Facebook намагався відвернути увагу громадськості від власних прорахунків, купуючи замовні критичні статті про своїх конкурентів, у тому числі — Google і Apple. Про це йдеться в статті The New York Times.
Facebook відволікав увагу від своїх проблем, купуючи замовні статті про Google та Apple
Спочатку Facebook співпрацював з Definers Public Affairs, щоб моніторити згадки в пресі про саму компанію. Definers відома тим, що застосовує для корпоративного PR тактики, відпрацьовані в політичному PR, пише AIN.
Новини про конкурентів почали з'являтися на невеликому консервативно-налаштованому сайті NTK Network, за даними видання, мова йшла про десятки статей, які звинувачують Google і Apple в некрасивих бізнес-практиках.
У чому звинувачували компанії?
- Одна стаття назвала Тіма Кука, СEO Apple, лицеміром за його висловлювання про те, як Facebook монетизує приватність своїх користувачів.
- Інша — зменшувала вплив російських фабрик тролів, які впливали на вибори через Facebook.
- Статті також звинувачували Google в тому, що компанія виступила проти законодавчої ініціативи, яка встановлює відповідальність за рекламу секс-послуг в онлайні.
Facebook також замовляв матеріали, які пов'язували його критиків з лібералом Джорджем Соросом, якого недолюблюють консервативні американці.
NTK Network афілійована з Definers, у них загальні офіси і співробітники. І хоча сайт сам по собі невеликий, його статті часто підхоплюють більші видання, зокрема — консервативна Breitbart.
Відповідь Facebook
У Facebook повідомили, що припинили співпрацю з Definers і спростували звинувачення The New York Times в тому, що за допомогою цієї компанії намагалися маніпулювати громадською думкою.
Варто зазначити, що згідно з даними цього ж розслідування, Марк Цукерберг наказав всім топам Facebook перейти на Android, оскільки образився на Тіма Кука.
Коментарі - 1
Наглость FaceBook зашкаливает. Я не пользователь соц.сетей, у нас это компании рекламы выше крыши.