Фін моніторинг блокує виплату дивідендів, по яким сплачено усі податки і надано усі документи.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 декабря 2024, 19:24
- #
Поспішаю до вас у приватні повідомлення, аби уточнити всі деталі.
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
UPDATE по ситуації.
Сьогодні менеджер відписала, що рахунок знову заблоковано з наступних причин:
«Заблокували через те, що було знову надходження в значному обсязі і блокування до моменту вияснення походження коштів.»
Але в грудні не було надходжень зовсім. А в жовтні я за ці кошти (які були погоджені) купив облігації і в листопаді відповідно кошти повернулись. І можливо ці кошти що з облігацій рахуються як значне надходження, але відповіді немаю, оскільки як відповів менеджер: «Це я Вам відповіла так, я відповів ФМ».
Також ще менеджер зазначила, що: «Квитанції надані за 2019, 2020 рр., тому звітність за 2017,2018 р вважається не дійсною». Це мається на увазі квитанції по звітності підприємства з якого я отримував дивіденди. Але квитанції зберігаються в кабінеті податкової 3 роки, відповідно я не можу надати старих, хоча звітність можу надати.
Але саме головне, що згідно закону, я не маю надавати квитанції, все що потрібно це сплачені податки + протокол зборів + фін звітність підприємства в поточному році - це все надано.
Моя фірма платник податків в немалих розмірах, по якій надано банку усі документи.
Кошти було розблоковано, а заблокували знову в той день, коли я забронював 100 тис грн на зняття в касі. Тобто коли я хотів їх зняти.
Ніякого офіційної відповіді наразі не надано!
Жодної. Єдине що я отримую так це відповіді менеджера по приватному номеру.
Підтримка каже що нічого не може сказати і надсилає на менеджера.
PS В неділю в додатку банк прислав «Кредит готівкою вже чекає»))
Сьогодні менеджер відписала, що рахунок знову заблоковано з наступних причин:
«Заблокували через те, що було знову надходження в значному обсязі і блокування до моменту вияснення походження коштів.»
Але в грудні не було надходжень зовсім. А в жовтні я за ці кошти (які були погоджені) купив облігації і в листопаді відповідно кошти повернулись. І можливо ці кошти що з облігацій рахуються як значне надходження, але відповіді немаю, оскільки як відповів менеджер: «Це я Вам відповіла так, я відповів ФМ».
Також ще менеджер зазначила, що: «Квитанції надані за 2019, 2020 рр., тому звітність за 2017,2018 р вважається не дійсною». Це мається на увазі квитанції по звітності підприємства з якого я отримував дивіденди. Але квитанції зберігаються в кабінеті податкової 3 роки, відповідно я не можу надати старих, хоча звітність можу надати.
Але саме головне, що згідно закону, я не маю надавати квитанції, все що потрібно це сплачені податки + протокол зборів + фін звітність підприємства в поточному році - це все надано.
Моя фірма платник податків в немалих розмірах, по якій надано банку усі документи.
Кошти було розблоковано, а заблокували знову в той день, коли я забронював 100 тис грн на зняття в касі. Тобто коли я хотів їх зняти.
Ніякого офіційної відповіді наразі не надано!
Жодної. Єдине що я отримую так це відповіді менеджера по приватному номеру.
Підтримка каже що нічого не може сказати і надсилає на менеджера.
PS В неділю в додатку банк прислав «Кредит готівкою вже чекає»))
Дякую за Вашу відповідь, проте вона не містить конкретних кроків для вирішення моєї ситуації, а також не надає чіткої інформації про статус розгляду наданих мною документів.
Наполягаю на:
1. Негайному розблокуванні мого рахунку.
2. Чіткій відповіді щодо статусу розгляду документів.
3. Забезпеченні ефективного способу комунікації, який призводить до реальних дій, а не формальних відповідей.
Звертаю увагу, що я повторно надав менеджеру всі документи, які були запитані фінансовим моніторингом банку. Однак у відповідь отримую нові претензії до вже наданих і раніше узгоджених матеріалів. Зокрема, менеджер зазначив: «За 2019 і 2020 роки квитанції мають бути табличкою» + «За 2018 рік у квитанції вказаний 4 квартал, а потрібна річна звітність» — хоча раніше таких зауважень не було.
Попри це, я оперативно надав так як «забажали».
І вже після цього знову отримав нові зауваження:
«За 2017 рік потрібна річна квитанція, а не за 4 квартал.»
Хочу наголосити, що за 2017 рік мною була надана відповідна квитанція, адже фірма почала свою діяльність саме в четвертому кварталі. Отже, ці претензії безпідставні.
Окрім цього, зазначений спосіб комунікації через менеджера не є ефективним. На даний момент менеджер не реагує на мої запити, що ставить під сумнів здатність банку вирішити ситуацію в рамках зазначеного алгоритму. Ця бездіяльність не лише посилює моє розчарування, але й вказує на необхідність перегляду підходів до обслуговування клієнтів.
Наполягаю на:
1. Негайному розблокуванні мого рахунку.
2. Чіткій відповіді щодо статусу розгляду документів.
3. Забезпеченні ефективного способу комунікації, який призводить до реальних дій, а не формальних відповідей.
Звертаю увагу, що я повторно надав менеджеру всі документи, які були запитані фінансовим моніторингом банку. Однак у відповідь отримую нові претензії до вже наданих і раніше узгоджених матеріалів. Зокрема, менеджер зазначив: «За 2019 і 2020 роки квитанції мають бути табличкою» + «За 2018 рік у квитанції вказаний 4 квартал, а потрібна річна звітність» — хоча раніше таких зауважень не було.
Попри це, я оперативно надав так як «забажали».
І вже після цього знову отримав нові зауваження:
«За 2017 рік потрібна річна квитанція, а не за 4 квартал.»
Хочу наголосити, що за 2017 рік мною була надана відповідна квитанція, адже фірма почала свою діяльність саме в четвертому кварталі. Отже, ці претензії безпідставні.
Окрім цього, зазначений спосіб комунікації через менеджера не є ефективним. На даний момент менеджер не реагує на мої запити, що ставить під сумнів здатність банку вирішити ситуацію в рамках зазначеного алгоритму. Ця бездіяльність не лише посилює моє розчарування, але й вказує на необхідність перегляду підходів до обслуговування клієнтів.
Більше того, згідно із законодавством, вимога про надання документів, яким понад три роки, є неправомірною. Для підтвердження операцій достатньо надати:
1. Протокол зборів.
2. Підтвердження сплати податків.
3. Фінансову звітність за останній рік.
Я виконав усі вимоги банку й навіть надав більше, ніж передбачено законодавством, щоб уникнути подальших затримок.
Усе це виглядає як спроба штучно відтягнути час без надання конкретних пояснень або рішень.
1. Протокол зборів.
2. Підтвердження сплати податків.
3. Фінансову звітність за останній рік.
Я виконав усі вимоги банку й навіть надав більше, ніж передбачено законодавством, щоб уникнути подальших затримок.
Усе це виглядає як спроба штучно відтягнути час без надання конкретних пояснень або рішень.
Хронологія подій
1. 11 жовтня 2024 року: На мій рахунок у Сенс Банку надійшли дивіденди.
2. Тимчасово було заблоковано рахунок, але я негайно надав усі необхідні документи для підтвердження походження коштів.
3. Упродовж жовтня рахунок був розблокований, і я мав змогу користуватися коштами, включно з розрахунками карткою.
4. Далі в жовтні я придбав ОВДП через мобільний додаток банку, а також користувався послугами депозитів. Рахунок залишався повністю активним.
5. В листопаді термін облігацій завершився, і кошти повернулися на мій рахунок.
6. До 18 грудня 2024 року я безперешкодно користувався рахунком, включаючи розрахунки карткою, жодних проблем із рахунком не виникало.
7. 18 грудня 2024 року: Я забронював 100 тис. грн для зняття у відділенні банку. У цей момент рахунок було заблоковано для вихідних операцій.
Перебіг подальших подій:
1. Після блокування менеджер заявив, що в грудні надійшли кошти невідомого походження.
2. Я одразу повідомив, що в грудні жодних надходжень на рахунок не було.
3. Менеджер виправився й зазначив, що надходження було в листопаді.
4. Я пояснив, що це повернення ОВДП, придбаних через мобільний додаток на вже погоджені кошти.
5. Після цього менеджер зник на кілька днів, а згодом повідомив, що раніше надані мною документи були «неправильними». Також з’явилась вимога особисто відвідати відділення банку для заповнення заяви клієнта.
6. Я з’явився у відділення, заповнив заяву, після чого почався «футбол» із вимогами документів про які я писав вище.
1. 11 жовтня 2024 року: На мій рахунок у Сенс Банку надійшли дивіденди.
2. Тимчасово було заблоковано рахунок, але я негайно надав усі необхідні документи для підтвердження походження коштів.
3. Упродовж жовтня рахунок був розблокований, і я мав змогу користуватися коштами, включно з розрахунками карткою.
4. Далі в жовтні я придбав ОВДП через мобільний додаток банку, а також користувався послугами депозитів. Рахунок залишався повністю активним.
5. В листопаді термін облігацій завершився, і кошти повернулися на мій рахунок.
6. До 18 грудня 2024 року я безперешкодно користувався рахунком, включаючи розрахунки карткою, жодних проблем із рахунком не виникало.
7. 18 грудня 2024 року: Я забронював 100 тис. грн для зняття у відділенні банку. У цей момент рахунок було заблоковано для вихідних операцій.
Перебіг подальших подій:
1. Після блокування менеджер заявив, що в грудні надійшли кошти невідомого походження.
2. Я одразу повідомив, що в грудні жодних надходжень на рахунок не було.
3. Менеджер виправився й зазначив, що надходження було в листопаді.
4. Я пояснив, що це повернення ОВДП, придбаних через мобільний додаток на вже погоджені кошти.
5. Після цього менеджер зник на кілька днів, а згодом повідомив, що раніше надані мною документи були «неправильними». Також з’явилась вимога особисто відвідати відділення банку для заповнення заяви клієнта.
6. Я з’явився у відділення, заповнив заяву, після чого почався «футбол» із вимогами документів про які я писав вище.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.05 |
USD | 41.45 | 41.95 |
Все курсы банка |
В додатку немає жодного статусу розгляду, жодної комунікації з фін моніторингом немає.
Все спілкування ЛИШЕ через вайбер напряму з менеджером, або через емайл (який можна підробити і який не є доказом будь-якого офіційного спілкування).
Кошти заблоковано, але з яких причин, ніде нічого не вказано!
Як наслідок в жовтні «дозволили» користуватись моїми коштами, але 18 грудня знову блокування, без відображення в додатку — просто ніде неможна здійснити оплату.
Блокування стало в той день, коли хотів вивести з рахунку 100тис грн, повторюсь на які раніше були надані усі документи, і це частина тих коштів які є на рахунку.
І знову потрібно надати усі ті самі документи!!!
І знову лише через менеджера або керівника відділення.
І знову ніякої прямої комунікації з фін моніторингом, чи безпекою банку.
І знову немає ніякого розуміння на якому етапі розгляд, чи взагалі ці документи доходять до фін моніторингу.
В чаті банку також ніякої відповіді і статусу розгляду не говорять.
Ми розуміємо, що швидкий та безперешкодний доступ до коштів має важливе значенні у житті кожної людини, адже форс-мажорні ситуації виникають тут і зараз щодня.
Але також варто зазначити, що ми керуємось вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та пункту 4.3 ДКБО банку й Закону України «Про банки й банківську діяльність». Всі дії банку мають законні підстави й регулюються нормативно-правовими нормами.
При обмеженні рахунків для подальшого отримання підтверджуючих документів, банк надсилаю відповідний лист на обслуговуюче відділення, після чого з вами зв'язується менеджер, у застосунку Sense SuperApp можуть відображатись лише рахунки у статусі «Активний», тому при обмеженні вони зникають.
Зауважу, що прямий зв'язок між клієнтом та відділом фінансового моніторингу не передбачений, тому комунікація ведеться між клієнтом та персональним менеджером, або співробітником підтримки, який займається цим питанням. Які й мають інформувати клієнта про статус розв'язання проблеми, якщо вже відомий цей статус від відділу Фінансового моніторингу.
Окремо додам, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
З повагою, Володимир 💎