Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
проверяется
Аміла Аміла 11 декабря 2023, 17:27
Можливо комусь стане в нагоді, тому що я читаючи масу відгуків опинившись в такій ситуації шукала хоча б щось «позитивне». 8.12 Монобанк заблокував мені рахунок, я дуже довго ним не користувалась так як основним моїм банком був Приват але там в мене сталась та сама ситуація на день раніше (7.12) і питання ще не вирішене, в моно реально не розумію в чому проблема тому що ні криптою не займаюсь, ні обігу по рахунку не було, запросили перевірку даних і їм було не зрозуміле надходження в 5 тис грн, мені сказали що це нетипове надходження на карту тому потрібна перевірка, я пояснила що кошти надіслав мій хлопець, на що мене запитали «Уточніть у вас є додаткові документи, які підтверджують за що ви отримували кошти від хлопця?» доволі дивне запитання як на мене і відповіла я відповідно.
«Тобто за що, бо я його дівчина ми разом проживаємо, він скидає на продукти на квартиру, на мої якісь забаганки, як я це маю офіційно підтвердити?» і відповідь була наступна «Можете, будь ласка, надати документи про доходи вашого хлопця на розгляд?», документ я надала але його було не достатньо, потім прийшло смс «Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank». Не велика втрата впринцепі, але сама ситуація абсурдна якщо так буде й надалі ви залишитесь без клієнтів взагалі. 8.12 підписала в кабінеті заяву про виведення коштів на інший рахунок, 11.12 кошти отримала, доволі оперативно зважаючи на інші банки тому це мабудь єдиний плюс який я знайшла.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Владимир Аграмаков 10 декабря 2023, 18:14
У моей мама была карта монобанка. Пользовалась ей она не часто и суммы совсем незначительные. Она продает старую мебель, холодильник и т. п. Покупатель переводит ей на моно 20000грн. Через несколько дней с монобанка приходит запрос, мол поясните происхождение этой суммы…Проходит еще несколько дней, моно разрывает договор обслуживания. Блин монобанк…, я понимаю финмониторинг…, требования ЦБ и т.п… Но вам не, кажется, что это уже перебор???
monobank
Ответ банка
monobankua 11 декабря 2023, 11:26
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
victoriabokay 10 декабря 2023, 2:21
Шановний «МоноБанк «, мене звати Бокай Вікторія Олександрівна 05.01.2003 народження. Я була клієнтом вашого банку. Ви можливо спитаєте чому була? Нещодавно ви відібрали в мене картку і завершили зі мною співпрацю. Але я не розумію чому, мені не пояснюють причину. Я би дуже хотіла дізнатися причину. І якщо якась не сподобалась моя дія чи транзакція. Я могла би все пояснити та розповісти. Так як зараз нажаль я не можу знайти роботу і ніде не працюю. І в цей важкий та не легкий час, всім тяжко. Мені запропонували підзаробити кошти. В мене є знайомий який займається криптою, і він попросив зробити декілька переводів через мою картку. Він ці кошти вкладає в крипто валюту і таким чином ми трішки допомагаємо людям підзаробити. Якщо вам це не сподобалося чи ви запідозрили в мене шахрайство насправді це не правда. Я обіцяю більше не робити таких переводів, бо дуже хочу повернути свою картку. Мені подобається ваш банк, і я би дуже сильно хотіла продовжити співпрацю з вашим банком. Якщо ви мені дасте другий шанс і відновите мені картку. Я обіцяю що більше такого не станеться.Сподіваюсь на ваше розуміння. Чекаю на вашу відповідь.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 декабря 2023, 11:17
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, детально аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
Проблема решена
Jjj1 9 декабря 2023, 10:39
Приложение запрещает вывести депозит на другую карту, помимо черной, из-за задолженности. Задолженность погашена. Вывести депозит на другую карту все еще нельзя. Поддержка разбиралась с этим несколько часов и в итоге сказала, что ответ поступит в течение дня. Днем приходит сообщение от нового сотрудника поддержки, при попытке задать ему уточняющий вопрос в чате появляется сотрудник отдела взыскания, требует погасить задолженность, которая уже погашена, а потом кидает мне типичную инструкцию о том как удобно я могу снять депозит. Мой последний вклад в этот банк
monobank
Ответ банка
9 декабря 2023, 16:24
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Колеги працюють над вирішенням складності, через яку зараз не вдається зробити зняття депозиту
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Постараємося в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Krava1998 8 декабря 2023, 23:42
Зашёл в свой личный кабинет посмотреть не пришли ли мне деньги, вышел и чуть позже решил зайти, зохожу и тут мне пишет обратитесь в службу поддержки.
Звоню 0800 205 205 и говорю причину что не могу зайти в свой личный кабинет, на что я услышал ответ, вот банк решил вам закрыть доступ пользоваться моно банком, я спросил причину скажите по которой банк запретил мне пользоваться, на что я услышал мы не можем вам сказать пречину, так вы же работники банка и вы не знаете причину и не обяснивши своему клиенту чего и по какой причине закрыли доступ, конечном итоге я даже не знаю по какой причине мне закрыли доступ, при большом желании я бы лучше закрыл эту хату, что за игры захотел закрыл, не назову даже и не щитаю это банком
monobank
Ответ банка
9 декабря 2023, 10:15
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olekciy86 8 декабря 2023, 20:27
Надали жінці без її прохання і згоди великий кредитний ліміт (60 тис) більшість коштів вкрали з карти. Є кримінальне впровадження, є витяг в реєстрі, але банкові вона повинна віддати всі гроші, які вона в них не просила.
Зрозуміло, що поки вирішиться справа, пройдуть роки. А гроші треба повертати якнайшвидше повертати, щоб не було %, хоч ніхто і не просив ці кошти.
monobank
Ответ банка
9 декабря 2023, 10:13
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
У випадку, якщо збільшення ліміту відбулося автоматично, ми попереджаємо про це сповіщенням в застосунку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Сергій Посоветнюк 8 декабря 2023, 14:49
Монобанк! Закрили рахунок!

Трішки про себе.
Офіційно працевлаштований, відповідно — офіційна заробітна плата.
Ніяких кредитних історій не маю, ніяких підозрілих переказів чи чогось подібного не маю. З криптою не працюю.

Рахунок більше, як накопичувальний, який відкритий з січня цього року. Якщо памʼять не зраджує за весь час було зроблено 4 операції:
1 Поповнення картки;
2 Купівля валюти с депозитом на 3 місяці;
3 Отримання переказу в валюті (від колишнього роботодавця);
4 Одноразова оплата квартири через Booking (син оплачував моєю карткою).

Я майже не користуюся цим банком (важко, розбиратися в додатку), коли потрібно (що буває вкрай рідко), мені допомагає син.
Після того як я втратив доступ до свого старого номера тлф, подзвонив в банк і попросив змінити на актуальний.
Звʼязався з банком через відео звʼязок. Банк почав задавати різні питання…
Одне із питать про останню операцію, про яку я знав (тільки не знав про дату та суму операції), так як син здійснив оплату, з мого попереднього дозволу.
Син допоміг з відповіддю на питання банку. На що працівник банку зробив мені зауваження: «Ви маєте самостійно відповідати на всі наші питання, ніхто інший не має право говорити».
Після мене запитали: «Ви погоджуєтеся з тим, що даєте згоду третім особам користуватися вашим рахунком, операціями і відповідно банк не несе за це відповідальність?»
На що я, поспішно, не обдумавши, відповів: «Так».
А син збоку казав: «Тату ти що, не погоджуйся на таке…»
Після моєї згоди банк відправив повідомлення про зміну номеру тлф.
А ще через хвилин 20−30, ще одне повідомлення про закриття рахунку.

Подальше наше листування, пряма мова:

« — Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank

— Доброго вечора!
Ви можете, будь ласка, поясните ваші дії? Через яку інформацію? Що сталося?
Я нічого не розумію!
І де тепер всі мої кошти?
Що мені робити?

-Вітаю, Сергію Анатолійовичу!
Мене звуть Юлія, служба турботи
monobank

Розуміємо, що ви мали інші очікування.

Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою
monobank.

Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

— Яка причина? Що я не так зробив?
Змінив номер тлф? | через це?
Де мої кошти?

— Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Для виведення коштів буде необхідно підписати заяву на переказ. Підписання відбувається у вашому мобільному застосунку monobank…

— І ще одне питання. Коли я отримаю пояснення від банку про причини закриття мого рахунку, в письмовій формі?

— Розумію вас, але повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.

10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.

Якщо банк змінить рішення — ми вам обов’язково повідомимо.

Я вам повідомила актуальну інформацію, що немає можливості отримати точну причину відмови …"

Банк просить, щоб я надав всі свої дані для переказу.
Оскільки всі кошти в валюті, для переказу, банк конвертує все в грн.

Я не згоден з одностороннім рішенням банку і не хочу закривати свій рахунок, а також виводити гроші в інший банк!
Банк всіляко ухиляється від надання причин з приводу закриття мого рахунку, посилаючись на політику банку, і наш договір.

Думаю, що робити в даному випадку. Як правильно діяти? Як вирішити питання?
Писати заяву, в НБУ? Подавати до суду?
monobank
Ответ банка
8 декабря 2023, 16:17
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні, спираючись на інформацію із різних джерел

Ми діємо відповідно до Умов та правил банку:

10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін

Якщо рішення зміниться – ми вам обов'язково повідомимо
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Progrom 8 декабря 2023, 4:22
Зайшов в застосунок монобанк перевірити чи карта робоча вів свій номер і в застосунку Дія дав підпис документів далі переконався що карта заблокова в ту саму хвилину надійшло повідомлення в застосунок дія «Надійшов запит на вашу кредитну історію з метою розрахунку кредитного ліміту» що мені робити? І як це можливо якщо в мене карта заблокована?
monobank
Ответ банка
8 декабря 2023, 11:45
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Я являюсь 4 года клиентом монобанка сегодня пришло сообщение ваша карта заблокированна, по каким причинам. Все транзакции могу подтвердить 4 года я их устраивала, а это нет
monobank
Ответ банка
8 декабря 2023, 12:00
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
mrsyana 7 декабря 2023, 20:03
Доброго вечора, в тому місяці заблокували карту і попросили підтвердити оборот /дохід. Співпало це якраз з поїздкою плановою в інше місто в лікарню з дитиною на обстеження (документи є). Це питання відклала на потім, бо в пріоритеті інше було. Через деякий час написала в чат, що пізніше надам інфу у звʼязку з тим, що з дитиною маленькою на обстеженні і отримала відповідь про закриття рахунку в розірвання договору, без пояснення.
Оборот по карті можу пояснити, підтвердити джерело доходу.

Але нічого з цього вже не треба, бо так вирішив банк.
Дуже прикро бо користувалася не один рік.
monobank
Ответ банка
8 декабря 2023, 11:34
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nazarvorob 7 декабря 2023, 15:34
Все добре
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2023, 17:05
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
eight8 7 декабря 2023, 11:09
Дуже допоміг Іван зі служби підтримки вирішити питання по випадковому платежу
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2023, 14:26
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Alinavatalina 7 декабря 2023, 0:36
Звернулась у службу пiдтримки mono з проблемою, що не можу увiйти у застосунок, який вирiшила оновити, не мала з собою номера, до якого було прив’язано банкiнг, вирiшити проблему допомiг просто чудовий, найквалiфiкованiший оператор Лiньков Дмитро! Хочу зауважити, що допомогти менi було не так i просто, бо iснували деякi проблеми з мого боку I я, чесно кажучи, вже майже втратила надiю вiдновити можливiсть доступу до своiх онлайн-карток поки не повернусь додому, а це не менше мiсяця так точно… I я в котрий раз була шокована тим, як швидко i дуже професiйно виконують спiвробiтники monobank свою справу!!! Повiрте, нiде в свiтi я не зустрiчала такого сервiсу i таких надможливостей банку, тим паче через девайс!!! Просто найкращi! Дуже прошу якось нагородити Дмитра Лiнькова за чудову працю i за те, що шукав новi альтернативнi варiанти, щоб менi допомогти. Я не буду розкривати всi дii, якi менi порадили зробити для вирiшення мого питания, бо вважаю, що ця iнформацiя не для всiх, це банкiвськi тонкощi, але повiрте, моя проблема була не з легких. Всiм серцем з Моно!!! Дякую всiм власникам цього чудового Банку, вiн дiйсно самий людяний, не зустрiчала такого вiдношення i щiростi в жоднiй фiнансовiй установi. I тi можливостi, якi може надати mono — нiхто бiльше не може надати на даний час. I такого бажання допомогти! Одним словом МОNO — це любов!!! Дмитро Лiньков, ще раз дякую! Сподiваюсь, що керiвництво Банку обов’язково побачить цей вiдгук, i вiдмiтить данного супер-людяного хлопця! Дуууууже вдячна вам за справу, яку ви так якiсно виконуэте!
Р.s.вибачаюсь за так званi помилки у текстi, нажаль не маю на своэму девайсi укр.раскладки, але сподiваюсь свою думку донести змогла)
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2023, 14:21
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає:)
Назарій Товарницьуий 6 декабря 2023, 4:06
Шановні працівники банку,

