Отзывы о Райффайзен Банке Аваль

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
polynull 16 апреля 2021, 9:14
При переводах со счета ФОП на счет универсальный получал уведомление об одной сумме успешного перевода, а по факту засчитывалась другая, потому как создавался отдельный платеж на комиссию, которая никак не фигурировала в уведомлении. В поддержке меня начали тыкать в условия универсального счета (как будто в этом проблема). В ответ я мог только послать такой банк и перевести обслуживание ФОП в другой банк. И уже после этого, через несколько недель, позвонил менеджер и предложил решить вопрос и попытаться вернуть комиссию, чтобы я не отказывался от их услуг. Ну, а если отказываюсь, то банк считает что всё хорошо и так можно всё и оставить… Счета закрыты, отзыв банку на память.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
16 апреля 2021, 9:20
Доброго ранку! Дякуємо за відгук, хоч і дуже прикро що він негативний. Обслуговування рахунків здійснюється у відповідності до діючих тарифів Банку, згідно яких передбачена комісія за безготівкове зарахування коштів на вклад «Універсальний». При цьому Банк завжди намагається врегулювати ситуацію, яка склалася з клієнтом в індивідуальному порядку та запропонувати шляхи врегулювання. Нам прикро, що Ви прийняли рішення припинити співпрацю з Банком адже ми завжди раді бачити Вас нашим клієнтом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dmitrij72 15 апреля 2021, 13:41
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Моє фермерське господарство «Райдуга» ЄДРПОУ 30293077, є клієнтом Райффайзен Банк Аваль в м. Полтаві з 2002 року. Останнім часом складається враження, що дирекція намагається позбутися низькомаржинального клієнта, створюючи мені певні труднощі користування розрахунковим рахунком. Вчора, 14.04.2021р., мною через сайт банка було направлено новий ключ ЕЦП, для його подальшої реєстрації, отримано номер заявки КЕР 87998417963. До даного часу він не зареєстрований. Після спілкування з усіма гарячими лініями, на яких ніхто толком нічого не зміг пояснити, вдалося отримати номер телефону Людмили Сергіївни (нібито керівника відділення), яка повідомила, що у зв’язку з якими то вимогами законодавства (не називаючи конкретних вимог, конкретного законодавства), я в «ЛОКДАУН» червона зона, повинен прийти до відділення банку особисто для розірвання попереднього договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування та підписання іншого.
Мій тарифний план (Пакет послуг — «Бізнес класичний») 150 грн. на місяць має сервіс Raiffeisen Business Online, гроші регулярно списуються з мого рахунку і нічого банку не заважає, а отримати доступ до послуги, яку я регулярно оплачую, виявляється треба заключити (перезаключити???) інший договір, та ще й нібито за моєю згодою розірвати попередній. Відмову Банка в односторонньому порядку від своїх обов’язків, створення перешкод у користуванні грошима на рахунку, неаргументовану вимогу про переукладання договору, ВВАЖАЮ НЕПОВАГОЮ ДО КЛІЄНТА, та не повагою до карантинних норм і перешкодою до своєчасного справляння платежів до БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ,
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
15 апреля 2021, 13:52
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в Банку викликало Ваше незадоволення. Розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Annannanna 15 апреля 2021, 9:57
Почему-то в этом банке точно могут сказать обо всем только постфактум, до этого все «примерно», «я не могу просчитать, так как сумма процентов начисляется в соотвествии с суммой кредита»
И тебе уверенно говорят «да, кредит будет погашен, если внести полную сумму», но не добавляют «25 числа всё равно начислится процент на уже оплаченную вами сумму»
И ни в твоём личном кабинете на сайте, ни в сообщениях, такой информации нет. Никакой информации для клиента нет, до тех пор, пока ты случайно не узнаешь о том, что у тебя снова копится процент, но уже на процент.
Буду искать юриста. Выглядит, как утаивание.
Никому не рекомендую связываться с этим банком
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
15 апреля 2021, 10:04
Доброго ранку! Просимо в особистих повідомленнях Банку вказати свій ідентифікаційний номер та уточнити де саме та коли отримували некоректну/не повну, на Вашу думку, консультацію щодо погашення кредиту (якщо отримували в телефонному режимі, додатково просимо зазначити номер з якого телефонували). Обов'язково все перевіримо, та, в разі, якщо інформація підтвердиться, знайдемо шляхи врегулювання ситуації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
awolf 14 апреля 2021, 22:48
Банк поступово суттєво погіршує умови обслуговування карткових рахунків фізичних осіб в іноземній валюті (відгук стосується безпосередньо EUR).
Спочатку (приблизно півроку тому) ввели комісію за обслуговування рахунку у розмірі 1 EUR на місяць, але і цього виявилося замало — починаючи з 26.04.2021 комісія становитиме вже 2 EUR на місяць.
Те ж саме стосується і депозитів в іноземній валюті. Якщо ви щасливий власник депозиту в USD або EUR, то вам доведеться заплатити за можливість розмістити депозит.
Банк анітрохи не зацікавлений у тому, щоб зберегти лояльність клієнтів і не пропонує можливість зняти кошти на пільгових умовах хоча б у період перед зростанням тарифу. Що не є дивним, оскільки навіть представники банку визнають, що левова частка приватних користувачів є зарплатними клієнтами (~ 1.3 млн серед 1.9 млн активних карт, детальніше можна ознайомитися тут https://minfin.com.ua/2021/04/12/62503732/).
Загалом, єдиною перевагою банку є його «надійність». З точки зору розвитку банківських технологій (інтернет-банкінг, якість обслуговування, спеціальні пропозиції) банк суттєво поступається лідерам. Хоча варто визнати, що в інтернет-банкінгу поступово з’являються можливості сучасних банків (але аваль тут все одно завжди у ролі того, хто наздоганяє а не створює нові продукти)
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
15 апреля 2021, 8:18
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний.
Хочемо пояснити логіку прийняття рішення про введення комісії:
1. Ви знаєте, що банк отримує дохід кредитуючи одних своїх клієнтів за рахунок коштів на депозитних/поточних рахунках інших клієнтів.
2. Кредитування у валюті — заборонено. Відповідно, кошти клієнтів (у т.ч. і Ваші) у Євро на поточних і депозитних рахунках не можуть бути банком використані для кредитування.
3. Проте, збереження коштів клієнтів на поточних/депозитних рахунках теж потребує певних витрат (касові операції, інкасація, безпека і т.д.).
4. По-суті, кошти у євро не приносять нам дохід, але для того, щоб їх зберігати і гарантувати Вам їх повернення у будь-який момент вводиться мінімальна комісія.
Хочемо зазначити, що при видачі коштів з валютного депозиту комісія Банком не утримується, а також є можливість безкоштовно проводити валютообмінні операції в інтернет-банкінгу «Райф Онлайн» для подальшого отримання коштів на Ваш гривневий рахунок.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дмитрий Федотов 14 апреля 2021, 15:31
Вот вроде хороший банк — и репутационно, и относится к международной группе, и в части тарифов, отделений, сотрудники все приветливые и приятные. Но что это за ОНЛАЙН-сервис?! Первый раз хотел стать клиентом, наткнувшись на рекламу в сети. Перешёл по ссылке, ввожу данные — не принимает срок действия документа, пишет, мол, неправильная дата. Хотя я с самого документа всё вносил. Ладно, как-то проходил мимо отделения, зашёл, стал клиентом. Вижу в сети опять рекламу — более интересный тариф. Перехожу по ссылке, ввожу данные — теперь ругается на КПП! Ввожу я его точно правильно, и вообще он уже в банке есть, поскольку я клиент! Но форме на их сайте он не нравится. Операции появляются в выписке спустя день-другой, даже саму карту после выпуска я увидел только на следующий день. Вчера перешёл на более высокий тарифный план (Картка+), так до сих пор не могу подключить программу кеш-бек. Нет в приложении нигде. Я как-то был избалован моментальным отображением операций в других банках, возможностью всем управлять — и эти возможности не вчера появились, а уже лет 5 в разном виде в разных банках есть. А вот Райф это наладить не может. Печально.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
14 апреля 2021, 15:41
Доброго дня! Дякуємо за те, що все ж таки залишаєтесь Клієнтом нашого Банку та вибачаємось, що завдали Вам незручностей. Наш онлайн сервіс постійно вдосконалюється і, сподіваємось, що найближчим часом, такі недоліки, як відображення картки на наступний день, будуть усунені. Що стосується відсутності можливості підключити програму кеш-беку — напишіть нам, будь ласка, в чаті системи «Райффайзен онлайн», спробуємо допомогти. Стосовно інформації про некоректність введення даних на сайті Банку, були б Вам дуже вдячні, якщо зазначите в особистих повідомленнях свій ідентифікаційний номер, дату, коли пробували скористатися сайтом, та детальніше, яку саме операцію виконували. Це дозволить нам перевірити причини некоректної роботи сайта та шляхи їх усунення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Habluk 11 апреля 2021, 22:47
Відділення знаходиться в смт Ємільчине Житомирської області.
При зверненні до спеціаліста з проханням відкрити рахунок для соцвиплати, працівниця відділення мовчки взяла документи, хвилин 15 -20 щось там в комп’ютері клацала, поробила копії документів. Підійшла з купою паперів і сказала поставити підписи (навіть не спитавши, чи бажаю я їх переглянути). Через то, що в країні була ситуація жорсткого локдаун, я поспішила покинути людне приміщення. Так як на вулиці був сильний мороз, я вирішила подивитись документи вдома. По перше, не правильно вказана адреса проживання, а саме головне підписаний договір на страхування, про що працівниця навіть не попередила. Не кажучи про те, щоб запитати, чи він мені взагалі потрібен. Коли я прийшла у відділення і попросила відключити дану функцію, то спеціаліст мене завірила, що тепер кошти ніхто знімати не буде з рахунку і дала якусь бумажку з печаткою. А наступного місяця з мене знову зняли кошти за страховку, яку, по типу, мені відключили, коли я приходила особисто. Про яку довіру до банку може йти мова з таким відношенням до клієнтів?

При першій же нагоді поміняю Ваш банк на інший.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
12 апреля 2021, 0:28
Доброї ночі! Ми обов'язково розберемося в ситуації та все вирішимо, якщо додатково, в особистих повідомленнях, вкажете свій ідентифікаційний номер.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 апреля 2021, 17:50
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. З працівниками відділення проведено роботу щодо недопущення подібного у майбутньому. Послугу відключено та завтра, до кінця дня, кошти, списані з Вашого рахунку за період після подання Вами заяви, будуть повернені. Сподіваємось, що в подальшому жодних непорозумінь в процесі обслуговування не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vsnik1977 11 апреля 2021, 13:40
Заплатить с карты без комиссии, это проблема, лично у меня моно банк, у мамы райфайзен (пенсионая), установил приложение это full p***c, найти своих поставщиков услуг надо потратить время, будем переходить в другой банк.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
11 апреля 2021, 13:50
Доброго дня! Сплата будь-яких платежів за повними реквізитами за допомогою системи «Райффайзен онлайн» безкоштовна, якщо картка обслуговується на умовах пакету Райф+. При цьому, комунальні платежі на користь організацій, з якими укладено договір, безкоштовна і для користувачів пакету Райф. В разі виникнення питань, просимо власника рахунку звертатися в чаті системи «Райффайзен онлайн», проконсультуємо та допоможемо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Никита Шмидт 11 апреля 2021, 12:03
К сожалению на этот банк получаю зарплату, меня в отделении уговорили на карту с кэшбеком, ну я и согласился. Так вот кэшбек не могу вывести где-то с начала апреля, а чтобы пользоваться им нужно выполнять некоторые правила иначе будет банк снимать 36 грн за пользование, вот у меня вопрос к банку, почему я должен выполнять правила, а вы нет? Недавно узнал что можно получать зарплату на другой банк, а вдруг из банка кэшбек так-то по лучше и насчитывается сразу, а не ждать по 2 недели.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
11 апреля 2021, 12:09
Доброго дня! Нам, дійсно, дуже прикро, що не змогли налагодити коректну роботу програми «ЩЕ!». Запевняємо, що робимо все можливе, щоб виправити це найближчим часом і більше не засмучувати наших Клієнтів. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
add050 10 апреля 2021, 2:57
Сделали программу «Ще», но обменять бонусы уже более 2-х недель нельзя. При обращении в онлайн поддержку, говорят, чтл точных сроков нет, ждите. Даты возобновления постоянно менябтся, то 07.04, то 08.04, то теперь 12.04 и то не факт. Зачем делать эту бонусную услугу, если она не работает. Переписку с банком в скриншотах могу предоставить.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
10 апреля 2021, 8:12
Доброго ранку! На жаль, зараз дійсно має місце проблема з обміном бонусів і ми докладаємо максимальних зусиль, щоб полагодити все в найкоротший термін. Приносимо вибачення за незручності та просимо трохи зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
kozak8202 9 апреля 2021, 9:13
Начиная с 1 апреля, при звонке на номер 521, озвучивается проблема: что в данный момент есть нагрузка на колл центр и просят позвонить позже если, ваш вопрос не срочный. Но у меня был срочный вопрос, мне нужно было моментально заблокировать карту, из-за кражи, Доступа в интернет не было в тот момент, что бы сделать это самостоятельно. Ждал соединения с оператором 45 минут и не дождался, я отключил звонок. с 1 апреля каждый день пробовал им дозвонится, снова таже проблема. УЖАС, не рекомендую никому этот банк. Это полный мрак, такие деньги зарабатывают, а на украинскую дешевую рабочую силу жадные, экономят. ФУ аваль! Позор.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
9 апреля 2021, 9:21
Доброго дня! Приносимо Вам вибачення за виниклу ситуацію. Повністю згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо.Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. На жаль, зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. При цьому маємо зазначити, що у вказаний Вами період, черги і необхідність очікування виникали лише в деякі дні, більшість часу Інформаційний центр працював у звичайному режимі. Чи вдалося Вам все ж таки заблокувати картку?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sanav 8 апреля 2021, 0:32
Добрый вечер!!! Не могу зайти в личный кабинет пишет вход заблокирован, звонила в информационный цент девушка оператор вежливо сказала: попробуйте ввести пароль и зайдёте. В итоге целый день не могу зайти в личный кабинет, не могу больше дозвониться оператору. Что-то с программой??? Или мне заблокировали приложение и карты???
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
8 апреля 2021, 7:53
Доброго ранку! Вчора мали місце тимчасові збої в роботі програми, можливо справа в цьому. Спробуйте, будь ласка, сьогодні, якщо не вийде просимо повторно зателефонувати до Інформаційного центру, оскільки даних, вказаних Вами, не достатньо для перевірки та надання коментарів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Katya2005 7 апреля 2021, 20:49
Добрый вечер, хочу выразить огромную благодарность сотруднику вашего банка, Лиманской Татьяне, моя проблема была решена очень оперативно и грамотно.
Желаю банку больше таких Профессионалов!!!
