У вересні 2018 року Альфа-Банк Україна презентував новий онлайн-сервіс для малого і середнього бізнесу під назвою «ОК, Альфа!». «Мінфін» перевірив, як працює платформа, чи готові ми рекомендувати її нашим читачам.
«ОК, Альфа!». Тест-драйв нового онлайн-банку для підприємців
В останні роки банки почали виділяти фізосіб-підприємців в окрему категорію клієнтів і створювати або адаптувати під їхні потреби банківські продукти. В рамках цієї тенденції Альфа-Банк Україна вивів на ринок нову онлайн-платформу «ОК, Альфа!», розроблену спеціально для цього сегмента підприємців. Це повноцінна система для онлайнової взаємодії з банком та контрагентами, яка дозволяє бізнесменові більше не витрачати час на відвідування відділень. Все, що потрібно — він знайде всередині сервісу.
«Ми ставили перед собою завдання створити продукт, який буде вирішувати різні потреби клієнта в тому, що стосується фінансів, а також допомагати у розвитку його бізнесу в цілому», — розповіла Оксана Леонова, керівник напрямку розвитку цифрового бізнесу малого та середнього бізнесу Альфа-Банку Україна.
Зрозуміти «біль» цільової аудиторії допомогла постійна робота з її представниками. «Наша команда відточувала кожен розроблений сегмент програми разом з реальними користувачами — клієнтами банку (не тільки Альфа-Банку), які ведуть бізнес. На етапі розробки було проведено не менше 10-ти demo-днів, за результатами яких функціонал трансформувався в кращу сторону. Сьогодні це вже працюючий майданчик, але він не статичний, ми і далі розвиваємося, а значить і співпраця з клієнтами продовжиться, — підсумувала Оксана Леонова. — Таким чином був створений максимально дружній і зрозумілий онлайн-банк для ФОП, які працюють в Україні ».
Особистий кабінет в «ОК, Альфа!» — твій персональний банк
Команда Альфа-Банку Україна сформувала функціонал «Ок, Альфа!» так, що підприємець може вирішувати питання з банком, не приходячи до відділення. Перш ніж приступити до тест-драйву платформи позначимо пункти, які треба перевірити. Отже, що ж чекає користувача в його віртуальному кабінеті «ОК, Альфа!»:
-
зручний інтернет-банкінг;
-
зв'язок з банком 24/7. Можливість отримати зворотній зв'язок з будь-якого питання в чаті з менеджером або через контакт-центр;
-
облік всіх даних з фінансової діяльності;
-
можливість оплати податків;
-
допомога в розвитку та веденні бізнесу, реалізована через додаткові спеціальні пропозиції від партнерів. Клієнт отримує і знижки на мобільний зв'язок, спецпропозиції з онлайн-продажу або просування товарів та послуг.
Самий смак «ОК, Альфа!» в тому, що навіть для відкриття рахунку та старту використання не потрібно йти до відділення. Все можна зробити онлайн.
Переходимо до тесту.
Тарифи
Насамперед необхідно обрати один з чотирьох тарифних планів. Всі вони докладно розписані на лендінгу сервісу.
Тарифи розроблені під бізнес різних масштабів, починаючи з тарифу Test-Drive для тих, хто тільки починає свій шлях в малому підприємництві, закінчуючи тими, хто вже встиг, наприклад, розвинути свою мережу торгових точок. Відповідно, під кожен тариф підібраний функціонал.
У нашому випадку, ідеальним буде перший варіант — тариф Test-Drive, вартістю всього 1 грн. у місяць. Він підійде для ФОП, які за родом своєї діяльності здійснюють поки що не багато операцій, тому для роботи їм досить лише базових опцій.
Найпродвинутіший тарифний план Digital Expert, навпаки, можна рекомендувати активним підприємцям.
В цілому тарифи «Ок, Альфа!» цілком відповідають середньому рівню по ринку.
Реєстрація два кліка
Підтвердивши вибір тарифу, переходимо до реєстрації. Новий сервіс максимально спростив цю процедуру. Необхідно виконати кілька простих кроків.
Відразу уточнимо, що авторизація при відкритті рахунку в «ОК, Альфа!» відразу ж відкриває шлях в особистий кабінет. При кожному наступному вході на сайті програми за посиланням система буде відправляти СМС з одноразовим паролем на фінансовий мобільний номер для додаткової ідентифікації, що вимагають норми безпеки.
Крок перший — в одному полі вводимо свій ІПН (індивідуальний податковий номер), в іншому — номер мобільного телефону. Натискаємо «підтвердити» і протягом двох хвилин на вказаний телефон надходять зарезервовані за нашим рахунком реквізити.
Крок другий — заповнюємо просту анкету. До неї ж необхідно додати електронні копії двох документів (паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду). Done! Все що залишається — дочекатися візиту мобільного банкіра. Так називають банківського співробітника, який виїжджає за вказаною клієнтом адресою у зручний для нього час для підписання документів. Деталі зустрічі з нами проговорює по телефону менеджер банку. Як тільки вона відбудеться і документи будуть підписані — клієнт може повноцінно використовувати онлайн-банк.
Наскільки вдалося з'ясувати «Мінфін», «ОК, Альфа!» дійсно єдиний банківський онлайн-сервіс для бізнесу в Україні, який дає можливість відкрити рахунок повністю дистанційно, без відвідування відділення. У кількох інших фінустановах також є можливість зареєструвати рахунок онлайн та отримати його реквізити. Однак новим клієнтам врешті-решт все одно доводиться вирушати до банку і особисто підписувати документи.
«ОК, Альфа!» — онлайн-банк, який дає можливість підприємцям уникнути походів у відділення. Всі операції проводяться онлайн. Навіть відкриття рахунку клієнт здійснює дистанційно, заповнивши форму на сайті, у віртуальному особистому кабінеті.
Функціонал
«Плюс» для банку зі старту — це зручний простий і зрозумілий інтерфейс. На панелі зліва відображається баланс рахунку. Під ним знаходяться кнопки «Створити платіж» та «Реквізити» — мабуть, найбільш затребувані функції інтернет-банкінгу. Справа на стартовій сторінці відображається історія платежів. Верхнє меню відкриває доступ до вкладок «Фінанси», «Рахунки і карти», «Довідники», «Довідки», «Бонуси» — лише найнеобхідніше, нічого зайвого.
Реквізити. Натиснувши на відповідну кнопку, ми не просто бачимо дані, але і можемо скопіювати реквізити або переслати на електронну пошту контрагента прямо з інтерфейсу банкінгу. Для цього достатньо ввести потрібний e-mail і натиснути кнопку «Відправити».
Створити платіж можна за допомогою однойменної кнопки. Після її натискання відкривається вкладка, де потрібно ввести реквізити одержувача, суму, призначення платежу і т.п. і зберегти платіж. Збережені платежі відображаються на лівій панелі. Після натискання на кнопку «Підписати», на фінансовий номер відправляється СМС з одноразовим паролем. Залишається тільки ввести його і натиснути кнопку «Продовжити» — кошти тут же йдуть адресату. Вся інформація про операції зберігається в історії. При необхідності можна скачати у форматі PDF і роздрукувати паперову квитанцію.
Шаблони платежів — дозволяють зберігати реквізити повторюваних розрахунків та економлять час на повторне введення інформації.
Бюджетні платежі формуються і відправляються в окремій вкладці. На відміну від платежів по Україні, такі операції безкоштовні для всіх тарифних планів.
Довідки та виписки: банкінг, який позбавить від паперової тяганини.
Перебуваючи всередині системи, розумієш про яке спрощення роботи для підприємця йшлося. Наприклад, опція «Документи для бізнесу». Вона дозволяє вирішувати «паперові» питання навіть тим, хто не має в цій сфері ніякого досвіду і плутається в бюрократичних процедурах. У цьому підрозділі можна знайти електронні шаблони документів для відкриття ФОП, продажу товарів або послуг, оренди нерухомості, оформлення трудових відносин і т.п. Якщо буде потрібний нестандартний документ, можна зібрати його як конструктор самостійно, обираючи опції і заповнюючи поля з індивідуальною інформацією. Після цього готовий договір залишається перетворити в файл формату DOC і далі працювати з ним в програмі Word.
Довідки — ще один корисний розділ для підприємця, який, знову ж таки, покликаний заощадити час і уникнути «паперової» тяганини. Тут можна миттєво замовити довідку про наявність рахунків, залишку на рахунку, взаєморозрахунках з контрагентами і т.п. Готову довідку можна скачати у форматі PDF і роздрукувати.
Бонуси
«Вишенька на торті» — бонуси і подарунки від партнерів проекту — компаній «Київстар», HeadHunter Україна, «Ліга: Закон», Prom.ua, Tilda Publishing та ін. Пул компаній підбирався, виходячи з аналізу потреб, які виникають у підприємця. Мобільний зв'язок, торговельний інтернет-майданчик або створення сайту під бізнес — це клієнт знаходить серед спецпропозицій. Отримати бонус можна, натиснувши на однойменну кнопку і скопіювавши промокод, який відкриває доступ до знижок при замовленні послуг у партнерських компаній.
Мобільна версія
Віддалений банкінг навряд чи можна вважати повноцінним без мобільних додатків під операційні системи Android та iOS для планшетів або смартфонів. Тому мобільна версія «ОК, Альфа!» стала доступна користувачам практично відразу після старту проекту. З її допомогою можна не тільки отримати доступ до рахунку, але і відкрити рахунок новому клієнтові.
Працювати з платежами в мобільній версії так само зручно, як і в інтернет-банкінгу для ПК. Для підтвердження платежу система відправляє СМС з кодом на фінансовий номер.
Майбутнє
Інтернет-банкінг «ОК, Альфа!» тільки починає розвиватися і, напевно, буде доповнений новими сервісами. Якими вони будуть поки не відомо. Точно збережеться підхід, заявлений командою: виявити потребу серед групи клієнтів, проаналізувати її і запропонувати готове рішення вже в сервісі.
«ОК, Альфа!» поки доступний тільки новим клієнтам банку — фізособам-підприємцям (ФОП). Незабаром доступ до нової платформи отримають всі ФОП.
Коментарі - 3
Как открыть счёт ФОП частного предпринимателя в интернете онлайн за 5 минут за 1 гривну от ОК Альфа Банка это крутая возможность, за это я очень ему благодарен, делюсь инфой.
Также проводиться с 01.08.2019 Розыгрыш среди частных предпринимателей, ФОП ( каждую неделю 25 000 тысяч гривен ) и главный приз ( Mercedes Benz GLA розыгрываться будет в начале декабря 2019 года среди 3х участников ) для новых клиентов Альфа-Банк! описание оставлю ниже
Для участі у акції Клієнтам необхідно:
— мати відкритий поточний рахунок ФОП, випущену бізнес-картку та підключення до системи клієнт-банк (IFobs/МБО/ОК, Альфа!)
— за кожні 5 вихідних платежів + 5 транзакцій карткою через POS-термінали отримати 1 КВИТОК для участі в розіграші.
Спасибо большое!