Компанії, які застосовують технології штучного інтелекту, більш ефективні та конкурентноспроможні. Чат-боти та автоматизація бізнес-процесів знижують витрати і час проведення операцій, зменшують ймовірність помилок.
Штучний інтелект для бізнесу. Як не відставати від прогресу
AI Conference Kyiv, яка пройшла 4 червня у столиці, була присвячена впровадженню і нюансам використання ШІ у різних галузях бізнесу: ритейлі, промисловості, продажу, банківському секторі тощо. Організатором конференції виступила компанія Smile-Expo, а генеральним медіа-партнером — фінансовий портал «Мінфін».
Насичена 7-годинна програма заходу включала доповіді експертів, які ділилися успішним досвідом у сфері AI-технологій, круглий стіл, презентації нових продуктів, а також нетворкінг та обмін ідеями між учасниками.
Ключові питання, які піднімалися на конференції:
- перспективи розвитку ШІ в комерції, комунікаціях і промисловості;
- машинне навчання (machine learning) в ритейлі;
- автоматизація бізнес-процесів в продажах та документообігу;
- персоналізація в цифровому маркетингу і торгівлі.
На AI Conference Kyiv не тільки обговорювали перспективи, але й показували на реальних кейсах, як збільшити продажі та підвищити дохід за допомогою ШІ-технологій: чат-ботів, інтернету речей (IoT) тощо.
Захід охоплював три тематичних блоки:
Штучний інтелект і машинне навчання
У першому блоці учасники розповідали про методи і проблеми використання AI-технологій у бізнесі. Зокрема, нюансами впровадження ШІ у великі проекти поділилася Solution Sales Professional, Data and AI Microsoft Ukraine Юлія Чала. Прикладом послужив кейс з використанням хмарних сервісів Azure для побудови нової бізнес-моделі компанії Rolls Royce.
Ще один іменитий спікер – менеджер зі ШІ та високопродуктивних обчислень в країнах Східної Європи компанії Hewlett Packard Enterprise Володимир Савяк. Його доповідь була присвячена перспективам розвитку AI-технологій, а також особливостям їх застосування в корпоративному та держсекторах.
Інтернет речей і аналіз даних (Big Data)
Серед ключових спікерів другого блоку варто виділити представників компанії Vodafone Ukraine: керівника відділу цифрових рішень і продуктів Миколу Тракнова, а також начальника департаменту управління доходами і Big Data Сергія Бориславського. Їх доповідь стосувалася використання технологій IoT і Big Data для підвищення успіху бізнесу, а також пошуку балансу між можливостями людини і продуктивністю штучного інтелекту.
Керівник управління CRM і клієнтської аналітики ПУМБ Сергій Караулов розповів, чим корисний ШІ у банківській сфері і як нові технології допомагають ефективніше управляти клієнтською базою, підвищувати продажі.
Автоматизація та чат-боти
Автоматизація бізнес-процесів дозволяє вивільнити грошові і людські ресурси для вирішення більш важливих стратегічних або творчих завдань. І в цілому має позитивний ефект для суспільства за рахунок масштабного впровадження сучасних технологій.
Практичними порадами з автоматизації поділився керівник програми лояльності кінотеатру «Планета Кіно» Денис Савченко: з чого почати, які саме процеси автоматизувати і як вибрати софт. Цікаву тему доповіді представив AR/VR Solution Architect Максим Ботвиньєв – «Як на практиці працює АІ: розпізнавання осіб і нейронні мережі».
Конференція закінчилася круглим столом зі спікерами, серед яких були керівник відділу CRM у METRO Cash & Carry Ukraine Марина Волошина та директор департаменту бізнес-додатків SAP Ukraine Антон Козак. Круглий стіл проходив у форматі діалогу з учасниками заходу – власниками бізнесу, топ-менеджерами, розробниками, маркетологами, аналітиками та ін.
У перервах між блоками учасники AI Conference Kyiv знайомилися, спілкувалися, демонстрували свої продукти у сфері ШІ, знаходили клієнтів або інвесторів. Для нетворкінгу організатори івенту виділили окремий майданчик.
Захід проходив у столичному конференц-холі «Оазис».
Коментарі