Не можна зняти гроші в касі з картки без операціоніста
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 декабря 2024, 21:35
- #
Поспішаю до вас у приватні повідомлення, аби уточнити ваші дані та розібратись у ситуації 💙
З повагою, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
Давайте так дуже поважаю Сенс Банк, і співробітників банку міста Чернігів:
— Банк: Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.
Тобто як я зрозумів, операціоніст або керівник відділення має включити ігнор на клієнта що в нього оформлює послуги і переключитися на VIP клієнта, потім роздрукувати видатковий документ, бо на 50 000 можна в касу , а на 80 000 не можна, бо дозвіл НБУ 100 000, в чому логіка не зрозумів, далі зайти в касу викинути звідти клієнта, бо не VIP, і обслугувати мене. Доречі в Чернігові у відділенняx лище по одній касі. Якось так! Блін да поміняйте систему, а не кажіть що винуватий клієнт, або начальник відділення бо не знає Віпів інших відділень, тоді нафіга Vip картки з доп послугами, яких там чимало, до війни можна було користуватися залами Visa і Master в аеропорту Бориспіль (all inclusive)!!!
— Банк: Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.
Тобто як я зрозумів, операціоніст або керівник відділення має включити ігнор на клієнта що в нього оформлює послуги і переключитися на VIP клієнта, потім роздрукувати видатковий документ, бо на 50 000 можна в касу , а на 80 000 не можна, бо дозвіл НБУ 100 000, в чому логіка не зрозумів, далі зайти в касу викинути звідти клієнта, бо не VIP, і обслугувати мене. Доречі в Чернігові у відділенняx лище по одній касі. Якось так! Блін да поміняйте систему, а не кажіть що винуватий клієнт, або начальник відділення бо не знає Віпів інших відділень, тоді нафіга Vip картки з доп послугами, яких там чимало, до війни можна було користуватися залами Visa і Master в аеропорту Бориспіль (all inclusive)!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Отже, відповідно до обмежень НБУ зняти кошти в касі доступно лише в межах 100 000 грн на добу з одного рахунку, і ні гривнею більше — таке зняття проходить одразу з рахунку, саме по лімітах рахунку. Якщо ж кошти хочете зняти у касі суто з картки, то в нашому банку діє ліміт в 50 000 грн на добу з картки — таке зняття проходить з картки, а отже відповідно до лімітів картки.
Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.
Щодо системи електронної черги, то тут вийшло невеличке непорозуміння, адже вам як клієнту, який є власником преміальних карток та Personal Service:
— по-перше, потрібно було реєструватись не одразу в касу, а до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ
— по-друге, потрібно було реєструватись не як звичайний клієнт, а як клієнт Personal Service (на терміналі обирати Персональне обслуговування)
Тоді ви б одразу потрапили до персонального менеджера, який би виписав вам документ, і з ним провів би вас до каси для зняття коштів. Також додам, що ви звернулись у відділення, за яким ви не закріплені, тобто вас в обличчя персональний менеджер не знає, на жаль 😔
Оскільки кожен персональний менеджер своїх клієнтів знає в обличчя, тому як тільки б ви увійшли — ваш PM впізнала вас і провела на консультацію👌🏻
Сподіваюсь, що мені вдалось максимально детально все пояснити щодо ситуації та існуючої логіки, тому наступного разу чекатимемо вас з нетерпінням, впевнені, що все пройде набагато швидше й приємніше для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