Стримінговий сервіс Spotify запустив рекламу для українського бізнесу. З сервісом вже уклали контракти Ballantine's, Ferrero, Uklon та Mastercard. Про це йдеться в повідомленні сервісу.
28 липня 2020, 8:16
Spotify запустив в Україні нові формати реклами: першими клієнтами стали Uklon і Mastercard
Що пропонує сервіс
Сервіс пропонує компаніям різноманітні формати розміщення, які залежать від цілей компанії та способів взаємодії користувачів з платформою. Пропозиція передбачає аудіо-, відео- та банерні формати.
Читайте також: Музичний сервіс Spotify став доступний в Україні
Користувачі можуть знаходити та відтворювати музику на різних пристроях, інтегрувати її з Instagram, Facebook, Samsung, Android TV, Google Maps тощо.
«Складно заперечувати, що популярність стримінгових сервісів зростає з величезною швидкістю. Ми дуже раді, що Uklon став однією з перших компаній-партнерів Spotify в Україні. Впевнені, що це тільки початок», – зауважив маркетинговий директор компанії Uklon Вадим Іщенко.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 2