Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Yotogama 26 апреля 2024, 9:17
Снимал я месяц назад деньги в банкомате ПриватБанка картой монобанка, деньги списало, а купюры не выдало…написал в поддержку моно, сказали ждать 60 дней.

Но почему я должен ждать 60 дней деньги из-за ошибки банка, на самом банкомате было написано что ждать до 14 дней как я помню, а Моно дал 60 дней…и вот месяц тишина, а лишь завтраки что ждать 60 дней.

Почему такой вопрос решается так будто я облажался перед банкоматом.

Было сказано что если 1 апреля сумма не зайдет то банк отправил заявку на разжалобу, спустя почти месяц после этой заявки даже уведомление не пришло.
monobank
Ответ банка
26 апреля 2024, 13:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення
luminaries 25 апреля 2024, 22:45
Доброго дня. Я працюю як ФОП в монобанку і 25-го березня прийшов запит документів в додатку. Надіслала всі документи 28-го березня і досі документи на перевірці, у підтримці кажуть що термінів немає. А гроші заморожені вже місяць. Якщо термінів не має, то як довго банк збирається тримати мої кошти? Чому документи так довго перевіряють?
monobank
Ответ банка
26 апреля 2024, 10:13
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Доброго вечора, хочу звернутись до вас, на рахунок одніє ситуація. МоноБанк, зупинив співпрацю зі мною, як з клієнтом. В мене на балансі заморозилась немаленька сума грошей, і МоноБанк, ніяк не може вивести ці кошти на іншу карту вже як тиждень часу. Дуже терміново мені ці кошти потрібні для того щоб розрахувати свій борг перед однією людиною!
monobank
Ответ банка
26 апреля 2024, 13:02
Добрий день
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані отримати від вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів
На поточний момент питання знаходиться у колег в роботі
Очікуйте, будь ласка, зворотний зв'язок
Я Курилич Андрій звертаюсь до Вас по проханню, по темі, що МоноБанк розірвавши зі мною контракт, зупинивши зі мною співпрацю як з клієнтом, не повертає мені кошти більше ніж тиждень часу. Мені ці кошти критично потрібні для моїх потреб, так як там велика сума, немаю за що купити ліки. Негайно вирішіть це питання і поверніть мені кошти!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 25 апреля 2024, 21:00
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент триває перевірка. Передали запит колегам, по можливості її пришвидшити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
я Танасійчук Вадим, звертаюсь до Вас по проханню, по темі що МоноБанк розірвавши зі мною контракт, зупинивши зі мною співпрацю як з клієнтом, не повертає мені кошти більше ніж тиждень часу. Мені ці кошти критично потрібні для моїх потреб, так як там велика сума, немаю за що купити ліки. Негайно вирішіть це питання і поверніть мені кошти!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 25 апреля 2024, 19:33
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось.
Сьогодні бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ залишку коштів, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
VitaKvitka 25 апреля 2024, 17:32
Банк попросив дати пояснення, та документи щодо платежу який мені прийшов з ЄС щоб могли його зарахувати на картку.
Минулого тижня продала картину на аукціоні у Празі, монобанку надала договір між мною та організатором аукціону, також документ, що підтверджує купівлю картини та інвойс.
Окрім відкрито тупих запитів, щоб я ще скинула свій диплом, просять документ, що я дійсно є автором картини, причому в документах, які їм вже відправила, це буквально пишеться, навіть у самій назві картини присутні моє ім'я та прізвище.

Раджу керівництву монобанку більш ретельно вибирати працівників, а не лінивих неосвічених людей. Або може ви це робите спеціально?

Я докладу зусиль і передам листування з працівниками монобанку, а також документами які я їм надала, на перевірку в НБУ щоб вони могли зробити свій висновок.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 апреля 2024, 18:22
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Ми передали ваші звернення на перевірку якості їх проведення та вживемо заходів.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Вітаю допоможіть будь ласка! два роки потому монобанк заблокував мій рахунок посилюючись на те що я находжусь в рф, я відправив докази що знаходився на лікуванні і потім виїхав за кордон на це теж відправив підтвердження! але вони відповіли що хочуть розірвати зі мною договір! я не проти але є одне но! всі мої кошти моно забрав собі! і вимагає розірвати договір депозиту! щоб я його підписав! але зрозумійте мене правильно! я не проти підпису, но на маємо рахунку на даний час «0«хоча там повинні бути кошти! виписку і докази цього я надам! коли я в моно питаю де мої кошти і скільки ви мені повернете? вони кажуть одне «підпиши договір» і все! скріни цього теж маю! на даний час в мене там більше 40000грн хоча на рахунку «0»!!! тільки депозит показує і то коли приходять мені відсотки за нього моно зразу забирає їх собі! шкода що не можу викласти скріни тут щоб Ви зрозуміли! тому я вважаю якщо я підпишу цей договір моно обнулює його і так як в мене не буде там коштів вони заблокують мене без повернення! допоможіть будь ласка!
SenkoDV 24 апреля 2024, 12:57
монобанк подал в суд за неуплату кредита (за 2022 год с конца февраля, когда сидели в неведении, набежало процентов 60к), не поленившись распечатать 1500 листов всего (и мне, и суду) иска с учётом банковской выписки. все операторы сидят на аутсорсе, добиться какой-то информации невозможно, как и дозвониться. предлагал 5 раз (!!!) погасить долг — тело кредита (99к), в ответ был послан в лесо по агоды. другие банки на утупки пошли и я оплатил тела кредитов с закрытие договора. ну ок, их дело, только, видимо 1500 листов распечатать намного проще, нежели идти на сутупки. и я понимаю что я должник не один и судебные дела массовые (боюсь представить, сколько бумаги уйдет). поэтому, всем рекомендую бежать от банка. непонятно кто им руководит и кто там работает (хотя, работают малолетки, которые научились только копировать/вставить). юридического отдела нету, оказывается что юридические услуги предоставляет другая компания того же гороховского. короче, дурдом! все сделано не для удобства, а через пятую точку. звиздец! но я предупредил, что вы не получите проценты. к блокировке счетов я давно подготовился, так что теперь посмотрим как вы будете бегать за мной и договариваться…
monobank
Ответ банка
monobankua 24 апреля 2024, 14:50
Ми розуміємо, що ситуація зараз непроста.
На зараз у вас значиться тривале прострочення по карті.
Ми не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ, але це не скасовує внесення платежів та списання відсотків навіть у період воєнного стану
На жаль, ми не можемо запропонувати вам реструктуризацію на ваших умовах.
Тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити заборгованість в повному обсязі
sonyps 22 апреля 2024, 19:20
Тех підтримка не вирішує проблемні питання. Відправили 500 грн з іншого банку на монобанк, але на помилковий рахунок, відповідь тех підтримки мене здивувала максимально: «ми спитали в отримувача, він відповів що це очікуване зарахування». Банк підтримує шахрайські схеми, тому тут їх найбільше. Вкрай не рекомендую даний банк, дешевий сир в мишеловці((((
monobank
Ответ банка
23 апреля 2024, 11:01
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно, без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти
Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/.Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Надія Сайко 22 апреля 2024, 15:16
