«Нова пошта Інтернешнл» запровадила онлайн-сервіс «Управління доставкою», що дозволяє обрати спосіб безкоштовної доставки посилки з Китаю – у відділення чи за адресою.
- 27.12.2024
- 09:32 Бронювання в «Дії» знову працює
- 26.12.2024
- 19:35 «Київстар» почав відключати мережу 3G у деяких містах
- 15:02 У «Дії» відновили оформлення дозволів на виконання будівельних робіт
- 25.12.2024
- 17:01 Шахраї розсилають фейкові повідомлення про «заборгованість» від імені Нової пошти
- 24.12.2024
- 18:13 Залізничні квитки зі спеціального резерву для військових можна придбати у застосунку «Армія+»
- 23.12.2024
- 18:48 Мінʼюст звільнить керівника, відповідального за держреєстри — ЗМІ
- 09:23 У Албанії на рік заблокували TikTok
- 20.12.2024
- 16:01 Масштабна кібератака на держреєстри: Всі дані збережені та будуть відновлені
- 12:39 Унаслідок кібератаки витоку персональних даних із держреєстрів не підтверджено — Стефанішина
- 09:35 Наймасштабніша кібератака на держреєстри України: скільки займе відновлення
Коментарі - 7
и на НП посылка долго лежать не будет, ну либо СМС для запугиваня, на Укрпочте было дело что две недели меня ждала, никто назад слать не собирался…
До этого «нововведения» указывался домашний адрес. И Нова почта обязалась доставить посылку вам домой. Бесплатно. Но так как это дополнительные расходы для НП, то они и так каждый раз по прибытии посылки в Украину перезванивали и «интересовались», доставлять ли мне, а может не планирую ли я в ближайшее время быть на отделении и самому забрать, чтоб им не возиться. Я по возможности старался из за мелких посылок не гонять их, а сам заезжал забрать.
А теперь они дают возможность таким особо совестным клиентам заранее отказаться от доставки на дом.