Мінфін - Курси валют України

Встановити
28 липня 2022, 19:34

Українці втомилися від новин. Більше приділяють уваги ecommerce та освітнім сайтам — дослідження

У березні українці читали більше новин, але у квітні-травні ситуація змінилась, трафік новинних сайтів став падати, натомість більше уваги отримали ecommerce-сайти. Також виросли освітні сайти. Про це йдеться у щорічному дослідженні інтернет-трендів України агентства newage.

У березні українці читали більше новин, але у квітні-травні ситуація змінилась, трафік новинних сайтів став падати, натомість більше уваги отримали ecommerce-сайти.
Фото: vikna.tv

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіна»: головні фінансові новини

Згідно із дослідженням, у березні українці читали більше новин, із 20 найпопулярніших сайтів сім — це суспільно-політичні ЗМІ, та ще два умовно-новинними: Телеграм і Youtube.

Але у квітні-травні ситуація змінилась, трафік новинних сайтів став падати, натомість більше уваги отримали ecommerce-сайти. Крім того, зріс трафік освітніх сайтів.

У «Мінфіна» з'явилась своя академія! Запрошуємо інвесторів на навчальні курси

Також про спроби суспільства повернутись навесні до звичного життя свідчить і статистика переглядів Megogo. У квітні, відносно березня, на 10% впали перегляди новин, а перегляду фільмів, мультфільмів та серіалів зросли на 5%.

Цікавість до спортивного контенту зросла на 50% й вийшла на показники, що були до наступу.

Додатки, якими користувались українці від початку вторгнення

В топі чотири нових додатки, котрих не було в дослідженні 2021: VpnDialogs, Google Pay, YT Music та TikTok. Вибули зі списку найпопулярніших Shazam, AliExpress, My Vodafone та Rozetka.

Також можна зробити висновок про збільшення бізнес-активності, бо в квітні ж зросло навантаження рекламних агентств і платформ.

Якщо ж говорити про глобальні тренди, наявні в українському digital до лютого, то рівень інтернет-покриття у нас на рівні інших країн Східної Європи — 86% (минулоріч було 82%).

Як проводилося дослідження

Методологія дослідження близька до метааналізу. Фахівці збирають дані із розрізнених джерел, верифікують їх та будують на цьому ґрунті власні висновки.

Дослідження базується на власних даних агенції, а також включає статистику від:

  • Kantar Україна;

  • Internet World Stats;

  • Всеукраїнська Рекламна Коаліція;

  • Google Trends;

  • IAB Ukraine;

  • Social Media Week Kyiv;

  • Statista та ін.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися