Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 40 | 40.7 |
PLN | 8.5 | 9.4 |
USD | 37.05 | 37.65 |
Все курсы банка |
Не працює додаток Ощад24
Комментарии (1)
Банк,який порушує права людей!!!
Комментарии (4)
Не квапляться з розблокуванням рахунку після закриття виконавчого провадження.
У зв’язку з виконавчим провадженням, виконавча служба наклала арешт мої рахунки, в тому числі і на рахунок в Ощадбанку.
20.11.2023 виконавче провадження було оплачене і закрите. Деякі банки відразу розблокували рахунки, деякі на наступний день, але звісно не Ощадбанк.
Я почекав тиждень, а потім почало здаватись, що потрібно уточнити на рахунок розблокування в контакт центрі.
Далі хронологія НЕ вирішення питання:
20.11 виконавче провадження закрито.
28.11 перший дзвінок у контакт центр. На питання чому рахунок досі заблокований оператор сказав, що рахунок заблокований, т.к. начебто виконавець не подав\не надіслав відповідне звернення, порекомендував звернутись до виконавця.
06.12 повторне звернення в контакт центр, відповідь та сама, направляють до виконавця, питання не вирішене.
06.12 відповідне звернення до виконавця, де він мені підтвердив, що звернення з електронним підписом було передане через АСВП з електронним підписом виконавця. Також виконавець висловив мені свої співчуття на рахунок того, що у мене рахунок у цьому банку.
06.12 ще раз телефоную в контакт-центр, кажу що виконавець підтвердив те, що передав необхідне звернення в банк. Оператор пропонує залишити заявку для перегляду блокування. Через, приблизно, дві години у 16:18 у Вайбер приходить сповіщення, що рахунок розблокований.
07.12 на касі в магазині відчуваю здивування від того, що при спробі розрахуватись карткою бачу, що угода відхилена банком. Знову телефоную в контакт-центр, чую все те саме, що чув і раніше, але тепер вони можуть констатувати факт, що рахунок був відразу заблокований після розблокування. Знову залишаю звернення.
08.12 оператор контакт-центру видає мені нову інформацію, на рахунок того, що я маю тепер добиватись від виконавця, щоб той у свою чергу надсилав банку якісь запити, щоб уточнити статус розблокування рахунку.
08.12 інший оператор контакт-центру пропонує ще раз залишити заявку. Відповідно залишаю.
09.12 у ще іншого оператор контакт-центру я дізнаюсь, що термін розгляду цієї заявки — 30 днів. Не уточнив — робочих чи календарних.
Отже резюме: Ощадбанк 06.12, через 17 днів після закриття провадження, спромігся розблокувати рахунок, потім, в той же день, безпідставно заблокував його знову.
Оператори контакт центру нічого не знають, не можуть надати ніякої суттєвої інформації.
На питання — на якій підставі була повторно заблокована картка, відповідей не дають.
На питання — на якому етапі заходятся попередні заявки на перегляд блокування, відповідей не дають.
На прохання переключити на когось більш компетентного, або з ширшими можливостями — відмовляють, бо така опція не передбачена.
На прохання дати контакти відділу, або уповноваженої особи, яка має якесь відношення до процесу розблокування карток чи рахунків — відмовляють, бо комунікації з ними не передбачені.
В мобільного додатку ніяк не можливо з’ясувати статус рахунку, а при спробі переказу коштів — пише, що сталась помилка на сервері. А по факту то не помилка, а заблокований рахунок.
Абсолютно не рекомендую зв’язуватись з Ощадбанком, не міг собі уявити, яке це дно.
Комментарии (2)
100 грн за неактивный счет во время военного положения
Кроме как-то, что граждане — это «ресурс», как-то ещё государство людей рассматривает?
> Сплачено 100.00 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.
Комментарии (9)
Дурят пенсионеров в окупации
Комментарии (3)
Не можу увійти у додаток
Комментарии (1)
Банк із минулого. Знущання над людьми
Комментарии (2)
Ощад незаконно перевіряє кошти
Комментарии (5)
Невозможно дозвонится в отделение.
Написать комментарий
Висока якість обслуговування клієнтів
Звернулась у відділення по вул Оноре де Бальзака 42/20.
Ввчіливві, привітні, компетентні працівники, швидке обслуговування, чітко пояснили різницю між картками, показали як користуватися мобільним додатком.
Була приємно вражена якістю обслуговування та високим рівнем обізнаності працівників.
Комментарии (1)
не продовження пенсійних карток під час війни
Комментарии (15)
Ощадбанк у Полтаві -жах…допомогає красти гроші з карток
Написать комментарий
Обережно фальшиві гроші
Написать комментарий
Ужаснее банка не видел
1. В отделении сказали, что карты только именные, ждать месяц. Но за оформление страховки за 150 грн ПОЯВЛЯЮТСЯ карты, которые можно выдать за 15 минут.
2. Плата за уведомления по операциям — без комментариев.
3. Комиссия на переводы — конская.
4. Что бы вы не знали, что комиссия конская — в приложении при переводе средств сумма комиссии НИГДЕ НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ, написана сноска с процентом — сиди сам считай.
5. Вишенка на торте — теперь появилась комиссия при снятии налички на ощадовском же банкомате!
И это я максимально поверхностно сталкивался с работой банка. Представляю что там с другими услугами.
Комментарии (3)
Банк шахрай
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.
Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))
В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.
Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
Комментарии (3)
Знову не працює генерація КЕП?
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.
Коли в Ощаді хоч щось буде працювати стабільно? У вас багато клієнтів пенсіонерів. Для них наявність ЕЦП дуже важлива — доступ до кабінету в ПФУ, інформація про субсидії, подання електронних запитів та т.і. В Приваті працює як часи. Що в Ощаді знов не так? Сумно…
Комментарии (1)
Обмен купюр валюты
Комментарии (4)
зняття арешту
Комментарии (1)
Перевипускали картку, старий рахунок не закрили, а картку заблокували на яку зайшов переказ з яким ніяких операцій зробити неможливо.
ота горяча лінія нічого толком не відповіда:
http://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/209847/
Шановні, годі з мене знущатись! навіщо ж мені створювати ото такий лютий геморрой з перевипусками та переказами! ми можемо за моєю заявою просто закрити той клятий рахунок з видачею готівки (в євро, доларі, гривні чи хоч в юанях) через касу?
Комментарии (1)
Бездіяльність
Комментарии (1)