На порталі Пенсійного фонду почав функціонувати кабінет роботодавця, в якому доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність надання звітності. Про це повідомили в Пенсійному фонді.
26 жовтня 2018, 10:46
У Пенсійному фонді запрацював е-кабінет роботодавця
Як працює кабінет?
- У кабінеті можна переглянути інформацію щодо сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — по заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.
- У кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не отримали зарахування певного періоду до страхового стажу.
- В кабінеті також містяться відомості про звітність щодо сплати єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів і рекомендації щодо усунення неточностей.
- Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця в його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).
Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.
Джерело:
Мінфін
Коментарі