WOG: проблеми групи Kontinium з ДФС та податковою надумані
Мережа АЗС WOG входить до складу Групи компаній «Континіум» і є найвідомішою в Україні. В 2015 році, після трагічної загибелі засновника Групи компаній «Континіум», народного депутата Верховної Ради України восьмого скликання, Ігоря Єремєєва, в ЗМІ почали ширитися чутки про банкрутство мережі автозаправок WOG. Згадували і про борги перед кредиторами, і про проблеми WOG і «Континіум» з ДФС.
Казали, що нібито «Континіум» має борги на десятки мільйонів доларів, АЗС WOG знаходяться у заставі й що, взагалі, ТОВ «ВОГ Рітейл» скоро зникне.
Незважаючи на інформаційну атаку, співвласникам групи «Континіум» Степану Івахіву та Сергію Лагуру вдалося втримати позиції бренду. Як і 5 років тому, сьогодні мережа заправок WOG, це:
— Паливо високої якості
— Успішні технологічні рішення
— Високий рівень клієнтського сервісу
Але у 2016 році ДФС звинуватила ВОГ та інші компанії «Континіуму» в ухиленні від сплати мита в особливо великих розмірах. І в липні цього ж року ТОВ «ВОГ Рітейл» отримало від Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби податкові рішення-повідомлення про збільшення зобов’язань щодо акцизного збору на 417 млн грн.
Тому такий поворот у відносинах WOG і Континіум з ДФС викликав неабиякий подив у експертів. З вимогою анулювати рішення, West Oil Group звернулася до суду. Позов був задоволений судами першої та апеляційної інстанцій. Заснована у 2000 році, мережа АЗС WOG завжди була зразковим платником податків і не мала жодних проблем з фіскальною службою чи податковою. Так само і протягом 2016-2019 рр., компанія успішно пройшла фіскальні перевірки – аудитори не виявили жодних серйозних порушень.
Незважаючи на інформаційні атаки, мережа «зелених» АЗС продовжила свій розвиток й на сьогодні є національним лідером з покриття дисконтними картами.
-
52% респондентів дослідження Nielsen Shopper Trends Petrol Stations заявили про участь в програмі лояльності PRIDE
-
26% опитаних вважають PRIDE найвигіднішою пропозицією на паливному ринку України
Крім того, в 2018 році АЗС ВОГ у водіїв викликали асоціації з:
-
Якісним паливом
-
Чистими і зручними магазинами WOG Market
-
Смачною їжею у WOG Café
Дослідження доводить, що, попри тиск ДФС і податкової, клієнти АЗС не відчули на собі жодних негативних змін – а ні в якості палива, а ні в якості обслуговування.
Мережа АЗС WOG продовжує розвиватися:
-
Будує нові АЗС
-
Розвиває клієнтський сервіс
-
Постійно впроваджує інноваційні технологічні рішення
-
Активно бере участь в благодійних акціях
Безготівкова оплата
Ще у 2017 році WOG випустила сервіс безготівкових оплат в додатку PRIDE — WOG Pay. Відтоді клієнти мають можливість сплачувати за паливо, чай або каву не виходячи з авто.
На українському нафтовому ринку WOG Pay став першим таким сервісом. Він посів друге місце в номінації «Краще платіжне рішення в e-commerce» від PaySpace Magazine Awards 2017, а через рік на премії Best Retail Project виграв номінацію «Драйвер інновацій».
У грудні минулого року додаток WOG Pay було суттєво оновлено. Завдяки цьому тепер безготівковою оплатою можуть користуватися і В2В-клієнти, які використовують паливні карти, і сплачувати заправку без необхідності підходити до каси.
«Зелені» кав’ярні
Продовжує розвиток мережа харчування WOG Café.
Кафе працюють також в аеропортах Києва: Жулянах, Борисполі, міста Львова. У 2019-ому в новому терміналі одеського аеропорту відкрилася кав'ярня бренду та було підписано угоду з «Українською залізничною швидкісною компанією» про роботу кав'ярень в потягах «Інтерсіті» та «Інтерсіті+». «Зелені» кав'ярні були відмічені Національною премією Private Label-2019, вони отримали дві нагороди – «Визнання бренду» та «Проект року під приватною торговою маркою». Перемога West Oil Group в номінації «Визнання бренду» була отримана завдяки неперевершеному смаку своєї кави. WOG піклується і про клієнтів своїх АЗС, аби вони споживали найкращі напої. Тому на заправках компанія продовжила встановлювати інтерактивні преміальні кавові машини FRANKE A1000. В Києві, Львові та Одесі з’явилися перші такі автомати. На початок цього року заплановано їх придбання і для заправок в інших областях.
Благодійність
В 2017-му році, в мережі ВОГ благодійна кампанія «Дорога до серця» за 3 місяці зібрала 1 001 418 гривень пожертв. Ці кошти були направлені на закупівлю медичного обладнання для центральних районних клінік Старожівки та Маневічей, центральної дитячої лікарні м. Херсон, Київського центру дитячої кардіохірургії.
Наступного, 2018-го року, компанія отримала нагороду «Велике серце» від Best Retail Project, як наймасштабніший благодійний проект року. В 2019-му WOG разом з Біржою благодійності, благодійним фондом «Твоя опора» та телеведучою Марією Єфросініною зібрали 1,4 млн грн на УЗД-апарат для Інституту ім. Амосова. ВОГ продовжує займатися благодійністю і цього року вже відкрито збір коштів на сайті Української біржі благодійності.
Якість палива – в пріоритеті
Мережа АЗС WOG постійно вдосконалює контроль якості палива. Аби забезпечувати власників авто паливом, що відповідає національним та світовим стандартам, West Oil Group співпрацює з «Глобус-Петролеум» — лабораторією контролю якості зрідженого газу. В серпні минулого року лабораторія «Глобус-Петролеум» успішно пройшла акредитацію на відповідність вимогам оновленого стандарту ДСТУ ISO / IEC 17025:2017. Відповідно, якість продуктів WOG перевіряється в лабораторії, що має статус та компетенцію кращих міжнародних акредитованих дослідних станцій.
Компанія WOG продовжує збільшувати кількість клієнтів, впроваджує нові сервіси і це найкраще доводить — всі заяви про те, що вона є банкрутом, не більше, ніж вигадки.
Коментарі - 5