Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 березня 2019, 15:27

В Україні запрацювали нові правила перевезень пасажирів та багажу

В Україні з березня вступили в силу нові правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів та багажу, затверджені Державіаслужбою. Про це пише avianews.

В Україні з березня вступили в силу нові правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів та багажу, затверджені Державіаслужбою.
Фото: avianews.com

Що нового

  • Одним з основних нововведень документа стала відмова від обов'язкової безкоштовної норми багажу.

Фактично, Державіаслужба зробила законною ситуацію, коли авіакомпанії продавали квитки з України по безбагажним тарифами, хоча це було заборонено діючим законодавством.

Попередня версія правил зобов'язувала авіаперевізників перевозити безкоштовно не менше 15 кг багажу по ваговій концепції або не менше 23 кг по штучній концепції.

  • Також в новій редакції правил відомство узаконило плату за реєстрацію в аеропорту, яка вже не один рік стягувалася деякими авіакомпаніями.
  • Серед новацій — зміна часу закінчення реєстрації і посадки на літак.

Якщо старі правила зобов'язували авіаперевізників закривати стійки реєстрації не раніше 40 хвилин до вильоту, а виходи на посадку — не раніше 10 хвилин до вильоту, то тепер ці терміни встановлені як 45 хвилин і 15 хвилин відповідно.

  • З правил прибрали вимогу про обов'язкове безкоштовне надання всім пасажирам прохолодних напоїв.

 Кращі кредитні картки для мандрівників

Тепер пасажир може розраховувати тільки на воду за запитом.

  • У розділі про класи обслуговування в перелік Державіаслужба додала перший клас і прибрала мінімальну норму відстані між кріслами.

Якщо раніше авіаперевізники повинні були встановлювати сидіння з кроком не менше 31 дюйм в бізнес і преміум-класі і не менше 29 дюймів в економ-класі, тепер ця норма не закріплена законодавчо і залишена на розсуд авіакомпанії.

Коментарі - 4

+
0
SashkoGop
SashkoGop
18 березня 2019, 22:09
#
Що тепер — відстань між кріслами як у маршрутки «бердичів стайл»? Наскільки відомо — то пасажиромісткість закладає виробник судна — а ніяк не наш вочевидь знов пролобійований державний орган.
+
0
arborvitae
arborvitae
19 березня 2019, 7:45
#
Превратили самолеты в скотовозки?
+
0
Strain
Strain
19 березня 2019, 11:05
#
«убрала минимальную норму расстояния между креслами.»
Епрст теперь точно будет самолет-маршрутка.
Уже вижу как пилот барыжит в аэропорту билетами на несуществующие места=)

При чем пилот говорит «Ну вы зайдите за угол я вас там подберу, а то тут камеры». Ты такой бежишь за угол. Самолет развернулся, открыли люк — скинули канатную лесенку.
+
0
serjantik
serjantik
19 березня 2019, 12:34
#
«Также в новой редакции правил ведомство узаконило плату за регистрацию в аэропорту, которая уже не один год взималась некоторыми авиакомпаниями.» — во многих аэропортах МАУ не дает возможности регистрироваться на рейс за 24 часа онлайн. Был случай вот недавно — летел с Днепра в Будапешт через Киев, оба рейса МАУ, была только ручная кладь, как ни крути, оператор сказала, что нельзя сделать регистрацию онлайн, только при регистрации на рейс в аэропорту Днепра. Почему я должен в этом случае платить?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися