На вихідних «Мінфін» писав, що з 16 квітня на сторінці відгуків «Мінфіну» з'явилося багато скарг користувачів. Суть претензій одна й та сама — громадяни отримують повідомлення, що їм зараховано допомогу від держави у розмірі 6500 грн., але за фактом гроші не надходять.
Зникла допомога: повідомлення про зарахування 6500 грн є, а грошей немає (доповнено)
Ця історія має продовження. Багато читачів нам написало не тільки на сайті, але й у фейсбук. Люди кажуть, що після повідомлення про зачислення грошей, вони отримали нове, в якому говориться, що виплату буде начислено тільки через 10 днів.
А декого з користувачів і взагалі було проінформовано, що на виплату можна більше не чекати.
Що відбувається
Очевидно, що не про збій в одній конкретній фінустанові. Нарікають клієнти з різних банків — від державного Ощаду до «австрійського» Райффайзена та віртуального monobank .
Громадяни пояснюють, що не отримують виплати у рамках програми «єПідтримка». Хоча повідомлення про зарахування допомоги їм надходять.
В чому причина
Знайти розгадку проблеми спробували у Райффайзен банку. Там зазначають, що таких звернень дуже багато і радять чекати. В банку припускають, що така ситуація може бути пов'язана з тим, що Мінекономіки не вистачає фінансування.
Гроші для виплат до банку поки що не надходили.
Проблема виникла не сьогодні
Як раніше повідомляв «Мінфін», багато читачів нашого сайту скаржилися на те, що подали заявку на отримання допомоги у розмірі 6,5 тис. грн. в «Дії», але гроші не отримали.
Читайте також: Компенсація за зруйноване житло: як отримати і коли заплатять
У повідомленні про схвалення заявки у додатку «Дія» зазначалося, що кошти будуть нараховані протягом 10 днів, але у цей термін гроші так і не надходили. У свою чергу, банки заявляли, що затримка відбувається не з їхнього боку.
«Мінфін» спробував звернутися до Міністерства фінансів, щоб з'ясувати, чому кошти не надходять на рахунки «єПідтримка» і коли на них очікувати. У пресслужбі відомства нас відправили до Мінекономіки: pressmineconomy@me.gov.ua, тел.: (044) 200 44 97; 200−44−67″, — пояснили у Мінфіні.
На жаль, Міністерство економіки на запити не відповідає, а на вказані номери ні читачі, ні журналісти «Мінфіну» додзвонитися не можуть — один недійсний, інші «вибиває» після першого ж гудка.
Коментарі - 55
рукалицо.джпг
хотя с другой стороны хочу поблагодарить редакцию что в этот раз реакция на проблему была оперативной, а про смс то такое… можно и простить
Совпадєніє?
Крім того, лиш один ПоштарзОрлова зайшов і почитав, що йому відповіли… інші навіть не заходили на мінфін. Одноднєвки… боти… назви як хочеш. Один хрін… балласт.
Вопросов ровно два.
Зачем вы сами установили сроки в 10 рабочих дней, если не придерживаетесь правил которые сами же озвучили?
Что мешало сначала проанализировать полученные заявки и уже потом озвучивать сроки?
И дополнительно, почему все финансовые операции идут через одного посредника? Почему работу по получению денег доверили только Ощаду, а не Ощаду, Привату и Укрэксимбанком?
неполучившим 6500 грн
официально скажут:
«денег нет, но выдержитесь»,
шквал претензий к конкретным
банкам не утихнет.
Большинство написавших отзывы
по факту неполучения 6500 грн.
даже не читали редакционные
статьи на эту тему.
обратитесь к волонтерам,
вас оденут, накормят
и даже вывезут на территории,
где не стреляют.
Ну, а там регистрируйтесь
в качестве ВПЛ и получайте
2 тыс на взрослого и 3 тыс
на ребёнка…
ну так и перечисление
денег требуйте там же…
с тех и требуйте денег или ответа…