Сьогодні без всякої причини, без попередження, забрали кредитний ліміт. Хоча кредитна історія повністю ідеальна, та без прострочення. Зверталася до служби підтримки, там не назвали причини зняття кредитного ліміту, і взгалі толку від них немає, тепер не має можливості користуватися коштами, і це сильно ударило по фінансам. Мало того що платила величезні відсотки, так щей залишилася без грошей.
monobank
Ответ банка
22 апреля 2024, 18:25
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати кредитний ліміт
Це рішення не остаточне, ліміт в майбутньому може встановитися, про що ми обов'язково повідомимо
Також, звертаємо вашу увагу, що сьогодні об 11:10 надсилали вам повідомлення, про зміну кредитного ліміту
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serg1980y 21 апреля 2024, 21:06
Мошенник. Занимается авиохимией и запчастями. Берет предоплатуи пропадает. Товар не отправляет.
Карта моно банка 5375 4141 1336 5265
Войченко Виталий Александрович
Тел +380668138260
+380961412578
monobank
Ответ банка
22 апреля 2024, 9:48
Дуже прикро, що сталася така ситуація
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема решена
Павел Думчев 21 апреля 2024, 18:55
Сегодня 21.04 пришло уведомление в приложении монобанка, что все счета заблокированы.Ждать от 30 мин до 48 часов.Делаю переводы часто, но никаких подозрительных операций и т. д. нет и близко.Написал в поддержку банка, где говорю что на карте все мои деньги, завтра ехать на работу утром, банку просто все равно 🤷🏻‍♂️у меня все мои деньги на карте, скажите пожалуйста мне эти дни за что жить ?!
monobank
Ответ банка
monobankua 21 апреля 2024, 20:17
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити перевірку.
На поточний момент питання вирішене
Дима Бовтиёв 20 апреля 2024, 19:11
Користувався банком роки 3, продаю речі в інстаграм та люди скидають кошти на картку із-за цього до мене виникли питання чому багато різних надходжень від різних людей, я їм обяснив так то так то продаю речі в інстаграм і люди скидають або повну оплату або тільки передоплату мінімальну, доводив це все діло скринами багато різних квитанції від самого «monobank» та ці квитанції їхні аж нічого їм не дають, тоді питання навіщо вони???
Добре заблокували мою картку із моїми коштами, тобто в мене кошти заморожені і я з ними аж нічого не можу зробити, я написав «я хочу розірвати з вами всі договори і припинити з вами співпрацю, та прошу надати підпис заяви про виведення залишку коштів на мої інші рахункі» підписав я першу заяву на виведення коштів на мої інші рахунки, регламент якої складає до 3-ох робочих днів, окей зачекав я 3-ри робочі дні, а толку аж ніякого і так по кругу вони мене ганяли з цими заяви місяць і досі толку аж ніякого. Кормлять своїми повідомленнями про очікування або ж «ми переводили кошти вони повернулись назад» також я питав в тех підтримки того банку на якій мали «надійти кошти» на що мені скала що ніяких переводів і не було. При всій повазі, але це позор «monobank»
monobank
Ответ банка
monobankua 20 апреля 2024, 19:39
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось. На жаль, за вашою першою заявою, банк-отримувач повернув переказ.
Зараз бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ за іншими реквізитами, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
Проблема решена
Инна Сhy 19 апреля 2024, 16:26
Я перевела 261 євро з польського банку DiPocket на мій рахунок у Монобанку. Через помилки у зазначенні даних, Монобанк відмовився приймати їх і відправив назад. Але повернув тільки 161 євро. Хочу знати куди поділося 40% суми, і на якій підставі вони утримані.
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 17:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
В залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
Згідно стандартів SWIFT існують такі типи комісії:
— тип OUR — всі витрати (комісії) сплачує відправник;
— тип SHA — витрати (комісії) відправника платежу сплачує відправник, інші витрати, що виникають (комісії) — одержувач;
— тип BEN — всі витрати (комісії) за платежем оплачує одержувач
Ми розуміємо, що вам би хотілося знати точну суму надходження, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»)

В вашому випадку відправник обрав тип комісії SHA, через що в наш банк надійшла сума менша, ніж була відправлена. Після повернення платежу також була утримана банками посередниками комісія, про ці комісії детальніша інформація є у банка, з якого переказ було надіслано та якому повернуто
За повернення платежу ми зі свого боку комісію не утримували і повернули ту суму, що надійшла до банку
fghfghfdd 19 апреля 2024, 10:14
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 134/1,(ТЦ
Підійшов вчора запитав в монобанку, чи дають кредитний ліміт. сказали так 30 тисяч, думаю добре, оформив картку побіг додому. Вночі була тревога. діти невиспались тому зранку вирішив забігти в макдональц, спробував розрахуватись карткою, а ліміт вже 0 став, за ніч монобанк його прибрав. Добре що були кошти то діти не залишись голодні. Жахливий сервіс, нікому не раджу
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 13:42
Розуміємо, що ви розраховували на кредитні кошти
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bande686 19 апреля 2024, 2:38
Я хочу вивести кошти с рахунка, відправив уже реквізити та підписав заяву!

Ще 7 квітня, мені не розбивають банки, щоб я міг вивести свої кошти.
Що це таке, я дуже обурений тим, що мої гроші не дають вивести. Таке враження що мене обкрадає банк!!!
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 9:14
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Минфин
Ответ администратора
20 апреля 2024, 9:42
Відгук не зарахований (на 20.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Валентин ツ 18 апреля 2024, 22:02
Отделение по адресу: Черновцы, пл. Соборна, 10 (Mi Store)
Сьогодні дав запит на допомогу в монобанк, відповів оператор Станіслав. Дуже ввічлива людина з відчуттям такту, на всі питання відповідав вірно та швидко, вирішувалися ситуація з шахраєм, передав передоплату, але товар не відправили, підтримка моно оперативно допомогла вирішити проблему та повернути кошти, я у суспільстві з моно вже понад 4 років, за всі ці роки, ніколи не помилився та не сумнівався саме в цьому банку. Найкращий банк в Україні!
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 9:15
Дякуємо за відгук!
Відділ фінмоніторингу — просто купка параноїків, з цим банком ти завжди сидиш як на пороховій бочці, не знаєш, котрого дня тобі заявлять, що від сьогодні ти не бажаний гість, причину не повідомлять.
Користувався банком більше 6 років, з самого створення.
Перша неприємна фішка — забрали кредитний ліміт 80тис без пояснення, хоча власних коштів на картці було регулярно 300+ тис, інші банки спокійно дають 100+ тис ліміту, але не цей горохобанк. Перед тим раптово відмінили процент на залишок власних кошгтів. стало не вигідно там тримати гроші просто так, навіть той же спортбанк давав 10% на власні кошти

Останньою краплею стало вчорашня (17,04,2024) відмова в обслуговуванні, на вимогу пояснити причини сапорт диктує кальку: «на основі інформації, накопиченої з різних джерел, блаблабла»

Не раджу цей банк. Зразу ж перейшов на новапей, і не шкодую

P. S. Новий додаток — просто суцільний баг, за півгодини не знайшов реквізити IBAN своєї картки
P. P. S. Взагалі не цінують лоялних клієнтів, їм просто начхати. За весь період привів в банк більше 50 друзів по посиланню
monobank
Ответ банка
18 апреля 2024, 18:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Проблема решена
Iryna2024 18 апреля 2024, 16:10
Довго користувалася карткою, за увесь період були різні сценарії, і власні кошти на ній були і кредитними користувалася, і оплату частинами, за це поступово збільшили кредитний ліміт до 120 тисяч.
Жодних прострочок не було, ніколи! Завжди повертала кошти витрачені у минулому місяці.
А сьогодні раптово не змогла розрахуватися на касі магазину, виявилося що мені без будь-яких попереджень обмежили користування кредитними коштами.
У службі підтримки написали що з міркувань безпеки, що є загроза того що шахраї спробують скористатися карткою або смартфоном. Не знаю звідки банк це взяв, та як таке стало можливим. Якщо це втрата банком якоїсь інформації про клієнта, то чому клієнт має страждати?
Замість 75 тисяч ліміту на оплату частинами стало 0
Всі 45 тисяч ліміту на користування кредитними коштами стали заблоковані. Вони ніби є, але користуватися ними неможливо.
Просто підстава на рівному місці.
Загалом, банк повністю втратив довіру. Такого ляпаса не очікувала. Була дуже активним користувачем картки, всі операції, покупки та перекази робила через Моно.
Схоже доведеться закінчити історію відносин з банком, бо виявляється він раптово посеред дня, може зробити мою універсальну картку просто дебетовою. Навіщо мені такий банк? Який давнього, лояльного та активного клієнта раптово повністю обмежує!
Навіщо такий банк іншим людям?
Нікому не рекомендую!
monobank
Ответ банка
18 апреля 2024, 18:58
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати підвищення вашого ліміту
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
Також, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Сьогодні не змогла зайти у додаток монобанку, звернулась у службу підтримки де мені відповіли що банк прийняв рішення про відмову у подальшому обслуговуванні. Причину повідомити не можуть. Цим банком була задоволена та користувалась не один рік. На карту приходили лише перекази від чоловіка, інших транзакцій не було. Дуже розчарована. Сказали, що апеляція неможлива…
monobank
Ответ банка
18 апреля 2024, 14:12
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о monobank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.