За даними Digital Commerce 360 в 2036 році онлайн-торгівлі стане більше, ніж офлайн. Підготуйтеся до цього вже зараз! 19 серпня бізнес-медіа бюро Ekonomika+ і онлайн-медіа MMR проводять DGTL марафон, на якому фахівці з 18 великих компаній поділяться стратегіями digital-трансформації і новими інструментами, які з'явилися в карантин.
DGTL марафон: Кейси digital трансформації WOG, Caparol, Ощадбанк і ще 15 компаній
Адаптуватися до digital-середовищі
Серед спікерів: СМО Intertop Валерія Толочина, співзасновник Raketa Олексій Юхимчук, Head of digital marketing WOG Євген Чорний, директор по маркетингу Ощадбанк Олена Ковальська та ще понад 10 експертів великих компаній.
Ви дізнаєтеся:
- як працюють алгоритми Youtube в 2020 році і зможете вибудувати грамотну взаємодію з платформою. Цьому навчить керівник напрямку виробництва веб-контенту 1 + 1 digital Данило Щестюк;
- які новаторські digital-сервіси активував карантин, розповість Head of digital marketing WOG Євген Чорний;
- як трансформувався маркетинг вражень під час пандемії, і що робити сфері масових заходів, розповість CBDO Adsapience Олег Бертуш;
Також організатори запустили формат участі FREE, по якому всі бажаючі зможуть отримати доступ до досвіду фахівців з Контрамарка, Київстар, Caparol і 1+1 digital безкоштовно!
Формат участі FULL передбачає доступ до виступів 18 спікерів і всі переваги живого івенту: можливість задати питання спікерам, отримати особисту консультацію в Telegram, обмінятися рішеннями і знайти корисні знайомства під час онлайн-нетворкінгу.
Вибрати пакет і зареєструватися
За даними Європейської Бізнес Асоціації, 40% українських компаній потрібно близько року, щоб повернутися на докарантінний рівень розвитку.
Використовуйте digital-інструменти, щоб повернути втрачені офлайн-канали продажів, і задійте онлайн для залучення нової аудиторії! Дізнайтеся, як це зробити, вже 19 серпня на DGTL марафоні.
Коментарі