Чергова брехня менеджеру банка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Хотів поповнити свій рахунок ФОП через термінал. Але, як і два тижня тому, у відділенні № 8 м. Київ (Бажана 36) термінал поломаний, не працює (скрагу вже писав два тут, відповідь була — питання вирішено). У відділенні на Бориспільскьой вулиці термінал також не працювал. Менеджер Анна (прізвище не запам ятав) люб язно запропонувала поповнити рахунок через касу, стверджуя, що ця операція БЕЗ КОМІСІЇ для ФОП. Я надав свій номер РНОКПП, вона перевірила, казала «Усьо Ок!» Але, як завжди, обдурила. За внесення готівкі списали комісію. Що це за рівень обслуговування??? Де набрали цих працівників?
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 17 января 2025, 14:24
- #
Вітаю!
Мені дуже прикро чути, що у вас виникла така ситуація :(
Напишу до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися детальніше
Валерія 🫧
Мені дуже прикро чути, що у вас виникла така ситуація :(
Напишу до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися детальніше
Валерія 🫧
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться