Мінфін - Курси валют України

Встановити
11 травня 2020, 15:16

Експрес ліфт в онлайн: хто виграв в умовах карантину

У період карантину онлайн-продажі товарів у розстрочку в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Eldorado зросли в 3,5 рази. Про це повідомив керівник напрямку споживчого кредитування Eldorado Олександр Гапонов на онлайн-вебінарі FinUpdate «Успішний бізнес в online. E-commerce сьогодні і яким він буде завтра».

Онлайн-продажі, карантин, інтернет-магазини, бізнес онлайн, купити онлайн
фото: psm7.com

Хто в плюсі: про роботу інтернет-магазинів

Платіжна платформа Fondy надала статистику про те, як змінювалися споживчі настрої за час карантину. За перші два тижні карантину магазини пішли в мінус через обмеження в офлайні. Але через короткий час відіграли падіння. І онлайн-продажі товарів навіть перевищили позначку, яка спостерігалася до карантину.

На жаль, не всім сферам вдалося відіграти падіння. «Очевидно, що туризм, транспорт, кінотеатри, оффлайн-івенти постраждали більше. У той час як служби доставки, навпаки, отримали приріст трафіку клієнтів», — розповідає керівник відділу продажів платіжної платформи Fondy Євген Мілокумов.

Читайте також: Де і що купують українці під час карантину — опитування CBR

Мілокумов поділився кейсами двох клієнтів платіжного провайдера Fondy: магазину дитячого одягу та товарів Chicco і служби доставки Glovo.

«До кризи у них була природна турбулентність: хтось показував зростання, а хтось залежно від сезону відчував падіння трафіку. Після того, як ввели карантин, перші два-три тижні всі намагалися пристосуватися. А потім показали стрімке зростання: хто на 70%, а хто на 200%», — говорить він.

«Вміння швидко переорієнтуватися на онлайн-продаж зіграло ключову роль у виживанні компаній і приватних підприємців», — резюмує Євген Мілокумов.

Читайте також: Робота в мережі: 7 простих способів підробітку на карантині

Як писав «Мінфін», 8 травня пройшов онлайн-вебінар FinUpdate «Успішний бізнес в online. E-commerce сьогодні і яким він буде завтра». Спікери поділилися аналітикою і успішними кейсами про те, як бізнес пристосовується до умов карантину і як змінюються запити споживачів.

Тим часом 11 слухачів отримали можливість виграти на вікторині уваги подарунки та сертифікати від партнерів — Eldorado, Lamoda, Foodex24, Vepryk, AquaMelan, Sotto Voce Beauty.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 4

+
+22
bonv
bonv
11 травня 2020, 15:45
#
Хтось заробив на карантині а хтось втратив.. Таке життя..
+
+3
Strain
Strain
11 травня 2020, 17:47
#
«Умение быстро переориентироваться на онлайн-продажи сыграло ключевую роль в выживании компаний и частных предпринимателей»

Прям вижу как ФОП заказывает разработку сайта по всем стандартам гугла, что бы он в поисковой выдаче был хотя бы топ 1000. А потом еще и раскрутку…
Думаю ему и душу продать придется.
+
+15
Maybach
Maybach
11 травня 2020, 22:08
#
Google business site в помощь +100-200грн в день на рекламу Google Adwords!
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
12 травня 2020, 11:45
#
ФОП то такий спосіб фінансового мазохізму. У нас 90% ФОПів то базар, а це спекуляція. Хто щось створював корисне, той відновиться швидко.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися