Підприємці мають можливість не платити за обслуговування у Приватбанку з початку червня і до кінця серпня. Для цього потрібно лише підключити еквайринг для прийому безготівкової оплати товарів та послуг від Приватбанку. Ця ініціатива розроблена банком для підтримки малого бізнесу в пост карантинний період.
Приватбанк протягом літа не братиме плату за обслуговування з ФОП, що підключили еквайринг
Що пропонує Приватбанк за підключення еквайрингу та прийому платежів картками:
- нульові тарифи для підприємців на користування POS-терміналами,
- нульова абонплата за користування поточним рахунком,
- безкоштовні платежі на рахунки контрагентів в інших банках.
Спеціалісти Приватбанку підрахували, що впродовж тримісячної антикризової акції ФОП зможе лише на абонплаті за обслуговування рахунку та еквайрингу заощадити мінімум 1500 грн. Замовити підключення еквайрингу можна за посиланням.
Приватбанк активно попагує #cashless. Варто згадати хочаб те, що Приват одним з перших на ринку запровадив технологію, що дозволяла платити «Чайові cashless», розплачуючись карткою за допомогою POS-терміналу.
Банк активно підтримує розвиток карткових, та інших безготівкових розрахунків. За даними Приватбанку, на 15 червня кількість випущенніх ним активних пластикових карток складала 29,8 млн при тому, що на 9 червня клієнтами банку було 24,7 млн фізичних осіб.
І це не єдина антикризова ініціатива Приватбанку. Банк також безстроково продовжив дію спеціальних тарифів на обслуговування ІТ-підприємців та стартапів. Отже айтішники та ті підприємці, які лише починають будувати власний бізнес, зможуть і надалі користуватися нульовими тарифами на обслуговування та пільговими умовами на інші послуги банку.
Нагадаємо, що Приватбанк активно підтримує програмі доступного кредитування бізнесу. За даними банку на кінець минулого року за програмою «Країна успішного бізнесу» (КУБ) банком було видано 23 тис. кредитів на суму більше 3,5 млрд грн. До того ж, Приватбанк активно підтримує реалізацію програми доступного кредитування малого та середнього бізнесу «5-7-9».
Все буде онлайн
При цьому банк продовжує розвивати онлайн та мобільні сервіси як для фізосіб, так і для пібприємців. Зазначимо, нещодавно Приватбанк першим в Україні запустив єдиний мобільний додаток для фізосіб та підприємців на базі Приват24Next. «Традиційно банки для обслуговування фізичних осіб та бізнесу використовують різні сервіси — так робили раніше і ми, але ще в минулому році ми поставили за мету створити новий максимально простий сервіс для підприємців по роботі у Приват24 для фізичних осіб» — розповідає керівник напрямку малого та середнього бізнесу Приватбанку Сергій Клюєв. За його словами, Приватбанк обслуговує понад 700 тисяч підприємців. Тепер вони зможуть виконувати бізнес-операції у звичному для них Приват24.
У планах банку максимально спростити мобільній Приват24 для підприємців без втрати його функціональних можливостей. Для цього банк постійно проводить опитування клієнтів, щоб враховувати досвід користувачів у подальших розробках.
Що зміниться для підприємців:
- Приватбанк першим в Україні додав функціонал для підприємців у систему «клієнт-банк» для фізичних осіб.
- Більш зручними та зрозумілими для підприємців стануть операції з кредитами, депозитами та валютою. Окрему увагу буде приділено процедурі подачі звітності, яка зараз доступна у окремій системі Приват24бізнес.
- Планується апгрейд механізму дистанційної взаємодії ФОП з найманими бухгалтерами безпосередньо у мобільному додатку Приват24.
Нагадаємо, що за даними Приватбанку на 1 червня 2020 року нараховувалося 10,2 млн користувачів Privat24. Постійно збільшується і кількість підприємців, що обірають Приватбанк для відкриття рахунку ФОП. За останні три роки, з початку 2017 року, активна клієнтська база Приватбанку збільшилася на понад 200 тисяч підприємців. За дослідженнями компанії GfK більше 65% підприємців вважають Приватбанк основним банком для свого бізнесу.
Коментарі