×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Все курсы банка |
ухудшение функционала как разворот в сторону клиентоНЕориентированности
В частности, теперь нет возможности пополнять карту Сенс в заблокированном (!) состоянии с карт других банков. Так сложилось, что для меня это было практически единственным конкурентным преимуществом Альфы-Сенса…
Вынужден буду вывести по окончанию срока все депозиты (по крайней мере до того момента, пока Сенс начнёт немного думать клиентоориентированно и перед отключением части функций в веб-версии не интегрирует их в хвалёное (а на самом деле существенно функционально-ограниченное) моб. приложение.
Щоб поповнити рахунок ви можете зробити СЕП переказ.
З приводу доробітки, то можливо в майбутньому її здійснимо, поки ні.
Впевнені, що ми вас ще приємно здивуємо у майбутньому )
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (2)
Без зв’язку
Стосовно зв'язку, то ви можете зателефонувати нам за номермо гарячої лінії 0 800 50 20 50 (безкоштовно). Спочатку вам з'єднає з ботом, якому ви можете поставити ваше запитання, після чого вас має переключити на співробітника банку. У випадку, якщо бот вас одразу не зрозуміє, то ви можете кілька разів сказати йому «оператор», щоб пришвидшити процес з'єднання. Також для уточнення ви можете написати нам в чат одним із способів:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зв'язавшись із підтримкою одним із способів вище, ви можете дізнатись стан вашої картки та розуміти чи варто їхати у відділення банку.
*Андрій
Комментарии (1)
Не можемо отримати картку для виплати стипендії
Сьогодні отримав відповідь-підтвердження, що з карткою все добре, працює і її забрали у відділенні.
Хочу вибачитися, що відразу не змогли вирішити ваше питання і на це пішло з могу боку декілька днів, але на сьогодні радий бачити, що все добре і все вирішено 🫡
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (4)
Не могу снять деньги с валютного счета
Тобто, ви на руки отримуєте те, що ми маємо від інших клієнтів — «мікс». І відповідно до цього, ви можете отримати купюри різних років випуску. При броні долару, рахується по курсу для карткових операцій (продаж).
Щодо терміну броні 5 днів, то він вже діє давно. І враховуються 5 календарних днів при броні.
Сподіваюся, що ваше питання було вирішено, і у разі додаткової допомоги, ми завжди готові вам допомогти у приватних повідомленнях.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (2)
Не могу забрать депозит.
Що стосується прийому цих купюр, то банки мають їх приймати, а от обмінники мають власні правила оцінки та прийому купюр, тому, на жаль, в таких пунктах купюри дійсно можуть не обміняти.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Думала що поїду головою, якби не Крилов Сергій
Було списання зі сторонніх сервісів, в яких я не зареєстрована у якості юзера і платіж не підтверджувався з моєї сторони, як висновок — заблокували картку за підозрами у шахрайських діях, розблокувати яку (як мені сказали оператори) неможливо. Треба замовляти перевипуск. Номера телефону який був внесений немає, як і самого телефону. Змінюю номер на інший, щоб прийшло смс сповіщення з кодом (наївна, воно не прийде) Чекаю 4 дні і от раптом «такого номеру в базі немає», застосунок обнулився, будь ласка, виберіть «пакет послуг і вид картки».
Ступор, 4 операторські чати, ПІБ, Ідентифікаційний і «вибачте, певно внесли не коректно дані за минулий раз» пройдіть верифікацію в відеочаті (сорі, не можу, він не працює), зробіть скріни як ви вводите дані (не можу, бо зникне наш чат і оператор Лера зміниться на Валеру і так 1233930 разів). Чат вибивається (ну звичайно ж), ситуація не вирішується, відбувається просто фактчекінг проблеми з «вибачте, без верифікації відеочатом ми не зможемо», «без скріншотів не вийде і т.п», «цього номера не існує в базі» і т.п
Тут додам, що попри мої емоції всі оператори трималися чудово, стримано і розуміючи, просто в той момент відповідь «ми не можемо вирішити це питання», коли то не мій факап — ну просто не влаштовував, бо в сенсі? Sence наче технологічний, а такі факапи з апкою і відсутність адаптивності операторів так собі кейс (бо як виявилось, рішення зайняло 20 хв, бо ми ж не Монетний Двір взломати хочемо, мені б просто номер змінити і все)
Згадала про чудового Сергія, який люб’язно залишив свій вайбер (коли ми розв’язували попереднє питання з проблемою сповіщення). Дав номер, бо знов же таки, в тій ситуації він був 7 оператором, якому я описувала проблему наче папуга в бісовому чаті, і якби в 8 раз чат вибився — вибилась би вже я 😂
Так от, дзвінок. «Вибачте Сергій, що телефоную на особистий»;
«Але ж я сам сказав телефонувати, у разі виникнення проблем»
Я емоційно вивалюю на людину негатив і ситуацію, в кінці вибачившись питаю чи не робочій в нього день, бо якось не дуже зручно.
«Зараз, зачекайте секунду, завантажую всі програми, бо в ліжку ще». «Не хвилюйтесь, зараз ми все швиденько вирішимо».
20 хвилин діалогу, мінімум питань, спокійний і привітний тон, декілька жартів, успішно змінений номер, відключена опція списання за сповіщення (яких в мене не було до того часу), перше сповіщення за декілька років (ну нічого собі), перевипуск картки і підключення підтвердження через пошту. 20 хвилин ОСОБИСТОГО часу людини, в якої був вихідний і якась чудернацька клієнтка просто вривається в понеділок і така «що мені робити?». Чудова робота із запереченнями, де умовно кризовий кейс з емоційним клієнтом і сформованим негативом до сервісу і компанії (бо ситуація повторювалась не один раз і застосунок так і не запрацював повноцінно коректно) переріс в позитивний досвід, де до мене проявили щирий інтерес і гнучкість не як «представник компанії — представник системи клієнт», а як «людина — людині». Не знаю, чи є умовні бенефіти, премії, для таких співробітників, але тепер для мене Sense- то Сергій Крилов, зі своїм адаптивним підходом, а не комунікація по фабам і скриптам та проблемний застосунок.
Ми проаналізували всі ваші звернення, щоб зрозуміти в чому була проблема.
Ваша картка була дійсно заблокована з причини шахрайства, оскільки ви не підтверджували операцій. Тому задля безпеки ваших коштів наші агенти її заблокували. Розблокування не доступне, тому, що шахраї в будь-який момент, можуть намагатись провести якісь операції. Для можливості користування вашими коштами потрібно було перевипустити картку, це можна було зробити самостійно в додатку, або ж за допомогою оператора.
Проблема з чатами виникла, через те, що вони закриваються автоматично через деякий час. Тому коли ви повертались для вирішення питання, у вас відкривався новий чат, а вже після зміни номера ви звертались з доавторизаційної зони, через що співробітники не змогли перевірити інформацію без додаткової авторизації.
Смс-інформування по картці вам могло не надходити, якщо був вказаний невірний номер телефону, або ж неактуальний.
Ми обов'язково візьмемо до уваги всі ці моменти, щоб в майбутньому таких проблем не виникало в наших клієнтів.
Вам дуже дякуємо, за вашу терплячість та витримку, адже дійсно ви пройшли дуже довгий шлях для вирішення питання💙
Ми раді, що всі ваші проблеми вирішено і ви отримали доступ до особистого кабінету та картки.
Щасливі мати таких співробітників, як Сергій, які не дивлячись ні на що, готові допомагати нашим клієнтам🤩
Дякуємо, що залишили відгук, ми обов'язково передамо всі ваші слова подяки Сергію, і впевнені що він буде задоволений❣
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написать комментарий
Дуже гарне обслуговування клієнтів.
*Андрій
Написать комментарий
Блок карток від колись чудового банку
Пошуршавши" в інтернеті дійшов висновку що блок міг прийти від операцій по крипті (знімав 2−3 рази в місяць кошти з бінанс, методом p2p, і суми були невеликі, типу ± 2000 грн, більшість з яких заведені ще ДО ВІЙНИ, і відкладені із офіційної зарплати, і плюс до того через сам банк, тоді ще не було обмежень, p2p не користувався)
Навіщо таке робити я не розумію.Думаю перше треба розібратись в ситуації, а потім робити такі кардинальні кроки.Виходить зробили з мене шахрая заблокували мої чесно зароблені гроші.Був лояльний до цього банку завжди, і рекомендував знайомим. Махінацій (боронь Боже) ніяких ніколи не робив, мету кожної операції по карті можу підтвердити, кому коли і навіщо переводив.
