З кінця березня 2018 року клієнти «Київенерго» можуть скористатись новим сервісом з питань опалення та гарячої води – паблік-акаунтом Viber.
Клієнти «Київенерго» можуть надсилати показання тепла та гарячої води через Viber
Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Відтепер у Viber клієнти «Київенерго» можуть передавати показання індивідуальних приладів обліку опалення та гарячого водопостачання й контролювати стан розрахунків за допомогою „звіту про оплату“, — йдеться у повідомленні.
Як зазначається, надалі «Київенерго» планує розширювати функціонал месенджеру, аби зробити процес обслуговування клієнтів ще зручнішим.
»Передавати показання лічильників опалення та гарячого водопостачання потрібно щомісяця протягом останнього тижня. Окрім нового сервісу Viber, це можна зробити за допомогою особистого кабінету з гарячої води та опалення, у контакт-центрі «Київенерго» за номером (044) 202-15-53 в автоматичному режимі за допомогою IVR (п.2 в головному меню), у будь-якому центрі обслуговування клієнтів або у паперовому рахунку, зазначивши їх у графі для самозаповнення при сплаті за послуги через банківські установи", — нагадали в «Київенерго».
Коментарі - 1
а вот сотрудники Киевенерго обязаны выставлять счета и при необходимости ходить по домам и снимать показатели.
То же мне возможность. делать мне не чего…