Копія квитанції платіжного терміналу не є первинним документом у розумінні Податкового кодексу, а тому на сьогодні для продавців відсутній обов’язок зберігання такої копії. Про це йдеться в роз'ясненні Державної податкової служби у фейсбук.
Податкова дала роз'яснення щодо чеків POS-терміналів
Роз'яснення ДПС
-
Квитанція платіжного термінала лише підтверджує ініціювання переказу коштів з рахунку держателя електронного платіжного засобу, а не факт продажу товару (отримання послуг), тому квитанція платіжного термінала не є розрахунковим документом.
Читайте також: НБУ: 8 з 10 операцій з платіжними картками в Україні — безготівкові
-
Бухгалтери та продавці зберігають постермінальні чеки, бо вважають, що вони можуть знадобитися при податкових перевірках, однак, це не так.
«У цьому немає сенсу, бо податкове та банківське законодавство вимог зберігати такі чеки не містять», — йдеться в повідомленні.
Читайте також: Що очікує ФОПів: закон про РРО набуде чинності через півроку
Як зросла мережа POS-терміналів
З початку 2019 року мережа торговельних POS-терміналів в Україні зросла на 19,7% — до 333 800. Вже в 90% торговельних POS-терміналів можна провести безконтактну оплату.
Загалом за останні п'ять років кількість торговельних платіжних терміналів збільшувалася в середньому на 31 тисячу на рік. Сьогодні їх кількість майже вдвічі перевищує показники на початок 2015 року.
Коментарі - 2