Мінфін - Курси валют України

Встановити
1 липня 2020, 12:10

Facebook розширила доступні користувачам способи монетизації контенту

Компанія Facebook представила нові інструменти для монетизації. Про це йдеться у корпоративному блозі компанії.

«Щоб краще підтримувати наших партнерів, ми вдосконалюємо інструменти, які допомагають творцям заробляти гроші і управляти своєю присутністю в Facebook», – йдеться в повідомленні.

Що доступно

  • підписка на блоги з допомогою щомісячних пожертвувань;
  • монетизація з допомогою банера коротких відео тривалістю від 60 до 180 секунд з графічними і пост-рол-оголошеннями;
  • запуск реклами під час стрімів.

Читайте також: Facebook створює свій венчурний фонд

З'явилася внутрішня валюта соцмережі під назвою «зірки», яку можна відправляти в коментарях до прямих трансляцій. Блогери можуть встановлювати мету за кількістю зібраних «зірок» під час трансляцій і автоматично відправляти подяки в Creator Studio. Сам застосунок вдосконалили і розширили його функціональність.

У компанії також повідомили, що працюють над збільшенням виплат для творців відео в Watch. Наприклад, перевіряють можливість показу короткої реклами при переході від перегляду відео в новинній стрічці.

Читайте також: Facebook відзвітував про найнижче зростання виручки з моменту заснування компанії

Нагадаємо

У травні Facebook оголосила про запуск сервісу Facebook Shops. Повідомляється, що він створений для допомоги малому бізнесу, постраждалому від пандемії коронавірусу.

У квітні Facebook представила новий продукт Messenger Rooms, призначений для групових відеодзвінків.

Коментарі - 1

+
0
Олександр Грицкевич
Олександр Грицкевич
1 липня 2020, 13:22
#
На фоне того, что компании сотнями отказываются от рекламы из-за недостаточной модерации контента)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися