною на роті сперечається про щось своє?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:47
#
А какой у тебя опыт в заполнении анкеты ETIAS ?

я как раз и говорю что у меня никакого опыта . а ты рассказываешь уже о свойствах , как будет хорошо …

+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 14:56
#
Ти сходив, почитав? Якщо ні — що саме ти мені зараз доводиш?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 15:01
#
Я показываю что ты ни разу не пройдя процедуры ETIAS пытаешься нам доказать как это будет …

все время придумываешь , фантазии выдаешь за реальность …

+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 16:05
#
Я показываю что ты ни разу не пройдя процедуры ETIAS пытаешься нам доказать как это будет …

Свій епічний факап з митницею яку на твою думку я не проходив — ти вже забув?

Може ти вибачився і написав що визнаєш свою помилку?

Бо з цією твоєю фантазією все так само.

а в сусідній новині ти ще й намагається заперечити що я маю відношення до айті
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 18:48
#
А что ты все время не о том , офтопишь . Тема то другая обсуждается .
+
0
roman731
roman731
31 липня 2023, 15:49
#
Есть такие люди, которые говорят «налог» в единственном числе. Просто не понимают, что налоги есть разные, что кодекс есть налоговый, сроки уплаты и т. п. Просто говорят «я уже заплатил налог» в смысле «отстаньте от меня».

Тут такие же перцы с примитивным пониманием «виза». Под любыми процедурами на границе понимают «визы» потому что в словаре подсмотрели, что это как-то связано с разрешениями.

И смех и грех. Видимо уже все с рассудком более замысловатым, чем у третьеклассника, выехали из страны.
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
31 липня 2023, 6:28
#
С кем вы спорите, сначала спросите, он хоть раз визу получал? Тот же «Шенген»?
По факту с вами согласен — упращенный визовый режим. Да дешевле, да проще НО, любые «движения» со сроками и деньгами в виде консульских сборов и т п, это тот же визовый режим.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 14:57
#
Ще один мій жона який знає куди я їздив та які візи отримував 🤭
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 15:02
#
Ну расскажи какие ты визы получал … похвастай нам …
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 17:04
#
По факту с вами согласен — упращенный визовый режим

До слова цитата з сайту на який ти сам дав посилання супроводивши це глупою заявою що я не вмію читати англійською:

Who needs an ETIAS travel authorisation
Nationals of any of these visa-exempt countries need to apply for an ETIAS travel authorisation.


А ось ще одна цитата

ETIAS for nationals of visa-required countries
In some cases, nationals of visa-required countries may not need to apply for a visa and can travel with an ETIAS travel authorisation instead.


Ану прочитай що там англійською кажуть про ETIAS?

Бо з моїми знаннями я тут вичитав що ETIAS який ви називаєте візою використовується не тільки для відвідувачів з безвізових країн, але й для відвідувачів з країн яким потрібна віза. Це ж виходить якщо ETIAS це віза то людині треба дві візи одночасно? 🤣
+
0
roman731
roman731
31 липня 2023, 17:17
#
Пусть тот пан лучше вот это претлумачит

ETIAS is a Visa Waiver not a Visa: understand the difference
https://www.etiasvisa.com/etias-news/etias-visa-waiver-not-a-traditional-visa
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
1 серпня 2023, 3:50
#
Виталик, не умничай! Тебе «не к лицу».
+
0
Три літри
Три літри
1 серпня 2023, 9:26
#
Тобі ж не заважає що твої «умничания» тобі не до лиця.

Є купа різних віз крім звичайних паперових, в тому числі електроні як в Марокко.
Є багато варіантів того як подаються заявки на візу: від купи паперів зібраних заздалегідь та переданих під час особистого візиту до консульства чи візового центру до лише одного закордонного паспорта для візи-по-прибуттю як в Індонезіі
Є велика розбіжність по сумам від сотні баксів в Великій Британії до безкоштовної CUAET в Канаді.

І віза яка вже отримана все одно не гарантує право вʼїзду: на кордоні прикордонник може перевірити виконання додаткових умов як то зворотній квиток, наявність мінімальної суми коштів тощо. До слова так само як і при безвізі. Але нікому крім вас трьох з Олексієм та Ranet не прийде в голову назвати перевірку наявності грошей візою.
+
+15
eastpakk
eastpakk
31 липня 2023, 8:21
#
Тут пишут про какое-то упрощение паспортного контроля на границе. Только не понятно в чем оно заключается. Раньше пограничнику нужно было залезть в реестр запрещённых к въезду особ и там проверить. Теперь туда лезть не надо, но вместо этого ему надо залезть в другой реестр — получивших электронное разрешение и там проверить. По сути заменили проверку в одном реестре другим и все осталось в целом как и было. Ну и вообще паспортный контроль — это всегда быстрая процедура с которой никогда никаких проблем нет. А для того чтобы человек заранее мог узнать нет ли у него запрета на въезд в ЕС — можно просто сделать сайт где открыть эти данные и человек сам сможет себя проверить.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 8:39
#
Теперь туда лезть не надо, но вместо этого ему надо залезть в другой реестр — получивших электронное разрешение и там проверить.

цей запит робиться автоматично бо в реєстрі є номер паспорта

а в реєстрі людей яким вʼїзд заборонено номера паспорта немає, та й людина може поміняти паспорт — в Україні дозволено мати два діючих паспорти

Ну и вообще паспортный контроль — это всегда быстрая процедура с которой никогда никаких проблем нет

Тепер проблем буде ще менше бо подорожуючий перевірений наперед.

Ну і я говорив про ту перевагу яку потенційно отримаємо ми як туристи.
Але EITAS робиться не для того щоб покращити життя туристам, його головна задача дати ЄС інструмент для завчасної перевірки осіб що мають намір приїхати. Скільки часу на це у прикордонника перед яким стоїть черга з кількасот осіб що прилетіли, або взагалі кількаденна черга з автомобілів? А тепер є принаймі 96 годин на те щоб зробити перевірку в автоматичному і ручному режимі, і втомленість чи настрій прикордонника на це вже не впливає.

для того чтобы человек заранее мог узнать нет ли у него запрета на въезд в ЕС — можно просто сделать сайт где открыть эти данные и человек сам сможет себя проверить

так це ЄС хоче перевірити — вони це роблять впершу чергу для себе
+
+15
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
31 липня 2023, 8:48
#
А для того чтобы человек заранее мог узнать нет ли у него запрета на въезд в ЕС — можно просто сделать сайт где открыть эти данные и человек сам сможет себя проверить. А це як? Заганяєш прізвище та ім'я і дивишся чи є заборона? Може нехай тобі ще й копію паспорта на екран виведуть? Це дике порушення закону про захист персональних даних.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 13:11
#
Всегда удивляли люди которые еще ни разу не прошли подобную процедуру , никто не ее не проходил , но с пеной у рта уже дают выводы как оно будет … как бы оно было бы если бы было бы …

вам самому не смешно ?

вы знаете какие критерии будут применять ?
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 14:08
#
Всегда удивляли люди которые еще ни разу не прошли подобную процедуру

Це ти про свій коментар зараз?
https://minfin.com.ua/ua/2023/07/30/109840822/#com4509070

Бо там ти як раз з піною у рота доводить мені те про що поняття зеленого не маєш: про мій досвід на митниці. І це при тому що в моєму коментарі немає ані слова про митницю 🤭
+
+15
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 14:18
#
Нет , это я про то что ты еще ни разу не заполнял данную форму за 7 евро , ее вообще никто не заполнял — а ты уже знаешь как будет и рассказываешь сказки … как оно будет если будет …

ты ж понимаешь что выглядишь как клоун рассказывая о пока несуществующих вещах ?
+
0
roman731
roman731
31 липня 2023, 16:01
#
Еще несколько месяцев назад была подобная новость https://minfin.com.ua/2023/05/31/106765548/#com4483655 и хоть и написана была тоже по-глупому, хоть и не настолько глупо как в этот раз, никакого нашествия клоунов не вызвала. Что же это за свежая волна в этот раз знатоков «виз», откуда их выпустили в интернет. Откуда все эти знатоки «виз» повыползали.
+
0
Ranet
Ranet
31 липня 2023, 17:24
#
If denied for an ETIAS, travellers can still apply for full visitor visa.

etias.com

Чтобы было понятно даже ***.
+
0
roman731
roman731
31 липня 2023, 17:50
#
«Виза понадобится только тем кому будет отказано в анкете ETIAS.»

Уже короче и доходчивей некуда!

Люди потратили значительные усилия, чтобы объяснить разницу, но дегенераты все равно отличия от визового обращения обнаружить не в состоянии.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 18:11
#
etias.com

Чтобы было понятно даже дегенератам.


Звідти https://etias.com/what-is-etias

The ETIAS will pre-screen travellers from «third-countries», who are citizens from countries not needing a Schengen Visa. The screening would pertain to terrorism or migration related risks. The objective is to identify individuals who pose security threats before they are able to travel to the Schengen area.
ETIAS is not a visa, it is a visa waiver, similar to the U.S. ESTA and Canadian eTA.


Гуглити ти вмієш раз знайшов сайт. Тепер залишилось навчитись перекладати з англійської.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
31 липня 2023, 18:16
#
Сколько раз ты заполнял ?

Если ни одного то о чем ты тут распинаешься .

У меня например блокировали платежи по межбанку потому что однофамилиц в санкционном списке . Тоже самое может случиться .

Пока ты тут свистун , когда практика появиться будем знать что к чему .
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
31 липня 2023, 18:21
#
Виталик, ты что выучил или научился читать «ангильские» слова?
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 18:31
#
Я не вмів їх читати лише у твоїх фантазіях.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
1 серпня 2023, 3:51
#
Ой, Виталик, а фантазии у меня разные…
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 18:15
#
Etias.com

До слова їх твітер підписаний чесно

News and information on the European Travel Information and Authorisation System (ETIAS).
London, England


Тільки дегенератам не зрозуміло що фірма з офісом в країні яка не входить до ETIAS ніяк не може бути офіційним представником цієї системи. Це якщо фрази «We make the ETIAS application process simple and easy by providing the latest news and analysis about the European Travel Information and Authorisation System (ETIAS).» не вистачило для розуміння що це сайт звичайних помогаторів яки беруть великі гроші з довірливих громодян які бояться заповнювати папери та анкети самостійно.

Офіційна інформація тут
https://home-affairs.ec.europa.eu/policies/schengen-borders-and-visa/smart-borders_en
+
0
Три літри
Три літри
1 січня 2024, 22:52
#
Накинути зради на ровному місці редакція завжди рада. Це як раз демонструє ця новина в які повністю перебрехали суть нововведення.

Але коли треба просто поінформувати по цій же темі, але зради абсолютно ноль — редакція нічого не пише.

Як я сьогодні випадково дізнався ЄС вчергове переніс запускт ETIAS: тепер це травень 2025 року.

https://etias.com/etias-launch-pushed-to-2025

https://www.forbes.com/advisor/ca/travel-insurance/travel-pass-etias-pushed-2025/
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися