З 1 грудня органи соціального захисту населення вже не призначатимуть субсидії. Ця функція перейде до Пенсійного фонду України. Фонд працюватиме не лише з пенсіонерами, а й з усіма громадянами, які потребують державної допомоги для сплати житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє «Газправда».
З 1 грудня субсидії призначає Пенсійний фонд. Як оформити домомогу
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Деталі
Громадяни, які ще не оформили субсидію або отримали відмову в призначенні соціальної допомоги з певних причин, ще мають можливість отримати таку державну допомогу за період з початку опалювального сезону 2022/2023 рр.
Допомогу призначать з початку опалювального сезону, якщо до 15 грудня Ви:
- подасте необхідні документи для призначення субсидії одним із визначених нижче способом;
- у разі попередньої відмови від надання субсидії через наявність заборгованості за житлово-комунальні послуги, що перевищує 680 грн, Ви документально підтвердите сплату такої заборгованості, або укладете договір про її реструктуризацію, або оскаржите її наявність в судовому порядку.
Отримання допомоги
Громадяни, які отримували субсидії минулого опалювального сезону і нічого в такому домогосподарстві не змінилося (склад сім`ї, придбання дороговартісних речей чи оплату покупок на понад 50 тисяч грн, наявності транспортних засобів, депозитів), автоматично отримають державну допомогу і цього року без повторного звернення.
Для оформлення субсидії потрібно подати заяву та декларацію за встановленими формами одним з таких способів:
- особистий візит до уповноважених посадових осіб сільської, селищної, міської ради або центру надання адміністративних послуг незалежно від місяця звернення, сервісного центру ПФУ;
- поштою до сервісного центру Пенсійного фонду незалежно від місця проживання з 1 грудня (або до 30 листопада можна було звернутися до органу соцзахисту населення за місцем проживання);
- в електронній формі через портал «Дія», портал електронних послуг або мобільний додаток ПФУ (з 1 грудня).
Читайте також: Пенсійний фонд роз’яснив, як отримати пенсії, субсидії та пільги
В деяких випадках до заяви та декларації для оформлення субсидії можуть бути додані і інші документи:
- договір найму (оренди) житла (за наявності);
- довідки про доходи (у разі зазначення у декларації доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ);
- довідку ВПО;
- інші документи, які необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби), наприклад, документами, що підтверджують непроживання особи за місцем реєстрації. Такими документами можуть бути:
- довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, у тому числі легалізовані в Україні документи про набуття страхового стажу в іншій країні;
- довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
- акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
- договори оренди житла в іншому місці тощо.
Коментарі