Високотехнологічні компанії і представники США продовжують лідирувати в рейтингу найдорожчих брендів світу в 2019 році, хоча в топ-20 зростає кількість китайських марок. Про це свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance, пише «Інтерфакс-Україна».
Amazon залишилася найдорожчим брендом світу
Трійка лідерів
- Перше місце — Amazon, вартість бренду якої збільшилася на 24,6%, до $ 187,9 млрд.
- Друге — Apple (+ 5% і $ 153,6 млрд).
- Третє — Google (+ 18%, $ 142,8 млрд).
Четверте місце також займає компанія з США — Microsoft, яка піднялася на цю позицію з 6-го рядка завдяки збільшенню вартості бренду більш ніж на 47%.
Південнокорейська Samsung, навпаки, опустилася з 4-го на 5-е місце, вона є єдиною компанією в топ-20, вартість бренду якої знизилася за рік (-1,1%).
Найдорожчим брендом серед банків світу володіє китайський Industrial & Commercial Bank of China (ICBC), що займає 8-е місце в загальному заліку з показником $ 79,8 млрд. Він же лідирує за вартістю бренду серед компаній КНР.
Серед європейських компаній найвище (13-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz. Більше в 20-ці європейських компаній немає, тоді як представників США загалом 8 з 20, Китаю — 9. Сукупна вартість китайських брендів у ренкінгу вперше перевищила $ 1 трлн.
Найбільший прогрес за рік продемонструвала iQiyi («китайська Netflix»), яка поліпшила вартість бренду на 326%, хоча і зайняла лише 483-е місце. Бренд Netflix за цей час подорожчав на 105%, його вартість відповідає 77-му місцю.
Найзначніше падіння зафіксовано для брендів JD.com, ABC, Dalian Wanda і Deutsche Bank.
Коментарі