Впевнений в своїй правоті і готовий це доказати, + надіюсь що це була помилка.і я продовжу співпрацювати з даним банком. Сподіваюсь на компетентних консультантів, які допоможуть вирішити дане питання.
В деяких випадках просто може бути блокування картки, і при наданні підверджуючих документів іі можна розблокувати, а в деяких — тільки закриття рахунку.
Ми детально розібрались в вашій ситуації, і в даному випадку доступне лише закриття рахунків так як вони обмежені.
Якщо на рахунку є власні кошти, ви їх 100% отримаєте, Банк їх не забирає.
Перерахунок доступний на картку іншого банку.
Для цього достатньо звернутись в наш чат-підтримку.
Дякуємо за співпрацю, дуже шкода, що виникла така ситуація😔
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (8)
Списали комиссию с карты для снятия наличных
Дійсно по картці Red Cash, можна знімати кредитні кошти без комісії, але якщо на рахунку будуть власні кошти, то при знятті буде комісія 4% мін.20грн.
В індивідуальному порядку ми змогли погодити повернення списаної комісії, і сподіваємось, що змогли залишити гарні враження про наш Банк💙
На майбутнє обов'язково перевіряйте наявність власних коштів на рахунку, щоб більше не було таких ситуацій)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (1)
Блокують просто так
Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та розповсюдження зброї масового знищення»
В цій ситуації Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунків (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунків/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей
Також бачимо, що кошти дійсно були переказані на благодійність
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (2)
Гарний банк
1) Відкрив віртуальну картку через Дію без відвідування банку. Немає зобов’язань замовляти пластикову карту
2) Безпека.
— Є ліміти на операції + можливість заборони на операції за кордоном, — шахраї не зможуть купити в інтернет магазині типу амазон. Я перевіряв покупка не пройшла на аліекспрес.
— На лицьовій карті приховані місяць рік і 3 цифри. Тобто шахраї не зможуть заволодіти даними картки через відео фото
3) Зручність — на одному екрані видно всі карти, депозити, і шаблони на оплату
4) 4% на залишок за кредитною карткою
5) короткі депозити 3 дні, 1 місяць + можна їх поповнювати
6) кешбек, чим більше збереш, тим більший вибір кешбеку
7) навіть акції компаній можна купити)
8) підтримка терпляче відповідає на мої нудні питання)
9) поповнення без комісій
На мій погляд це найкомфортніший і найзручніший банк. Зробив його основним банком.
Дякуємо, що обрали нас та вирішили поділитись своїми враженнями про нашу роботу 😉
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Написать комментарий
Заблокировали карту после получения платежа в 1500гон
Детальніше тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
В вашій ситуації розблокування неможливе і отримання коштів може бути після закриття рахунків у відділенні або передачі їх на благодійність.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (6)
Ірина Корнієнко
Обов'язково передамо Ірині ваші теплі слова подяки, впевнені що вона буде задоволена💙
Дякуємо, що ви залишаєтесь з нами вже стільки років💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (1)
Жахливе спілкування
Нікому не рекомендую Ваш банк
Якщо ви уточните більше даних, ми неодмінно проаналізуємо що виникло та чому ви залишилися незадоволені.
Наші приватні повідомлення завжди відкриті для вас 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (1)
Смс
Рекомендуємо вам перейти на смс сповіщення на Вайбер, допомагає у разі поганого зв'язку.
Для цього зверніться в наш відеочат, при вході в застосунку оберіть поле «Чат», потім «Відеочат».
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (1)
Обережно — банк шахрай !!!
*Андрій
Комментарии (2)
Крадіжка коштів працівниками банку
Банк з усією відповідальністю відноситься до цієї історії і весь час активно співпрацював з правоохоронними органами у наданні їм усієї необхідної інформації: записи з камер спостережень, інформацію по колишньому директору відділення, тощо.
Банком також були надані офіційні відповіді на усі ваші запити. І розуміючи всю складність ситуації, ми охоче йдемо на зустріч її вирішенню, тому ініціювали перед бюро видалення негативного статусу як некоректного в УБКІ, МБКІ та ПВБКІД.
