У рамках національного роумінгу абоненти відтепер можуть користуватись мобільним інтернетом. Про це йдеться у пресрелізі українських операторів Київстар, Vodafone Україна та Lifecell, пише ЕП.
Як підключитися до інтернету іншого мобільного оператора
Що це означає
«Відтепер абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками та смс, а також мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті», — йдеться у повідомленні.
Оператори нагадали, що національний роумінг дозволяє у випадку зникнення зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого.
«Наразі наявність мобільного інтернету не менш важлива за дзвінки, адже дозволяє бути на зв’язку з близькими онлайн та перевіряти актуальні новини. Тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент», — пояснюють компанії.
Читайте також: Чим небезпечна втрата телефона та як захистити свої дані — Київстар
Як підключитися до мережі іншого оператора
Для абонентів Lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається — необхідно здійснити ручні налаштування.
Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією, здійснивши ручні налаштування на смартфоні:
- Відключити автовибір мережі: на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор; на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі.
- Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone, Kyivstar чи Lifecell.
- Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
- Перевірити можливість використання мобільного інтернету — відправити повідомлення у месенджері.
Оператори звернули увагу, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Щоб всі абоненти мали доступ до зв’язку у важливий момент, вони радять:
- вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках, наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі;
- у налаштуваннях смартфону можна заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
- встановити меншу якість відео в Youtube та інших відеострімінгових сервісах;
- за наявності варто використовувати wi-fi.
«Також абонентам важливо раз на день намагатися повернутись (підключитись) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі», — додали оператори.
Читайте також: Українські оператори домовилися про запуск національного роумінгу
Як писав «Мінфін», з 7 березня можна переключатися на мережу інших українських операторів, дзвонити та надсилати повідомлення, якщо своя мережа тимчасово не доступна.
Коментарі - 2