3 лютого у роботі оператора мобільного зв'язку Київстар стався збій. Абоненти не можуть здійснювати та приймати дзвінки, спостерігаються проблеми з доступом до сайту.
3 лютого 2022, 10:26
Збій у Київстарі. Користувачі не можуть дзвонити, з рахунків зникли кошти
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
Масштабний збій
При спробі здійснити дзвінок абонент чує повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. Відсутня можливість перевірити стан рахунку — не працює код для перевірки *111#. Неможливо зайти до особистого кабінету програми «Мій Київстар».
У коментарі «Мінфіну» у компанії заявили, що це тимчасовий технічний збій.
«Фахівці технічного відділу усувають несправності. Усім, хто втратив кошти, компанія обіцяє компенсувати», — зазначили у пресслужбі компанії.
Пізніше на офіційній сторінці компанії у фейсбуці з'явився коментар щодо збою.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 5
Але що стосується Києвстар то вних проблеми з 31-го січня.
31.01 близько 22-ї було знято за Інтернет кошти незважаючи на те що залишався до кінця дня ліміт 20 GB.
01.02 не знялась місячна абонплата бо було напередодні знято за інтерент 10 грн. + 3 грн. денна абонплата, залишку грошей не вистачило.
Звонив до оператора на протязі дня не дозвонився… Але відразу попонив рахунок, абонплата знялась, але осадочок залишився. Але якби й дозвонився то сумніваюсь що вони щось би повернули. Добре, що сума мала!!! Саме тому ні не тримаю на мобільному лишні кошти.
зараз моб. звязок і моб. інтернет це як без трусів