У третьому кварталі 2020 року НБУ отримав 4 295 письмових звернень щодо роботи небанківських фінансових установ. Найчастіше – у 70% випадках споживачі скаржилися на роботу фінансових компаній, що займаються мікрокредитуванням. Про це йдеться у повідомленні регулятора.
Українці найчастіше скаржаться на роботу МФО — НБУ
На кого скаржаться найчастіше
-
Найчастіше – у 70% випадках – у письмових зверненнях споживачі скаржилися на роботу фінансових компаній, що займаються мікрокредитуванням (усього – 2 965).
-
Решта звернень стосувалися страхових компаній (усього – 854 або 20%), кредитних спілок (396 звернень) та ломбардів (84 звернення).
Частка звернень щодо небанківських установ з ознаками порушення прав споживачів становила 54% (2 325 звернень з 4 295). Для фінансових компаній, які видають мікрокредити, частка звернень з ознаками порушення прав споживачів становила 55% (1 573 звернень з 2 965), для страхових компаній – 42% (усього 363 звернення з 854), для кредитних спілок – 96% (389 звернень з 396).
Читайте також: НБУ змусить мікрофінансові компанії називати реальні кредитні ставки
Проблемні питання
Серед проблемних питань, пов'язаних із роботою небанківських установ:
- нерозуміння клієнтами правомірності онлайн-договорів
- неповернення коштів вкладникам кредитних спілок
- несправедливі умови договорів
- жорсткі методи стягнення простроченої заборгованості.
Рейтинг найкращий кредитів під 0%*від МФО
Нагадаємо
- З 1 липня 2020 року НБУ, згідно з законом про «спліт», став регулятором ринку небанківських фінансових послуг фінансового сектору, а саме страхових, лізингових, факторингових компаній, кредитних спілок, ломбардів та інших фінансових компаній.
Читайте також: Новий регулятор. Що Нацбанк обіцяє страховим компаніям і кредит-кафе
Коментарі - 1
Берут в кредитных помойках деньги под 2% в день, а потом узнают, что это 730% годовых?)