Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Omega9 25 ноября 2021, 11:01
…є безліч дрібниць, які псують враження від співпраці. Трішки засмутило те, що відділення і Call-центр надають різну інформацію щодо вирішення одного конкретного питання — закриття рахунку. Не зважаючи на це всі мої звернення в підтримку закінчувалися вирішення моїх питань. Також варто зауважити, що ввічливість і навички комунікація ваших працівників на висоті (ще б достовірну інформацію надавали). Все що стосується карткового продукту (Райфкарта+) чудово, окрім постійних проблем з кешбеком, але до цього ставлюся з позитивом, бо все ж таки працюєте над ним і вдосконалюєте. Моб. додаток Raiffaisen Online — це ваша найбільша біда. Я готовий приняти те, що транзакції можуть висіти по два дні «В обробці» перш ніж попасти у виписку, готовий прийняти те, що потрібно більше часу для зарахування перказів (порівняно з банками, якими я теж користуюся), але я зовсім не можу зрозуміти ваше налаштування лімітів. Чому не можна винести оплату в інтернеті окремо, а не включати її у ліміт покупок в день? Я практично не здійснюю покупок через інтернет, але часто використовую карту для розрахунків в магазинах і тд., то як мені застрахувати себе від непередбачуваних списать через інтернет і разом з тим комфортно розраховуватися картою за покупки? Будь ласка, подумайте на цим.
Загалом банком задоволений, але до моб. додатку питань безліч.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 ноября 2021, 11:11
Доброго дня! Дякуємо за такий змістовний зворотній зв'язок. Обов'язково передамо колегам, які працюють над вдосконаленням додатку Ваші побажання, сподіваємось, що вони будуть враховані та реалізовані. Стосовно програми ЩЕ!, маємо надію, що вже скоро працюватиме без збою, оскільки зараз тестуємо внесені зміни над якими довгий час працювала команда фахівців.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 ноября 2021, 11:16
Також, звертаємось до Вас з проханням надати більш детальну інформацію стосовно некоректних консультацій у відділеннях та/або Інформаційному центрі, а саме вказати дату, номер телефона з якого зверталися до Інформаційного центру або адресу відділення (можна в особисті повідомлення банку) та зазначити стосовно чого була консультація. Кожен такий випадок ми намагаємось аналізувати, щоб виявити та усунути причину виникнення та покращити якість обслуговування у Банку для наших Клієнтів. Будемо вдячні, якщо допоможете нам у цьому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natavakyla 25 ноября 2021, 2:47
Открывая зарплатный счёт, специальный. Тебя никто не будет предупреждать, что это обычный счёт… Даже если акцентируется на этом внимание… Почему?! Главное, чтоб открыть? Обманщики.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 ноября 2021, 9:17
Доброго ранку! Рахунки зі спеціальним призначенням (виключно зарплатні або пенсійні) у Банку, дійсно, не відкриваються про що зазначено в Правилах обслуговування фізичних осіб в Банку. На будь-який рахунок, окрім зарплат та соціальних виплат, можуть бути зараховані як власні кошти так і перекази від інших осіб. Що стосується не попередження Вас про це при відкритті, будемо вдячні, якщо повідомите де саме відкривали, щоб ми могли довести інформацію до керівника відділення та акцентувати увагу на необхідності надання повної консультації Клієнтам.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я не исключаю, что люди, которые разрабатывают для вас информационные системы, включая интернет-банк и приложение, очень милые и приятные в общении, с ними можно попить чай с печеньками и поговорить на отвлечённые темы. Но эти люди не имеют достаточных профессиональных качеств по разработке и тестированию таких ответственных продуктов, как банковские системы! Я пользуюсь вашим банком с апреля этого года, то есть полгода. И как было у меня впечатление, что я стал клиентом какого-то нового банка, который только вышел на рынок, так оно и сохраняется.

Ситуации, в которых при входе в интернет-банк я видел сообщение о технических работах с предложением зайти снова через полчаса, за последнее время стали обычным делом.

Ситуация с программой лояльности «ЩЕ» просто абсурдна — она почти постоянно недоступна из-за того, что «мы проводим улучшение нашей системы». Из последнего — «с 16 по 18 не будет доступна, потому что мы её улучшаем, зато уж 19 всё будет прекрасно!» — «ой, что-то пошло не так, но вы точно сможете воспользоваться своими бонусами 22 ноября» — «ай-яй, снова не срослось, когда-нибудь мы вам всё отдадим, не волнуйтесь, но когда сказать не можем».

В разделе оплаты коммунальных услуг почти пусто, даже элементарные справочники не смогли завести и организовать, чтобы людям не пришлось вбивать IBAN-ы и заполнять остальные реквизиты вручную.

Я пользуюсь банковскими продуктами уже более 20 лет, из них различные системы дистанционного обслуживания использую около 15. И поверьте моему опыту — более «сырого», неудобного, проблемного продукта, чем ваши, я не встречал нигде. И я готов был бы простить это местечковому банку, только выходящему на рынок. Но вам всем должно быть стыдно за свои продукты.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 ноября 2021, 12:03
Доброго дня! Нам, дійсно, дуже прикро, що ми справили на Вас таке негативне враження про Банк, запевняємо, що робимо все можливе щоб стабілізувати роботу системи «Райффайзен онлайн». Що стосується роботи програми «ЩЕ», вона буде відновлена найближчим часом і, сподіваємось, що її нові можливості Вас приємно здивують. Інформація, відносно наповнення розділу оплати комунальних послуг передана нами колегам для врахування в подальшій роботі. Повторно приносимо вибачення за незручності створені Вам збоями в роботі системи Банку та сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
selena1978 23 ноября 2021, 21:09
Добрый вечер. Почитала у вас отзывы и увидела как одну женщину обманула мошенница та же и меня Проценко Ирина михайловна номер ее карты 5366393300783418 меня обманула на 3200 что делать подскажите пожалуйста
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 ноября 2021, 11:14
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати відповідь. Дана картка не належить Банку, тому, на жаль, жодних дій щодо перевірки або застосування передбачених в таких випадках заходів, вчинити не можемо. Рекомендуємо негайно звернутися до правоохоронних органів для вирішення ситуації в порядку, передбаченому законодавством.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
selena1978 23 ноября 2021, 21:08
Доррый вечер. Почитала у вас отзывы и увидела как одну женщину обманула мошенница та же и меня Проценко Ирина михайловна номер ее карты 5366393300783418 меня обманула на 3200 что делать подскажите пожалуйста
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 ноября 2021, 11:13
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати відповідь. Дана картка не належить Банку, тому, на жаль, жодних дій щодо перевірки або застосування передбачених в таких випадках заходів, вчинити не можемо. Рекомендуємо негайно звернутися до правоохоронних органів для вирішення ситуації в порядку, передбаченому законодавством.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
letro 21 ноября 2021, 0:39
Отделение по адресу: Одесса, ул. Черняховского, 24
10 лет пользовалась картой «Прозора». Срок действия карты закончился. Хочу оформить карту «100 дней». Три раза получаю отказ в одобрении заявки. Написала обращение на сайте банка с требованием объяснить причину отказа. Ответа не получила. Очень непонятны действия банка по отношению к благонадежному клиенту.
Придется обратиться к более ответственному банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 ноября 2021, 9:50
Доброго ранку! Нам прикро, що засмутили Вас відмовивши в наданні кредитної картки. При цьому маємо зазначити, що видача кредиту це право Банку та рішення про кредитування приймається на підставі аналізу великої кількості факторів, зокрема фінансового стану позичальника, кредитної історії та ін. Що стосується від повіді на звернення, надайте, будь ласка, номер звернення, який надходив Вам під час його реєстрації, перевіримо чому не надано відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vlad Koval 20 ноября 2021, 18:47
Отделение по адресу: Киев, ул. Прорезная, 3
После обновления мобильного предложения перестало заходить в приложение. Крутится и не грузит. Много раз пытался зайти в банкинг со своего мобильного телефона, всё тоже самое. Звонил на горячую линию, спросив кучу данных всё равно ничем не смогли помочь. Мне приходится заходить через телефон родственника, так как на моем всё то же самое.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2021, 19:09
Доброго вечора! Приносимо вибачення за незручності, але якщо система Райффайзен онлайн працює з іншого пристрою, то можливо причина в вашому мобільному телефоні? Чи рекомендували Вам видалити додаток, а потім завантажити його знову. Також, будемо вдячні, якщо у особистих повідомленнях зазначите свій ідентифікаційний номер, перевіримо з якого пристрою намагалися здійснити вхід та запитаємо у колег, які здійснюють підтримку системи в чому може бути проблема.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Niksel2005 20 ноября 2021, 11:56
Сегодня, около 8:00 перевела деньги с депозитного счета на карточный. На 12:00 деньги до сих пор не поступили, хотя на горячей линии сказали в течении часа.
Как расценивать действия банка? Воровство? Поддержка клиента на нуле.
Две заявки оформлены, безрезультатно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2021, 12:36
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 ноября 2021, 17:37
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за те, що ситуація, яка виникла з технічних причин, завдала Вам незручності. Зараз питання позитивно вирішено, робимо все можливе, щоб мінімізувати такі ситуації у майбутньому та сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Afferist 20 ноября 2021, 0:29
Пять лет обслуживаюсь в Аваль банке, и всем вроде бы был доволен, но недавно у меня украли портмоне, естественно с картой на которой были деньги. Так как добираться домой мне нужно было больше часа из другого города, то о блокировке карты не могло быть и речи, а самое главное, я был уверен, что воспользоваться картой у вора не получится без пин-кода, ибо даже у меня всегда при оплате бесконтактной операцией «payWave» запрашивало пин код, и меня это не напрягало, даже наоборот, мне казалось это правильным. И каково же было мое удивление, когда я, причем с запозданием, получил пять смс-сообщений о расходе средств по карте на полтора тысячи гривен, из пяти разных магазинов города. Я чуть шею не сломал когда несся домой к компьютеру, что бы заблокировать оставшиеся средства, пока вор не без косвенной помощи банка, не лишил меня средств к существованию окончательно!
Обращаюсь к банку, надеюсь Вы меня услышите пока не пострадало больше людей от подобной проблемы.
Почему вы не можете в своем интернет банкинге, таком удобном и функциональном, создать пункт меню, для самостоятельного по желанию клиента, изменения лимитов по бесконтактным операциям PayWave, и запросе пин-кода при превышении установленного клиентом лимита по оплате??? Ведь именно отсутствие такой элементарной и очень очевидно нужной опции, служит отличным помощником для злоумышленников. Вам так не кажется?! А с помощью нехитрой китайской сканирующей приспособы, к вам в метро прижмется подозрительного вида персонаж, и вы в один миг лишитесь своих накоплений, получа к тому же смс о расходе средств с огромным запозданием!
P. S. Я уже молчу об этой новой полиции, абсолютно не компетентной и очень вредной, с точки зрения трат моих налогов, как организации призванной защищать закон и покой граждан. Которая пальцем не пошевелила для поимки злоумышленника, имея при этом на руках полное досье на вора, и видео-факт совершения преступления, которые я им предоставил, сделав предварительно за них всю работу!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2021, 11:07
Доброго дня! Нам прикро, до виникла така неприємна ситуація, обов'язково передамо Ваше побажання колегам, які відповідають за безпеку карткових розрахунків. Будемо вдячні, якщо зазначите свій ідентифікаційний код ( можна в особистих повідомленнях Банку) перевіримо деталі проведених операцій та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 ноября 2021, 17:12
Доброго вечора! На жаль, так і не отримали від Вас інформацію про Ваш ідентифікаційний номер, щоб перевірити де, які операції та яким шляхом було проведено за допомогою Вашої карти тому повідомляємо загальну інформацію: Граничні суми розрахунків за покупки, при яких введення PIN-коду не потрібно, залежать від типу використовуваної карти, а також від налаштувань системи терміналу, за допомогою якого проводиться операція. Встановити обов’язкове введення PIN-коду при розрахунку на будь-яку суму, на жаль, технічно неможливо. Також маємо зазначити, що, в разі втрати Картки Клієнтом, необхідно негайно здійснити її блокування шляхом звернення до Інформаційного центру з будь-якого номеру телефону або в системі Райффайзен онлайн, це дозволить запобігти втраті коштів з рахунку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
xenium777 18 ноября 2021, 18:45
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 4
Підключили наше підприємство під зарплатний проект. Зателефонував на гарячу ліінію із запитанням чи відкриють мені рахунок з використанням «Дії» без паперового паспорта.
Сказали, що відкриють, але тільки при умові, що в мене є внутрішній ID паспорт. В мене в «Дії» тільки закордонний паспорт. Тому було відмовлено. Ось така діджиталізація…
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 ноября 2021, 18:55
Доброго вечора! Приносимо вибачення за виниклі незручності, дуже хочемо повністю розібратися в ситуації та надати детальні пояснення, а також допрацювати наші сервіси, щоб бути максимально зручними для Клієнтів. Просимо повідомити номер телефону (можна в особистих повідомленнях банку) з якого зверталися за консультацією, все перевіримо та надамо детальні коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лилия Симонян 16 ноября 2021, 10:15
Приватний виконавець виніс постанову про зняття арешту з одного ЗП рахунку!
Банк не зняв арешт з моїх коштів, тим самим порушує Закон України про Виконавче провадження!
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 ноября 2021, 10:36
Доброго дня! Якщо до Банку надходить постанова на зняття арешту з рахунку, оформлена належним чином, Банк виконує її максимально оперативно. Просимо Вас вказати свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях Банку) ми перевіримо чи дійсно постанова надходила, та, якщо так, з яких причин не була виконана.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
rredrred 12 ноября 2021, 17:20
Торговая сеть через терминал банка кассы возврата 04.11.2021 сделала платежное поручение банку для возврата клиенту денег на карту, которой он расчитался при покупке.
Квитанция 022875, код авторизации 005041
на вечер 12.11.2021 деньги клиенту не были зачислены.
При этом, в результате поисков причин не возврата денег выявили, что со счетов торговой сети были списаны деньги 04.11.2021, а в банк эмитент карты клиента деньги не поступили.
работники райфайзена банка аваля отказываются предотавлять любую информацию о причинах не выполения платежного поручения торговой сети.
уважаемые клиенты райфайзен банк аваль, обращаю Ваше внимание, что перед признанием неплатежеспособными в банках также не выполняли платежные поручения клиентов.
делайте выводы сами.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 ноября 2021, 17:30
Доброго вечора! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Чи можете вказати номер терміналу або адресу його розташування? Будемо вдячні за надання цієї інформації в особистих повідомленнях. наразі, намагаємось знайти повернення за номером квитанції та кодом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 ноября 2021, 17:32
Бачимо данні, зазначені в тільки що створеній заявці. Намагатимемось в найкоротший термін перевірити викладене та надати коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
SviatoslavS 12 ноября 2021, 13:45
Більше 20 років наша компанія була клієнтом банку, тримала зарплатній проект, кредитувалась. За весь цей час не було ні одної заборгованності по всім кредитним продуктам, але кілька років тому служба «безпеки» вирішила, що ми якісь «не такі», і раптом заявила (через нашого менеджера), що ми маємо погасити овердрафт, та строковий кредит. Причини нам не пояснили, навіть керівник відділку кредитування не змогла дізнатися в чому справа. Вона бачила наш динамічний розвиток, що ми будуємо нові виробничні потужності, і була зацікавлена в співпраці. Через наших юристів ми довели, що ми не маємо, згідно договору, закривати строковий кредит, тому виплатили його як це потребує закон, але овердрафт закрили. Ми попередили, що з таким відношенням переведемо всі активи і інший банк, керівник відділку кредитування ще раз спробувала з«ясувати причини, але знову не змогла. Наразі, ми перейшли в інший банк, де значно більш комфортні умови, і по зрівнянню з райффайзеном, це якесь свято. З нами перейшли і наши партнери, і надзвичайно задоволені.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 ноября 2021, 13:50
Доброго дня! Дякуємо за інформацію, дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження про Банк. Спробуємо проаналізувати причини виникнення ситуації та надати коментарі по суті. Будемо вдячні, якщо в особистих повідомленнях зазначите назву та ЄДРПОУ організації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mykhailo1408 12 ноября 2021, 10:27
Банк в якому закон України не працють. Не раджу Вам мати справу з цим банком.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 ноября 2021, 10:32
Доброго ранку! запевняємо Вас, що Банк працює виключно з дотриманням вимог законодавства і всі договори/ внутрішні інструкції не суперечать діючим законам. Якщо Ви детальніше опишете ситуацію, через яку Ви дійшли даного висновку, ми обов'язково розберемося та надамо Вам коментарі по суті.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
14 ноября 2021, 10:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 14.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
andriy2511 11 ноября 2021, 13:18
Так працювати
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 ноября 2021, 13:25
Доброго дня! Ми вірно зрозуміли, Вам сподобалось обслуговування в даному відділенні? Якщо так, передамо подяку колегам.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
monishchenko 11 ноября 2021, 12:12
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Сегодня в 10.22 позвонили с банка не на мой личный телефон, а на рабочий, отношения к которому я ни какого не имею. Сотрудник банка аваль, не мне лично, а 3 стороне передал, что бы я готовился, так как ко мне выезжает выездная бригада и будет проведен опись имущества. Я просто в шоке, это уровень европейского банка ??? Сколько было нарушено законов? Куда смотрит руководство этого так называемого банка!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 ноября 2021, 12:22
Доброго дня! У разі, якщо Клієнт має невиконані зобов’язання перед Банком, Банк здійснює дзвінки на номери телефонів, вказані при оформлені продуктів, або ті, які стали відомі Банку в процесі обслуговування Клієнта, лише в тому випадку, коли не вдається встановити контакт з Клієнтом -позичальником за основним контактним номером телефону. При цьому, Банк не розголошує інформацію, яка складає банківську таємницю Клієнта. Для проведення більш детальної перевірки ситуації, яка склалася, просимо в особистих повідомленнях Банку зазначити свої данні (прізвище, ідентифікаційний номер та номер телефону, на який було здійснено дзвінок), а також, Ви маєте можливість перетелефонувати на номер, з якого дзвінок здійснювався, та обговорити порядок врегулювання ситуації з працівником Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 ноября 2021, 18:19
Доброго дня! Проаналізована викладена Вами інформація та встановлено, що за робочим номером телефону з Вами спілкувалися працівники уповноваженого підрозділу та, в подальшому, оскільки Ви відмовились від спілкування, передали Вам інформацію про наслідки ухиляння від розмов та відмови врегулювання ситуації. Запевняємо Вас, що працівники Банку дотримуються стандартів спілкування та вимог діючого законодавства та не вчиняють тиску не здійснюють погроз. Просимо Вас, в разі бажання знайти шляхи врегулювання ситуації, зв’язатися з представником Банку за вказаним номером телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1992Polina 10 ноября 2021, 21:25
Был открыт расчетный счёт в г. Белгород-Днестровский, обслуживались очень долгое время в нём до одного инцидента. У бухгалтера предприятия возникли крупные финансовые проблемы, в связи с этим был риск незаконного списания денег с расчетного счета. Изначально бухгалтер пыталась снять деньги в отделении банка по чековой книжке, но сотрудники заподозрили неладное и позвонили директору сообщили об инциденте, деньги не получилось снять тогда. Так как у бухгалтера был доступ онлайн к счету и возможность перечислять деньги онлайн, она начала перечислять неизвестным физическим лицам переводы, в т. ч. по 150 000 грн. за раз. Это все, конечно, не вина самого банка, кроме одного но! Деньги бухгалтер начала перечислять 20 октября 2021 до 26 октября 2021 года. Директор предприятия не мог проконтролировать самостоятельно безопасность счета, так как заболел ковидом. 21 октября был направлен представитель предприятия в отделение банка, чтобы сообщить о проблеме с бухгалтером и что есть риск списания денег. Начальник отделения заверил, что всё будет хорошо и без ведома директора не могут быть списаны деньги, что они уже в курсе проблемы у нас. Никаких мер по временному блокированию счетов не было предпринято, а когда пришли снимать выписку со счетов уже было перечислено 310000 грн неизвестно кому. На вопросы как так вышло обьяснили, что у вашего бухгалтера были электронные ключи и зачем вы их дали ей.
