Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
fediv 3 декабря 2024, 9:35
Така собі компанія «BUSFOR» мала вернути мені гроші за куплений квиток, бо цей автобусний рейс був відмінений. Компанія в жовтні переказала гроші Ощадбанку, повідомила мені ID-номер платічного доручення, дату і час, коли переведені гроші. Незважаючи на це, гроші досі не дійшли на мій рахунок, хоча пройшло вже більше місяця. Кілька раз дзвоню в Ощадбанк, там кілька раз розказують мені, що «система ще не обробила платіж». Пробую звернутись на електронну пошту Ощадбанку, але мені відповідають, що це не конфіденційно, і треба знову дзвонити на гарячу лінію, де мені розказують те ж саме. Ось таке замкнуте коло.
Добрый день, у меня есть зарплатная карта в Ощад банке, заблокировали мне ее из-за кредита с которым я сейчас разбираюсь, исполнитель рассмотрел мое заявление, и направил заявление в банк, что бы я смогла использовать 14200 в месяц, пока разбираюсь с этим кредитом, потом решу этот вопрос, но заявление было направлено еще 20.11.2024, сейчас почти 01.12.2024, в других банках этот вопрос решался очень быстро, но не в Ощад банке, я нахожусь в румынии с маленьким ребенком, у меня травма ноги и мне тяжело ходить, и я не могу добиться информации от банка получали ли они извещение от исполнителя, горячая линия говорит нужно узнавать в отделении только, по номерам которые мне дали я не могу дозвониться в банк, приехать физически мне очень трудно, и затратно, я приеду что бы снять свои деньги, но помочь мне никто не может, и не хочет, помогите пожалуйста узнать информацию, на 1545 я позвоню обязательно, но это какой-то кошмар

.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vikadavidova31 30 ноября 2024, 22:23
Очень довольна банком
Fernandez 29 ноября 2024, 13:05
Жінка 77 років яка с ускладненнями переміщатися, повинна іти до відділення для отримання ЕЦП, оскільки банк неспроможен запустити сервіс отримання ЕЦП, більш того не володіє інформацією щодо відновлення його роботи. Все для людей.
VitaliyKor 28 ноября 2024, 13:26
28.11 час 13:15 мною був здійснений дзвінок на гарячу лінію 0800210800, з проханням зафіксувати номер карти на який шахраї здійснили розсилку зі збору коштів на допомогу від мого імені. Щоб у випадку якщо хтось перевів щоб можна було зберегти кошти. Це абсурд! Такі дії банку не припустимі, ви ігноруєте сигнал який вам надають. Виходить що ви сприяєте шахрайству! В той час коли інші банки працюють над зменшенням шахрайства ви ніби зацікавлені у тому щоб шахрайські операції проходили саме через вас!
Kuznetsov123 27 ноября 2024, 22:47
Приблизно з жовтня місяця 2024 року зникла можливість формувати Електронний цифровий підпис в Ощадбанку. Прохання повідомити коли ця можливість знову з’явиться. При відповіді прошу не використовувати слова типу Найближчим часом не планується, а надати більше конкретну відповідь чи планується до кінця 2024 року, у листопаді 2024 року чи взагалі такої можливості на буде до кінця століття, тому від вас, Ощад, можна очікувати що завгодно.
Maulwurf 27 ноября 2024, 12:31
Вчора, 26.11.2024, вкотре завітав у відділення, де вирішив низку питань. Головне, як до них поставилися Інна і Наталя, обидві касирки. Під кінець робочої доби вони виявили, окрім фаховості, ще й доброзичливість, терпіння і розуміння. Поставив себе на їхнє місце і зрозумів, наскільки важко втомленим жінкам зберігати такі якості. Бажаю їм обидвом усього, як собі, доброго!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
hesoyammer 27 ноября 2024, 1:58
Вже десь більше ніж два роки не міг відновити доступ до свого банкінгу, оскільки мій фінансовий номер телефону було безповоротно втрачено, живу вже 5 з гаком років за кордоном. Десь рік тому я намагався вирішити цю проблему через гарячу лінію. Вердикт був один — вам слід сунути до банківського відділення і вже там міняти номер. І от сьогодні я знову-таки вирішив випробувати Фортуну. Виявляється можна тепер змінити свій фінансовий номер телефону дистанційно, але для цього треба УВАГА, з нового мобільного українського номера подзвонити, подати свій старий номер телефону та номер останньої діючої платіжної карти. Після цього назначити веб-дзвінок. Вердикт: добре що Вам дійшло, що жорна вашої бюрократій мелють. Гадство в іншому: чому такий за своїм мірилом банк не зміг продумати альтернативні методи для відновлення доступу до інтернет-банкінгу та чому з таким запізненням? Оцей фінансовий номер — в Україні нажаль нема обов’язкової прив’язки номера телефону до паспорта чи прав на керування автомобілем чи там наприклад ДІЇ, чи та ж ДІЯ для входу в банкінг. Вони що, не усвідомлюють, що теоретично номер телефону могли перевипустити і, прости господи, вкрасти у мене доступ до банківського додатка. Що взагалі за мода прив’язувати все до одного номера телефону? Даю одну зірочку для веб-дзвінка та консультанта, що виявився приємним порадником, одну зірочку для системи з призначення відеодзвінка, одну зірочку за сам відеодзвінок як спосіб вирішити проблему, мінус зірочка за дурнувату систему входу що вертиться довколо фінансового номера телефону і процедури його заміни та мінус за відсутність входу за допомогою ДІЇ чи наприклад електронної пошти, котру теж можна було б зазначити в середині додатка як спосіб для подальшого призначення того ж відеодзвінка та контактування з банком. Тож, отримуєте від мене твердий трояк: банк живий, його система діє без перебоїв, проте архаїзми та брак альтернатив і повільне достосування до потреб (не мене єдиного) клієнтів, залишають бажати кращого. Це цікава та масивна структура, що має всі шанси на розвиток та адаптацію до нових реалій, проте повинна боротися з викликами, що несе з собою прогрес у агресивніший та своєчасніший спосіб.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zelenka 26 ноября 2024, 15:38
Добрий день, шановний Ощадбанк. Моя мама зараз перебуває закордоном, має у вашому банку три рахунки, якими зараз не користується. Один із них кредитний.
А ще один — це іменна зарплатна картка, у якої вийшов термін дійсності, але по закону поки військовий час, то вона вважається дійсною на території України. Хочу наголосити на тому, що даною картою моя мати не може розплачуватися за межами України, оскільки її термін дійсності вийшов і її не приймають термінали. Тобто навіть якщо би хотілося — то в нашій ситуації картою не можливо користуватися.
За цю іменну карту Ощадбанк щомісяця списує по 75 грн за обслуговування і ще додатково 15 грн за «смс інформування». Місячний платіж складає 90 грн, а річний, перепрошую, 1080 грн.
Коли ми звернулися на гарячу лінію до Ощадбанку. Нам порадили: приїхати в Україну та закрити у відділені, в якому відкривали наявні рахунки. На жаль, такої можливості в моєї мами не має. Тоді мені порадили, щоб моя мама поїхала у консульство і виготивила там довіреність на особу, яка буде мати можливість піти в банк і вживу закрити ці рахунки. Зрозуміло, що даний варіант є досить складним і потребує значних фінансових вкладень через певні фактори, а також тривалого часу.

Підкажіть, будь ласка, чому, зважаючи на ситуацію у країні: війну і всі її наслідки, у тому числі величезну кількість впо — настільки складно закрити у вашому банку рахунок?

Недавно ще отримала повідомлення про те, що цитую «відтепер» якщо є заборгованість за користування картою, то з кредитного рахунку можуть списуватися кошти. Повідомлення датоване 06.09.2024
Наскільки розумію, зважаючи на нововведення з 06.09.2024 такі ситуації, які склалися в моєї мами через війну не поодинокі і для Ощадбанку — це просто спосіб заробити.

При чому хочу ще наголосити на тому, що кредитними коштами — жодного разу не користувалися і цей рахунок відкрили у банку під час відкриття іменної карти, не повідомляючи про це клієнтку. Вона дізналася про це по факту. Дана ситуація свідчить ще й про некомпетентність ваших працівників.

Хотілося би отримати пояснення: чому так складно закрити рахунок у вашому банку? Мені справді не зрозуміло, які існують об'єктивні причини і чому в інших банках ця процедура є звичайним ділом, яке можна зробити онлайн у додатку або на сайті.

Однозначно, користуватися Ощадом у будь-яких банківських операціях і своїх фінансових справах не буду. Так само як і не пораджу нікому іншому працювати з вашим банком. Банк без ніяких цінностей і політики.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вера Кузина 25 ноября 2024, 15:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Полярная, 8 А
Що коіться в відділенні??? Я пришла заплатити комунальні послуги онлайн. Раніше допомагала хол менеджер але вона звільнилася. Я звернулася до менеджерів але мені відмовили. Сказали або зроби стаховку за 150 грн або йди в інший банк. Коли спитала керуючу що це таке??? Вона відповіла ТАКІ УМОВИ!!!
Люди??? Які умови??? Чому я повинна робити страховку примусово??? я пенсионер і живу на 4000 грн пенсіі. Хто за це відповідає???
Sergey Babich 24 ноября 2024, 19:23
Це жесть, а не банк), телеграм знайомої людини зламали, пішла смс типу скинь 5к грн до завтра, отримую реквізити. Я дзвоню в горячу лінію Ощадбанку, з картою Вашої установи (типу державної) шахраю виманюють кошти, заблокуйте, розберіться. Та який там. На горячій лінії порадили звернутись в поліцію або кіберполіцію, тільки на підставі рішення суду в результаті розслідування керівництво може приймати таке рішення)))). Цирк, керівництво не займається цими питаннями, при чому коли відправляєш дружині чи знайомому 5к, то карту сто відсодків заблокують, а як працівникам, що відбувають у виправних установах, то нехай собі працюють)От таки державний банк). До речі мав подібні справи з моно та приватом, те саме, нехай собі хлопці ворують, їм можно, це ж не матері кошти на карту кинути)
lora1678 22 ноября 2024, 14:11
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 46
Протягом Листопада 2024року звернулася до декількох відділень Ощадбанк м.Запоріжжя з метою отримання спадщини по нотаріальній довіреності. Не буду називати відділення, де мені відмовили… Процедура непроста!!! До того ж займає багато часу на формування пакету необхідних документів.
АТ «Ощадбанк» ТВБВ 10007/0223. Спеціаліст Аверіна Тетяна Валеріївна.
Висловлюю щиру подяку тетяні Валеріївні за високий професіоналізм у справі по оформленню процедури отримання спадщини. Бажаю колективу і керівництву відділеня успіхів, оптимізму і стабільності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Asd12311 22 ноября 2024, 10:11
Відділення супер. Працівники дуже хороші. Допомогають у вирішенні будь якого питання!
Goyko 20 ноября 2024, 22:33
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 21, пом.1-А
Доброго дня. Хочу допомогти бабусі створити ЕЦП у чат боті Ощад у вайбері або тг. Через стан здоровʼя не може отримувати на пошту, хочемо змінити на картку. Чому ЕЦП з 29.10.24 досі не працює? Які терміни виправлення? Це вже не смішно! Будь ласка дайте інформацію, або будемо писати в НБУ листа!
Обратилась по поводу открытия дебетовой карты.
Менеджер сообщила, что стоимость мгновенной карты 150 грн.
По итогу оказалось, что 150 грн это страховка, которую оформили без ведома и согласия клиента.
Отвратительный, наглый банк.
Научитесь общаться с клиентами и не врать так нагло
Mnbvcxzmnbvcxz 20 ноября 2024, 13:05
Ощадбанк про списание коштiв з рахунку SMS оповiщення прислав, a попередити завчасно навмисно не присилаэ SMS, щоб Людина не знала!!!
Malyiv 20 ноября 2024, 10:35
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 152
Прийшов у відділення- закрите. Пишуть немає світла. Немає графіку відключення світла. Коли відчиняти відділення невідомо.
08.11.24 я хотіла зняти зарплатні кошти в одному з банкоматів (а саме від Ощадбанку). Операцію було скасовано, грошей банкомат не видав, проте кошти було знято з моєї карти Приватбанку. У той же день сформувала дві заявки на повернення коштів в Приватбанку. Подзвонивши до Ощадбанку мені сказали що відношення ніякого до цього немають. У Приваті на мої дві сформовані заявки сказали чекати і зателефонувати в Ощад для швидшого повернення коштів (сюр я вважаю). Сума не маленька, вже більше тижня я залишаюсь без зарплатні не маючи змоги навіть оплатити комунальні, не кажучи вже про інші потреби.
Mila50 18 ноября 2024, 13:34
Я вже близько 20 років користуюся послугами різних банків, але з таким відношенням до клієнтів я зіткнулася уперше. Вони не лише обраховуюють вкладників депозитів, а й наживаються на простих пенсіонерах (придумуючи всілякі скриті комісіїї по картках). Та щей постійно нав’язуюють платний СМС-банкінг. Оце так наживаться на людях, та щей під час війни! Сором і ганьба такому банку! І це не все. У нашому містечку всього 2 банкомати і один із них не працює регулярно. Скарги на гар. лінію нічого не дають. Там взагалі ні за що не відповідають. Не зрозуміло, навіщо взагалі та гар. лінія? Закінчився термін депозиту, я вирішила відкрити новий, виявилося, що треба чекати 1 місяць. Прийшлось погоджуватися на нижчу відсоткову ставку. Це певно таким чином банк заробляє на клієнтах. Зрозуміло, що цей горе-банк НЕ ЗАЦІКАВЛЕНИЙ у клієнтах, а потім витрачають гроші на рекламу, щоб привабити нових. Щоб був вибір-я б НІКОЛИ не мала б справ з цим шахрайським банком! Не раджу нікому!
Maistr 16 ноября 2024, 17:16
Я не клієнт цього банку, але якимось чином мій номер записали на якусь Марину Вікторівна, тепер мені дзвонить служба безпеки банку по 20! Разів на день, що намагаюсь увійти в банк онлайн, дзвонить страхова, дзвонять лікарі якісь, телефон цілий день тризвонить, гаряча лінія банку каже вибачте за незручності і без діє, сьогодні взагалі кинули слухавку не бажаючи вирішувати питання, яким чином на мій номер телефону хтось відкрив рахунок в банку і чому служба безпеки банку не перевірила правильність номеру банк не відповідає, телефон військовий, потрібен для вирішення нагальних проблем, а не для того щоб виправляв помилки служби безпеки банку, скільки Вам років треба, щоб виправити власні помилки і чому я повинен за них розплачуватись?

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.9
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.9
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Ощадбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.