Цього року Apple обігнала Amazon і знову стала найдорожчим у світі брендом вартістю $947 млрд. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на дослідження Kantar BrandZ.
16 червня 2022, 9:19
Apple обігнала Amazon і знову стала найдорожчим брендом
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
Друге місце в рейтингу, як і раніше, займає Google з оцінкою в $820 млрд.
Amazon, яка раніше лідирувала в списку, зайняла третій рядок за вартістю бренду $706 млрд.
Далі йдуть Microsoft ($611 млрд), Tencent ($214 млрд), McDonald's ($197 млрд),Visa ($191 млрд), Facebook ($186 млрд), Alibaba ($170 млрд) та Louis Vuitton ($124 млрд).
Apple ставала найдорожчим брендом у 2015 році.
Джерело:
Мінфін
Коментарі