А зачем банку проводить верификацию для платежей физ лицам по 150 000 грн?
А что нужно делать предпринимателю когда у него со счетов списывают деньги?
Звонить на горячую линию. А если он заболел? Другие люди не могут сообщить о махинациях?
Почему начальник отделения не даёт нужных рекомендаций, что нужно звонить и блокировать счёт по телефону вовремя? С 21 октября ещё несколько дней списывали деньги, после заверения начальника что все будет в порядке.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 ноября 2021, 9:14
Доброго ранку! Для того, щоб детально розібратися в даній ситуації, з'ясувати причини її виникнення та надати коментарі по суті, просимо Вас вказати (можливо в особистих повідомленнях Банку) Код ЄДРПОУ та назву організації та відділення, в якому вона обслуговується. зазвичай всі працівники Банку максимально швидко намагаються реагувати на повідомлення про можливі протиправні дії та роблять все для збереження коштів Клієнта.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
tvv91 9 ноября 2021, 12:26
Спам на Viber. Пруф: https://ibb.co/2jgCzqJ, там сообщение начинается с «Нужна финансовая помощь? …» Я не понимаю, почему Viber не блокирует подобные *** которые рассылают всякий мусор?!
Какие все хорошие у нас в стране! Одна *** свои кредиты предлагает 5−7−9%, другая финансовую помощь. Прямо ангелочки. Зато когда появится задолженность по кредиту, с тобой разговаривают совсем в другом тоне и не предлагают варианты реструктуризации задолженности. Необходим закон, который позволял бы штрафовать за подобный рассылаемый мусор в пользу получателя. Рекламируйте свои услуги в отделениях своего банка, я не давал добро чтобы мне присылали всякий мусор!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2021, 14:16
Доброго дня! Банк дійсно іноді надсилає повідомлення своїм клієнтам у Viber та/або на номер телефону. Ціль таких повідомлень, проінформувати Клієнта про наявність пропозицій, акцій, змін у обслуговування, при цьому згоду на надсилання таких повідомлень Клієнт надає під час підписання договору на отримання послуг. Нам прикро, що отримання повідомлень викликало Ваше незадоволення, в разі, якщо бажаєте відмовитись від них в подальшому, просимо Вас зателефонувати до Інформаційного центру або написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» (якщо користуєтесь нею). На жаль, за номером телефону, який Ви вказали в заявці не вдалося знайти Вас, як клієнта або встановити надсилання пропозицій. Що стосується зміни умов кредитування, Банк завжди з розумінням ставиться до зміни фінансового стану Клієнта і намагається знайти індивідуальні варіанти вирішення питань.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відкрив рахунок для того щоб оплачувати через Apple-Pay.Все дуже швидко оформили, надали всю інформацію щодо користування картою. В той же день можна було оплачувати картою. Дуже професійно, і головне без «підводних каменів».При нагоді звернуся знову в це відділення.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 ноября 2021, 9:25
Доброго ранку!
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Letik777 7 ноября 2021, 18:08
професійне та культурне обслуговування клієнтів,
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 ноября 2021, 18:12
Доброго дня!
Дуже дякуємо Вам за приємний коментар. Обов'язково передамо інформацію працівникам відділення, адресу якого Ви зазначили, і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 26.850 27.350
EUR 30.080 30.930
RUB 0.3540 0.3630
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 26.850 27.350
EUR 30.080 30.930
RUB 0.3540 0.3630
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Райффайзен Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.