Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 січня 2018, 10:13

YouTube-блогерам буде складніше заробити

Компанія Google змінює політику щодо монетизації контенту на YouTube.

Компанія Google змінює політику щодо монетизації контенту на YouTube.
Фото: 8dindustries.com

Це відбувається, за словами компанії, з «метою захисту користувачів і рекламодавців», яким хотілося б, щоб реклама показувалася під час контенту, відповідного їх цінностям.

За цими розпливчастими фразами скоріше за все стоїть стурбованість сервісу недавнім скандалом за участю популярного блогера Логана Пола, повідомляє AIN.

Він перед новим роком виклав відео з відомої японської локації Аокігахара — «ліси самогубців», з тілом людини, яка, можливо, загинула саме з цієї причини.

Ролик швидко вийшов в тренди, обурив безліч користувачів, це призвело до скандалу і припинення співпраці YouTube з блогером. Правда, той вибачився і видалив відео.

Раніше, для того, щоб брати участь в партнерській програмі, каналу потрібно було набрати 10 000 переглядів. Зараз правила посилюються, щоб заробляти на контенті в YouTube, каналу доведеться мати такі характеристики:

  1. мінімум 1 000 підпищиків;
  2. мінімум 4 000 годин загального переглянутого часу за останні 12 місяців;
  3. для існуючих каналів нові правила запрацюють з 20 лютого цього року.

Також змінюється алгоритм Google Preferred — тепер тут буде виводитися не тільки найпопулярніший контент, але і самий перевірений — модерація контенту теж посилюється. Канали, що потрапили в Google Preferred, будуть моніторитися вручну.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися