Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 червня 2022, 9:22

Президент України ухвалив санкції проти Путіна та високопосадовців

Президент Володимир Зеленський ухвалив санкції проти російських високопосадовців. Про це йдеться в указі на сайті Офісу президента.

Президент Володимир Зеленський ухвалив санкції проти російських високопосадовців.
Фото: biz.censor.net

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини

Хто потрапив до списку

У списку санкцій — президент РФ Путін, речник Кремля Пєсков, голова МЗС Лавров. Іншим указом введено в дію санкції проти 261 громадянина РФ та 236 російських вишів.

Загалом у переліку РНБО 35 російських високопосадовців, зокрема членів російського уряду та Ради безпеки РФ. Заступника голови Ради безпеки Р Ф Дмитра Медведєва у списку немає.

Що передбачають санкції

Санкції передбачають заборону вʼїзду на територію України, скасування віз та дозволів, позбавлення державних нагород України, скасування всіх виданих ліцензій та дозволів, блокування фінансових активів та заборону на транспортування майна, що належать особам у переліку РНБО.

Читайте також: Україна презентувала Дорожню карту енергетичних санкцій проти РФ

Окремими рішеннями Зеленський активував рішення РНБО щодо санкцій проти 261 громадянина Росії.

Санкції запроваджено проти російських вищих навчальних закладів та їхніх керівників. Загалом до переліку РНБО потрапили 236 російських вишів.

Автор:
Анна Недогибченко
Редактор стрічки новин Анна Недогибченко
Пише на теми: Фінанси, банки, економіка, інвестиції

Коментарі - 77

+
+259
m0ps
m0ps
10 червня 2022, 11:15
#
Всего-лишь 3 месяца понадобилось… Ну-ну… не даром же человек года 🤦
+
0
BobKickass
BobKickass
10 червня 2022, 12:29
#
Цікаве спостереження. Поки біля Києва стояли російські війська, на мінфіні де не де проскакували коментарі - та й ті були бонва :) Куди там вже до політичних коментарів та уколів в бік влади.
+
+28
m0ps
m0ps
10 червня 2022, 17:10
#
Я никогда не был частью тех 73% Хотя да… до войны мое мнение о «человеке года» было хуже чем сейчас. В критический момент он не сдрейфил, и за это я снимаю шляпу. Буду ли я голосовать за него на следующих выборах — скорее всего нет (хотя сильно зависит от того будет ли из кого выбирать)
+
+76
squeez
squeez
10 червня 2022, 23:56
#
Прикол в том что он так же остался артистом, и он любит лайки, он по прежнему глупый… а лайки и почет — ради этого он и живет — лично мое суждение о ЗЕ.
Так что он не сдрефил — только потому что я выше написал, ведь с экономической точки зрения ничего не сделанно -даже в это время к сожалению — где же те свободы о которых пи… Арестович и ЗЕ?
+
0
Takida
Takida
13 червня 2022, 8:30
#
І я не був їх частиною , але на наступних виборах стану. Зеленський показав себе з найкращого боку, і хто знає як би воно повернулось якби Барыга зі сворою Свинарчукив і надалі залишись при владі.
Зараз є президент , і свідомі українці мають його підтримувати в цей важкий час не зважаючи на політичні погляди.
Це моя така думка.
+
0
squeez
squeez
13 червня 2022, 21:41
#
Пусть там пока вы верите ему, он срывает любовь публики, а его свита так же будет драть нас налогами и поборами, и обогощаться на нищих людях, может пора уже принимать законы чтобы дать вздохнуть людям ? и хоть что-то заработать? Знакомые только открыли дверь (кафе) и уже сразу же на неделе появились налоговики, и это в военное время, люди хотят работать и хоть что-то платить в казну, и давать работу, так денег в бюджете не хватает, вот и бегают то ДБР то НАБУ, СБУ то ПРОКУРУРАТУРА, то мусора, вот тебе и бизнес по Украински !
+
0
Takida
Takida
14 червня 2022, 17:19
#
Нагадайте, яка влада не крала ?
+
0
squeez
squeez
14 червня 2022, 19:59
#
А при чем здесь вороство, я о том что эта власть ничем не отличаеться, и для людей ничего не сделали, никаих тебе прав и свобод, Ющенко больше сделал для бизнеса !
+
0
BobKickass
BobKickass
14 червня 2022, 20:55
#
Кажіть за себе — не прикривайтеся людьми. Для мене ця влада зробила гарні дороги. А податки для бізнеса й так не великі, я не скаржуся, і вам не раджу :)
+
0
squeez
squeez
15 червня 2022, 20:12
#
Хорошо говорю за себя и знакомых мне бизнесменов.
1 Дороги — согласен, но цена километра подорожала, лучше технологии стали наверное? — ну да ладно …
2. Если налоги не такие большие то почему господин ЗЕ и его компании
конечным бенефициаром в фирмах ООО «Киноквартал», ООО «Студия квартал-95», Aldorante Limited (Кипр), Vilhar Holdings Limited (Кипр), Film Heritage inc (Белиз), San Tommaso S.R.L. (Италия) и Megiritano Ventures Ltd (Британские Виргинские острова).
Источник: https://censor.net/ru/n3108316
ПОЧЕМУ НЕ В УКРАИНЕ? у нас же ЛУЧШИЕ НАЛОГИ!

3. Ну не жалуйтесь дальше, ваш выбор.
4.Захочешь заниматься производством в Украина — 34% налог на оборудование. — ФАКТ
5. Взять в аренду оборудование — но чтобы запустить производство — куча разрешений (везде платишь) ФАКТ
6.когда я получу прибыль я смогу своиими деньгами пользоваться — НЕТ ТУТ НБУ — мне не разрешит ничего с ними делать — ФАКТ

7. Не говоря уже об НДСе везде его лепят! — зарабатывают экспортеры, а я почему плачу?

и в конце концов 10 милионов людей уже выехали, так и рвуться сюда вернуться в нищету!

Так шо вас послушать так ЗЕ и его команда чуть ли не помазанники божьи
+
0
BobKickass
BobKickass
16 червня 2022, 14:12
#
зарабатывают экспортеры, а я почему плачу?

Не треба плакати — все не так погано :) По крайній мірі було, до початку війни… Будь кого, хто скаржиться на кількість дозволів, для ведення бізнесу тут, треба вивезти в найближчу країну ЄС — хай спробують те саме зробити там. А оффшор на те й оффшор, щоби від податків тікати. Я наприклад не хочу жити в країні-оффшорі , а ви?..
+
+10
squeez
squeez
16 червня 2022, 19:28
#
1 . Плачете вы, а я не хочу жить в стране где манпулируют на выборах нищими согражданами, у которых копеечные доходы, не власть в этом виновата да ?
2. в ЕС — легко, и еще я в добавок получу работающие правовые институты, а не коррупцию как у нас, и круг лиц олигархов которые весь средний и крупный бизнес контролируют и им тут конкуренты не нужны, и везде сидят свои люди.
3. Оффшор — ну и отлично, властьимущие создают такие условия что им свои деньги тут хранить не хочеться и платить налоги, а люди — пусть платят, нормас так у вас стандарты двойные .
4 И если не хотите жить в стране оффшоров — с этого все и начинаеться когда мы закрываем глаза ! а все начинаеться с бизнеса который пытаеться хоть что-то сделать, а их загоняют в серые схемы, и потом говорят что они плохие ! а сделайте ка вы все просто и понятно, и адекватные налоги, а не такие как у нас, где маржа должна быть двойная чтобы существовать!
+
+10
Takida
Takida
16 червня 2022, 20:12
#
Как вы думаете, они вас ждут в ЕС , вам там будут рады ?
+
0
squeez
squeez
16 червня 2022, 22:53
#
А я и не говорил что меня кто-то ждет, человек сказал что в ЕС сложнее бизнес вести чем у нас и налоги душат сильнее, я говорю обратное, чтобы это в купе работало нужно правовая система не так коррумпирована .

Обратите внимание на логику моих месенджей
+
0
Я Саня
Я Саня
17 червня 2022, 8:20
#
Ждут всегда тех, кто может что-то дать. А если дать нечего, то конечно ждать не будут.
+
+13
BobKickass
BobKickass
17 червня 2022, 9:23
#
а я не хочу жить в стране

Така мудра ідея до вас прийшла в акурат після мобілізації та заборони на виїзд? Чи як тоді пояснити що ви все ще тут живете?.. :)

в ЕС — легко

Добре там не дас нема. Ну, а легко думати що десь легко :)

я в добавок получу работающие правовые институты

Отримаєте, й заплатите за це збільшеними податками й в рази більшою бюрократією. Чи ви ще в тому віці, в якому думають що щось буває безкоштовно? :)

В цілому щоби щось зрівнювати — треба для початку пожити і там і там.Я би на вашому місці таки переїхава та спробував.
+
0
Takida
Takida
17 червня 2022, 9:24
#
Ваша логика не поддается никакой критике, разбивается начиная с пункта 1 и 2 вами описанных, далее все следствия.
+
+15
Я Саня
Я Саня
17 червня 2022, 9:53
#
«Отримаєте, й заплатите за це збільшеними податками й в рази більшою бюрократією. Чи ви ще в тому віці, в якому думають що щось буває безкоштовно? :)»
збільшені податки ми платимо і в Україні тільки через хабарі та інші подібні приховані речі. Тільки в нашому випадку ми з того нічого не отримуємо, а європейці розвинену країну де ти не попадеш в яму посеред дороги, в лікарні тебе вилікують, а не доб"ють, довкола буде чисто та охайно, товари якісні і т.д. і т.п. Порівнювати навіть смішно. Звичайно щоб там почати жити потрібно звикати, це найважче. Але коли вникнеш у всі деталі, то тягар цей виявиться легким, а наш тягар — важким, бо та довга ниточка потім виливається у страшні трагедії, а держава розводить руками, та киває на росію та захід, що в моменті не надав нам 100500 танків, літаків, рзсо, гаубиць, ппо, про і не прийшов воювати.
І, бюрократія не є чимось поганим поки воно є частиною нормально працюючих інституцій. А, як тільки, бюрократія стає частиною корупції - це капець країні. У нас це доведено. І якби не захід, за два тижні України не існувало, може військово ми б там барахталися, але економіки би вже не було.
+
0
squeez
squeez
17 червня 2022, 20:50
#
to BobKickass

Така мудра ідея до вас прийшла в акурат після мобілізації та заборони на виїзд? Чи як тоді пояснити що ви все ще тут живете?.. :)

— Такая у меня мудрая идея в жизни, которая у меня одна, при чем тут мобилизация ? — кто за что, а вшивый про баню…
Как обяснить — потому что мне нравиться страна, климат, род деятельности в котором я зарабатываю.

— Как коррелируется отношение к стране и мои претензии к властьимущим ?
П.С — я сознательно военнообязаный, мог бы скосить еще в юношестве.

Добре там не дас нема. Ну, а легко думати що десь легко :)

Снова — кто за что, а вшивый за баню, я не сказал что я стремлюсь там туда или что-то вроде что там легко. читайте выше мой мессендж - что там реально работать и платить налоги, и тебя не будут заё… все органы которые накачивают бюджет за счёт штрафов — или заставляют тебя работать в серую! — если вы не связаны с бизнесом — зачем вступаете в диалог, если не совсем понимаете всех процесом и как работают деньги, вы мне напоминаете налоговика который пришел проверять — ничего не понимая в моем бизнесе, но ошибку нужно найти — так прямо и говорят!

И на последок — я знаю что сумарно там налоги большие, и бюрократия — но это сталые государства, и там все понимают за что платят налоги.
и Снова кто за что, а вшивый за баню… я говорю конкретно о нас и наших реалиях, вы мне начали говорить о ЕС — я в ответ сказал какие там работают институты.

Я в Голандии жил и работал — все хорошо, ментально сложнее , единственная причина…

+
+10
squeez
squeez
17 червня 2022, 20:57
#
Я Саня +1

еще в силу того что западные страны нам — всем дают, и все что я слышу в новостной ленте это нытье что мол дали мало, а у меня вопрос- я думаю что и у Западных стран тоже — А ВЫ ЧТО СДЕЛАЛИ?
Ну вот реально, что сделали наши, что сделали для того чтобы не допустить этого, ну где эти вопрсы — ах ну да, война же сейчас, молчите и помогайте армии, а мужики сидите без работы и вас из страны еще не выпустим, а вы помогайте- а за счет чего, вот ЗЕ думает откуда у обычных людей деньги и за что они сейчас живут — те кто утратили работу попали под так называемую «оптимизацию» в большинстве компаний, я молчу уже про вынужденых переселенцев мужчин — всем повестки и воевать?
Почему Данилов говорит что для наступления достаточно 25к подготовленных людей + оружие, зачем тогда в армии сейчас порядка 1кк, и по словам Д. Арахамии, могут мобилизировать еще 2кк, вопрос ЗАЧЕМ? — на убой? мужчины не нужны в этой стране, женщинам можно не возвращаться сюда после войны, или как? …

Так где ответы на вопросы:
за что людям сейчас жить
сделали что ЗЕ -парламент, законы работают, полиция, ДБР, проукратура, СБУ? все работает нормально?
Судебная система — все нормально?
в ЕС то не хотят брать не только потому что мы нищие, ничего не работает правового в нашей стране, почему людям по ТВ говорят что запад плохой и нам не помогает? — САМИ ЧТО СДЕЛАЛИ?
+
0
Я Саня
Я Саня
17 червня 2022, 22:07
#
Я думаю це швидше для того, щоб людей зберегти в країні ніж для війни, плюс захід не витягне всіх, можливо тому (тільки що прийшло у голову)

А те що вони нічого крім крадіжок та схем не робили, а тепер говорять що захід там щось не дав — мені соромно за нас. Там до нас поставилися більш ніж добре, купу десятків лярдів вже пішло, а ми тут стогнемо що довго, все не так, не ті кількості, який захід тормоз. Ну добре, не ті кількості, так скажи, дякуємо, дуже цінуємо але будь-ласка, якщо можливо, давайте ще і більше бо нам дуже важко. А не обзивати там шольца ковбаскою, а штайнмаєру говорити що візит не бажаний і взагалі ти там ніхто та нічого не вирішуєш. Я просто шокований від такої дебільної поведінки. І не факт, що німці тому так затормозили зі зброєю. Могли сміло сказати, ах ви мене ковбаскою обзиваєте, ну так воюйте самі деібли. Але схоже що зрозумів та пробачив.
+
0
squeez
squeez
17 червня 2022, 22:41
#
to Я Саня
там чуть по другому, я думаю что мужчины там очень нужны как рабочий клас, толку с наших бабушек/дедушек, и мамочек с детьми не работающих там ?
В начале войны согласен это было нужно чтобы все не удрали на панической волне, но сейчас пора бы уже , посидели месяц ну два, деньги имеют свойство заканчиваться, ну многие же жили от ЗП до ЗП …

а тепер говорять що захід там щось не дав — мені соромно за нас.
тоже самое …

Нас же там не очень сильно то и ждали с нашим менталитетом, были бы мы нормальные, а не олигархическая власть и правоохранительная, судебная система, ну как они по другому нас интегрируют, когда мы попросту разные…
Давно были бы уже в ЕС и жили нормально, но причину в себе мы не ищем, а сейчас просто в удобном положении, когда на нас напали и помогают.

Не даром же МВФ и ЕС делал у нас реформы все эти годы со скрежетом в зубах — и вводил не популярные реформы в замен на деньги, по сути реформатором в Украине был МВФ, как бы кто не думал. С таким бы темпом еще лет 40−50 бы шли к этому
+
0
BobKickass
BobKickass
17 червня 2022, 23:45
#
Виплакалися вже? На якомусь фейсбуці ці шмарклі виглядали б значно органічніше. Бізнес еліта, мамчина…
+
+15
Я Саня
Я Саня
18 червня 2022, 9:39
#
BobKickass
сказати правду ти називаєш виплакатися? Ні, це не плач, а жаль за українську дурну натуру.

squeez
те ж саме завжди думав. Але тут інформаційним простором володіють бариги, а наша народець, в більшості, сам думати не вміє, і, судячи з дописів таких як BobKickass, навіть зараз не навчився. Вони навіть не розуміють де проблема, знову відробляють барижні наративи типу «не ний, все у нас добре, з корупцією проблем нема або є але не такі страшні будемо після війни розбиратися» і такі бла бла бла. А насправді ніякі після війни, а негайно, вже, встав і пішов боротися. Але схоже вони надіються що після перемоги і далі будуть тирити. Саме тому Данія та Нідерланди встали на диби та не хотіли брати нас у ЄС — нуль боротьби з корупцією навіть зараз, коли виживання стоїть на кону, то що буде, коли переможуть? А там особливо трепетно до цього явища ставляться
+
0
squeez
squeez
18 червня 2022, 12:52
#
+15

Достаточно несколько примеров почему нас там не ждут
1. Цены на аренду жилья в западных областях нашей страны
2. Воровство гуманитарки (и тут все, и продукты, и гигиента, и даже тепловизоры, аминицию ***здили во львовской области в ТРО — а на юге и востоке видимо амуниция не нужна
3. Максимально стремно стало когда люди с западных областей поехали массово в страны запада — якобы беженцы, хотя на их територии вообще ничего не происходит — еще паралельно сдавая свое жилье в 3−5 раз дороже.
Это все бытвой Украинец, не говоря уже об властьимущих, что они делают.

И скажите видя все это, сильно нас там ждут? — да мы сами себя сьедим!
Это все — тоже мародерство, закрываем глаза и дальше, все у нас хорошо, а то что парни погибают/ранят, как дали инфу 500−1000 чел в сутки, прям отлично у нас все!
П.С — все у нас хорошо, деньги не главное, люди не главное, благополучие людей- тоже не главное, не раскачивать лодку — ГЛАВНОЕ, пусть все плохо но вы смиритесь — война же, все на нее спишем
+
+30
Я Саня
Я Саня
18 червня 2022, 13:56
#
Ну скажімо так, ті що їдуть зі сходу також не кращі. Мої знайомі за просто так віддали житло, а коли прийшли, то все порізане та знищене бо мабуть не подобається що у нас тут не стріляють і добре живеться. І таких історій тьма доречі. Тому тут з цінами ще таке питання, нас то ніхто не питає цін на паливо, газ, долар і т.д. Підвищили і до побачення. Але от барижити гуманітаркою це звіздєц повний. Виїзд за кордон також можна зрозуміти, тут ракети літають наліво і направо, попадають куди заманеться. Я б також виїхав якби була можливість. Народ, влада у нас причмелені, дивно що відбиваємося, бо розуму бачу досі не добавилося. Чомусь ті хто воюють не ставлять питання ребром — боротьба з корупцією вже інакше кидаємо позиції і йдемо до вас.
+
0
squeez
squeez
18 червня 2022, 19:45
#
1. Всякие люди могут быть, но в основе своей кто выехал — и реально с зоны боевых действий адекватные люди и лишнего не слышал от них. Может с Днепра, с других плюс-минус относительно безопасных регионов — они возможно более требовательны (Посыл в том что люди всякие и разные бывают)
2. С Ценами это не «таке» питання , повторюсь — люди разные едут, некоторые и лишились всего, за кой ляд им платить, если еще и доходы все утратили, и жертвуют своим имуществом и люди и военные там, чтобы в центре и западе было спокойно -а тут такие «встречи» люди не понимают, что если бы там не давали отпор — то уже на 2 неделе бы росийский солдат топтал би Полисся и Подилля .
3. Цены на ГСМ, доллар и газ — это дело международных цен на бирже, а это мы — Украинцы . менталитет не завист от внешних факторов на мировом рынке, все же …
а Народ и влада причмелени — потому что верят в сказки государственников, и позволяют себя грабить — веря в эти сказки и постулаты которые молвят власти, и людей поэтому глупыми держат — потому что ими проще управлять
+
0
Я Саня
Я Саня
19 червня 2022, 10:28
#
1. Таких історій дуже багато нажаль. Звичайно це 1−2% але ложка дьогтю портить всю бочку меду.

2. Так далеко не всі і підвищили. Плюс на тому ж заході були випадки гвалтування наших дівчат і т.п. історії.

3. Чому українці повинні завжди бути людяними, а всі інші комерсантами? Все б це були нормальні речі якщо би у нас народ розумів — вся біда в корупційній системі влади. Весь цивілізований, та навіть і китайці, зрозуміле це, а у нас якась хрінь типу та немає в нас з цим великої біди, коруція всюди є, а ми чим гірше. Звідси і дисбаланси різного роду. Тому всі ці речі з цінами на квартири другорядні, бо у кожного свої мухи в голові. І щоб їх вплив сильно зменшити, потрібно зрозуміти як будувати державу. У нас же народ так і не зрозумів що вигрібає не через росію, а через корупцію, росія відчула слабкість і вдарила, а ми далі слухаємо казки що під час війни з цим боротися неможливо, а перед тим казали, тихо, путін нападе, незаважайте нам красти. І що, все рівно напав, хоча гребли так аж гай шумів.
+
0
squeez
squeez
19 червня 2022, 15:25
#
По 2 пукнту, есть какая-то информация от СМИ ? — чтобы без «слухов» я так понимаю что это серьезное правонарушение, оно не могло обойти СМИ.
по 3 пукнту, интересная мысль, косвенно скорее всего она тоже повиляла по 1 части. а по 2 части да, виновата слабость власти — на сильных не нападают, либо по зубам сразу получают.
Так и есть- везде говорят что деньги не главное, а сами в этот момент воровали прикрываясь АТО/ ОРДЛО, а теперь оказываеться за 1.5% военных никто не хочет отвечать — не время же, а мы ешьте дальше … и теперь здравые люди которые живут и говорят ну вот же момент хороший — давайте же что-то делать, нет, у нас нашли виновных — НАТО, оружие плохо дают, и даже сейчас большое, НО — ставит ЕС, вы мол для начала корупцию поборите — такую жосткую и явную, а потом уже поговорим о цивилизации…

Нет мы тут понимающие люди говорим что проблема, а нам говорят что мы якобы кощунство говорим и меркантильность, ну так, а кто виноват что щас люди бегут от войны и им жить не на что… обычные Украинцы, я ?
+
0
Я Саня
Я Саня
20 червня 2022, 8:29
#
У мене один із клієнтів поляк. Він сам дуже за Україну, у нього навіть були українські бонди на 300 тис. евро, і казав мені що його брокер пропонував вивести гроші, а той сказав ні, якщо ці гроші допоможуть знищити один рашиський танк то я їх залишаю там, і потім ще докупив. Це я до того, що він (та і 99% поляків я так думаю) займають проукраїнську позицію. Так от в розмові з ним ще десь місяць тому я запитав як там наших сприймають, а він сказав, що звичайно є і з вашого боку і з нашого боку ексцеси, всі там розуміли що буде різне і розповів про згвалтування, і що це було у їх пресі. Я схильний йому вірити, сам не перевіряв, але це не та людина, що буде брехати, тим більше собі на шкоду. Думаю що наші ЗМІ не хотіли це озвучувати, щоб не лякати народ, це не масові явища, але самі розумієте реакцію наших громадян.

«у нас нашли виновных — НАТО, оружие плохо дают»
так, вони розуміють що люди почнуть шукати винних у тому, чому їм на голову летять ракети, а держава нічого з цим зробити не може. І громовідвід такий собі знайшли. Якщо народ знову поведеться, то все, кінець, нічого доброго нам не світить. Якщо ж будемо серйозно тиснути на владу, то все зміниться, самі вони не можуть та і не хочуть.

+
0
kingcity
kingcity
20 червня 2022, 18:23
#
squeez

1." Цены на аренду жилья в западных областях нашей страны…" — є таке. «Кому война, а кому мать родна». Але й немало таких людей було, хто безкоштовно віддавав своє житло переселенцям. І частенько у вигляді вдячності отримував те, що описав Я Саня.
2. «Воровство гуманитарки (и тут все, и продукты, и гигиента, и даже тепловизоры, аминицию ***здили во львовской области в ТРО…» — а тут не розказуйте дурниць. Особисто знаю волонтерів, які зустрічали гуманітарку на польському кордоні і розвозили по інших регіонах України. І Львівщина немало гуманітарки і амуніції зібрала для армії і постраждалих цивільних.У перші дні війни пункти прийому гуманітарки взагалі завалені були — волонтери працювали круглодобово, приймаючи і сортуючи її. Шеф моєї дружини по власній ініціативі віддав фронту два автобуси з фірми, а потім докупив ще кілька авто та кілька десятків електрогенераторів для фронту. Звичайно, випадки злодійства траплялись, але це були лише окремі випадки.
3.«Максимально стремно стало когда люди с западных областей поехали массово в страны запада — якобы беженцы…» — були такі.Тільки про масовість тут говорити аж ніяк не доводиться. Та й повернулись уже багато з них.
+
+15
Я Саня
Я Саня
20 червня 2022, 20:23
#
«а тут не розказуйте дурниць.»
так не за всіх же мова, звичайно що є ті хто чесно працюють. Але держава особливо не горить бажання виявляти тих, хто її тирить, а це, доречі, вищі чини організовують. Можливо тому так глухо. Виявляють виключно тоді, коли якісь активісти додивляться, а спецоперацій як з ковідсертами то чомусь у нас як завжди корупція не проблема, і нікому із спецслужб немає до того діла.
+
0
kingcity
kingcity
20 червня 2022, 20:39
#
Я Саня

«так не за всіх же мова, звичайно що є ті хто чесно працюють…» — та про це і мова, просто сказано було, що вся гуманітарка розікрадена на Львівщині і далі вона не пішла. Явна неправда і перекос. Щось залишалось, звичайно, у Львові (маю на увазі на потреби ТрО, переселенців і т.д.), але більшість йшло далі, при чому не тільки передане з-за кордону, а й зібране і закуплене львів`янами.
Щодо бажання влади виявляти крадіїв… Є вже не один випадок викриття таких крадіїв. Але яке співвідношення кількості розкритих випадків крадіжок гуманітарки та торгівлі нею до загальної кількості таких злочинів — не можу сказати.
+
0
Я Саня
Я Саня
20 червня 2022, 21:36
#
Виявлено виключно через заяви громадян, я ніразу не чув щоб спецслужби самі проводили спецоперації та виявляли тих, хто це робить в промислових масштабах, а не дрібних. Всяких там охоронців, фопів ловлять, але ж цим продажем заправляють верхи, це очевидно, в іншому випадку, сбу вже б давно почала робити рейди, але чомусь жодного не було, окрім заяв від громадян, ніяких затримань.
+
0
kingcity
kingcity
20 червня 2022, 21:53
#
«Всяких там охоронців, фопів ловлять…» — на Львівщині ловили і посадовців різного рівня. Але я не маю достатньо інформації про те, який відсоток крадіїв спіймано, з чиєї подачі це зроблено і т.д., тому не готовий аргументовано вести дискусію на цю тему.

Єдине, що можу точно сказати — крадіжки гуманітарки на Львівщині не є масштабним явищем і абсолютна більшість її дісталась за призначенням.
+
0
Я Саня
Я Саня
20 червня 2022, 22:13
#
Це не тільки на львівщині, франківськ, тернопіль… Я бачив новини і там виключно ловили за заявами громадян, волонтерів і т.д. І не бачив новин, де там СБУ провела спецоперацію, якби таке було, то однозначно ми би почули. А раз не чуємо, значить не проводять. Схоже ловити на кордонах ухилянтів чи небажаючих робити собі уколи більше турбує державу, ніж крадіжки гуманітарки.
+
0
squeez
squeez
20 червня 2022, 22:56
#
«а тут не розказуйте дурниць.»
так не за всіх же мова, звичайно що є ті хто чесно працюють. Але держава особливо не горить бажання виявляти тих, хто її тирить, а це, доречі, вищі чини організовують. Можливо тому так глухо. Виявляють виключно тоді, коли якісь активісти додивляться, а спецоперацій як з ковідсертами то чомусь у нас як завжди корупція не проблема, і нікому із спецслужб немає до того діла.

+100

потому что как раз таки, про людей конкретно никто и не говорит, это в особо крупных масштабах, понятное дело люди работают там и себе домой беруг — но это все фигня, тут конкретно берут — и перепродают — вот это мародёрство!
а Вот простой люд, как раз таки и стараеться, и все это на нём как раз таки и держиться! на таких сознательных парнях и девушках, и адекватных блогеров которые имеют аудиторию
+
0
squeez
squeez
20 червня 2022, 23:02
#
Це не тільки на львівщині, франківськ, тернопіль… Я бачив новини і там виключно ловили за заявами громадян, волонтерів і т.д. І не бачив новин, де там СБУ провела спецоперацію, якби таке було, то однозначно ми би почули. А раз не чуємо, значить не проводять. Схоже ловити на кордонах ухилянтів чи небажаючих робити собі уколи більше турбує державу, ніж крадіжки гуманітарки.

Так же и в Епицентре продавали енергетики для военных — которые даже в украине не продаються, и такой марки нету, -а то там все нормально.


kingcity — По поводу массовости, поверьте в этот момент — это очень хорошая «видимая» борьба и на этом бы пиарились, а так нет.

Поэтому таких прецидентов которые бы нашли — вагон и тележка, я конечно могу рассказатьи много точечного как тут гуманитарку дербанят — и люди просят тех кто приносит в штаб — отдавать лично им в круки, а не на «кучу» . но это все такое … бытового плана.
+
0
kingcity
kingcity
20 червня 2022, 23:10
#
Ну й так би й говорили і конкретизували, кого ви маєте на увазі а не робили заяви, що «на Львовщине всю гуманитарку с***дили».

«понятное дело люди работают там и себе домой беруг «- чоловік моєї молодшої доньки активно волонтерить з перших днів війни. Ще нічого собі не взяв, лише періодично додає свою долю до «загального котла»…
+
0
squeez
squeez
20 червня 2022, 23:41
#
— всею не всю, но тырят, божьих помазанниокв строить не нужно, все харьковчани в своих пабликах где по 500+ тыс подписчиков, прощупали на себе львовщину — понимает в каком свете событий
+
0
kingcity
kingcity
21 червня 2022, 11:17
#
Я і не казав, що зловживань з гуманітаркою і благодійною допомогою немає зовсім — вони є, але це окремі випадки, а не масове явище.
Зрештою, можна подумати, що у інших регіонах (в т.ч. і на Харківщині) гуманітарку не крадуть…
Не знаю, що ви там «прощупали» в своїх «пабліках», але потрібно не мати навіть мінімуму совісті, щоб звинувачувати тих людей, які збирали допомогу де тільки могли і своїм ділились, ще й доставляли її у інші регіони, часто своїм життям ризикуючи.
+
+15
Я Саня
Я Саня
21 червня 2022, 12:32
#
«вони є, але це окремі випадки, а не масове явище.»
повірте, це масове явище, просто нам стільки надавали, що цього не дуже помітно і здається, ніби то трішечки. А насправді чим раз тим більше, бо держава не зацікавлена у тому, щоб боротися із крадіжками системно, інакше доведеться вийти і на себе.

«Зрештою, можна подумати, що у інших регіонах (в т.ч. і на Харківщині)»
Львівщина хаб, там зараз найбільше, тому і крадіжок більше, а далі по спадаючій. А тирять мабуть усі. Тому немає значення де там в якій області крадуть, потрібно цим зайнятися системно, а держава цього не робить, натомість впарює нам, що корупція це нормальне явище, і нам не потрібно нити.
+
0
kingcity
kingcity
21 червня 2022, 13:01
#
Я Саня

По 1-му абзацу: щоб далі конструктивно продовжувати дискусію щодо обсягів крадіжок, потрібно володіти підтвердженими числами — як мінімум, скільки допомоги надійшло/зібрано і скільки реально надійшло за призначенням.Я лише можу судити в загальному, по тому що я сам бачу/знаю.Коротко повторю — хоча крадіжки та зловживання і мають місце, та більшість допомоги доходить за призначенням.Але я не маю точних цифр, тому далі предметно вести цю розмову не готовий.

По 2-му абзацу — згідний практично повністю. Якщо не на 100%, то на 98−99% точно.
+
+15
Я Саня
Я Саня
21 червня 2022, 13:19
#
kingcity

розумієте, коли з цим борються громадяни, як можна зрозуміти обсяг? Як нам порахувати обсяг корупційних грошей? Хто знає скільки і за що платить чиновникам? Які там схеми? Якщо з цим не борються, то можна вважати, що цей обсяг достатньо великий. Та навіть якщо 5%, яке це має значення? Скажемо — а най крадуть? Та крутиться допомога на десятки млрд. дол. А хто контролює що і скільки прийшло? Передали, склали, перепакували та в епіцентр. А магазин каже, а я просто майданчик для продажу, у мене немає можливостей перевіряти чи це гумка чи законний товар. Якби там не було, я не відчуваю того, що держава зацікавлена щоб подолати це явище. От коли лупили за ковідсерти — було видно, всі знали та боялися. Ухилянтів хапали — також чітко видно. А от боротьби із корупцією ні, навіть натяку. Більше того, всякі арестовичі нам пропонують змиритися з цим явищем, виявляється що у нас навіть є якийсь суспільний договір де ніхто нікого не чіпає!!! Коротше зараз нам впарюють, що народ сам же і винен у коруцпії, бо там якийсь негласний договір узгодив, тому може ми і не білі і пухнасті, але ви погодилися, тому сидіть тихо та не нийте і спокійно дивіться як навіть під час війни вони прокручують свої схеми.
+
0
squeez
squeez
21 червня 2022, 20:13
#
Я Саня

99.99%
«Зрештою, можна подумати, що у інших регіонах (в т.ч. і на Харківщині)»
Львівщина хаб, там зараз найбільше, тому і крадіжок більше, а далі по спадаючій. А тирять мабуть усі. Тому немає значення де там в якій області крадуть, потрібно цим зайнятися системно, а держава цього не робить, натомість впарює нам, що корупція це нормальне явище, і нам не потрібно нити.

Так и есть там оборот больше и сейчас скопление людей тут больше, и это сразу видно, а коррупция это явление массовое, просто обычные люди как раз таки на такие вещи и обращают внимание сейчас — потому как обращаються к морали, были бы на другом месте они — кто бы знает как кто поступал, скорее всего так же потому что это явление массовое у нас .

Якби там не було, я не відчуваю того, що держава зацікавлена щоб подолати це явище. От коли лупили за ковідсерти — було видно, всі знали та боялися. Ухилянтів хапали — також чітко видно. А от боротьби із корупцією ні, навіть натяку.

ну ЗЕ видимо этого не понимает в силу его понимания… а помощьники у него кал! — работают в интересах олигархов и их корпораций, что никто особо не скрывал никогда (под соусом «для людей»)
По поводу ухилянтов это вообще отдельная тема — это коррупция чистого вида, если одни говорят что столько не нужно — зачем тогда ловят людей на повестку ? — понятное дело военкомы ждут откаты.
Плюс вопрос еще — сейчас если там провинился гже-то тебе сразу повестку, то тем кто дереться — а АРМИИ НУЖНЫ ТАКИЕ ВОИНЫ, моральный вопрос чисто ??
+
+15
Я Саня
Я Саня
21 червня 2022, 21:33
#
squeez

я також думаю що ухилянтів ловлять для бізнесу воєнкомів. Я так підозрюю, щоб відкупитися потрібно заплатити понад 10 тис. у.о., а всякі переправщики їм таких клієнтів жирних крадуть, от і стовирил групу, політичну волю та ловлять. Звичайно що з таких людей воякі ніякі, ще і здавати позиції можуть, на зло. Але швидше за все коли ловлять, направляють до потрібних людей, гроші віддають воєнкомам (типу на армію), отримують довідку за 30 тис. у.о. наприклад, і їзди скільки хочеш абсолютно легально. Дії влади не логічні, а це означає - корупційна схема у дії. А потім дивуються, а чого це захід нам допомагати не хоче? Та тому що народ сліпий, влада барижна.
+
0
Kanarej
Kanarej
10 червня 2022, 16:11
#
Папередникам знадобилось майже 5 років, щоб припинити договір про дружбу і співробітництво між Україною та РФ :)
+
+181
m0ps
m0ps
10 червня 2022, 17:04
#
При попередниках Киев не бомбили.
+
0
Kanarej
Kanarej
10 червня 2022, 17:23
#
1) Но активные боевые действия шли больше года, а потом их не было больше 3-х лет, пока «спромоглись нарешті».
2) Вот именно, при том что сейчас происходило и происходит, мысли о санкциях по отношению к Путину — это конечно первое, что должно было прийти в голову руководству страны :)
+
+10
Takida
Takida
17 червня 2022, 9:40
#
При папередниках жали руку и крепко обнимали.
+
0
Я Саня
Я Саня
17 червня 2022, 10:19
#
Якщо папєрєднік швидко підняв ручки вгору, то для чого бомбити?
+
0
Disorder
Disorder
10 червня 2022, 11:18
#
Just on time
+
+75
Олег Мельничук
Олег Мельничук
10 червня 2022, 13:17
#
Скажите, а почему этого не было сделано три месяца назад, а только сейчас или руководство страны что-то делает только после указания сверху???
И вопрос Минфину, зачем писать на сайте курс валют «в кассах банков» и «при оплате картой» если картой оплатить невозможно по Вашей же указке???
Это полная профанация для народа, типа и так съедят)))Скажите, а почему этого не было сделано три месяца назад, а только сейчас или руководство страны что-то делает только после указания сверху???
И вопрос Минфину, зачем писать на сайте курс валют «в кассах банков» и «при оплате картой» если картой оплатить невозможно по Вашей же указке???
Это полная профанация для народа, не находите или живем по принципу и так съедят)))
+
0
ofindependence
ofindependence
10 червня 2022, 14:39
#
Олеже бiжи за гречихою!
+
+80
BobKickass
BobKickass
10 червня 2022, 14:45
#
картой оплатить невозможно

То ви, мабуть, із за порєбріка пишете, бо в нас з картками всьо ок :)
+
0
squeez
squeez
10 червня 2022, 23:58
#
Не работает наши карты у рашиков, люди выезжали из окупации знакомые — деньги с украинских карт там не обналичить и не провести оплату по терминалу …
+
0
BobKickass
BobKickass
11 червня 2022, 0:25
#
Не работает наши карты у рашиков

Не наші, в кацапстані не працюють будь які картки систем VISA/MASTERCARD. У них там своя система працює, МІР здається.
+
+10
Kanarej
Kanarej
10 червня 2022, 16:17
#
Выезжайте из этой России, а то у вас скоро не то что картой, вообще нечем платить будет :)
+
+61
Я Саня
Я Саня
10 червня 2022, 13:57
#
Краще б той потрачений час на безглузді санкції направити на боротьбу із корупцією, а наша влада і далі займається вулицями, санкціями та іншими непотрібними діями лиш би до цього не доходити але показати бурхливу діяльність та боротьбу. Це все стоїть на десятому місці. На першому боротьба з парашою, а на другому першому місці - корупція.
+
+75
ofindependence
ofindependence
10 червня 2022, 14:44
#
Я давно казав що без довiдки нарколога з аналiзом кровi не потрiбно слухати нiкого.
+
0
Я Саня
Я Саня
10 червня 2022, 15:10
#
І що, ти собі зробив?
+
0
Kanarej
Kanarej
10 червня 2022, 16:14
#
А скільки часу потратили? І кому вони не потрібні? Путіну і ко? ;)
+
+80
Я Саня
Я Саня
10 червня 2022, 17:29
#
Стільки скільки б можна було за  *** 1-го корупціонера взяти. У них тут що бізнеса були? Активи? Це те ж саме як байдена москалі під санкції ввели. Йому на них плювати з високої гірки. Не знаю для кого це перемога. Звичайне окозамилювання от ми щось робимо не чіпайте нас
+
0
Kanarej
Kanarej
10 червня 2022, 18:02
#
Таке враження, що крупціонерів ловити має президент або Верховна Рада, що вони замість того щоб корупціонерів ловити, такий закон прийняли :))). Звісно це символічний крок, але Україна якщо вимагає від інших країн вводити санкції, то мусить вводити їх сама. А як інакше?
+
+30
Я Саня
Я Саня
10 червня 2022, 19:23
#
Ну так, а хто ловить тих хто хоче через кордон за гроші переправитися? Президент? ВР? Ні, силові органи. Але чому вони це роблять? А? А ну подумай. Ну що, є варіанти? Ні. Ну тоді я тобі скажу — політична воля була. А раз була, значить створили групи, а ті в свою чергу почали проводити спецоперації. Те ж саме було з ковід сертифікатами. За 1 місяць так почистили, що і рипнути боялися. А ту бачиш не годні, на рокииии
+
0
Kanarej
Kanarej
10 червня 2022, 23:04
#
Та яка політична воля… як тільки Медведчук дав покази щодо 1-го корупціонера, одразу піднявся вий на всю країну, що не на часі, і нащо це зараз робити, і як йому можна вірити…
А якщо серйозно, то потроху йде боротьба, як і раніше. Вже є і випадки арештів тих хто гуманітарку розкрадав. Продала Укрнафта Коломойському скраплений газ по занижених цінах — газ заарештовано і ДБР веде слідство. Подано законопроєкт, який прирівнює корупцію під час воєнного стану до держзради. Три дні тому САП відправила до суду справу щодо керівництва Укрінмашу, який входить до структури Укроборонпрому.
Словом, хто хоче — той побачить.
А щодо даних санкцій, то це як раз відноситься до категорії «боротьба з парашою», яку Ви поставили на перше місце.
+
+57
Я Саня
Я Саня
10 червня 2022, 23:33
#
Справи є тільки тому що волонтери самі написали заяви бо побачили. Силовим органам таке враження плювати, я не чув про якісь масштабні спецоперації, ловлять шушару для статистики і то через дії громадян.
Цих випадків де ловлять корупціонера 1 з 1000000. Довести, знайти раз плюнути, всі знають що на митниці беруть хабарі. Але їх чомусь не трогають. Дивина. Ні реформ, ні боротьби. Одне переливання із пустого в порожнє.

Щодо путіна. Потрібна реальна боротьба, а не віртуальна. Такі тупі перемоги нічого не варті. Змісту в тому не бачу.
+
+52
squeez
squeez
11 червня 2022, 0:00
#
Так вас послушать так приЗЕдент вообще не при чем и в ВР большинство не с его партии ?
+
0
Kanarej
Kanarej
15 червня 2022, 18:50
#
А вас послушать, так он вообще во всем виноват и ничего не делает
+
0
squeez
squeez
15 червня 2022, 20:22
#
А где я говорю что он во всем виноват ?
а то что он делает — я выше написал — добывает любовь пубики, для людей какие законы или постановы принялись ? почему только для корпораций ? — задайте себе вопрос почему ГСМ возят единицы в Украину, где другие делись? почему их зае… ? дефицит не эта власть утроила своими законами и другими задрочками по типу лицензий и других моентов.

Я понимаю так — договорились за качество и пусть все везут ГСМ и ажиотаж спадет за 2 недели!, а цены потом все равно выровняються, когда все поймут что вдоволь! — это как вам пример бездействия или действия в определенном круге лиц
+
0
Kanarej
Kanarej
15 червня 2022, 21:11
#
Правительство конечно многих надо менять, или просто сокращать, хуже от этого не будет. И Гетьманцева в первую очередь отстранить от экономики.
+
0
squeez
squeez
15 червня 2022, 22:21
#
Я для начала топлю за экономику, там не только он, и НБУ все, запрещание валюты ни к чему хорошему не приведет, на зоре Украины 1$ стоил 1.2 грн, и вот результат 30 лет… не стоит гнаться за ГРН, для начала просто разрешите кредитоваться на прямую нашему бизнесу в евробанках, под 4−6%, и мы все увидим что НБУ — вообще бесполезная организация …

а потом уже все остальное и черную кошку в темной комнате, и коррупцию…
пусть люди хоть чучуть начнут зарабатывать, сколько можно доить их налогами и поборами, зачем нам 450 депутатов сегодня, и этот раздутый админ апарат? — вот 1 решение «оптимизации» почему-то в бизнесе это работает то в государственном управлении почему -нет?
НАБУ, ДБР, СБУ, прокуратура, список продолжать? :)
+
0
Kanarej
Kanarej
16 червня 2022, 22:21
#
В каждой стране ЕС по прежнему есть свой центробанк, даже если страна в еврозоне. Что-что, а НБУ должен оставаться, его роль важна и он выполняет свои функции.
По поводу курса 1.2 грн/доллар — не помню такого. Я помню курс чуть больше 1.8грн когда только гривну ввели в 1996.
Депутатов — да, можно сократить, об этом кажется даже шла речь перед войной и это было в планах.
С правительством у нас самая большая проблема. Премьер не может контролировать министров, министры не могут контролировать своих замов, и даже влиять на их выбор. Дурдом какой-то. Такая организация по определению не может эффективно работать. Тут надо не только само правительство менять, а и законодательство.
+
0
Kanarej
Kanarej
16 червня 2022, 22:28
#
Кстати у нас с правительством еще один нонсенс. У нас де-юре парламентско-президентская республика, и правительство назначает парламент. А де-факто за все действия правительства спрашивают с президента, в первую очередь на выборах. Так давайте сделаем республику президентской по американскому варианту, где президент формирует правительство, он глава исполнительной власти (премьера нет), и все станет с головы на ноги.
+
+10
squeez
squeez
16 червня 2022, 23:00
#
Спасибо что поправили, ошибся , 1.8 грн было к баксу, к сожалению что все свалили по норам, и сидят теперь тихо выждая момента, в повестке дня один ЗЕ, но тоже нюанс — нафига он каждый день выступает — он обесценивает свое внимание, почему парламентарий молчит, их же все-таки 400+ чел, кабмин… ну такое, вот что нужно сейчас делать быстро, людей менять, и дармаедов избавляться.
В таком виде мне АП — напоминает крупный концерн где никто ни за что не отвечает и все по кругу в иерархической лестнице решаеться любой вопрос и это долго и не эфективно … как-то так и живем.

За то Данилюк говорит нужно 25к людей подгтовлоеных + оружие , а у нас бегают людям повестки вручают и готовят резервистов — а зачем ? — на убой ?
+
+15
Я Саня
Я Саня
17 червня 2022, 8:25
#
Бігають бо це бізнес. Воєнкоми зараз зловили джекпот, щоб відмазатися там платять десятками тисяч, а хто не може — фронт звичайно. Тому і бігають з повісточками, ловлять на кордонах ухилянтів, щоб бізнес не портили. А корупція, такого в їх лексиконі не існує, це для них зовсім не проблема.
+
+26
Cheff spakuxa, Kiev
Cheff spakuxa, Kiev
11 червня 2022, 8:04
#
Ето громкая фраза не поможет, кто такой Зеленский Деду Пох…ю
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися