Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 листопада 2018, 12:14

FinRetail 2018: місце, де твориться майбутнє фінансового сектора

23 листопада в Києві відбудеться яскрава подія — Конференція FinRetail — 2018. Вона стане місцем збору ключових гравців фінансового ринку, майданчиком для пошуку ідей, обміну досвідом та спілкування.

Захід покликаний сприяти розвитку фінансових сервісів та розширення доступу населення України до фінпослуг. На конференції з доповідями виступлять представники банківської сфери, кредитних компаній, діджитал-маркетингу, ІТ-компаній — як українських, так і зарубіжних. Вони представлять аудиторії реальні кейси та розкажуть про інструменти просування, адаптовані до умов українського фінансового ринку.

Серед запрошених експертів — Олег Гороховський (Monobank), Ігор Смелянський (Укрпошта), Андрій Длігач (DVANTER GROUP), Михайло Відякін (НБУ), Андрій Радевич (Google Ukraine).

Відкриє конференцію перший заступник голови правління НБУ Катерина Рожкова. Анна Замазєєва з ВАФК розповість про ситуацію на європейському ринку фінпослуг. Начальник управління стратегії та реформування банківської системи НБУ Михайло Відякін розкриє нові можливості системи дистанційної ідентифікації BankId. Під час дискусійної панелі Олександр Залєтов з Нацкомфінпослуг та Михайло Відякін обговорять шляхи розвитку фінансового сектора.

Після вступної частини конференція розділиться на два потоки: «Маркетинг і продажі» та «Технології для бізнесу».

Продажі: історії успіху та реальні кейси

Співзасновник проектів monobank таFintech Band Олег Гороховський поділиться вражаючою історією успіху: як його команда всього за рік змогла розкрутити ідею віртуального банку та напрацювати солідну базу клієнтів. Проект стартував у липні 2017 року, в листопаді — вийшов з бети. Вже тоді у monobank було 15000 карт. На даний момент їх кількість перевищує 500 000.

Генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смелянський поділиться досвідом, як розвивати бізнес в регіонах: транспортно-логістичні та фінансові можливості його компанії відкривають доступ до 17 мільйонів потенційних клієнтів.

Керівник напрямку роботи з торговельними підприємствами Приватбанку Євген Васильцов розповість, де знайти джерела кредитування і як наростити масштаби видачі кеш-кредитів. Наприклад, довести портфель до вражаючого показника у 8 млрд гривень.

Про тренди в пошуку фінансових послуг та використанні fintech-рішень знає менеджер з продажів Google UkraineАндрій Радевич. А генеральний директор ADVANTER GROUP Андрій Длігач поділиться лайфхаками, що робити зараз, щоб залишатися на плаву в майбутньому.

Співзасновник фінансового порталу minfin.com.ua Сергій Віндерських розповість секрет, як банки можуть заробляти не тільки на позитивних, а й негативних відгуках клієнтів. Будь-який досвід може виявитися корисним, якщо знати, як обернути його на свою користь.

Серед учасників FinRetail 2018 представлені і міжнародні проекти. У їх числі — Business solution studio, створена на базі болгарського TBI Bank Європа. Ідея проекту — відштовхуватися при розробці нових продуктів не від можливостей банку, а від реальних потреб клієнтів. Керівник студії бізнес-рішень Олександр Кіслашко і менеджер проектів Наталія Гузєєва покажуть, як їм вдалося правильно визначити цілі мерчанта і домогтися багаторазового збільшення продажів.

До початку конференції залишилося всього пару днів. Встигніть купити останні квитки! Реєстрація за посиланням.

Маркетинг: дієві інструменти інтернет-просування

Керівник відділу досліджень в галузі фінансів тароздрібної торгівлі GfK Ukraine Лідія Кулиба озвучить, яка частка населення користується фінансовими продуктами, як розрізняються потреби у різних груп населення, і багато іншої корисної інформації.

Відсутність продуманої стратегії просування бізнесу призводить до безсистемних витрат. Директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo такерівник Академії Інтернет-маркетингу Webpromoexperts Антон Воронюк розповість, як правильно обрати і побудувати маркетингову стратегію для роботи в digital, які канали залучення потенційних клієнтів будуть ефективними і куди направляти грошові ресурси в умовах обмеженого бюджету. Доповідь включає кейс з довгострокового просування від Укрсиббанку, а також кейс Ощадбанку з інтеграції контент-маркетингу в загальну стратегію (проект «Будуй своє»).

Співзасновник LVL80 — Marketing School Віктор Локотков розкриє «фішки» таргетованної реклами.Керуючий партнер компанії Solanteq Павло Малишев на прикладах реалізованих кейсів розповість, як оптимізувати digital-канали обслуговування клієнтів на основі аналізу даних від мобільних та web- додатків. А також про те, які дані і як можна збирати, яким чином використовувати їх для розвитку бізнесу і розширення лояльності, і як заробляти на мобільних додатках.

Технології для розвитку банківських та фінансових послуг

Інтернет переповнений інформацією про кожного з нас: місце роботи і сім'я, друзі, захоплення, відвідувані місця, лайки, відгуки, підписки. З розвитком онлайн-послуг зростає потреба в обробці і правильній інтерпретації даних. Це може допомогти у вибудовуванні комунікацій з клієнтами, розрахунку бюджетів рекламних кампаній, візуалізації даних, автоматизації звітності тощо.

Фінансові компанії та банки використовують дані для аналізу переваг клієнтів, прогнозування їх потреби в кредитах та інших фінпослугах. Про нові підходи до скорингу на основі big data і штучного інтелекту слухачі дізнаються з доповіді CEO і засновника IT-компанії Artellence Володимира Лозового.

Віце-президент польської компанії Vintom Мартін Козловські покаже, як збільшити продажі і лояльність споживачів, використовуючи персоналізоване відео. Аспівзасновник сервісу MyCredit Роман Катеринчик поділиться дієвими технологіями обслуговування і утримання клієнтів, інструментами для роботи з підрядниками.

З доповіддю на тему «BI-система для фінансових компаній» виступить СМО сервісу MyWallet Михайло Почекай. Він торкнеться питань побудови мультиканальною моделі атрибуції і контролю affiliate трафіку, представить розрахунок реальної ціни кредиту з урахуванням всіх digital та media каналів трафіку.

IТ директор литовської компанії Aventus Group Viktar Komiahin розповість, як створити кредитний конвеєр з нуля. А як мінімізувати ризики неповернення позик в мікрофінансовому секторі, знаєСОО процесинговоїкомпанії Platon Андрій Батарін.

Спеціальний гість конференції — Мішель Дігет (Michaël Diguet), генеральний директор французької кредитної фінтех-компанії Yelloan, яка поставляє технології банкам і мікрокредитним установам по всьому світу. Мішель розповість, як діалоговий інтерфейс і чат-бот, заснований на штучному інтелекті, підвищили продуктивність сайту компанії.

Заступник голови правління OTPбанку Лілія Лазепко поділиться підсумками проекту, який допоміг в рази підвищити доступність і якість дистанційних каналів обслуговування клієнтів банку. Інструменти Digital-маркетингу для контролю бюджету і підвищення ефективності представитькерівник маркетингу компанії Artjoker Ольга Фролова. Також з презентацією виступитьзасновник німецької блокчейн-платформи Taqanu Balasz Nemethi.

Дивіться повну програму заходу.

До початку конференції залишилося всього пару днів. Встигніть купити останні квитки! Реєстрація за посиланням.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися