20 квітня Procter&Gamble опублікував свою квартальну звітність. Вона свідчить, що компанія змогла трохи пом’якшити економічні проблеми та перевершити очікування ринку, пише CNBC.
Дохід Procter & Gamble перевищив очікування Уолл-Стріт, акції виросли на 1%
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
Валовий прибуток компанії впав на 4%, порівняно з першим кварталом 2021-го, але операційна маржа знизилася за квартал лише на 0,1%.
В компанії наголосили, що всі проблеми, з якими вона зіткнулася, зокрема дисбаланс між попитом та пропозицією, геополітичні потрясіння, розриви ланцюгів поставок та високі ціни на енергоносії, продовжать тиснути на витрати компанії.
На преринкових торгах акції компанії виросли на 1%.
Показники, про які доповіла компанія дещо перевершили очікування Уолл-Стріт:
-
Прибуток на акцію склав $1,33, проти очікуваного $1,29
-
Дохід склав $19,38 млрд проти очікуваних $18,73 млрд
P&G повідомила, що чистий прибуток у третьому кварталі фінансового року становив $3,36 млрд ($1,33 на акцію), порівняно з $3,27 млрд ($1,26 на акцію) роком раніше.
Читайте також: Акції Netflix можуть обвалитися на $40 млрд
Чисті продажі виросли на 7% до $19,38 млрд. Однак обсяг продажів виріс лише на 3%.
Ріст продажів за сегментами
Найбільше продажі компанії виросли у секторів краси та здоров'я, де компанія представлена бреднами s Vicks, ZzzQuil, Oral-B та Cres — на 16%.
Підрозділи догляду за одягом та побутової хімії виросли на 10%. Догляд за одягом, де компанія представлена миючим засобом Tide, показав двозначне зростання органічних продажів, оскільки компанія підвищила ціни та пропонувала більше продуктів преміум-класу.
Сегмент догляду за тілом, який включає бренди Gillette та Venus, доповів про ріст продажів у 8%.
Читайте також: Ціни на продукти в світі будуть рости ще принаймні 12 місяців, попереджають виробники
Відділ краси показав найгірший результат: продажі виросли всього на 3%, а їхній обсяг знизився. Компанія пояснила це ефектом пандемії. У цьому сегменті P&G представлений брендами Pantene та SK-II,
Прогноз на решту року
На 2022 фінансовий рік P&G підвищила свій прогноз зростання виручки з діапазону 3%-4%. до 4% до 5%. Прогноз зростання органічних продажів виріс з 4−5% до 6−7%.
P&G очікує росту прибутку на акцію за фінансовий рік у діапазоні 3−6%, ймовірно ближче до нижчої межі, через інфляцію та ціну валюти.
Компанія прогнозує, що висока ціна сировини збільшить видатки на $2,5 млрд, ріст транспортних видатків забере ще $400 млн, а коливання валютних курсів — ще $300 млн.
Читайте також: Інвестиції під обстрілами: у що тепер вкладають гроші українці та чому подвоїли купівлю «крипти»
P&G також вже третій квартал поспіль підвищила очікування щодо інфляції.
Коментарі