Українська кіберполіція викрила шахрайський call-центр, працівники якого вивели з рахунків іноземних громадян майже 3 млн грн. Про це повідомила пресслужба кіберполіції.
Кіберзлочинці через фальшивий call-центр пограбували рахунки іноземців на 3 мільйони
«Оператори шахрайського call-центру видавали себе за співробітників банку. Вони в телефонних розмовах з іноземними громадянами випитували конфіденційну інформацію, а далі — виводили гроші з їхніх рахунків. Постраждалим завдано збитків майже на 3 млн грн», — йдеться в повідомленні на сайті Нацполіції.
Читайте також: Кіберполіція викрила угруповання, яке «відмила» через криптовалюту $ 42 мільйони
Деталі
Злочинну схему розробили двоє жителів Сум. Сall-центр шахраїв працював у центрі міста.
Читайте також: Кіберполіція викрила шахрайські дії в мережі обмінників
Під час обшуків у приміщенні call-центру правоохоронці вилучили комп'ютерну техніку, мобільні телефони і «чорнові» записи. Все це направили на експертизи.
За даним фактом відкрили кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 (шахрайство) КК. Зловмисникам загрожує до 12 років в'язниці з конфіскацією майна. Вирішується питання про оголошення їм підозри.
Правоохоронці встановлюють коло потерпілих.
Читайте також: Кіберполіція викрила банду скімерів. Банку нанесено понад 1,5 мільйона гривень збитків
Коментарі