×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.75 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Рэкет от банка при снятии личных спедств с карты RED 2.0
Але давайте вам допоможу, тому йдемо у тарифи картки й дивимося пункт 10.
Видача готівки, в т.ч. за рахунок власних коштів, з рахунку через банкомат / касу будь-якого банку (в т.ч. АТ «СЕНС БАНК») / POS-термінали в торгово-сервісній мережі в Україні та за її межами 2, від суми операції — 4% мін 20 грн.
Далі ми дивимося пункт 11.
Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги «Переказ з карти на карту» (на картку будь-якого банку України), від суми операції — 4% мін 20 грн.
Якщо це ще й буде переказ на картку в іншому банку, то буде додаткова комісія сервісу — 1% + 5 грн.
Тобто, ця картка не так як для переказів без комісії за рахунок власних коштів. Але саме ця картка більше допоможе вам розкрити її потенціал при покупках та оплатою за кредитний ліміт або ж при оформленні за кредитний ліміт розстрочки, зробивши покупку.
Якщо ж вас цікавить можливість робити перекази без комісії, то я вам раджу мати картку Хамелеон. Вона безкоштовна в обслуговуванні, але на місяць доступні перекази без комісії (за рахунок власних коштів) на картки в інші банки — 20 000 грн. Якщо сумарний переказ буде більше ліміту, то тоді вже буде комісія — 1% + 5 грн.
У разі, якщо вам потрібна наша допомога або залишилися питання, будь ласка, напишіть нам у чат підтримки.
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (8)
Альфа банк был лучшим
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (12)
Кольоровий Список Банку
• Кольорові списки/обмеження та фін мон — це доволі популярне питання на МінФін в будь якого банку, при цьому банк вносить в списки/обмежує або розриває ділові відносини з клієнтом виходячи з накопиченої інформації в одностороньому порядку, при чому без розголошення причини, так як публічність дозволить обходити ці обмеження.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (7)
Начислений процентов по кредиту
Для військовослужбових у нас є кредитні канікули.
Програма пільг діє згідно із Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (стаття 14, пункт 15) та розповсюджується на військовослужбовців, які:
-призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період
-брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Для того, щоб ми могли подати запит на припинення нарахування відсотків, а також для повернення раніше нарахованих відсотків ми маємо отримати від вас документи які підтверджують, що ви відноситесь до однієї з цих категорій.
З переліком документів які потрібно надати ви можете ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Без цих документів зробити ми це не зможемо, згідно Закону України😔
Надати документи ви можете:
— в нашому чаті у застосунку Sense SuperApp;
— на електронну адресу help@sensebank.com.ua;
— або ж у паперовій формі, звернувшись у відділення банку або надіславши поштою рекомендованим листом Голові Правління за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01)
І ми залюбки вам допоможемо вирішити питання💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написать комментарий
Бронь отеля с картой хамелеон
Итог, избегайте использования гривневых карт Сенс банка для бронирования, так как в случае отмены возникает разница в конвертации валют, что может привести к неприятным ситуациям с отрицательным балансом. И банку «жаль», что такая ситуация возникла.
При проведенні операції в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, буде відбуватись конвертація.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються така логіка:
-курси міжнародної платіжної системи
-курси банку, які встановлено спеціально для карток.
У вас рахунок був у валюті гривня, а оплата проходила в валюті долар, то конвертація відбувалася наступним чином — з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Більше детально ознайомитись з логікою конвертації можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
При поверненні покупки в валюті, яка була здійснена гривневою карткою, конвертація відбулася з долара в гривню за курсом купівлі долара від банку на день повернення. Тому відбулася різниця в сумі в поверненні.
Хочу зауважити, що покупка та повернення можуть відбутись в різні дні, і це впливає на курс, на жаль, бо він змінюється щодня😔
Тому щоб ви не втрачали свої кошти, я рекомендуємо проводити валютні операції картками в валюті долар/євро.
Ви можете в застосунку оформити валютну картку, зробити валютообмін і розрахуватись саме валютною картою без додаткових конвертацій😉
Щодо вашої ситуації, кошти з рахунку були списані, а потім відбулось повернення, через що і виникла різниця в сумі. Якщо б сума була заморожена, а не списана, то такого б не відбулось.
Ми цінуємо наших клієнтів, і не могли пройти повз вашої ситуації. Тому в індивідуальному випадку ми зробили повернення різниці, яка у вас виникла із-за курсових коливань💙
Я сподіваюся, що змогла підняти вам настрій та змінити вашу думку про Банк)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (7)
Внимательно смотрите за категорией платежей
Хотілося б деталізувати що виникло:
1. При сплаті на Новій Пошті через їх термінал, оплата проходить як р2р-переказ, тому, на жаль, було використано ліміт на переказ. Змінити це ми не можемо, бо залежить від налаштувань терміналів пошти. Тому рекомендую перед майбутніми оплатами більш детально уточнювати у співробітників Нової Пошти;
2. При переказі з картки Хамелеон, завжди є табличка з попередженням про ліміт та можливу оплату сервісу за переказ. Як я розумію, ви провели оплату через термінал Нової Пошти карткою або за допомогою NFC, але там не було вікна-попередження (яке є лише у нашому застосунку) про комісію за переказ;
3. Ви писали, що колега з власного рахунку цей мінус сплатила. Але уточнивши в неї, я бачу, що було зафіксоване звернення на відшкодування та покриття цього мінусу. Тому це ж така нормальна практика для нас, коли ми можемо допомогти нашим клієнтам.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (12)
Отзыв о работе агента чата sense bank Романа Полуяна
В чате работал Роман Полуян, который отвечал невпопад на мои сообщения, отвлекался, а потом и вовсе сказал что он ведёт параллельно несколько чатов поэтому отвечает вот так. Напомню обратилась я по по вопросу того что мне не приходят смс коды.
Роман Полуян вместо того чтобы мне помочь, по его словам «настроил новый функционал» и у меня удалилось приложение. Без предупреждения. Далее Роман Полуян сказал чтобы я зарегистрировалась там заново. Зачем-то. Но увы, Роман Полуян не продумав заранее (ну параллельно человек ведёт чаты, поверивши в свои интеллектуальные способности), забыл что смс мне не приходят. Далее Роман Полуян сказал мне скачивать вайбер чтобы код пришёл туда и я смогла исправить ту ошибку которую он мне создал. Приложением я не пользуюсь, но чужую тупость пришлось исправлять мне. Вайбер я скачала, заранее зная что это не поможет. В настройках то указано именно смс оповещения. И я была права. Роман Полуян сказал что теперь оповещения можно поменять в видео чате, начиная с 6:30 утра. Напомню на часах 01:18ч, вопрос срочный, я в чужой стране, проблема изначально в смс которые не приходят. Роман Полуян не только не решил мой вопрос. Роман Полуян создал мне новую проблему, которая не решаема технически и таким образом лишил банка клиента. Прошу руководство банка принять соответствующие меры к Роману Полуяну.
Так в чаті підтримки агенти спілкуються паралельно із кількома клієнтами, адже ми маємо доволі багато запитів на день.
Інколи агенти спілкуються одразу з п'ятьма клієнтами, і справа тут не в інтелектуальних здібностях, а в темпі роботи.
Відповіді вам надавались із максимальною затримкою до 10 хвилин, в більшості майже одразу.
У разі якщо ви закордоном і користуєтесь роумінгом, або ж закордонним номером, то можуть виникати проблеми з отриманням повідомлень. В цій ситуації для зручності клієнтів ми зробили можливість отримання повідомлень на Вайбер.
Тому, Роман дійсно перепідключив вам функціонал, для чого потім потрібно було перезайти в застосунок та підключити отримання смс на Вайбер через відеочат.
Зазначимо, що з нашого боку було перевірено, що смс повідомлення були успішно надіслані, та оператор підтвердив їх успішну доставку.
Ми лише надсилаємо повідомлення, тому насамперед вам необхідно звернутись до вашого мобільного оператора, та уточнити чи є якісь проблеми з їх боку.
Нам шкода, що у вас залишились негативні враження після консультування нашими агентами, ми намагались допомогти вам.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (4)
Прекрасна підтримка, ефективна 'та якісна допомога.
Ваш помічник Андрій 💙
Написать комментарий
ЖАХ
Спробуйте, будь ласка, перевстановити додаток на вашому пристрої та повторити спробу реєстрації. У разі виникнення будь-яких труднощів, ви можете написати нам в чат з додатку або у наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання), де наші співробітники з радістю допоможуть вам.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Написать комментарий
Швидке вирішення проблем, розуміння зі сторони банку
Завжди чекаємо на вас в чаті підтримки як Хатіко :)
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Незаконе списання комісії
З приводу бота, то він закриває найпростіші питання клієнтів, а у разі допомоги ви завжди можете попросити перевести на оператора (але бажано це сказати кілька разів)
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Доверенность на получение депозита
Нотариальная доверенность внесена в гос реестр, однако сотрудники в отделении банка, и операторы на горячей линии утверждают, что данную нотариальную доверенность надо мне подтверждать в телефонном режиме каждый раз, как доверенное лицо будет обращаться в отделение банка за получением денежных средств. Возникает вопрос, правомерны ли такие действия банка и на каком основании требуется многократное подтверждение доверенности
Дана перевірка відбувається одноразово.
Якщо ви плануєте здійснювати видаткові операції, потрібно отримати погодження для видаткових операцій за нотаріальною довіреністю.
Якщо дане погодження отримане, то при кожному наступному знятті коштів погоджувати додатково нічого не потрібно, якщо довірена особа не змінюється або ж термін дії довіреності не минув.
У вашій ситуації, дійсно не потрібно було підтверджувати довіреність кожен раз.
Дуже вибачаємось, що так сталось 💙
Ми впевнені, що в майбутньому більше таких проблем не буде😔
Адже вже пропрацювали з колегами даний момент та передали інформацію на всі відділення для уникнення подібних ситуацій з іншими клієнтами.
Дякуємо, що залишили свій відгук, адже завдяки вам ми стаємо краще❣
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (2)
Зайва конвертація (подвійна) по валютній картці.
Окремо хочу подякувати за високий рівень сервісного обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Так, у жовтні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через день на цій картці з`явився мінусовий залишок (відбулось списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали).
Слід зазначити, що в мене вже була аналогічна ситуація у липні місяці, тому я як й минулого разу відразу зателефонував у службу підтримки (для приватних осіб) за допомогою додатку SENSE BANK.
Мені відповів Дамір (внутрішній номер 29219) співробітник SENSE BANK, якому я повідомив про свою проблему та проінформував про аналогічну ситуацію, яка мала місце у липні місяці.
Він декілька хвилин перевіряв інформацію по моїй картці, потім зареєстрував моє звернення та пообіцяв проінформувати мене про результати протягом двох днів.
Як з’ясувалось, проблема знову була у налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж.
Спеціаліст SENSE BANK (Дамір) зробив запит на повернення списаних коштів внаслідок зайвої конвертації, та буквально через 1 добу зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Даміру) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Адже все залежить від того, в якій валюті продавець відправить суму на списання в банк.
Але кожна ситуація індивідуальна, і для кожної можна знайти рішення😊
Ми дуже раді, що звернувшись до нас за допомогою, ви змогли швидко вирішити свою проблему і залишились задоволені❣
Ми хочемо ставати тільки краще, тому завжди покращуємо свій сервіс.
Вирішення питання клієнта для нас на першому місці😊
Обов'язково передамо вашу подяку Даміру, впевнені, що він буде задоволений)
Дякуємо, що обираєте нас💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написать комментарий
Необґрунтоване блокування рахунку
Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (4)
Конская комисия и махинации
Та окремо дебетові картки для обслуговування саме власних коштів, і ось нещододавно вже з'явились кредитно-дебетові картки де тарифікація вже окрема для кредитних та окрема для власних коштів, наприкладі наведений Хамелеон.
Що стосується «прихованих комісій», всі комісії та тарифікації відображені в повних тарифах картки, які доступні як на момент оформлення, так і вже по діючій угоді в розділі керування рахунку + додатково на сайті банку.
В додатку ж розраховується комісія сервісу(самого додатку) за таку операцію у розмірі 1%+ 5 грн, та вже після списання операції розраховується комісія картки(яка приміняється в залежності від типу операції та не в залежності від ресурсу в т.ч інші ресурси). Тому так відповіла підтримка, що технічно це змінити доволі важко, та можливо в майбутньому, і мети щось приховати немає.
Анастасія
Комментарии (1)
ОВДП
Також, додатково вам відписались в особисті більш детальніше про ситуацію з виплатою за ОВДП.
З повагою, ваш помічник Андрій
Комментарии (4)
В Сенсе все меньше Альфы
У меня началось все с ФОП. Банк начал взымать комиссию за вывод на счет физика денег и поднял стоимость обслуживания. При этом сделал два пакета с боле менее нормальными условиями, но переход предполагал закрытие счета и плату за закрытие счета- как по мне придел надувательства.
На этом мелкое жлобство банка не остановилось. Согласно НБУ снять валюту со счета банка можно в эквиваленте 100 т или $2700+, но Сенс вам этого не позволит, а отдаст 2600+ аргументируя внутренним курсом хоть на квитанции и печатает курс НБУ. Вопрос со снятием это вообще отдельная темка в Сенсе, чтобы снять валюту ее надо заказать за ХХ дней, ок сейчас время такое можно принять, но почему если депозит заканчивается через 7 дней заказывать можно когда деньги упадут на счет и опять ждать ХХ дней.?((
Ещё одно нововведение это валютный возврат. Продавец сделал возврат и банк зачислил валюту на гривневую карту по курсу 0 ноль!). Пару дней спустя, после клиринга курс появился. Мне очень долго пытались найти весомую аргументацию, что все это нормально.
++ ещё кучу улучшений: лимиты на переводы с хамелеона в 20 т в месяц без комиссии; Невозможность снять депозит в день его окончания если стоит пролонгация, но новый депозит ещё не пролонгировался; Типа премиум карточки графит вовремя не перевыпустили. Валютный депозит мин на 3 месяца- видимо мелкое жлобство дало свои плоды и клиенты начали искать где лучше.
Может мой пост заставит банк пересмотреть свою политику
• Що стосується курсу — дійсно конкретно в постанові #18 чітко не вказано курс по якому повинен розраховуватись ліміт, тому технічно ліміт рахується по картковому курсу як для зняття так і карткових розрахунків.
А курс НБУ, який фігурує в квитанції, є обов'язковим атрибутом, незалежно від того, застосовується він при здійсненні даної операції чи ні. Навіть при готівковому валютообміні по курсу каси, він там присутній.
• Процесс бронювання — необхідності звертатись лише після закриття депозиту немає, ви можете звернутись за декілька днів до закриття провести бронювання, але заявка буде взята в роботу лише після його закриття та зарахування коштів на рахунок так як бронь готівки на поточний момент доступна лише при наявності необхідної суми на рахунку.
• Що стосується нововедень — їх немає, повернення бувають різні, реверсал — коли операція в той же день повертається на баланс(до списання по рахунку), просто повернення на рахунок та кредитовий сліп(останні два пов'язані з фактичним повернення коштів та зарахування в банк), і ось кредитовий сліп відображається в історії відразу як в банк приходить запит про ініціювання повернення та вже після зарахування на рахунок інформація в історії змінюється — і це дійсно нормально.
• Пролонгація — логіка лонгації депозиту працювала завжди саме так, єдине що було змінено це пролонгація відбувається в день закінчення о 8 ранку (у разі якщо вона увімкнена), при цьому при оформленні банк попереджає, що відмовитись від неї можна відразу після оформлення, тому це дійсно потрібно враховувати.
• Перевипуск по терміну дії автоматичний було вимкнено 24.02 так як було введено процес подовження карток на 180 днів, при цьому при необхідності можна звернутись до нас в підтримку для перевипуску картки на віртуальну(з можливістю замовити пластик на нову пошту)/або на відділення банку.
• Пропозиції депозитів — тут все залежить на пряму від норм резерування НБУ, облікової ставки так і цілей банку та необхідності конкретної валюти на конкретний термін.
• По хамелеону аналогічно з тарифами ФОП, тут питання тарифоутворення в цілому, та все ж залишається можливість переказати за реквізитами до 200 тис на місяць без комісії
Анастасія, ваша помічниця
Написать комментарий
Дурня з гривневим депозитом…
Сьогодні два з них закінчились та вирішив їх зняти. Проте, не все так просто та легко!
Моя помилка, що я попередньо вчора не передзвонив на гарячу лінію та не взнав деталей!
Сума зняття готівки виявилась занадто великою для такого «малесенького банку»! Аж 79500грн (два депозити: 50 000 та 29 500грн відповідно)!
Знаю, що від 50000 краще попередньо замовляти (але вчора просто забув, а сьогодні повідомлення від банку нагадало про зарахування). Думав, якщо не дадуть таку суму відразу, то може замовлю на завтра!
І почалось саме цікаве!
Звісно, таку «величезну» суму треба замовляти! Більше того, менеджер сказала, що зараз в них треба замовляти навіть від 20−30 тис грн на видачу готівки! І заздалегідь замовити на день закінчення депозиту не можна (бо система не бачить його закінчення). А замовити можна не раніше того дня, коли закінчиться депозит та гроші надійдуть на рахунок! А до цього (десь тиждень назад) мені подзвонив менеджер з банку і уточнив, чи я дійсно відмінив пролонгацію цих двох депозитів. Тобто, відміну пролонгації система бачить, а для замовлення готівки дату закінчення депозиту не бачить! Дуже дивна система… Чи це може якийсь підсліпуватий штучний інтелект… Я відразу запитав, чи потрібно заздалегідь замовляти гроші. Відповідь була приблизно така: «Точно не знаю. Скоріш за все. Передзвоніть на гарячу лінію…» ???
І це ще не все! Якщо Ви замовите гроші сьогодні (в день закінчення депозиту), то отримаєте їх АЖ ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ! Тобто, сьогодні вівторок, а гроші я міг отримати тільки наступний в понеділок!!!
І це ще не все! Якщо Вам треба сьогодні терміново, то: «ми можемо Вам видати їх, але з оплатою по (якійсь там) терміновій інкасації (і якщо дозволить касир!) за 300грн!»
Так, як чекати ще тиждень я не захотів, то погодився на ці 300грн. І далі, коли касир (тобто, «таможня») дала добро, менеджер видав мені необхідні кошти не з каси, а зі своєї шухлядки! Мінус 300грн за якусь інкасацію…
При цьому, мені рекомендували купувати онлайн валюту в них. Уявляю, який потім буде геморой з валютним депозитом, якщо з гривневим така ситуація… Також спитав, чи є обмеження на поповнення готівки (чи не треба замовляти таку опцію). Сарказму мого не зрозуміли, та відповіли, що поповнювати рахунок можна на скільки хочеш! Тобто, неси гроші! А забрати? Як карта ляже…
Відразу уточнив, як закрити рахунок в банку. Також, коли вийшов на вулицю, в додатку відразу зняв з пролонгації останній депозит в даному банку (хоча думав його пролонгувати)… Це так, на майбутнє, щоб не забути!
І ще декілька слів про інші українські банки в яких я був сьогодні… Не буду називати, щоб не було рекламою!
Через пів години зняв 50000грн в іншому банку в касі за одну хвилину (теж сьогодні закінчився депозит)! Перепитав, чи треба попередньо замовляти готівку при знятті на суму 50−100 тис грн. Відповідь: «Ні! Замовляти не треба! Але майте на увазі, що за добу можете зняти тільки 100тис.»
Потім був ще у двох банках (теж українські). Де поставив таке ж запитання… Відповідь: «Ні! Замовляти не треба!»
Завтра закінчується теж депозит в одному українському банку на суму трохи більше 50 тис грн… Передзвонив на гарячу лінію для уточнення на всяк випадок, чи зможу отримати кошти завтра. Оператор уточнив відділення банку, в якому я планую знімати кошти, та сказала побути на зв’язку до вияснення. Близько за хвилину отримав відповідь, що від 50 тис грн бажано замовляти (щоб на касі були вільні кошти). І при цьому, додала, що, моє прохання передано в касу, і що гроші зарезервовані і вони чекатимуть на мене завтра на касі з паспортом! За дві хвилини — результат: депозит закінчується завтра (система все бачить!), будь ласка отримайте кошти!!! Зверніть увагу, не п’ять робочих днів, а дві хвилини!
Як висновок, Сенс банк працює та живе за власними правилами та із своєю системою, яка не все бачить. Чи бачить тоді, коли їй це треба…
Для себе, чи буду користуватись послугами та продуктами Сенс банку? Можливо…
Але, відкривати будь який депозит в Сенс банку? Не бачу Сенсу!
Бо це якась ДУРНЯ!
P. S. Коротко не вийшло…
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.
В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.
Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.
Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (14)
Банк всеми силами избавляется от клиентов
Стосовно веб-версії банкінгу, то справа в тому, що вона давно не оновлюється і додати нові функції в неї не можливо, тому, як і в ситуації з Alfa-Mobile, було прийнято рішення зосередити свою увагу на розробці та покращенні Sense SuperApp. Адже для нас дуже важливо створити крутий та зручний додаток для наших клієнтів.
Ми розуміємо, що звикати до чогось нового не завжди просто, але хочемо вас запевнити, що функціонал додатку нічим не гірший за веб-версію, а навіть кращий і пропонує більше можливостей ніж My Sense Bank. Тому не варто розцінювати ці зміни як спосіб банку позбутись певної категорії клієнтів, адже для нас кожений клієнт важливий та особливий 😊 Але для забеспечення повного спектру послуг банку потрібний Sense SuperApp.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Комментарии (7)
Сенс самый ужасный банк
НБУ змінив вимоги і тільки у разі наявності плям більше 50% або значної зношеності, такі купюри вважаються непридатними. Ми як банк, від клієнтів приймаємо валюту яка має обіг на ринку і таку ж саму видаємо.
Банк чітко дотримується вимог НБУ, а саме постанови НБУ №103.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)