Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Сенс Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
AlekseyS
Алексей Смирнов
22 февраля 2024, 14:15
Алексей, Краматорск
Мені дуже необхідно зв«язатися з юристами банку для вирішення питання судового рішення та виконавчого провадження з державної виконавчої служби Краматорська. Дякую. Немає ніякого зв»язку та пошти.
Сенс Банк
Ответ банка
22 февраля 2024, 14:30
Вітаю! Я прямую до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити більш детально ваше питання та отримати ваші дані і допомогти вирішити його.Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
380973641072l
380973641072l
21 февраля 2024, 17:04
Добрий день, як можна перевірити, чи закрита моя карта?
Сенс Банк
Ответ банка
21 февраля 2024, 17:27
Вітаю! Якщо вже минув термін у 30 днів, з моменту запиту на закриття карткового рахунку, вам мало надійти СМС повідомлення.Додатково ви можете написати нам у підтримку чату, де ми перевіримо стан вашої картки.Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.officialЗоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
LidiaSamofalova
LidiaSamofalova
12 января 2024, 10:19
Самофалова Лідія Артамонівна, Харків, Данилевського 14, кв 27
Закінчився строк дії пенсіної картки Сенсе-банку. В Харківському відділенні на вулиці Культури нам сказали, що строк дії картки продовжується автоматично.
Я від обстрілів виїхала за кордон. Пенсія за Січень 2024 прийшла.
Але зараз система Приват банку, де я раніше знімала пенсію за кордоном, відмовляє в цьому. Що робити?
Є діюча система Сенсе банку у Інтернеті?
Або можна продовжити дію моєї картки 5355...6483?
Сенс Банк
Ответ банка
12 января 2024, 10:44
Так, якщо термін дії картки закінчується, то банк продовжує його на 180 днів. Розраховуватись карткою можна в каналах, де не перевірятиметься строк її дії (наприклад, банкомат, термінал, розрахунок в інтернеті за допомогою Google Pay/Аррle Pay). Операції на ресурсах, де потрібно вводити строк дії картки, можуть бути неуспішними, залежить від налаштувань ресурсу. Ви можете знімати кошти в будь-якому банкоматі з картки нашого банку. Операція в банкоматі має бути успішною, адже там не буде перевірятись термін її дії. Але якщо вам зручніше робити це через сторонній сервіс, то скоріш за все цей ресурс Приватбанку, де ви раніше знімали кошти, перевіряє термін дії картки, через що відбувається відмова, так як термін вже закінчився. У такому випадку, ви можете перевипустити картку на віртуальну у додатку банку Sense SuperApp або ви можете звернутись до підтримки банку в чаті з додатку та замовити нову пластикову картку з доставкою за кордон. Вартість доставки 300 грн. Після перевипуску картки, буде новий термін дії і ви зможете надалі знімати кошти через систему іншого банку. Щоб написати нам у чат підтримки, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)Ваш помічник Андрій 💙
Lega050
Lega050
9 января 2024, 10:06
Вадим.
Добрый день.
При покупке военных облигаций в вашем банке через Дию, что я еще оплачу кроме облигаций? Имеется ввиду комиссии за обслуживание и т.п.
Спасибо.
Сенс Банк
Ответ банка
12 января 2024, 16:01
Добрий день!Комісії за купівлю, зарахування, зберігання облігацій відсутні )Доступно для існуючих та нових клієнтів Sense Bank.Вимоги до клієнта — повнолітній резидент України, з наявністю в Дія ID-картки або біометричного паспорту для виїзду за кордон.В застосунку доступна купівля тільки ОВДП в гривні.Покупка ОВДП доступна в режимі 24/7.Деталі тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7205799732498Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
55325728953
55325728953
27 ноября 2023, 12:17
Сьогодні телефонував з 10 до 11 години за номером 0800502050 з приводу валютного депозиту який закінчується 29.11.23 р. спочатку нерви вимотала «Алла»- питання не вирішувала,
на оператора не переключала, потім чекав поки оператор переключить на інший відділ, там зразу сказали що гроші получу через 2 дні після закінчення депозиту (?) коли я сказав що мене це не влаштовує сказали зачекати і
потім сказали що оримаю через
5 днів(4 грудня), і взагалі потрібно телефонувати 0800502050 круг замкнувся.
За обслуговування з 10 ставлю
0, користуватись вашими послугами більше не хочу.
