18 жовтня компанія «Фінансовий Брокер» почала надавати послугу оформлення споживчого кредита від провідних банків України за допомогою закордонних паспортів в застосунку Дія.
«Фінансовий брокер» почав оформляти споживчі кредити через закордонні паспорти українців в Дії
Технічне рішення для оформлення кредитів таким чином компанія «Фінансовий Брокер» розробила самостійно, реагуючи на тенденції цифровізації фінансової сфери.
Перший кредит за допомогою закордонного паспорта в Дії брокер компанії видав в магазині Фокстрот у м. Чорноморськ Одеської області. У магазині клієнт пред’явив представнику «Фінансового брокера» закордонний паспорт у додатку ДІЯ та усні дані про працевлаштування — й отримав кредит на обрану техніку. Наразі «Фінансовий Брокер» налагодив систему, через яку брокери компанії оформлюють кредити з понад 20 банків України. Серед клієнтів Фінброкера — більш 500 ритейлерів України (Епіцентр, Фокстрот, Vodafone, Розетка, Дзвінок, IStudio) та мілкий роздріб в Україні, Турції та Тунісі.
«Сектор B2B може розраховувати на ІТ-рішення від Фінансовий Брокера, адже наш власний програмний продукт робить партнерів, хто ним користується, конкурентними та успішними в роботі з покупцями, — говорить виконавчий директор компанії „Фінброкер“ Тетяна Віканова. — Ще влітку ми першими на ринку запропонували оформлення споживчих кредитів через Дію, й ось вже восени +1 конкурентна перевага підсилила наших клієнтів».
Нагадаємо, компанія Фінансовий брокер, дочірнє підприємство «Сучасні Фінансові Рішення», почала роботу на ринку України в 2013 році, розробивши унікальний програмний комплекс, що дозволяє автоматизувати процес видачі споживчого кредиту, кредиту готівкою, карткових продуктів і страховок. Суть механіки, яку використовує компанія — робота 1 співробітника з оформлення кредита на торговій точці в форматі єдиного вікна. Покупці отримують оптимальний кредит, який фахівець-фінброкер підбирає з низки пропозицій від банків-партнерів і виходячи з потреб, можливостей і кредитної історії позичальника. При цьому скорочується час обслуговування, економиться площа в торговому залі під локації для операторів банків, покращується якість комунікації з покупцем, а значить збільшується трафік кредитів і прибуток від них.