«Нова пошта Інтернешнл» запровадила онлайн-сервіс «Управління доставкою», що дозволяє обрати спосіб безкоштовної доставки посилки з Китаю – у відділення чи за адресою.
- 23.11.2024
- 14:41 OpenAI розглядає можливість запуску власного браузера
- 14.11.2024
- 15:31 Київська влада об'єднала три мобільні застосунки
- 12:29 OpenAI, Google і Anthropic натрапили на труднощі при створенні кращих моделей ШІ
- 12.11.2024
- 14:12 В Україні запустили платформу із безкоштовними курсами для вивчення штучного інтелекту
- 11.11.2024
- 15:33 Rakuten Viber запускає нові безпекові рішення для бізнесів
- 12:23 Які послуги найбільше українці купують онлайн — WayForPay
- 10.11.2024
- 12:09 У «Резерв+» стала доступною послуга відстрочки від мобілізації
- 6.11.2024
- 12:39 У «Київ Цифровий» додали інформацію про схеми руху маршруток і вартість проїзду в них
- 5.11.2024
- 17:02 У «Дії» запустили тестування ще п’яти послуг для бізнесу
- 1.11.2024
- 19:32 В Україні запускають пілотний проєкт 5G-зв’язку
Коментарі - 7
и на НП посылка долго лежать не будет, ну либо СМС для запугиваня, на Укрпочте было дело что две недели меня ждала, никто назад слать не собирался…
До этого «нововведения» указывался домашний адрес. И Нова почта обязалась доставить посылку вам домой. Бесплатно. Но так как это дополнительные расходы для НП, то они и так каждый раз по прибытии посылки в Украину перезванивали и «интересовались», доставлять ли мне, а может не планирую ли я в ближайшее время быть на отделении и самому забрать, чтоб им не возиться. Я по возможности старался из за мелких посылок не гонять их, а сам заезжал забрать.
А теперь они дают возможность таким особо совестным клиентам заранее отказаться от доставки на дом.