Сенс Банк
Ответ банка
27 ноября 2023, 14:44
Вітаю! Щоб відразу підключитися до оператора, потрібно «Аллі» декілька разів сказати «оператор». Бронь готівки займає 5 днів. Навіть якщо депозит закінчується через 2 дні у вас, бронь готівки має рахуватися з дня його закінчення, тобто від 29.11.2023. Але я так розумію колеги пішли вам на зустріч і тому зробили бронь саме на 4.12.2023. А от щодо номеру контакт-центру ви зателефонували все вірно, саме за номером — 0 800 50 20 50.Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Ademas
Ademas
2 сентября 2023, 20:20
Добрий день!
Шахрай з допомогою шахрайського чатбот Ощадбанк вкрав з моєї картки гроші.
Працівники Ощадбанку допомогли подивилися транзакцію,
надали мені номер картки шахрая
Банк куди були переказані мої гроші, це ваш банк
Транзакція відбулась об 19:57 02.09.2023
Сенс Банк
Ответ банка
2 сентября 2023, 20:23
Ой-йой 😮 Вже йдемо до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей та подальних дій в цій ситуації *Андрій
Deniyyyz
Deniyyyz
29 июля 2023, 0:19
Александр
Здравствуйте! Разясните пожалуйста ситуацию.В банк имею 2 депозита: 1)1000 usd ( ~37.000грн) 2) 50.000 грн. Также на карточном счёте (не депозит) лежит около 50.000грн.Вопрос: могу ли я претендовать на получение субсидии или мой общий баланс превышает допустимые законодательством порог в 100.000грн?
Сенс Банк
Ответ банка
29 июля 2023, 9:47
Добрий день!Для отриманням інформації з будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, вам потрібно звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.Ось знайшла для вас інформацію по порядку врахування доходів для призначення житлових субсидій: https://ukc.gov.ua/folder/subsydiyi/Можете ознайомитись з деталями😊Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Natalya16
Natalya16
21 июля 2023, 9:25
Здравствуйте. Поступают звонки на Вайбер от менеджеров вашего банка(у меня есть счет). Как я могу проверить, действительно ли это менеджеры банка, а не мошенники?
Сенс Банк
Ответ банка
21 июля 2023, 9:50
Можемо вам з цим допомогти. Вже стукаємось вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі 😉*Андрій
dyachukvv1975
dyachukvv1975
27 июня 2023, 23:51
Володимир
В сенс банку запропонували прощення 70% боргу по кредитному договору але ніяких підтверджуючих документів не надали. Акція така можлива?
Сенс Банк
Ответ банка
28 июня 2023, 8:15
Вітаю! У нас дійсно є акція прощення, наприклад, 80/20%% або 70/30%%.Коли ви вносите 80% або 70% заборгованості, а вам банк відповідно прощає 20% або 30%Про наявність пропозиції ви можете дізнатися у Sense SuperApp, перейшовши у розділ «Банківські продукти» (там де розділ з картками, кредитами, депозитами).Або напишіть нам, будь ласка, у Чат підтримки у застосунку: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, де ми зможемо перевірити доступну вам пропозицію та відповімо на усі ваші запитання більш детально 😊Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Roma2007
Roma2007
14 июня 2023, 16:06
Харків
Як можна знизити % ставку по кредиту ( меньш ніж 26%), або поки гасити тільки тіло кредиту?
Сенс Банк
Ответ банка
26 июня 2023, 19:03
На жаль, не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях, тому не можемо перевірити детальніше. В застосунку ви можете переглянути надані пропозиції реструктуризації або ж акційного погашення частини боргу.Інакших варіантів зниження ставки або ж зменшення боргу немає.Анастасія, ваша помічниця
Pavel2305
Вакуленко Павел
12 июня 2023, 18:17
Вакуленко, Киев
Сегодня 9 июня 2023 года, наконец-то, забрал последний долларовый депозит в Сенсе (Альфа-Банк), отделение Раисы Окипной, 4а. Пытались всунуть доллары 1996 года, хотя в кассе есть иного образца в любом количестве. И всё время отвечают, когда возмущаешься, что купюры слишком изношены, что других нет и подкрепления не будет. Обратился к заведующей отделения Мельник Ольге Алексеевне, обосновал причину недовольства, так она вместо того, чтобы помочь, начала рассказывать, что такие купюры нормальные, они везде ходят и их можно обменять в любом обменнике или банке. Хотя прекрасно сама знает, что такие изношенные банкноты принимают только с комиссией минимум 10%. Она же не с Луны прилетела, и типа не при делах. Поэтому сказала мне «обращайтесь в Нацбанк» и, знаете, снова на помощь пришёл старший экономист Сергей Куманский. Мне всё поменяли на нормальные купюры нового образца. И, вообще, пару слов о заведующей отделением Ольге Алексеевне. Непрофессионально себя ведёт с клиентами, вызывает нервозность и раздражение. Сколько раз я приходил, только и видел её, разговаривающей по телефону или играющей в карты за компьютером. Толку от неё никакого. И ещё, когда я уже уходил, то она кричала Сергею Куманскому в мой адрес — пусть, мол, закрывает все счета и карты, что им такие клиенты, как я и моя супруга не нужны. Ужасное отделение, и не секрет, что весь персонал за год, кроме Куманского, обновился. Видно, не только несладко клиентам банка, но и персоналу от такого руководителя. Надеюсь, администрация правления банка Сенс сделает должные выводы. Честно говоря, не ожидал такого от Мельник Ольги Алексеевны, поначалу она мне показалась хорошим и достойным руководителем. Я разместил в Сенсе огромное количество депозитов и не только. Но теперь очень сожалею об этом.
Больше не открою в этом отделении ни одного депозита, благодаря поведению руководителя отделения Мельник Ольги Алексеевны. Какой поп, такой и приход.
Пожалуйста, дайте мне ответ, когда будет порядок в этом отдел
Сенс Банк
Ответ банка
13 июня 2023, 18:23
Нам дуже шкода, що ви вирішили припинити співпрацю з нами :( Ми передали інформацію керівникам мережі відділень, обов'язково розберуться в ситуації з словами про «закриття рахунків» і «непотрібних клієнтів», це зовсім не нормальна ситуація і такого бути не повинно в жодному випадку. З приводу інших ваших зауважень, про розмови по телефону — це можуть бути дзвінки клієнтам, оскільки багато хто зараз знаходиться закордоном і зв'язок зі своїм менеджером можуть тримати лише так. А будь-які ігри фізично не доступні на робочому комп'ютері, оскільки це не передбачено функціоналом пристрою і дозволами від СБ. Ситуація з купюрами, ми розуміємо, що багато обмінників та банків не хочуть приймати собі купюри старого зразку, проте вони все ще актуальні. Ми, як банк, приймаємо всі купюри 1996 р і новіші, відповідно так само їх і видаємо, головне щоб купюри були без ознак зношеності — це головний параметр, а не рік їх випуску. Тому якщо вам відмовляють в прийнятті таких купюр — можна звернутись до нашого відділення і поповнити рахунок в банку./Сподіваюсь, що зміг відповісти на всі ваші питання. З повагою, Богдан
Phazz
Phazz
12 июня 2023, 16:20
Світлана
Чому не працює APP Sense? Сьогодні вранці все було добре. Скільки ще чекати і чому ви нічого ще не зробили?
Сенс Банк
Ответ банка
12 июня 2023, 16:41
Щодо роботи додатку, то на жаль, вже другий день відбиваємось від DDoS атаки північних сусідів😢 Через що і спостерігаються проблеми з Sense. Наша команда робить все можливе і не можливе, щоб якнайшвидше відновити стабільну роботу, але поки що точних термінів вирішення проблеми немає З повагою, Андрій💙
Olianesvet
Olianesvet
11 июня 2023, 12:05
Київ
Добрий день, які неполодки на данный момент з банком. Неможливо зайти в приложения?
Сенс Банк
Ответ банка
11 июня 2023, 17:50
Sense Super App наразі не працює через DDoS-атаку з боку росії. Наша команда успішно відбиває загрозу, потрібен час на відновлення функціоналу.Оплата картою у магазинах та зняття готівки в банкоматах доступні. Про повернення інших можливостей обов'язково напишемо.З технічних причин ми не могли відповідати в чаті.Дякуємо за розуміння.Анастасія, ваша помічниця
1979lll
1979lll
2 июня 2023, 1:41
Доброго дня. Цікавить питання, що буде з грошима клієнтів банку на рахунках? Банк на стадії націоналізації.
Сенс Банк
Ответ банка
2 июня 2023, 8:03
Добрий день! Хоча націоналізація не почалась, але такий варіант справді можливий. Якщо буде націоналізація, то вона пройде максимально непомітно для клієнтів і після завершення націоналізації банк продовжить свою роботу, як і раніше. Тобто причин для хвилювання нема
rubo345
rubo345
18 мая 2023, 16:47
Добрый день. Сегодня произведена операция с карты в магазине АТБ. Банк деньги снял, деньги не обналичил магазин. Как быть?
Сенс Банк
Ответ банка
18 мая 2023, 16:55
Добрий день! Кошти одразу тільки блокуються, тобто стають недоступними для використання, але залишаються на рахунку. Далі ми очікуємо від продавця запит на остаточне списання. Якщо операція на стороні продавця пройшла неуспішно, то блокування буде автоматично знято через 10-15 днів (відлік починається з наступного робочого дня після дати операції) і кошти повернуться на баланс ^З повагою, Богдан
Marina888777
Marina888777
15 мая 2023, 23:02
Добрий день!
Шахрай з допомогою шахрайського чатбот Ощадбанк вкрав з моєї картки гроші.
Працівники Ощадбанку допомогли подивилися транзакцію,
надали мені номер картки шахрая
Банк куди були переказані мої гроші, це ваш банк

Переказ був 06.05.2023, 17.22
Картка шахрая — 4028 0820 0840 3527

Дії вашого банку?
З допомогою цього шахрайського чатбот Ощадбанк були вкрадені гроші інших користувачів Ощадбанк
Сенс Банк
Ответ банка
16 мая 2023, 10:29
Добрий день. Звернення щодо шахрая зафіксовано і передано до служби безпеки банку. Далі служба безпеки буде проводити перевірку. Додатково можете звернутися до кіберполіції. Цю справу ми не залишимо і доведемо до логічного завершення. Без наслідків шахрай не залишиться. *Микита
Gavyada
Юрий Гавяда
11 мая 2023, 15:56
Юрий, Киев
Кредитний договір № 631021066
28,01,2019 отримав кредитну картку.
15,06,2020 картку заблокували. причини не зїясовував (причини незїясовував, боргів не було продовжував сплачувати відсотки та погашеня кредиту)
Всего викоростаного коштіи з картки 18,552гр.в цю суму входить знятя та погашеня в льготний термін.
На 24,02,2022 Початок повномаштабноі війни виникла заборгованість щомісячної оплати яку я сплатив в повному обсязі до 11,01,2023 — сплатив з штрафами та відсотками.
Після чого я дізнався що мій борг по кредиту 27,000гр.
Спілкувався з менеджарами та керікником віділеня (Кийв Відділеня «Кирилівське»
Відповіді не отримав — спілкувались вічливо.
Но як можливо роками сплачувати відсотки та погашеня кредиту, а борг рости невідомо — та пояснити не можуть. Акт звірки отримав — невідомо що це!!!
Мною внесено за термін13,01,2019 по 13,02,2023рік 46тис 327гр
Повторю що ежемісячно сплачував відсотки та погашував кредит та штраф як що виникала заборгованість.
Памятайте взяв кредит — ти не користувач чи кліент — ти відразу боржник!!! Я не з першого разу це зміг пояснити співробітнику гаряч лініі.
Сенс Банк
Ответ банка
12 мая 2023, 14:49
Сума вашого боргу відрізняється від тої, яку ви вказуєте у відгуку :(На 24/02/22 вона складала іншу суму. Далі платежів від вас не надходило тривалий період, розумію що на початку повномасштабного вторгнення рф були складнощі, в т.ч. і фінансові для багатьох, тому штрафи і пеню банк не нараховував і не нараховує, лише стандартні відсотки.Відсотки скасувати банк не може, оскільки це призведе до того, що він не зможе працювати і виконувати свої обов'язки перед клієнтами (виплати депозитів, відсотків за ними, проведення операцій, видача готівки і т.д.).Коли ви почали вносити платежі майже кожного місяця сума боргу поступово зменшувалася, проте на січень 2023 він ще не був погашений.Оскільки ми розуміємо, що зараз багатьом складно проводити оплати на рівні, як до 24/02/22, то ми підтримуємо клієнтів і пропонуємо програми допомоги. Наприклад реструктуризація, яку ви оформили. По реструктуризації майже вдвічі менша відсоткова ставка і платіж, відповідно погашення боргу для вас набагато ефективніше. Також ви завжди можете достроково погасити весь борг, або його частину, що зменшить суму відсотків. У вашому випадку після внесення достроково суми потрібно додатково звернутися до підтримки, щоб його розподілили на погашення.По мірі погашення сума відсотків зменшується, а значить швидкість погашення боргу буде більшою. Більш детально з датами та сумами написали в особистих повідомленнях^З повагою, Богдан
wind0
Серега Петров
8 мая 2023, 9:04
Сергей, Харьков
Добрый день! Хочу обратиться к банку и задать вопросы на которые мне не отвечают ни отделении ни по телефону горячей линии. Я хочу и пытаюсь решить вопрос с кредитом звонишь в банк говорят звоните коллекторам (спасибо хоть номер коллекторов дали на горячей линии) звонишь колекторам спрашиваешь возможные способы решения вопроса по кредиту у меня знакомые решали не давно так говарят звоните в банк. Коллектора говорят что банк не дают ни каках предложений, а они так не могут.
1. Почему банк не уведомил меня что продали или передали на обслуживание коллекторам? (сотридники банк тоже почемуто говорят то продали то передали)
2. Мне звонили с банка сотрудники мы общались что да как после чего они сказали что нужно подойти в отделение и предоставить оригиналы документов обговориных и написать заявление на главу банка и будет доступно предложение 50\50 я сходил все сделал. Ответ не получил предложение тоже. Звоню можно узнать что с ответом говорят отправля смотрите в спаме возможно. Посмотрел нет ни чего. Сотрудники говорили ожидайте все будет в итоге продали или передали коллекторам. Почумы так происходит? Меня сотрудники банка обмановали?
Прошу связаться со мной предстовителей банка и разьяснить ситуацию. Я жил в харькове по улице Бучма кто знает она очень сильно разбита. На данный момент являюсь ВПО. Хочется найти все-таки с банком взаипонимание.
Сенс Банк
Ответ банка
8 мая 2023, 14:12
Добрий день! Офіційну відповідь надавали Укрпоштою і додатково за вашим проханням відправляли на e-mail, з нашого боку відправка була, перевірив. Зараз ми надаємо персональні акційні пропозиції з прощення частини боргу, наразі про доступні для вас ви можете уточнити за номером 0 800 500 286. Більш детально фінансові питання можемо обговорити в особистих повідомленнях, відповів вам там. Якщо залишилися питання з радістю допоможемо ^Богдан
Fedor1983
Fedor1983
3 мая 2023, 11:20
Горвоенко федір миколайович, Фастіа
Чи готова моя заробітня картка
Сенс Банк
Ответ банка
3 мая 2023, 11:29
Напишіть нам, будь ласка, в чат додатку Sense SuperApp або ж зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 безкоштовно, щоб ми мали змогу все переглянути та відповісти 🙂Ваш помічник, Микита
papasyava
papasyava
20 апреля 2023, 12:11
Вячеслав
Добрый день. Хочу обратиться к команде Сенс Банк, чтобы связались со мной для решения вопроса по погашению моего кредита. Но для начала хотел бы задать пару вопросов, которые стали для меня неожиданной неприятностью при посещении отделения вашего банка и общения со специалистами.
Причины отсутствия с моей стороны попыток связаться с представителями банка для урегулирования моего вопроса по погашению кредита и отсутствия с моей стороны каких-либо выплат, объяснять пока не буду. Не ищу оправданий, но рассчитываю, что Сенс Банк пойдет на встречу исходя из моей ситуации, которых сейчас к сожалению в нашей стране более чем достаточно и мы прийдем к соглашению и закроем данный вопрос.
Зайдя в приложение банка я увидел специальное предложение, где говорилось о том, что оплатив 50% от задолженности до 30.04.2023 банк полностью закрывает мой кредит. Имея готовность это сделать я пришел в отделение, где мне сказали, что я не могу это сделать, так как моя карта или счет аннулирован и мой долг продан коллекторской компании. Позвонив по горячей линии прям там в отделении мне никто толком не объяснил, что мне дальше делать.
1. Почему о закрытии счета я не был уведомлен офиц. письмом на мою электр. почту?
2. Почему я так-же не был уведомлен письмом на мою электр. почту о продаже 3-м лицам моего кредитного долга?
3. Почему я вижу сообщения в приложении банка о специальных предложениях по погашению кредита, но не могу ими воспользоваться?
4. Почему в банке мне говорят, что нужно связываться с коллекторской фирмой, но при этом я каждый месяц или раз в 2 месяца получаю на почту выписку по моему кредиту, включая проценты, если мной банк уже не занимается, хотя договор я заключал с вами, а не с третьим лицом?

Еще раз повторюсь, что я готов закрыть свои кредитные обязательства перед банком, но я хочу договориться с вами чтобы это устраивала обе стороны.
Сенс Банк
Ответ банка
26 июня 2023, 19:08
По вашій картці Банк не продовжив кредитну лінію, тому вона була анульована і пропозиція більше не діяла. Але я рада, що ми змогли з вами домовитись та вийти з цієї ситуації. Ми вже знайшли вихід як покращити цей процес та уникати таких ситуацій у майбутньомуАнастасія, ваша помічниця

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.3 42.05
USD 38.2 38.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.3 42.05
USD 38.2 38.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Горячая линия Сенс Банка