Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Maria98 5 декабря 2024, 10:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Ревуцкого, 40-В, пом. 1016
Честно говоря не передать словами в какой я ярости, банк без какой либо на то причины заморозил мои счета, потом прекратил вообще сотрудничать разорвал договор исключительно на своих каких то личных основаниях, не попросив ничего уточнить или предоставить, после 8 лет сотрудничества это тупо не уважение к клиентам мягко говоря. В гугл плей на мой комментарий высказали мол без основательно банк не закрывает договора… хаххаха когда я пошла в банк они сказали именно что без основательно! Не предоставив ни одного аргумента просто заморозили счета! Без возможности пользоваться банком, деньги забрать можно будет в лучшем через 5 рабочих дней. А то что я меня к этим счетам были подвязаны выплаты которые я не могу перенести в другой банк им глубоко все равно!
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 декабря 2024, 10:55
Добрий день!
Нам сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо повідомити, Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Запевняємо, що Райф, як і наші Банки в Україні, неухильно дотримується норм чинного законодавства та постанов НБУ.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати детальніше, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 декабря 2024, 17:08
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
ar4poff 27 ноября 2024, 21:31
Разорвали договор, была зарплатная карта, прислали письмо что остаток можно получить в отделении, и нужно какое то заявление, в приложение зайти не могу, так как уже договор разорван, соответственно не могу обратится в чат поддержки, чтобы узнать как перевести средства с карты на другой счет, может отзыв поможет решить проблему
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 ноября 2024, 9:05
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Хочемо зазначити, що рахунок може бути закрито через відсутність операцій тривалий період часу. Та, в разі наявності коштів на рахунку їх можна буде отримати у відділенні Райфу.
У разі неможливості звернутися до чаті підтримки, Ви можете зателефонувати до Інформаційного центру Банку за номером: 0800 500 500 по Україні та для дзвінків із-за кордону +38044 230 9998 (за тарифами оператора), щоб отримати детальну консультацію.
Якщо така можливість відсутня, просимо написати у приватні повідомлення Ваші дані ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 ноября 2024, 9:23
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
stash 27 ноября 2024, 15:01
Найбільш тормознутий банк, що я зустрічав. В мене зараз заблоковані рахунок з великою кількістю грошей через те, що фінмоніторінг запросив в мене документи на походження коштів аж через 2 місяці після того, як я проводив операції. Для порівняння в Приваті зі мною звязалися через декілька годин після проведення операцій на велику суму. Я очікував що якщо вам буде треба, то ви зі мною зв’яжеться ну може через тиждень щоб я надав вам документи. А замість цього банк через два (!) місяці написав мені 1 СМС і відправив письмо на емейл яке попало в спам. Нащо вам ваші додатки якщо ви не можете навіть вивести на головний екран додатка інфу о том, що треба надати документи.

І ось я надіслав документи 20.11.2024 і райфайзен тиждень, ПОВНИЙ ТИЖДЕНЬ, порівнює чи перевищують доходи з трьох декларацій, що я надав, мої сумарні витрати. Для порівняння в Приваті мені все розблокували за 1 годину.

Потім з банком дуже складно зв’язатися, бо в старому додатку пише «чат доступен лише в новому додатку», а в новому додатку при натисканні на іконку з навушниками показує екран з номером телефону 0800 500 133 і там немає ніякого способу почати чат. Коли я подзвонив по цьому номеру мені відповів робот і потім я 10 хвилин кричав на цього AI голосового помічника, що мені потрібен фінмоніторінг та оператор, а вона мені пропонувала написати в чат, в який неможливо написати.

Нарешті коли я додзвонився до оператора, оператор не зміг мене навіть з'єднати з відділом який тиждень порівнює два числа. Все, що вона змогла запропонувати — це написати e-mail і знову, напевно, тиждень чекати відповіді.

P. S. Я взагалі збирався з нового року до цього банку свій ФОП переводити, бо в банку тарифи на продаж валюти вигідніші ніж в Приваті — але тепер все, ніколи в житті.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 ноября 2024, 15:10
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Що стосується робота при дзвінку до банку — ми розуміємо, що ви хочете одразу з’єднуватися з оператором. Ми працюємо над покращенням наших сервісів, і банк прямує в напрямку використання штучного інтелекту для забезпечення максимально швидкого та ефективного вирішення вашого питання. Іноді дійсно стаються ситуації, коли функціонал, як і будь-яка техніка, не працює досконало. Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок та просимо з розумінням ставитися до можливих «недосконалостей», ми аналізуємо кожне побажання та робимо все для вдосконалення роботи сервісу.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані: Ваш ідентифікаційний код, номер телефону, з якого Ви дзвонили до банку, дату та час дзвінка.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 ноября 2024, 18:25
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tartaram 27 ноября 2024, 14:41
Прийшло повідомлення, що вам відкрито карту Fishka Virtual. Я подумав що це якісь шахрайські дії і зателефонував у банк, там робот сказав що перетелефонують. Але я не дочекався та написав в чат. Там мені повідомили, що це банк відкрив вам таку карту і все ніби-то нормально. На моє питання, що як без моеї згоди, банк відкриває мені додаткову карту, та робить її активною, мені відповіли, що «Так» банк може так робити. Розмова в чаті проходила ніби то, я щось питав про цю картку, яка мені взагалі була не цікава. Мені намагалися розповісти, що вона дуже класна і дуже потрібна мені, і повністю ігнорували моє питання щодо самовільного відкриття картки без моєї згоди.
Звісно карту я одразу закрив через додаток.
Я нікому не раджу відкривати рахунки в цьому банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 ноября 2024, 14:48
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про Райф.

Дійсно, в рамках пакету «Райфкартка», «Райфкартка +» Банк може самостійно випустити до існуючого рахунку Клієнта додаткові віртуальні картки без подання Клієнтом до Банку будь-яких заяв. В такому випадку, Банк направляє повідомлення Клієнту про випуск такої картки до рахунку.

Картка Visa Fishka дає можливість використовувати програму лояльності у мережі «ОККО» та їх партнерах. Ви можете отримувати балами таку кількість бонусів: ✔️за бензин і дизель 1 грн/л балами; ✔️за газ 0, 50 грн /л балами; ✔️за покупки смаколиків в магазинах та кафе на АЗС ОККО 5% від суми покупки балами.

Якщо ж картка для Вас неактуальна — її закриття можливе за запитом до чату застосунків або за дзвінком за номером 0 800 500 500.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
rbu66 26 ноября 2024, 13:51
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
Руководитель отдела арестов заставляет сотрудников совершать должностные преступления, дублируя арест счетов по нескольку раз по одному исполнительному производству. Так, по преступному распоряжению руководителя отдела арестов, её исполнитель Олена, задваивает и затраивает суммы арестов на счетах по одному и тому же исполнительному производству, по которому имеется несколько постанов разных исполнителей на одну и ту же сумму.

Таким образом, по иполнительному производству идет арест на 41 тысячу гривен. Через три года по тому же исполнительному производству идет пересмотр и госисполнитель ПЕРЕПОДТВЕРЖДАЕТ арест наложенный его же службой три года ранее.

Халатность руководителя отдела арестов Банка Аваль в Киеве на Алмазова 4а, позволяет ему фривольно интерпретировать положения Постановы Правления НБУ № 163 и извращенно толковать конкретно положение статьи 79 данного положения, которое гласит, что «протягом операційного дня інших документів про арешт коштів виконує їх у порядку надходження згідно» и задваивать и затраивать одну и ту же сумму ареста по одному и тому же производству. В преступном сговоре с его подчиненными неоднократные обращения (по телефону и лично на отделение) относительно банковской ошибки наталкиваются на откровенное хамство, грубость и обвинения в непонимании Постановы 163 НБУ.

Также по непонятным причинам Банк достает из своего архива устаревшие постанови про арест, по которым уже были наложены аресты этим же банком несколько лет назад и снова налагает двойной/тройной арест по документам, который банк получил несколько лет назад (НЕ в течение опердня) и по которым этот же банк УЖЕ несколько лет назад наложил арест, который не был отменён.

Общение с сотрудником отдела арестов Оленой вновь наталкивается на хамское и беспрецедентно грубую с ней коммуникацию, которая упрямо обвиняет, что все вокруг *** , включая другие банки, которые не нарушают законодательства и не накладывают двойные аресты по одному и тому же производству и упрямо закрывает всем рот. что банк учитывает полученные постановы исполнителей в порядке поступления и они не обязаны эти бумаги подвязывать к конкретным производствам. По словам Олены, если Райфайзен получит 5 постанов исполнителя по одному и тому же производству по наложению ареста на одну и ту же сумму банк заблокирует не 40 тысяч, а 200 тысяч ваших кровных денег и это Ваша головная боль, почему исполнитель прислал пять одинаковых постанов по одному производству (а такое — частая практика из-за текучести кадров у госисполнителей).

Таким образом, преступная халатность и некомпетентность Руководителя отдела арестов и её сотрудников по фривольному толкованию Постановы НБУ 163, выемке из банковского архива старых постанов, по которым банк уже наложил арест и новое накладывание арестов по этим старым постановом не просто в суровые времена лишает многолетних клиентов банка их личных (не арестованных госисполнителями) средств на годы вперёд, но и бросает огромную тень на всё Правление банка, Набсовет и лично на Предправления Писарука, который не ведает, что творит его подчиненный в лице Руководителя арестов и Руководителя Юротдела, который не может вразумить руководителя отдела арестов, правильно растолковав Постановы НБУ и связанные с ними прочие законодательные акты.

Верж невежества и некомпетентности со стороны РБА.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 ноября 2024, 13:52
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 ноября 2024, 14:05
Дякуємо за очікування!
Хочемо повідомити, що відповідно до чинного законодавства України, Банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого провадження від виконавчої служби. Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту. Деталі арешту і контакти виконавця є на сайті Міністерства юстиції України «Єдиний реєстр боржників» https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Райф та всі співробітники Банку сумлінно дотримуються чинного законодавства. Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв’язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 ноября 2024, 14:13
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
DmytroBuryachok 23 ноября 2024, 16:02
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 35
Доброго дня, звертаюсь з проханням врегулювати ситуацію яка склалась між мною та банком, а саме блокування картки. Заблокували і попросили надати документи по руху коштів на електронну пошту. Я підготував це все і готовий відправити, але потім знову оператор сказав, що це можливо зробити тільки у відділенні. Хоча перший оператор сказав що можна в онлайн форматі це зробити. Як це може таке бути? Що перший оператор каже одну інформацію, що можна онлайн, а другий оператор говорить, що перший оператор каже не вірну інформацію. В мене немає часу і мені потрібно терміново мої кошти які на картці. Або надайте чітку адресу куди можна прикріпити документи по руху коштів, або розірвіть договір
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 ноября 2024, 16:04
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін. Спосіб надання документів (дистанційно чи у відділенні) залежить від конкретної ситуації.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 ноября 2024, 16:27
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
BAKSIK2024 22 ноября 2024, 11:54
После введения ограничений НБУ на переводы в рамках 150000, некоторые дельцы продолжают отмывать деньги ТОВок через этот банк по схеме: ТОВКА — ФОП — БИНАНС. По слухам, в некоторых отделениях Днепра и Киева сидят дельцы, которые просовывают липовые документы дропов и помогают пройти внутренние проверки СБ, чтобы спокойно прогонять 500000- 1000000 грн через их счета! как-то так
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 ноября 2024, 12:02
Добрий день!
Неочікуваний для нас відгук. Хочемо запевнити, що Райф, як інші Банки в Україні неухильно дотримується норм чинного законодавства та постанов НБУ. Будь-які протиправні дії не можливі, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Якщо у Вас наявні обґрунтовані докази, будемо вдячні за надання інформації у приватні повідомлення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Lorin1988 21 ноября 2024, 16:11
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 176
20.11.2024 На електронну пошту надійшов лист про припинення співпраці з банком. При зверненні в відділення банку було надано роз’яснення, що треба закривати рахунки так як ви не надали відповідні документи в відділ моніторингу і банк прийняв рішення про припинення співпраці та блокування всіх рахунків. Запиту від банку на ці документи не було. Тому не рекомендую цей банк нікому
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 ноября 2024, 16:16
Добрий день!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось саме таке враження, щодо роботи Райфу.
Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів.
Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Запевняємо, що Райф, які інші Банки в Україні неухильно дотримується норм чинного законодавства.
Ми завжди готові допомогти кожному клієнту, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду, для перевірки.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
l2x8 20 ноября 2024, 21:36
Готуючись до чорної п’ятниці та можливості придбати пару ігор на XBOX було вибрано категорію кешбека «розваги». Сплативши та не отримавши кешбеку звернувся до підтримки. Її відповідь: нажаль це не рахуеться розвагами. Для тесту перевірив у моно — кешбек зараховується. Не банк, а цирк. Не раджу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 ноября 2024, 9:01
Добрий день!

Нам надзвичайно прикро, що Вам не вдалось скористатись даною послугою та отримати кешбек за бажаний товар, особливо коли Ви розраховували на цю вигоду.

Зазначимо, що кешбек нараховується по категорії « Розваги» — 20% з МСС: 5733, 5735, 7221, 7333, 7395, 7932, 7933, 7996, 7998, 7999. Нарахування залежить саме від спеціального коду, за яким торговець проводить ту чи іншу оплату. При проведенні покупки в системі відображається цей код, і якщо він співпадає з тими, що діють для кешбеку — кешбек нараховується.

Хочемо проаналізувати ситуацію, яка виникла, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних ( ідентифікаційного номеру або контактного телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Святослав С 20 ноября 2024, 12:34
Фінальний аккорд у стилі райфайзену. Рік тому написали листа у банк — клієнт, що хочемо закрити рахунки, цю процедуру вони проігнорували, але банк — клієнт відключили. Весною ми з подивом довідались, що рахунки не закриті, та що виявляється у нас виникла заборгованість за «обслуговування» і треба їхати у відділення для закриття. Як завжди черга 40 хв., анкета, наче все. Але ні, треба ще раз їхати у відділення, бо пройшла операція погашення за «обслуговування» і треба ще раз приїхати і оплатити цей «рух коштів». Продовжують далі телефонувати з питанням, чому ж закрили рахунки, ми ж 25 років були разом))
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2024, 12:38
Добрий день!

Зінаємось, дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком.
Ми хочемо розібратися в цьому питанні та допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону), а також адресу відділення, до якого звертались. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
gegedosh009 18 ноября 2024, 17:56
У мене стік термін оновлення даних. Смс я отримував кажу одразу. Але через деякі обставини дотягнув до заблокування інтернет банкінгу. Функції зняття готівки і розрахунки по терміналу були доступні.в чаті з банком працівниця мене завірила, що картки активні і можна ними користуватися. На наступний день 18.11 мої картки стали заблоковані, про що мене ніхто не попереджав. В чаті компанії знову мене завірили, що все буде добре лише актуалізуйте данні по телефону (щоб швидше було).після того мені зателефонував менеджер. В кінці кінців мені так і не розблокували мої рахунки (в тому числі і пенсійну карту) і я залишився без грошей і ліків в цей день. Не рекомендую цей банк нікому із пенсіонерів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 ноября 2024, 18:02
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу Банку в цілому. Маємо запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов здійсюється блокування рахунків та обмеження видаткових операції по ним. Після надання актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Розуміємо, що ситуація є неприємною та ми хочемо розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 ноября 2024, 18:16
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
vladg2 17 ноября 2024, 0:17
Отделение по адресу: Львов, ул. Липинского, 28
Спілкувався з технічною підтримкою райфайзен та уточнював моменти щодо відкриття рахунку/перевірки фінансовим моніторингом, спеціально у оператора уточнив, що у разі блокування рахунку фінансовим моніторингом я зможу надати документи, але до надання цих документів чи буде у мене змога використовувати кошти — відповідь оператора була «Так, у разі запиту документів та блокування, вам їх потрібно буде надати протягом 5-ти робочих днів, за цей час коштами користуватись ви зможете та зможете витрачати їх» я внаслідок чого ще раз переуточнив, чи правильно я зрозумів, що у разі якщо приходить запит, то протягом 5ти днів я зможу використовувати кошти, відповідь знову поступила, що так. Я також повідомив, що зможу надати довідку ОК-5 з офіційною зарплатнею близько 900 тисяч гривень та уточнив чи цих документів буде достатньо, мені підтримка повідомила, що так. Внаслідок цієї комунікації мені перекинули кошти за продажі на ОЛХ на картку та виявилось, що я 1.Не можу користуватись коштами, та вони заблоковані
2.Мені наступний оператор повідомляв, що закриття рахунку займає 5 робочих днів
3.Після наступної комунікації попросив залишити скаргу, та на наступний день мені оператор контролю якості передзвонила та вияснилось, що — використання коштів неможливе, також довідка ок-5 не підійде, оскільки кошти на рахунок, що надходили — це не зарплатня, скріншоти продажів з олх — не підійдуть, оскільки я не ФОП, та не оподатковую ці продажі, також закриття рахунків займає 10 робочих днів, після щодо ще потрібно очікувати переведення/зняття коштів протягом деякого часу, про який точно не знати. + отримав пропущений після цього дзвінка, одразу передзвонив, та попросив, щоб співробітник контролю якості мені передзвонив, мені сказали окей — та дзвінка не поступило.
4.Через 5 годин перетелефонував на лінію та повторно запросив дзвінок від співробітника який до мене дзвонив, та домовились, що мені перетелефонують завтра.
У зв’язку з некомпетентністю співробітника я не можу вивести свої кошти, також документи які я можу надати — вони не підійдуть та обов’язково потрібно відкривати фоп. Внаслідок чого буде прохання до банку або вивести кошти протягом цього тижня та потім закривати рахунки згідно регламенту, або надати мені можливість зробити переказ з свого рахунку на інший, щоб їх вивести. Відділення вибрав просто так, спілкувався завжди по телефону, окрім цього до цих транзакцій раніше завжди користувався банком, отримував на нього кошти, купував валюту та перекидував на інший банк і все було окей.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2024, 9:08
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з нами. Розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани.

Хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Термін закриття рахунку відбувається до 5 робочих днів але може бути і довше.

Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2024, 10:25
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SimSim 15 ноября 2024, 19:02
Кожну П’ятницю у них технічні складнощі і одна і та сама відповідь.Олександре, наразі є технічні проблеми з проведенням операцій та зарахуванням коштів. Відповідний відділ займається вирішенням питання, потрібен певний час. Операції по карті Ви можете здійснювати, як і раніше, складнощі стосуються лише проведення операцій в Райффайзен Онлайн та зарахувань коштів. Приносимо вибачення за завдані незручності. Дякуємо за розуміння та сподіваємось на Вашу лояльність💛А щоб кредит брав так по 5 разів на тиждень названюють.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 ноября 2024, 19:12
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.

Наразі дійсно ми маємо технічні складнощі з опрацюванням операцій. Погоджуємось, що приємного мало і це може вплинути як на Ваші плани, так і на настрій. Про проблему знаємо, намагаємось пришвидшити вирішення.

«Райффайзен Онлайн», як і будь-який популярний сервіс, іноді може постраждати від раптового збільшення навантаження. На жаль, це зазвичай, відбувається невчасно.

Над вирішенням проблеми працюють наші кращі спеціалісти та докладають всіх зусиль, щоб вже найближчим часом кошти були доступні для користування.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SavageMind 15 ноября 2024, 9:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Ревуцкого, 40-В, пом. 1016
Так як вже маю рахунок в банку, прийшла рекламка на E-Mail про можливість оформлення кредитки.
Вирішив 13.11.2024 скористатися можливістю і оформити кредитку у відділенні яке поряд.
Дуже чемна співробітниця відділення поксерила доки, заповнили усілякі анкетки, все підписали, тощо. Сказала що відправить дані на погодження і треба буде чекати на дзвінок з банку для ще якихось уточнень, а потім буде рішення.
Пройшло 24 години, і нічого (!)
Телефоную оператору в банк. І він мені каже що ніяких моїх даних з відділенні для оформлення кредитки не отримували тому він їх не бачить (!).
Домовились що розберуться в ситуації.
Потім я не помітив і пропустив пару дзвінків з банку (бо робочий час та робота). І перетелефонував сам, на що отримав відповіть що треба таки чекати на ЇХ дзвінок (!)
Ну такий собі процесс.
Сьогодні 15.11.2024 у 9:04 прийшла sms що у видачі кредитної картки, — відмовлено (!)
Звісно банк не повідомить причину.

Тому скарга не тількит про результат, а і про організацію всього процесу.
А він: ПОВІЛЬНИЙ, дивний, НЕ зрозумілий, НЕ прозорий та НЕ ЗРУЧНИЙ для клієнта.

P. S.
Не знаю що там з моїм кредитним рейтингом.
Так, маю кредитки в інших банках і користуюсь ними.
Не мав і не маю якихось прострочених заборгованностей взагалі.
Іншу інформацію дивіться в моїй анкеті що у вас вже є.
Поздоровляю ви втратили нормального клієнта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 ноября 2024, 9:59
Добрий день!
Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Ми розроблюємо для наших клієнтів вигідні пропозиції та залюбки інформуємо про це. Розуміємо, що ця ситуація принесла Вам певні незручності, але пропозиція, щодо кредитних продуктів попередньо погоджена. Остаточне рішення приймається вже після подачі заявки, дійсно процес може займати певний час.
Хочемо зазначити, що враховуються такі критерії, як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія.
При цьому, Ви можете повторно подати запит на оформлення кредитного продукту через 30 днів.
Не хотіли б залишатися осторонь, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 ноября 2024, 10:35
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та врахувати інформацію описану у Вашому відгуці.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення. Сподіваємось на розуміння.
dench1k 14 ноября 2024, 18:46
Вітаю. Я є корпоративним клієнтом Авалю, ТОВ, 8 числа надійшов запит на фінансовий моніторинг, всі запитувані документи та листи були надані Банку цього ж дня, і 9 числа було отримано лист щодо їх отримання. Після цього мені 12 числа надіслали такий самий запит, після чого я про всяк випадок створив запит в клієнт банку стосовно того чи точно вони отримали документи, на що відповіді не було надано. Сьогодні 14 число і я отримую листа від банку про те що відмовлено в обслуговуванні, тому що НЕ ОТРИМАНІ ДОКУМЕНТИ, і прохання надіслати ці самі документи повторно. В банку твориться повне жахіття та явні проблеми з документообігом. Прошу обробити документи та відновити користування рахунками.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 ноября 2024, 18:49
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 декабря 2024, 11:03
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна Шиманска 14 ноября 2024, 5:43
Нажаль, це мій 2 й негативний відгук про Райффайзен банк,
Мою кредитну справу веде співробітник банку Києва головного офісу Анна Ігорівні маючи інформацію про відкриту кримінальну справу в бюро кредитних історій надала інформацію за кошти що викрали Шахраї зробили мені негативну кредитну історію, це не правомірно, не коректно, з таким відношенням та нечесністю маю справу вперше.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 ноября 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами.
Хочемо зауважити, що у випадку виникнення по рахункам простроченої заборгованості, дані передаються до УБКІ (Українське бюро кредитних історій).
Розуміємо, наскільки це питання важливе для Вас, тому передали звернення в роботу менеджера. Просимо очікувати на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Andruch 12 ноября 2024, 5:19
В цілому, до відділення не маю претензій, скільки зверталась, завжди було все добре. Але наразі маю терміново закрити всі кредитні рахунки, в інших банках закрила в день звернення, в авалі чекаю вже більше тижня. Карткою я жодного разу не користувалась. Тут знайшла інформацію що рахунки закриваються 5 днів, в чаті мені відповідають 10 днів, по телефону кажуть до місяця, в відділенні сказали нічим допомогти не можуть. Всі кажуть що рахунки закриває робот, коли саме і де шукати того робота, працівники не знають.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 ноября 2024, 8:58
Добрий день!

В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про Райф в цілому. Хочемо пояснити, що процес закриття рахунку триває 10 робочих днів. Це технічний момент, на який вплинути немає можливості, на жаль. По факту закриття рахунку Ви отримаєте смс, в якості підтвердження про закриття.

Ми бажаємо перевірити дану ситуацію та допомогти Вам у вирішенні. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 ноября 2024, 8:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Ivantur 9 ноября 2024, 9:37
18 жовтня була подана мною заявка примусово на закриття рахунку і перерахування залишку коштів по реквізитах, перед тим банк без підставно і попередження заблокував картку мені, коли я хотів скинути підтвердження коштів мені сказали не потрібно що тут рішення прийняте з кінцями, оператори кажуть скиньте документи на пошті кажуть не скидайте нічо не дасть, короче інформацією кожен володіє різною, дзвоню пару раз на тиждень кожен оператор каже зовсім різне по чому поверненні коштів, то рахунок закритий то потім не закритий то не мають інформації короче маринують мої гроші вже 3 тижні, прошу негайно повернути мої кошти бо буде написана заява в поліції потім подана черга до суду!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2024, 9:43
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Звертаємо увагу, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 ноября 2024, 10:08
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 ноября 2024, 14:13
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
gornetska 7 ноября 2024, 15:39
Хочу розказати про ужасну ситуацію яка сталася в мого чоловіка. Він 07.10.24р. знімав кошти в банкоматі в розмірі 1000 грн. на території підприємства, де він працює за адресою м. Львів, вул. Опришківська,6. А йому з рахунку списало спочатку 1000 грн, а потім 10 000 грн (які він не знімав). Час проведення операції в додатку стоїть один і той самий. Він зразу подзвонив на гарячу лінію і розказав про ситуацію. І ми були впевнені, що то якийсь збій, зроблять інкасацію в банкоматі і кошти повернуться. Але 1 листопада приходить йому смс повідомлення, що на жаль кошти повернути не можуть, що склалася нестандартна ситуацію. На гарячій лінії нічого пояснити не можуть, кажуть що спеціаліст який займався даним питанням передзвонить, але до сьогодні ніхто не передзвонив, не пояснив чи робили інкасацію і чому прийняли таке рішення. Просто навіть фізично нереально за хвилину зняти два рази кошти, двічі ввести пін код і щоб банкомат видав кошти. Райфайзен банк просто вкрав наші гроші!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 ноября 2024, 15:46
Доброго дня!

Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Райф сумлінно дотримується чинного законодавства та у разі виникнення технічного збою під час зняття в банкоматі — здійснюється фіксація заявки на оскарження. Спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці.

Дуже хочемо розібратися у ситуації, прохання написати нам у приватні повідомлення дані Вашого чоловіка, а саме контактний номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 ноября 2024, 15:51
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Влад Бурнашов 7 ноября 2024, 12:10
Моніторинг банку розірвав договір та заблокував карту. За те що військовому приходить зп. Не повідомили не попросили довідку про доходи
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 ноября 2024, 12:17
Добрий день!

Перш за все хочемо висловити щиру повагу нашим військовим. Ваша мужність і відвага надихають усіх нас. Дякуємо за захист!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 ноября 2024, 12:31
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 ноября 2024, 17:51
Добрий день!

Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.26
USD 41.2 41.67
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.26
USD 41.2 41.67
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Райффайзен Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.