Американський гігант розважальної індустрії Walt Disney опублікував свої показники за третій фінансовий квартал (квітень-червень 2022 року). Відразу після цього його котирування додали 10,9%, досягнувши $120,1 за акцію. Аналітики LBLV розкажуть про те, що так сподобалося ринковим гравцям у звітності компанії та які її перспективи цього року.
Disney порадувала інвесторів сильним звітом
Про що свідчать цифри?
Обсяг коштів, отриманих Disney за минулий фінквартал, становить $21,5 мільярда (зростання на 26% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Експерти очікували, що цей показник дорівнюватиме $21 мільярду. Операційний прибуток фірми збільшився на 50% рік до року, до $3,6 мільярда, а чистий прибуток — на 53%, до $1,4 мільярда. Прибуток Disney на одиничну акцію склав $1,09, перевищивши очікувані аналітиками $0,98, а її вільний грошовий потік зменшився на 65%, до $187 мільйонів.
Зростання виторгу зафіксовано у всіх підрозділах Disney. Сегмент, що займається тематичними парками розваг, повідомив про зростання цього показника на 74% до $7,4 мільярда. Водночас його операційний прибуток досяг $2,2 мільярда проти торішніх $356 мільйонів.
За словами фіндиректора Disney, попит на розважальні парки значно збільшився. Вона заявила, що при погіршенні ситуації в економіці компанія може ввести систему бронювання, підвищивши кількість відвідувачів у певні дні, але зараз рівень попиту вищий за кількість доступних місць.
Щодо стрімінгового сегмента, за квітень-червень кількість передплатників Disney+ збільшилася на 14,4 мільйона, склавши 152,1 мільйона осіб (підйом на 31% рік до року). Квартальне зростання цього показника теж перевершило аналітичні прогнози, які говорили про 10 мільйонів. Водночас кількість передплатників на ESPN+ та Hulu збільшилася на 53% та 8%, до 22,8 мільйона та 46,2 мільйона відповідно. Сукупна аудиторія стрімінгових сервісів Disney за підсумками кварталу досягла 221,1 мільйона, як повідомляють у LBLV.
Перспективи розвитку Disney+
На початку грудня 2022 року основний стрімінговий сервіс корпорації отримає підтримку рекламних інтеграцій у Сполучених Штатах. В результаті вартість місячної підписки без реклами збільшиться на $3 до $10,99. Стара ціна передплати $7,99 буде доступна тим, хто готовий дивитися рекламні блоки.
Важливим фактором розвитку стрімінгового підрозділу Disney залишається здатність компанії регулярно додавати до неї новий контент, який утримуватиме глядачів. За словами її фіндиректора, Disney дещо скоротила оцінний розмір своїх витрат на виробництво нового контенту цього фінроку (з $32 мільярдів до $30 мільярдів).
Наприкінці 2020 року корпорація заявила, що має намір до 2024-го наростити розмір аудиторії Disney+ до 230−260 мільйонів. У новій звітності ці межі було знижено до 215−245 мільйонів.
Дмитро Єрмаков, фінансовий аналітик LBLV.