Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 червня 2022, 9:19

Apple обігнала Amazon і знову стала найдорожчим брендом

Цього року Apple обігнала Amazon і знову стала найдорожчим у світі брендом вартістю $947 млрд. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на дослідження Kantar BrandZ.

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини

Друге місце в рейтингу, як і раніше, займає Google з оцінкою в $820 млрд.

Amazon, яка раніше лідирувала в списку, зайняла третій рядок за вартістю бренду $706 млрд.

Далі йдуть Microsoft ($611 млрд), Tencent ($214 млрд), McDonald's ($197 млрд),Visa ($191 млрд), Facebook ($186 млрд), Alibaba ($170 млрд) та Louis Vuitton ($124 млрд).

Apple ставала найдорожчим брендом у 2015 році.

Автор:
Анна Недогибченко
Редактор стрічки новин Анна Недогибченко
Пише на теми: Фінанси, банки, економіка, інвестиції

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися