Компанія Paramount повідомила, що за останній квартал змогла виручити $6,9 мільярда (зростання на 5% річних, але на 2% менше, ніж очікували експерти). У той же час, її сумарна OIBDA впала на 23%, склавши $776 мільйонів (вище аналітичних прогнозів на 3%). Цей показник зміг перевершити очікування завдяки вкладенням у стрімінговий сегмент, вважають у LBLV.
Фінансові показники Paramount впали через зменшення реклами
Збиток Paramount FCF досяг $342 мільйонів (падіння на 47% порівняно з минулим роком). Її маржа просіла на 5% проти торішнього зменшення на 3%. Аналітики вважали, що компанія зафіксує прибуток у $136 мільйонів. Загалом вона завершила ІІІ квартал із заборгованістю, що становить $12,4 мільярда.
На показники стримінгу негативно вплинули прибутки від реклами
Виторг стримінгового підрозділу Paramount за липень-вересень 2022-го склав $1,2 мільярда (підйом на 38% рік до року і на 3% нижче, ніж очікували аналітики).
Зростання аудиторії сервісів компанії, яка передплачує їх, досягло 4,7 мільйона осіб. Підсумковий показник склав 67 мільйонів (на 500 тисяч менше, ніж очікували експерти). Збиток цього підрозділу OIBDA досяг $343 мільйонів, що на 6% більше, ніж прогнозували аналітики.
У LBLV вважають, що стратегія Paramount щодо переходу у стрімінговий бізнес є досить далекоглядною, тому в довгостроковому періоді очікується підвищення виручки при збереженні маржі по EBITDA на рівні 25%. З урахуванням стримінгу цільовий ринок вдвічі перевищує потенційний ринок інших медіа-компаній.
Артем Прилучний, фінансовий аналітик LBLV