Не зважаючи на проблему з колишнім директором банку, який вже давно не працює у нас, ми продовжуємо шукати шляхи вирішення по урегулюванню заборгованості, яка у вас виникла. І тому ми пропонуємо перейти у приватні повідомлення для вирішення питання.
Ваша помічниця, Оля!
Комментарии (5)
Кидають фопів-фрілансерів
Нещодавно шановний Сенс банк заблокував останній платіж, та почав вимагати величезну кількість різніх документів від компанії з якою я співпрацюю.
Просто подивіться (орфографія оригінальна):
«які саме ігрги розробляють, хто є кінцевим одержувачем ПЗ (кому перепродають), хто є власником ПЗ, Надати технічне завдання, документи по кінцевим бенефіціарним власникам контрагента-нерезидента КБВ (кінцевих бенефіціарним власникам), документи що підтверджують громадянство КБВ»"
Це взагалі як так? Я не маю таких тісних відносин з цією компанією.
Кажуть: «Закон потербує».
Чомусь у моїх коллег нема таких проблем з Приватом чи Моно. Там навіть інвойси не рідко потребують.
Звернувши гори, я таки зміг надати форму W9, котра засвідчує, що мій платник є платником податків в US, та їхній Cetificate of Incorporation, що підтверджує реєстрацію платника в US.
Але цього виявилося недостатьно.
А потім дивуються, чому люди з України їдуть, бо ви, падлюки, працювати не даєте.
9 років я клієнт цього банку, справно плачу податки, та надаю усі контракти та інвойси.
А ви мене от так задушили.
Щиро дякую.
Справа в тому, що згідно процедур банку, фінансовий моніторинг зобов'язаний запитувати інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників(КБВ) нерезидентів. На той момент така інформація запитувалась за всіма подібними операціями, незалежно від її суми.
На жаль, наданих вами документів для підтвердження виялось не достатньо, через що фінансовим моніторингом було прийнято рішення про затримання цього переказу коштів та повернення його відправнику.
Саме тому і виникла така ситуація з даним переказом коштів. Ще раз зі свого боку приносимо вибачення за незручності 🙏 Та сподіваємось на подальшу співпрацю, незважаючи на проблему з цим переказом.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (3)
Закрили без мого відома картки
Якщо вашу картку було закрито і вам потрібний новий валютний рахунок, то ви без проблема можете відкрити його заново в додатку за кілька кліків. Для цього перейдіть у вкладку «Продукти», далі у розділі «Рахунки та картки» натисніть «Відкрити картку або рахунок».
Сподіваємось, що у вас все вишло. Якщо виникли труднощі з цим, будь ласка, напишіть нам в особисті або в чат із додатку банку Sense SuperApp.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
*Андрій
Комментарии (1)
Сенс банк — закрыл депозит, и БАНК по тихому ОТКРОЕТ на тебя КРЕДИТ
Последовал ответ, мол не волнуйтесь, у вас все хорошо, никаких обязательств у вас нет.
В 2023 году позвонил на саппорт с целью узнать текущие процентные ставки по депозитам. В течении диалога, на саппорте мне сообщают, что у меня задолженность перед банком. Пояснили следующее: после закрытия депозита в 2021 году у меня осталась задолженность за SMS банкинг (о которой мне никто не сообщал, и я не знал, что у меня есть такая платная услуга). Впоследствии, система банка автоматически, т. е. в одностороннем порядке, оформила договор на открытие, якобы мною, КРЕДИТа. И как результат, сумма «задолженности» растет из года в год.
СХЕМА такая — создать скрытую задолженность клиента банка, на выходе сказать клиенту что он ничего не должен, и открыть на него кредит. При этом не сообщать клиенту о задолженности, ведь чем дольше он не знает, тем больше будет должен.
Чтобы у представителей банка не было иллюзий, что эта ситуация — наговоры или искаженные факты, прикладываю номер отправленного запроса на бек офис 1−43294815956, который был успешно отклонен банком.
Люди должны знать на какие риски идут связываясь с вами!
Успешных вам махинаций!
Це технічний кредит, сума заборгованості за яким не збільшується, відстуні відсотки та комісії, але ми рекомендуємо погасити та закрити подібний договір якнайшвидше.
З повагою, Андрій
Комментарии (5)