Народні депутати від партії Слуга народу зареєстрували у парламенті законопроєкт № 6502, який передбачає введення штрафних балів для водіїв.
Депутати пропонують нові покарання за порушення ПДР. В Раді з'явився законопроєкт
►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Що пропонують у законопроєкті
Згідно із пояснювальною запискою, у водіїв, які системно порушують ПДР, пропонують тимчасово вилучати посвідчення.
Крім того, порушникам доведеться повторно складати теоретичний та практичний іспит на знання правил дорожнього руху.
Також законопроєктом пропонується встановити перелік правопорушень, передбачених КУпАП, за вчинення яких водієві нараховуються штрафні бали.
Кількість штрафних балів залежить від рівня суспільної небезпеки таких порушень та становить від одного до п’яти балів за кожне правопорушення.
Нараховані за кожне правопорушення штрафні бали пропонують анулювати через один рік (365 днів).
Читайте також: У monobank розповіли, власники яких авто найчастіше платять штрафи
Тимчасово водійське посвідчення вилучатимуть у разі нарахування водієві протягом попереднього року (365 днів) 12 і більше штрафних балів, а водію, якому посвідчення водія видано вперше менше ніж один рік тому назад — 8 і більше.
Бали за порушення ПДР мають намір нараховувати паралельно зі штрафами.
Контекст
1 червня 2020 року в Україні запрацювала система автоматичної фото- та відеофіксації порушень правил дорожнього руху
Читайте також: Автофіксація порушень правил дорожнього руху не зменшила кількість аварій (інфографіка)
Коментарі - 15
И сколько же?
Встречный вопрос — штрафные балы депутатам начисляться не будут, это прямо вот так и записано в законе?
Ну и финальный вопрос: ты предлагаешь оставить всё как есть сейчас — тебя это полностью устраивает?
2. Пояснюю на пальцях, що наближеним буде байдуже на уклад з балами, правилами, штрафами і тд. Будуть їздити хто як хоче і їм за це нічого не буде. Всій решті пересічних будуть тикати законом, які би правила там не стояли.
3. Нічого критично не зміниться. Всі впровадження по зростанню штрафів, техогляду, еко-двіжах… тільки через пустоту казни. Ви ж не думаєте, що зелені дуже перейнялися за пересічного українця аби йому було безпечніше і покращилася поведінка на дорогах?
2. не вижу тут никаких пояснений — не важно как приближенные оценивают балы, важно то что балы будут им начисляться, а в результате они рискуют не только заплатить штрафы, но и лишиться права на управление автомобилем в результате чего при следующей встрече с патрулем могут вообще лишиться авто (эвакуированного на штраф.площадку)
3. никто и не обещал что балы это какое-то ноу-хау которое радикально что-то поменяет — балы это логическое продоолжение регулирования безопасности движения потому что повторные штрафы не всегда работают, есть люди имеющие по пять-десять штрафов за нарушение и продолжающие нарушать и это не обязательно депутаты
Отмечаю что на вопрос «тебя устраивает текущая ситуация?» — ты не ответил.
Я би дуже хотів побачити які бали будуть начисляти Ківі, Трухину, Балогам, Савченко і тд.
Після того можна говорити про якусь ефективність системи. Тому що, якщо буде вибірковість в «Єб@л@х» міністрів і цим ставим, а цим ні - то немає толку з системи, як такої.
Ще раз повторюсь, особисто моє ставлення до всіх нововведення зі штрафами — це чисто латання дир казни непрофесійним / саботажним урядом.
Разом з автоматичною фіксацією — буде працювати. Ануляція прав за регулярні значні порушення — це більш дієво, ніж штрафи по 500 (250) грн. Звісно, на порушення без автоматичної фіксації це майже ніяк не вплине.
Є технічні ньюанси (типу скільки балів за що і т.д.), але суть правильна.
Если авто оформлено на бабушку или юрлицо, у которой водительского никогда и не было, баллы на кого вешать?
У разі притягнення водія до відповідальності за вчинення одного з правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху (крім зафіксованого в автоматичному режимі), передбаченого частиною п’ятою цієї статті, йому нараховуються штрафні бали у кількості, що визначається цією статтею.
Штрафні бали нараховуються водіям транспортних засобів, які отримали в установленому законом порядку національне посвідчення водія України на право керування транспортними засобами.
Нарахування штрафних балів здійснюється уповноваженими на те посадовими особами Національної поліції одночасно з набранням законної сили постановою по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Інформація про кількість нарахованих штрафних балів вноситься до Реєстру адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху, а також відображається на Єдиному державному веб-порталі електронних послуг.
…
Тому має сенс лише для автоматичної фіксації — і штраф і бали власнику авто. Але додати можливість «передати бали» (як зараз можна додати техпаспорт в Дію) на той випадок, коли правопорушення скоїв інший водій. А там вже хай власник домовляється з тим, кому він довірив машину.
Так не давай взятки, делов то.