Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 вересня 2017, 15:20

«Нова пошта» вдосконалила послугу доставки з Китаю

«Нова пошта Інтернешнл» запровадила онлайн-сервіс «Управління доставкою», що дозволяє обрати спосіб безкоштовної доставки посилки з Китаю – у відділення чи за адресою.

«Нова пошта Інтернешнл» запровадила онлайн-сервіс «Управління доставкою», що дозволяє обрати спосіб безкоштовної доставки посилки з Китаю – у відділення чи за адресою.
Фото: topcargo.com.ua

Про це «Мінфіну» повідомили в компанії.

Згідно із повідомленням, компанія першою з українських приватних операторів запропонувала клієнтам подібну послугу, адже на сайтах китайських інтернет-магазинів можливості замовити доставку у відділення оператора немає.

«Невдовзі після здійснення замовлення в магазині клієнт отримає від компанії SMS-повідомлення з посиланням http://my.novaposhta.international. Перейшовши за ним, потрібно ввести номер телефону, зареєстрований в особистому кабінеті на сайті китайського онлайн-магазину, та отримати на нього 6-значний SMS-пароль. Далі можна обрати зручніший тип доставки – відділення чи адреса. Зробити це можна впродовж 24 годин після отримання SMS зі смартфону чи іншого приладу з доступом до інтернету», - йдеться у повідомленні.

Крім того, в  компанії пояснили, якщо клієнт здійснив кілька замовлень, кожному можна присвоїти свою адресу доставки.

Також є можливість обрати «Ваше відділення», куди будуть доставлятись наступні відправлення, якщо відправник не визначить іншу адресу або номер відділення. Зазначений номер відділення «Нова пошта» для доставки посилки з Китаю можна оновлювати з кожним новим замовленням. Номер відділення зберігається в онлайн-сервісі протягом трьох місяців.

Відстежити посилку можна на сайті інтернет-магазину або на головній сторінці сайту.

Історія замовлень зберігається в особистому кабінеті магазину, де здійснено покупку.

Коментарі - 7

+
+25
Qwerty1999
Qwerty1999
16 вересня 2017, 15:36
#
Гарна новина від «нової пошти» — нові сервіси та послуги — це чудово.
+
+15
prm67zv
prm67zv
16 вересня 2017, 17:00
#
И нахрена это все, если на Али и так есть бесплатная доставка? а по указанному адресу ее доставят либо в укрпочту либо в НП и это зависит от доступных служб доставки, НП не все принимает, а если продавец не отпраляет через SF-express, то ваще не судьба… новость ниочем, из серии новго Яблофона…
и на НП посылка долго лежать не будет, ну либо СМС для запугиваня, на Укрпочте было дело что две недели меня ждала, никто назад слать не собирался…
+
+14
dmitro84
dmitro84
18 вересня 2017, 0:03
#
Это вам ниочем. А меня их доставка надом дико бесила. И я выбирал чайнапост и предупреждал китайцев,- отправят СФ,- открою диспут. Только потому что мне их курьеры неудобны,- я не всенгда дома, я не всегда могу взять трубку телефона и я не хочу чтобы мне домой что-то носили.
+
0
Sergey654321
Sergey654321
29 грудня 2019, 21:36
#
А для того, чтобі экономить на всем и вся, а мнение и желание получателя =0 !!!
+
+2
vit555z
vit555z
16 вересня 2017, 21:03
#
Это нововведение не особо приносит удобство клиенту, а больше для удобства самой Новой почты.
До этого «нововведения» указывался домашний адрес. И Нова почта обязалась доставить посылку вам домой. Бесплатно. Но так как это дополнительные расходы для НП, то они и так каждый раз по прибытии посылки в Украину перезванивали и «интересовались», доставлять ли мне, а может не планирую ли я в ближайшее время быть на отделении и самому забрать, чтоб им не возиться. Я по возможности старался из за мелких посылок не гонять их, а сам заезжал забрать.
А теперь они дают возможность таким особо совестным клиентам заранее отказаться от доставки на дом.
+
+14
dmitro84
dmitro84
18 вересня 2017, 0:05
#
А меня их доставка надом дико бесила. И вы, видлимо, не в Киеве. В Киеве всегда звонил курьер уже под домом. В определенный момент я специально завел отдельный номер телефона на который надиктовал сообщение, мол мне не нужна адресная доставка, переадресукйте в такое-то отделение. Да.ю Теперь одни пожалели своих курьеров, которые общались с моим автоответчиком, учитывая что я ну вообще не собирался и не собираюсь получать посылки дома. Мне удобнее в отделении. И меня радует что они не будут больше мне морочить голову и что не надо держать специальный телефон для автоматизации переадресации.
+
0
Sergey654321
Sergey654321
29 грудня 2019, 21:30
#
Такого світ ще не знає!!! Я на перед оплачую у валюті адресну доставку додому на всі відправлення із Китаю і ні з одним перевізником немає ніяких проблем — тільки ця довбана нова пошта мої посилки відправляє на свій склад. Хоча на всіх посилках вказана адреса для доставки і вся необхідна інформанія згідно міжнародного стандарту. Що вже не робив і звонив, і виясняв, і просив ....- без результатано, жадоба нп зекономити на адресній доставці та нажитися при цьому — непереборна. Хотілось би запитати у керівника нп: А хто давав вам право, відміняти вже оплачену адресну доставку наперед і відсилати посилки на свої склади ,-без відома відправника або отримувача?????? Чи для вас закони не писані???? Відповідно зв'язався з департаментом логістики Аліекспресс та Алібаба та вже надіслав скарги, щодо невиконання нп своїх обов'язків стосовно адресної доставки та про порушення прав покупців — саме компанією нова пошта у зв'язку з цим!!! Адміністрація Аліекспресс та Алібаба розгладає зараз це питання, чекаю результатів!..
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися