Компанія Google має намір виділити $300 млн протягом найближчих трьох років на ініціативи, які посилять боротьбу з дезінформацією.
Google виділить $300 млн на боротьбу з дезінформацією
Google запускає Ініціативу новин Google (GNI, Google News Initiative), яка зосередиться на трьох основних завданнях: підвищити і поліпшити якість журналістики, розвинути бізнес-моделі для сталого зростання, розширити можливості організацій, які займаються новинами за допомогою технологічних інновацій, повідомляє ITC.
З метою підвищення якості журналістики Google запустила ініціативу Disinfo Lab, метою якої є боротьба з неправдивою інформацією і дезінформацією в моменти появи важливих новин або проведення виборів.
Також Google співпрацює з Інститутом Пойнтера, Стенфордським університетом та Асоціацією місцевих засобів масової інформації з метою розробки ініціативи MediaWise, спрямованої на підвищення цифрової грамотності молодих споживачів.
Що стосується власних продуктів компанії, Google налаштовує свої системи таким чином, щоб при появі важливих новин в результатах пошуку на вищих позиціях перебував контент, що заслуговує на довіру. Це пов'язано з тим, що розповсюджувачі дезінформації часто націлені на платформи Google.
Крім того, компанія спробує спростити процес підписки на медіа-видавців за допомогою нового сервісу Subscribe with Google. За допомогою розроблюваних в даний час алгоритмів машинного навчання Google також допоможе видавцям виявити споживачів, які, ймовірно, захочуть стати передплатниками.
Компанія також створила нову панель моніторингу, яка допоможе організаціям, що займаються новинами більш глибоко зрозуміти їх аудиторію.
Крім того, Google запустила Outline — інструмент з відкритим вихідним кодом, який допоможе таким організаціям налаштувати власний VPN на приватному сервері.
Коментарі