Мене здивувало отримати інформацію, що мій рахунок, Товарицького Назарія Володимировича, було закрито без будь-якого повідомлення щодо причини. На даний момент, ми ще не отримали жодної офіційної інформації щодо цього рішення з боку банку.

Я обурений щодо цієї ситуації, особливо враховуючи те що користувався банком більше ніж два роки. Займався криптовалютою через p2p перекази. Я прагну розібратися у причинах, що призвели до такого рішення, і вважаю, що мені належить хоть якась відровідь на питання, що до цього приводу.

Я поважаю роботу вашого банку та вважаю його одним із найкращих в Україні. Така негативна ситуація, безумовно, засмучує мене, і я вірю в можливість знайти компромісне рішення, яке задовольнить обидві сторони.

я, Товарицький Назарій Володимирович готовий предоставити всі необхідні документи та інформацію, щоб врегулювати цю ситуацію шляхом конструктивного діалогу та взаємопорозуміння. Я розраховую на вашу відкритість у цьому питанні та швидше вирішення обставин, що призвели до закриття рахунку.

Будь ласка, повідомте мене про подальші дії та процедури, які слід виконати для вирішення цього питання. Я готовий співпрацювати і зробити все можливе для відновлення партнерства і доброзичливих стосунків між нами.

З повагою,

Товарницький Назарій Володимирович
nazar20057253@gmail.com
monobank
Ответ банка
monobankua 6 декабря 2023, 13:10
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато різних факторів та інформацію із перевірених джерел.
На поточний момент рішення банку щодо подальшої співпраці не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Проблема решена
Mykola777 5 декабря 2023, 17:45
Моє листування з банком:

Вітаю! Мене звуть Марина, співробітник з аналізу операцій.
З урахуванням минулого місяця на Ваш рахунок монобанк було зараховано N UAH
Просимо надати документ який покаже джерело походження коштів
Це може бути один із таких документів (хоча перелік не є вичерпним):
— довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку ви можете отримати у свого бухгалтера;
— виписки банків і договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
— документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо), або договір дарування;
— документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу в лотерею;
— кредитні договори, договори позики, в яких ви є позичальником;
— декларація про доходи з відміткою податкової.
Просимо пояснити економічну суть операцій по карті, численні зарахування, далі кошти переводите на картки інших клієнтів, уточніть, за що оплата на вашу карту? І за що далі проводите розрахунок?

Надав підтверджуючі документи та відповів на запитання.
Вітаю. Гроші були зароблені у 2021 році і зберігалися в Райффайзен (надав декларацію). З Райффайзен я переслав до Монобанку для покупки Tether USDT.

Вітаю, мене звати Анастасія, фахівець з аналізу фінансових операцій
Просимо надати скріншоти аккаунту, де буде видно, що ви проводите операції по криптовалюті за участю вашої картки Монобанк, та скріншоти аккаунту / гаманця, де видно дані власника (ПІБ / електронна пошта / телефон).

Надав підтверджуючі документи вдруге, де видно моє прізвище та ім'я, та номер моєї картки монобанк.

Вітаю! Мене звуть Лінда, співробітник з аналізу операцій.
Надайте будь ласка виписку по рахунку з якого перераховували кошти

Надав підтверджуючі документи третій раз, виписку по рахунку с райффайзен банка.

Чи можете надати всі дані з аккаунту бінанс
Щоб підтвердити ваш профіль на біржі Binance, зайдіть у вкладку «Безпека», далі потрібно буде обрати спочатку «Номер телефону» та зробити скріншот у цьому меню.
Далі вийти на головну сторінку вкладки «Безпека» повторно і увійти до розділу «Ел. пошта» та зробити скріншот вже в новому меню.
По результату просимо надати обидва скріншота в наш чат.

Ви знущаєтеся? Може відразу всі гроші переказати вам на рахунок? Це вже перебір, як закрити рахунок у Монобанку?

Ця інформація необхідна для аналізу що рахунок належить вам, всі дані зберігаються банківською таємницею

Вчетверте я вже не витримав, рахунок із грошима не розблокували. Так ще хотіли особисті дані від біржі.
monobank
Ответ банка
5 декабря 2023, 19:25
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Ми уточнюємо різну інформацію, для розуміння повної картини
Інформація, яку ви надали, знаходить у колег в роботі
Після перевірки обов'язково надамо вам зворотний зв'язок
Katyikovleva87 4 декабря 2023, 20:19
Доброго дня! Мене звать Яковлева Катерина Валеріївна. 21.09.2023 року Монобанк заблокував мою картку без поясненя причини. Я подзвонила на гарячу лінію і мене фахівець банку попросив надати квитанції і пояснити походження грошей. Я надала всі квитанції за період який в мене попросив фахівець банку і пояснила кожен платіж, за той період у мене було сім переводів. Також я пояснила що зараз знаходжусь за кордоном одна з двома малолітніми дітьми і мені всі мої родичи допомогають перебувати тут. Пройшло вже більш ніж два місяці я знову написала на гарячу лінію і в мене знову фахівець просить тіж самі квитанції, і питає: «ви не займаєтесь кріптовалютою». Я була в шоці!!! Мені здається, що моїм питанням два місяці ніхто не займається. Я попросила перевести грощі на мою картку іншого банку, але мені в банку відповіли що немає такої можливості. Скільки ще мені чекати? І коли вирішиться моя проблема?
monobank
Ответ банка
5 декабря 2023, 11:53
Розуміємо, що ситуація неприємна
Зараз питання у колег в роботі, зв'яжемося з вами, щойно буде нова інформація
Artem54324 4 декабря 2023, 20:01
Добрий вечір! Недавно спіткнувся з такою ситуацією: Перевипускав віртуальну картку, у додатку не було сказано що за таку операцію буде комісія, нажаль. Баланс пішов у мінус… Де ви ще бачили банк який може списати 100грн за четвертий перевипуск любої (про валютні картки незнаю) картки? «Банк без відділень — зручно та вигідно.
Ми не несемо витрати на відділення, тому можемо дати вам найвигідніші умови!» з телеграм каналу підтримки. Якщо це банк без відділень то чому ж не можете доставляти картки клієнтам безкоштовно? (Принаймі першу або перших 6 за останні 365днів). Той самий ПриватБанк який ви ненавидете надає 6 безкоштовних карток миттєвого випуску на рік БЕЗКОШТОВНО! Майже 6 місяців доставляє картки НП безкоштовно! Навіть з 2024року вартість доставки складатиме 80грн. Вже нічого не говорю про комісію за перевипуск картки. Оформив у вас картку у 2021році, тоді ще були привабливі умови обслуговування, зараз-ні. Багато банків які зараз можуть похвалитися безкоштовними переказами на картки інших банків і набагато вигіднішими умовами ніж монобанк, я розчаровний (
monobank
Ответ банка
5 декабря 2023, 10:12
Ми розуміємо як важливо мати змогу вчасно перевипустити карту
На жаль, ми помітили зловживання цим функціоналом. Для того, щоб ви мали змогу перевипустити картку у безвихідній ситуації, ми зберігаємо можливість перевипуску кожної з карток до 3 разів за останні 365 днів
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
innapcholko 4 декабря 2023, 10:01
Теперь монобанк дерет 1.5% за переводы свой же счет в другом банке!!!
monobank
Ответ банка
4 декабря 2023, 18:22
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, якщо натиснути на «Повторити переказ», то розраховується комісія, ніби це переказ на адресу юридичної особи, а не фіз особи
Колеги вже займаються виправленням, постараємося якомога швидше виправити
Ми надали рекомендації, як можна провести платіж без утримання комісії (створивши новий переказ через меню «Платіж по IBAN»)
Оскільки ви здійснили переказ з комісією, ми провели компенсацію комісії, як з вами домовились в месенджері
Oberstdalet 3 декабря 2023, 21:31
З моно вже більше 3 років. Велика кількість транзакцій. Входжу в рейтинг лідерів за програмою лояльності від монобанку. Мої враження про моно були позитивні та всім задоволений. Не знаю, що з ними сталося, але і у мене і у моїх родичів почались проблеми з банком починаючи з вересня.
Після одного переказу на мою особисту картку в додатку зʼявилося повідомлення, що цей платіж хочуть перевірити. Написав в «службу турботи» (так вони називають звʼязок з менеджером банку). Попросили надати квитанції, а це було дивно, тому що я отримувач. Ну гаразд, думаю, подзвонив відправнику і він надіслав мені документ, який я вже й передав менеджеру монобанку. Проходить 15 хв і отримую таке повідомлення від нього
«У ситуації, що склалася ми намагаємося вам допомогти врегулювати питання мирним шляхом, так як заявники можуть звертатися в поліцію. Нам би не хотілося, щоб у вас, в зв’язку з цим, виникли складнощі. Ви готові повернути кошти відправнику?» Що? Які заявники? Повернути кошти? Яка поліція? … Я так обурився і вже сам на нього наїхав, мол це що за розмови, закрию рахунки і забуду про моно. Ще за 30 хв такої переписки, вибачились та закрилм питання без жодних додаткових жодних вимог. Це був перший мій шок.

Тепер нова історія з моно і вже з моїми близькими родичами. Теж відкрили фоп на моно (за моєю рекомендацією) і вже за 30 днів роботи мають заблокований рахунок. Особисто в курсі, яка там зараз ситуація. Банк виставив цілу низку вимог до власника рахунку — зробити фото переписок з клієнтами; довести, що фоп має приміщення для складу (надати документ оренди приміщення); написати лист-пояснення як саме він веде свою комерційну діяльність, тобто детально розповісти процеси закупівлі, у кого купляє, як продає, як шукає клієнтів; надати копії чеків та ТТН з Нова Пошта. Я зараз не перебільшую, це в точності те, що вимагав банк. І він це все надав. Зрештою, коли документи були надані, був дзвінок з банку з повідомленням, що картку блокують і будуть розбиратись. Вже три дні пишуть в чат — як там перевірка, коли розблокуєте — відповідь одна, все, що ми просили вами надано, питання на розгляді. Скільки це часу займе і чим закінчиться, не відомо, але я же боюся з моно працювати.
monobank
Ответ банка
4 декабря 2023, 10:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Roxy67 3 декабря 2023, 11:14
Якщо коротко — відмовляються відповідати на питання чи буде відмова в обслуговуванні якщо ви безробітний. Техпідтримка використовує «копіювати вставити» та пише «банк аналізує…» мантру.

Тримаю на моно тепер 300 гривень для оплати транспорту. Якщо банк не знає про свої умови (або прикидається таким) то як я можу бути впевненим в тому що нічого не буде?

Я не заробляю гроші на фірмі, працюю майстром по оголошенню на OLX. Тобто є вісі можливості потрапити на «фіншмон». Жахіття.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 декабря 2023, 16:18
Наявність або відсутність працевлаштування скоріш за все може вплинути на встановлення кредитного ліміту. Користуватись карткою можна клієнтам, що не працюють.

При цьому звертаємо вашу увагу, що будь-яке зарахування на картку може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Це пов'язано зі статтею 48 Закону України «Про банки і банківську діяльність»

Таким чином ми, як банк, зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
На основі цього аналізу, банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.

Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.

Щодо відмови в обслуговуванні як такого, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі, не називаючи причини прийнятого рішення.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 36.74 37.4
EUR 39.55 40.4008
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 36.74 37.4
EUR 39.55 40.4008
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о monobank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.