Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 36.74 | 37.4 |
EUR | 39.55 | 40.4008 |
Все курсы банка |
Розірвання угоди та подальшої співпраці
«Тобто за що, бо я його дівчина ми разом проживаємо, він скидає на продукти на квартиру, на мої якісь забаганки, як я це маю офіційно підтвердити?» і відповідь була наступна «Можете, будь ласка, надати документи про доходи вашого хлопця на розгляд?», документ я надала але його було не достатньо, потім прийшло смс «Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank». Не велика втрата впринцепі, але сама ситуація абсурдна якщо так буде й надалі ви залишитесь без клієнтів взагалі. 8.12 підписала в кабінеті заяву про виведення коштів на інший рахунок, 11.12 кошти отримала, доволі оперативно зважаючи на інші банки тому це мабудь єдиний плюс який я знайшла.
Написать комментарий
Монобанк. Расторгли договор обслуживания.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (11)
Блокування картки . Прохання на відновлення картки
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, детально аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (17)
Не дают снять депозит
Колеги працюють над вирішенням складності, через яку зараз не вдається зробити зняття депозиту
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Постараємося в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Комментарии (5)
Без пречины закрыли доступ к Аккаунту
Звоню 0800 205 205 и говорю причину что не могу зайти в свой личный кабинет, на что я услышал ответ, вот банк решил вам закрыть доступ пользоваться моно банком, я спросил причину скажите по которой банк запретил мне пользоваться, на что я услышал мы не можем вам сказать пречину, так вы же работники банка и вы не знаете причину и не обяснивши своему клиенту чего и по какой причине закрыли доступ, конечном итоге я даже не знаю по какой причине мне закрыли доступ, при большом желании я бы лучше закрыл эту хату, что за игры захотел закрыл, не назову даже и не щитаю это банком
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (1)
Монобанк жах
Зрозуміло, що поки вирішиться справа, пройдуть роки. А гроші треба повертати якнайшвидше повертати, щоб не було %, хоч ніхто і не просив ці кошти.
У випадку, якщо збільшення ліміту відбулося автоматично, ми попереджаємо про це сповіщенням в застосунку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (4)
Монобанк в односторонньому порядку закриває мій рахунок
Трішки про себе.
Офіційно працевлаштований, відповідно — офіційна заробітна плата.
Ніяких кредитних історій не маю, ніяких підозрілих переказів чи чогось подібного не маю. З криптою не працюю.
Рахунок більше, як накопичувальний, який відкритий з січня цього року. Якщо памʼять не зраджує за весь час було зроблено 4 операції:
1 Поповнення картки;
2 Купівля валюти с депозитом на 3 місяці;
3 Отримання переказу в валюті (від колишнього роботодавця);
4 Одноразова оплата квартири через Booking (син оплачував моєю карткою).
Я майже не користуюся цим банком (важко, розбиратися в додатку), коли потрібно (що буває вкрай рідко), мені допомагає син.
Після того як я втратив доступ до свого старого номера тлф, подзвонив в банк і попросив змінити на актуальний.
Звʼязався з банком через відео звʼязок. Банк почав задавати різні питання…
Одне із питать про останню операцію, про яку я знав (тільки не знав про дату та суму операції), так як син здійснив оплату, з мого попереднього дозволу.
Син допоміг з відповіддю на питання банку. На що працівник банку зробив мені зауваження: «Ви маєте самостійно відповідати на всі наші питання, ніхто інший не має право говорити».
Після мене запитали: «Ви погоджуєтеся з тим, що даєте згоду третім особам користуватися вашим рахунком, операціями і відповідно банк не несе за це відповідальність?»
На що я, поспішно, не обдумавши, відповів: «Так».
А син збоку казав: «Тату ти що, не погоджуйся на таке…»
Після моєї згоди банк відправив повідомлення про зміну номеру тлф.
А ще через хвилин 20−30, ще одне повідомлення про закриття рахунку.
Подальше наше листування, пряма мова:
« — Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank
— Доброго вечора!
Ви можете, будь ласка, поясните ваші дії? Через яку інформацію? Що сталося?
Я нічого не розумію!
І де тепер всі мої кошти?
Що мені робити?
-Вітаю, Сергію Анатолійовичу!
Мене звуть Юлія, служба турботи
monobank
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою
monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
— Яка причина? Що я не так зробив?
Змінив номер тлф? | через це?
Де мої кошти?
— Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Для виведення коштів буде необхідно підписати заяву на переказ. Підписання відбувається у вашому мобільному застосунку monobank…
— І ще одне питання. Коли я отримаю пояснення від банку про причини закриття мого рахунку, в письмовій формі?
— Розумію вас, але повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Якщо банк змінить рішення — ми вам обов’язково повідомимо.
Я вам повідомила актуальну інформацію, що немає можливості отримати точну причину відмови …"
Банк просить, щоб я надав всі свої дані для переказу.
Оскільки всі кошти в валюті, для переказу, банк конвертує все в грн.
Я не згоден з одностороннім рішенням банку і не хочу закривати свій рахунок, а також виводити гроші в інший банк!
Банк всіляко ухиляється від надання причин з приводу закриття мого рахунку, посилаючись на політику банку, і наш договір.
Думаю, що робити в даному випадку. Як правильно діяти? Як вирішити питання?
Писати заяву, в НБУ? Подавати до суду?
Дійсно, банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні, спираючись на інформацію із різних джерел
Ми діємо відповідно до Умов та правил банку:
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Якщо рішення зміниться – ми вам обов'язково повідомимо
Комментарии (18)
Проблема
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Монобанк заблокировал карту
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (7)
Закриття рахунку та подальшого обслуговування
Оборот по карті можу пояснити, підтвердити джерело доходу.
Але нічого з цього вже не треба, бо так вирішив банк.
Дуже прикро бо користувалася не один рік.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Комментарии (2)
Мені вернули кошти
Комментарии (1)
Дякую службі підтримки банку
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Monobank = ЛЮБОВ
Р.s.вибачаюсь за так званi помилки у текстi, нажаль не маю на своэму девайсi укр.раскладки, але сподiваюсь свою думку донести змогла)
Написать комментарий
Банк прийняв рішення про закриття карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні, без причини
Мене здивувало отримати інформацію, що мій рахунок, Товарицького Назарія Володимировича, було закрито без будь-якого повідомлення щодо причини. На даний момент, ми ще не отримали жодної офіційної інформації щодо цього рішення з боку банку.
Я обурений щодо цієї ситуації, особливо враховуючи те що користувався банком більше ніж два роки. Займався криптовалютою через p2p перекази. Я прагну розібратися у причинах, що призвели до такого рішення, і вважаю, що мені належить хоть якась відровідь на питання, що до цього приводу.
Я поважаю роботу вашого банку та вважаю його одним із найкращих в Україні. Така негативна ситуація, безумовно, засмучує мене, і я вірю в можливість знайти компромісне рішення, яке задовольнить обидві сторони.
я, Товарицький Назарій Володимирович готовий предоставити всі необхідні документи та інформацію, щоб врегулювати цю ситуацію шляхом конструктивного діалогу та взаємопорозуміння. Я розраховую на вашу відкритість у цьому питанні та швидше вирішення обставин, що призвели до закриття рахунку.
Будь ласка, повідомте мене про подальші дії та процедури, які слід виконати для вирішення цього питання. Я готовий співпрацювати і зробити все можливе для відновлення партнерства і доброзичливих стосунків між нами.
З повагою,
Товарницький Назарій Володимирович
nazar20057253@gmail.com
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато різних факторів та інформацію із перевірених джерел.
На поточний момент рішення банку щодо подальшої співпраці не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (35)
Якщо вам подобається коли з вас знущаються то вам у цей банк.
Вітаю! Мене звуть Марина, співробітник з аналізу операцій.
З урахуванням минулого місяця на Ваш рахунок монобанк було зараховано N UAH
Просимо надати документ який покаже джерело походження коштів
Це може бути один із таких документів (хоча перелік не є вичерпним):
— довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку ви можете отримати у свого бухгалтера;
— виписки банків і договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
— документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо), або договір дарування;
— документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу в лотерею;
— кредитні договори, договори позики, в яких ви є позичальником;
— декларація про доходи з відміткою податкової.
Просимо пояснити економічну суть операцій по карті, численні зарахування, далі кошти переводите на картки інших клієнтів, уточніть, за що оплата на вашу карту? І за що далі проводите розрахунок?
Надав підтверджуючі документи та відповів на запитання.
Вітаю. Гроші були зароблені у 2021 році і зберігалися в Райффайзен (надав декларацію). З Райффайзен я переслав до Монобанку для покупки Tether USDT.
Вітаю, мене звати Анастасія, фахівець з аналізу фінансових операцій
Просимо надати скріншоти аккаунту, де буде видно, що ви проводите операції по криптовалюті за участю вашої картки Монобанк, та скріншоти аккаунту / гаманця, де видно дані власника (ПІБ / електронна пошта / телефон).
Надав підтверджуючі документи вдруге, де видно моє прізвище та ім'я, та номер моєї картки монобанк.
Вітаю! Мене звуть Лінда, співробітник з аналізу операцій.
Надайте будь ласка виписку по рахунку з якого перераховували кошти
Надав підтверджуючі документи третій раз, виписку по рахунку с райффайзен банка.
Чи можете надати всі дані з аккаунту бінанс
Щоб підтвердити ваш профіль на біржі Binance, зайдіть у вкладку «Безпека», далі потрібно буде обрати спочатку «Номер телефону» та зробити скріншот у цьому меню.
Далі вийти на головну сторінку вкладки «Безпека» повторно і увійти до розділу «Ел. пошта» та зробити скріншот вже в новому меню.
По результату просимо надати обидва скріншота в наш чат.
Ви знущаєтеся? Може відразу всі гроші переказати вам на рахунок? Це вже перебір, як закрити рахунок у Монобанку?
Ця інформація необхідна для аналізу що рахунок належить вам, всі дані зберігаються банківською таємницею
Вчетверте я вже не витримав, рахунок із грошима не розблокували. Так ще хотіли особисті дані від біржі.
Ми уточнюємо різну інформацію, для розуміння повної картини
Інформація, яку ви надали, знаходить у колег в роботі
Після перевірки обов'язково надамо вам зворотний зв'язок
Комментарии (7)
Монобанк заблокував мої гроші і нічого не пояснює і не повертає вже два місяці
Зараз питання у колег в роботі, зв'яжемося з вами, щойно буде нова інформація
Комментарии (3)
Обслуговування
Ми не несемо витрати на відділення, тому можемо дати вам найвигідніші умови!» з телеграм каналу підтримки. Якщо це банк без відділень то чому ж не можете доставляти картки клієнтам безкоштовно? (Принаймі першу або перших 6 за останні 365днів). Той самий ПриватБанк який ви ненавидете надає 6 безкоштовних карток миттєвого випуску на рік БЕЗКОШТОВНО! Майже 6 місяців доставляє картки НП безкоштовно! Навіть з 2024року вартість доставки складатиме 80грн. Вже нічого не говорю про комісію за перевипуск картки. Оформив у вас картку у 2021році, тоді ще були привабливі умови обслуговування, зараз-ні. Багато банків які зараз можуть похвалитися безкоштовними переказами на картки інших банків і набагато вигіднішими умовами ніж монобанк, я розчаровний (
На жаль, ми помітили зловживання цим функціоналом. Для того, щоб ви мали змогу перевипустити картку у безвихідній ситуації, ми зберігаємо можливість перевипуску кожної з карток до 3 разів за останні 365 днів
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (6)
Монобанк катиться ко дну
Дійсно, якщо натиснути на «Повторити переказ», то розраховується комісія, ніби це переказ на адресу юридичної особи, а не фіз особи
Колеги вже займаються виправленням, постараємося якомога швидше виправити
Ми надали рекомендації, як можна провести платіж без утримання комісії (створивши новий переказ через меню «Платіж по IBAN»)
Оскільки ви здійснили переказ з комісією, ми провели компенсацію комісії, як з вами домовились в месенджері
Комментарии (22)
Незрозумілі перевірки та вимоги
Після одного переказу на мою особисту картку в додатку зʼявилося повідомлення, що цей платіж хочуть перевірити. Написав в «службу турботи» (так вони називають звʼязок з менеджером банку). Попросили надати квитанції, а це було дивно, тому що я отримувач. Ну гаразд, думаю, подзвонив відправнику і він надіслав мені документ, який я вже й передав менеджеру монобанку. Проходить 15 хв і отримую таке повідомлення від нього
«У ситуації, що склалася ми намагаємося вам допомогти врегулювати питання мирним шляхом, так як заявники можуть звертатися в поліцію. Нам би не хотілося, щоб у вас, в зв’язку з цим, виникли складнощі. Ви готові повернути кошти відправнику?» Що? Які заявники? Повернути кошти? Яка поліція? … Я так обурився і вже сам на нього наїхав, мол це що за розмови, закрию рахунки і забуду про моно. Ще за 30 хв такої переписки, вибачились та закрилм питання без жодних додаткових жодних вимог. Це був перший мій шок.
Тепер нова історія з моно і вже з моїми близькими родичами. Теж відкрили фоп на моно (за моєю рекомендацією) і вже за 30 днів роботи мають заблокований рахунок. Особисто в курсі, яка там зараз ситуація. Банк виставив цілу низку вимог до власника рахунку — зробити фото переписок з клієнтами; довести, що фоп має приміщення для складу (надати документ оренди приміщення); написати лист-пояснення як саме він веде свою комерційну діяльність, тобто детально розповісти процеси закупівлі, у кого купляє, як продає, як шукає клієнтів; надати копії чеків та ТТН з Нова Пошта. Я зараз не перебільшую, це в точності те, що вимагав банк. І він це все надав. Зрештою, коли документи були надані, був дзвінок з банку з повідомленням, що картку блокують і будуть розбиратись. Вже три дні пишуть в чат — як там перевірка, коли розблокуєте — відповідь одна, все, що ми просили вами надано, питання на розгляді. Скільки це часу займе і чим закінчиться, не відомо, але я же боюся з моно працювати.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (16)
Жахлива секретність
Тримаю на моно тепер 300 гривень для оплати транспорту. Якщо банк не знає про свої умови (або прикидається таким) то як я можу бути впевненим в тому що нічого не буде?
Я не заробляю гроші на фірмі, працюю майстром по оголошенню на OLX. Тобто є вісі можливості потрапити на «фіншмон». Жахіття.
При цьому звертаємо вашу увагу, що будь-яке зарахування на картку може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Це пов'язано зі статтею 48 Закону України «Про банки і банківську діяльність»
Таким чином ми, як банк, зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
На основі цього аналізу, банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Щодо відмови в обслуговуванні як такого, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі, не називаючи причини прийнятого рішення.
Комментарии (6)