Meta вивчає можливість створення платних функцій для Facebook, Instagram та WhatsApp. Про це повідомляє The Verge.
У Facebook та Instagram може з'явитися більше платних функцій
► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що передувало
Meta створила окремий підрозділ. Підрозділ було створено після того, як рекламний бізнес Meta серйозно постраждав через зміни Apple у відстеженні реклами на iOS і значне зниження витрат на цифрову рекламу. Групу під назвою «Новий досвід монетизації» очолить Пратіті Райчоудхурі, яка раніше була керівницею дослідницького відділу Meta.
В інтерв'ю The Verge віце-президент Meta з монетизації Джон Хегеман сказав, що компанія все ще прагне розвивати свій рекламний бізнес і не планує впровадити плату за вимкнення реклами у застосунках.
Хегеман відмовився уточнити, які саме функції стануть платними.
На думку Хегемана, платні функції не принесуть багато доходу, але це може змінитися у перспективі пʼяти років.
Зараз адміністратори груп Facebook уже можуть стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту, а WhatsApp стягує плату з певних компаній за можливість надсилати повідомлення своїм клієнтам.
В Instagram також нещодавно оголосили про плани дати можливість стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту.
Коментарі