Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 квітня 2018, 13:48

Аеропорт «Бориспіль» може побудувати мегатермінал з двома злітними смугами

У найближчі роки аеропорт «Бориспіль» побудує для терміналу D нову трансферну зону і перон, а пізніше на місці терміналів B і D може створити один мегатермінал, де буде реалізована двостороння галерея і дві злітно-посадочні смуги.

У найближчі роки аеропорт «Бориспіль» побудує для терміналу D нову трансферну зону і перон, а пізніше на місці терміналів B і D може створити один мегатермінал, де буде реалізована двостороння галерея і дві злітно-посадочні смуги.
Павло Рябікін/Фото: rbc.ua

Про це розповів гендиректор «Борисполя» Павло Рябікін в інтерв'ю LIGA.Бізнес.

За його словами, спочатку термінал D проектувався як термінал, в якому трансферної технології не було взагалі. При цьому на трансферний пасажиропотік сьогодні припадає 30% з 10,5 млн обслужених пасажирів.

«Всі що прилетіли трансферні пасажири повинні пройти контроль на авіабезпеку. Сьогодні це займає досить багато часу. Найближчий крок у вирішенні цієї проблеми — будівництво нової трансферної зони, заплановане на цей рік. Це великий проект вартістю понад 100 млн грн. За рахунок розширення трансферної зони з'являться додаткові площі, через які трансферні пасажири зможуть пройти контроль на авіаційну безпеку», — зазначив Рябікін.

Біля терміналу D побудують новий перон. Згідно з проектною документацією, його ціна становить трохи більше 1 млрд грн. При цьому в системі ProZorro вже відбувся тендер на будівництво нового перону.

«У цьому році починаємо підготовчі роботи. Протягом трьох років вводимо в експлуатацію перон — це близько 15 стоянкових місць в безпосередній близькості від терміналу D», — заявив Рябікін.

Він також додав, що наступний етап — це подовження існуючого терміналу та його галереї ще на 6 аеромостів (уздовж добудованого перону). Цей проект буде реалізований також протягом трьох-чотирьох років.

«Бориспіль» розраховує обслуговувати 20 млн пасажирів до 2025 року. Тому до кінця 2018 року в аеропорту вже повинні вирішити, будуватимуть новий термінал або розширювати існуючий.

«Передпроект є по двом цим варіантам, але будівництво нового терміналу пов'язано з виносом великої кількості старої інфраструктури. Це глобальний проект, яким ми входимо в стадію початку реалізації стратегії розвитку до 2045 року», — сказав Рябікін.

Залежно від того, яка версія буде прийнята (розглядається три варіанти), вартість реконструкції становитиме від $120 до $ 300 млн.

«У всьому світі будівництво смуг проводиться за рахунок інвестицій. Розраховуємо на залучення пільгових довгострокових інфраструктурних кредитів МФО. У меншій мірі на державні кошти», — додав він.

Термінал F до середини 2030 х років буде працювати як термінал для чартерних компаній і компаній, що здійснюють рейси Point-to-Рoint.

Концепція розвитку аеропорту до 2045 року передбачає будівництво другої черги нового терміналу на місці терміналу В. За словами Рябікіна, швидше за все, до 2030 року постане питання про його знесення.

«Ми шукали можливість з часом зібрати всі термінальні блоки в єдиний центр. Концепцію готувала міжнародна компанія Airport Viena Counsulting. В результаті ми отримали дорожню карту на найближчі 20-30 років.

Вони порахували, що на першому етапі (в 2020-2021 роках) ми будемо обслуговувати 15 млн пасажирів (хоча я не виключаю, що ця цифра може вийти вже в 2019 році). 20 млн пасажирів — в 2025-м, 30 млн — в 2031-м, до 2045 року — близько 55 млн пасажирів.

Відповідно, термінальні потужності повинні бути в змозі обслуговувати такі обсяги. З ростом пасажиропотоку ми будемо поблоково реалізовувати інфраструктурні проекти, починаючи з нового перону, продовження галереї, будівництва другої ЗПС і закінчуючи новим терміналом», — додав він.

Коментарі - 1

+
0
Strain
Strain
11 квітня 2018, 10:17
#
Очень амбициозные планы по 20 млн пасажиропотока. Но за счет лоукостов — вполне осуществимы. Развитие авиационной отрасли это большой плюс для любой страны. Ещё бы подтянуть обычные дороги…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися