Сфера клієнтського сервісу постійно розвивається. Навіть перевірені кращі практики не будуть працювати вічно і бути застосовними для будь-якої ситуації. Нові технології виникають швидше, ніж ви встигаєте про них дізнатися. Клієнтський досвід постійно змінюється під їх впливом і бізнес знову і знову змушений трансформуватися, щоб йому відповідати і бути конкурентоспроможними.
Приєднуйтесь до вебінару FinUpdate. Нові технології та клієнтський сервіс — трансляція
У четвер 18-го червня 2020 на 11:30 в рамках безкоштовного вебінар марафону FinUpdate експерти від різних напрямків бізнесу поділяться досвідом і постараються дати відповіді на наступні ключові питання.
Директор з розвитку компанії Binotel — Павло Флейшер розповість:
-
Як зрозуміти чи можуть ваші менеджери продавати більше і краще?
-
Коли і якому бізнесу потрібно підключати телефонію?
-
Варіанти організації робочого місця (телефонія в офісі, віддалена робота, телефонія для співробітників в «полі»).
-
Бізнес-процеси: як об'єднати співробітників, що працюють в офісі і працюють дистанційно.
-
Чого не вистачає вашому відділу продажів, щоб продавати більше?
-
Як контролювати роботу менеджерів відділу продажів.
-
Інтеграція телефонії та СRМ: навіщо і як користуватися.
-
ТОП-5 речей, які повинні бути в будь-якому відділі продажів
СМО компанії Interkassa — Андрій Шараєвський відповість на питання, як платіжні системи допомагають збільшити кількість оплат на сайті? І поділиться 5 головними інструментами для збільшення конверсії.
Керівник напрямку роботи з торговельними підприємствами, Приватбанк — Євген Васильцов презентує новий проект Приватбанк — «Отримання готівки на касі магазину», а також відповість на питання: як банк контролює якість роботи продавців, в які технології варто інвестувати зараз, які сервіси затребувані клієнтами зараз і які тренди намічаються на майбутнє.
Head of SMM медіасервісу MEGOGO Олексій Міллер поділиться ідеями для нових успішних проектів, розповість про особливості комунікації з аудиторією через соціальні мережі під час карантину і зараз.
Крім того для учасників буде чудова нагода виграти цінні призи від партнерів призового фонду вебінару, включаючи можливість підключення телефонії на 6 місяців безкоштовно від провідного оператора бізнес-комунікацій в Україні, послугами якого користується понад 15 тисяч клієнтів — компанії Binotel
Участь у вебінарі БЕЗКОШТОВНА!
Для реєстрації необхідно залишити заявку на сайті і на вашу пошту буде відправлено посилання на пряму трансляцію в день реєстрації та нагадування в день прямого ефіру.
Збирайте в скарбничку ідеї, впроваджуйте інновації і високих вам конверсій!
Коментарі