Мережа АЗК WOG спільно з партнерами запустила ініціативу на підтримку відповідального споживання пального. Її мета — стимулювати водіїв свідомо ставитися до користування власним авто, щоб зберегти пальне для транспорту захисників, медиків, ДСНС, аграріїв та інших служб і компаній, що забезпечують наше комфортне й безпечне сьогодення, допомагають боронити країну.
Збережи пальне для перемоги — проєкт, спрямований на відповідальне використання пального
В умовах, коли в Україні фактично повністю змінені джерела постачання пального, вибудовуються нові логістичні ланцюги, і це все на тлі цілеспрямованого руйнування агресором паливної інфраструктури (нафтопереробних заводів, нафтобаз та АЗК), свідоме й відповідальне споживання є вкрай важливим. Кожен заощаджений літр дизелю чи бензину — це мобільність, швидкість та рушійна сила військових, нацгвардійців та підрозділів ТРО, що наближають нашу спільну перемогу. А ще це дозволяє медикам швидше опинитися в потрібному місці та врятувати більше життів; рятувальникам та пожежним — бути першими там, де найбільше потрібна їхня допомога; аграріям — засіяти та обробити більше полів; бізнесу — доставляти хліб чи молоко, ліки, шини чи бронежилети тощо.
«Ми впевнені, що ця ініціатива не просто знайде відгук у серцях багатьох українців, а й спонукає до конкретних кроків, які дозволять заощаджувати пальне кожному тут і зараз. Ми нація з високим рівнем самоорганізації, що є нашим унікальним ДНК. Це проявляється не лише у волонтерстві в критичні моменти нашої історії, але й у вмінні допомагати й підтримувати тих, хто цього найбільше потребує. Сьогодні такої згуртованості потребують всі ті, хто рухають життя в країні, для кого транспорт є важливою складовою, без якої цей рух неможливий.
Запрошуємо підтримати ініціативу: ділитися у соцмережах дописами та розповідями про альтернативи авто, які ви для себе обрали, позначаючи їх хештегом #бутиукраїнцем. Станьте прикладом для своїх рідних та друзів, надихніть їх до відповідального споживання пального", — підкреслив директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.
Мережа АЗК WOG щиро вдячна партнерам, які радо відгукнулись та підтримали цю ініціативу: ринок перевірених авто AUTO.RIA, мережа супермаркетів VARUS, автомобільні бренди групи «Stellantis»: Peugeot, Citroen, Opel, українська мережа побутової техніки та електроніки «Ельдорадо», мобільний оператор № 1 в Україні «Київстар», мережа продуктових магазинів «КОЛО», Медичний центр для жінок та дітей Лелека-UP Львів, мережа аптек «Подорожник», українська мережа супермаркетів «Сільпо», національний перевізник вантажів та пасажирів «Укрзалізниця», найбільша роздрібна мережа та інтернет-магазин з продажу електроніки та побутової техніки в Україні «Фокстрот», мережа супермаркетів «Фора».
Варто наголосити, що ініціатива відкрита до приєднання, тож мережа АЗК WOG запрошує громади, бізнес, лідерів думок, усіх свідомих громадян України бути прикладом та просувати культуру відповідального споживання пального. Тут ви знайдете відеоролики та макети, які зможете адаптувати та використовувати для комунікації.
Вкрай важливо продукувати власні ідеї бережливого споживання, і не зупинятись лишень на велосипедах та самокатах, оскільки навіть кермування з суворим дотриманням правил дорожнього руху не тільки збереже життя, а й дозволить зекономити дорогоцінне пальне.
Після спільної перемоги кожен з нас сміливо зможе сісти у своє авто й проїхати всю Україну — із заходу до сходу, з півночі до півдня, щоб відчути цей несамовитий дух єднання та гордості.
Коментарі - 14
И специально для «особо продвинутых» если бы вы не «улуюлюкали» в угоду Васадзе и Назаренко, которые лоббировали перенос норм ЕВРО 5 и ЕВРО6 (сылась на якобы, нормы для импорта и производства авто), а самопровозглашенные аналитикии эксперты не понимали саму суть вопроса) то в Украине Н Е БЫЛО (от слова никогда) ГСМ со страны которая не в ВТО (рб) Так что «горлопанте» дальше навязанный вам «мутными импортерами» бред и прикручивайте что хотите, а я буду заправлять топливо и пользоваться авто как и раньше! Спросите почему с 2014 года Украина НИЧЕГО не сделала для приведения законодательства с нормами ВТО? Вы же любите рассказывать.об европах!!! И для всех кто думает по другому, задайте себе вопрос -ПОЧЕМУ НИ ОДНА КОМПАНИЯ С ЕС (по производсту ГСМ) НЕ ЗАШЛА В УКРАИНУ, даже Словаки и Румыны не хотели связываться с «Рехформаторами».
GrugoriyHoland — все що ви написали можна звузити до «с 2014 года Украина НИЧЕГО не сделала для приведения законодательства с нормами ВТО». может тому і війна? війна котра руйнує застаріле виробництво, інфраструктуру, схеми крадівництва і т.ін.
Вона (війна) може запустити «велике перезавантаження», яке зруйнує старі крадівницьки, заскорузлі схеми, яки шкідливі для економіки та екології.
Добавлю що з 2011 по 2013 роки в України вуло багато економічно-технологічних форумів-конференцій з конкретними пропозиціями модернізувати виробництво, економіку…і нічого не сталось (товстосуми «зажали» $ на модернізацію та зміни). Сім`я яка має стареньки жигулі, та почала їздити на газу — зробила більше ніж всі олігархи. Зміни тепер будуть болісними для багатьох.
питання по суті:
1) вся країна жила по сірих схемах (як ви писали вище) цилеспрямовано вирощувалась корупція
2) не було модернизації брудного виробництва
3) дууууже багато фірм з країни -окупанта (від малих до великих), (при цьому не було цілі все робити «для людей та по закону»)
4) багато партій-чиновників-колаборантов, яки також переслідували лише «імперськи» амбіції, та свої шкурні інтереси
Во-первых опять киевский пупоцентризм. Ну да, ведь за пределагми окружной (которой у Киева, ха-ха, нет) люди до сих пор на бричках ездят. Какой левый берег, алё?
Во-вторых ориентация на каких-то мажоров которые могут позволить себе сигвей стоимость по цене среднебюджетного смартфона. Алё, далеко не все водилы хотя с айфонами.
В-третьих опять же про сигвей. Не знаю как там сейчас в Киеве и насколько разбиты дороги в Харькове. Но вот два областных центра и несколько райцентров вокруг меня не приспособлены на сигвеев. На великах ещё как-то можно ездить. Даже на электросамокатах это тот ещё квест.
Да и вообще даже без учёта состояния дорог правильней было бы агитировать за ОТ, а не за сигвеи.