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
7 апреля 2021, 20:51
Доброго дня! Дуже приємно отримувати такі позитивні відгуки про роботу працівників Банку. Обов'язково передамо інформацію керівнику Тетяни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Здравствуйте! В который раз питаюсь дозвониться, по пол часа не выдерживают нервы и отключаюсь, операторы заняты. Но Проблема в том что хочу дозвониться и спросить почему я каждый месяц (на протяжении трёх месяцев) не могу обналичить деньги в банкомате? Банкомат пишет о каком-то лемите! Что за лемит если я в прошлом месяце каким то чудом дозвонилась до оператора, было тоже самое она сказала что сняла лимит! В этом месяце тоже самое! В этом банке работают вообще адекватные люди? Извените, ну просто нет слов!!! Шарашкина контора!!!
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
7 апреля 2021, 19:34
Доброго дня! Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. На жаль, перевірити Ваш рахунок і надати коментарі щодо встановлених лімітів та, за потреби, змінити їх за Вашим відгуком на загальнодоступному сайті, не можемо. Змушені просити Вас спробувати повторно зателефонувати до Інформаційного центру з фінансового номеру і дочекатись з'єднання з оператором.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 апреля 2021, 21:43
Доброго вечора! Додатково в особистих повідомленнях надали консультацію щодо можливості встановити ліміт самостійно, якщо користуєтесь системою Райффайзен онлайн. Дуже зручно та швидко.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
korbashova1968 6 апреля 2021, 17:18
Уважаемый Сергей Анатольевич, довожу до Вашего сведения, что я, Корбашова Ирина Ивановна в пятницу 26 марта, где-то после 15.00 в отделении банка по адресу: Херсонская обл. г. Геническ пр. Мира 35 проводила операцию по обмену 100 гривенных купюр на 500 гривенные в размере 8000 (восемь тысяч) гривен. Так как кассир указала, что она может обменять 7000 (семь тысяч) гривен, потом сказала, что даже 8000 (восемь тысяч) гривен, я ей отдала 8000 (восемь тысяч) гривен, но она, в итоге, мне отдала 7000 (семь тысяч) гривен, на что я её попросила внимательно пересчитать ту сумму, которую я ей отдала, в ответ она сразу промолчала, свою сумму назад пересчитать не потребовала! Рядом мо мной возле кассы стоял мужчина, на мне была одета курточка цвета хаки, серые брюки и черная шапка. Я акцентировала внимание кассира и ещё раз сказала ей на то, что она говорила о том, что обменяет 8000 (восемь тысяч) гривен, а отдала 7000 (семь тысяч) гривен! В ответ она промолчала. Ничего больше при мне не пересчитала. Я настоятельно спросила, все ли верно? Она ответила, что все правильно! Вот это все происходило не отходя от кассы. Кассир все заметила, но деньги просто «украла».
Я думала, что в банке, где следят за масками, за деньгами следят более внимательно, и так как я спешила неподалеку к нотариусу в конце рабочего дня и недели за документами, я ушла. Там я обнаружила недостачу именно этой тысячи, не 300грн., не 1300, а именно 1 тысячи гривен.
В начале 17 часов, я снова забежала в ваш банк и вежливо попросила этого же кассира пересмотреть внимательно все деньги, на что она мне в грубой форме ответила (теперь уже смело и уверенно, так как я уже уходила из банка), что больше ни кому менять ничего не будет и снова ничего не пересчитала, я вынуждена была уйти, едва успела к нотариусу.
Уважаемый Сергей Анатольевич, прошу Вас просмотреть видео, прослушать аудио записи указанного дня и времени и выяснить все обстоятельства, повлекшие за собой эти последствия, чтобы на терять имидж банка.
Эти деньги я получила в этот же день на похороны своего отца на почте. Очень прошу Вас внимательно отнестись к этой проблеме, так как это «гробовые» деньги особенно в великий пост могут вернуться бумерангом, тем более, что эта моя потеря была именно в вашем банке, я знаю точно.
Прошу Вас ответить мне на моё обращение.
С уважением Корбашова И. И. 31.03.2021
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
6 апреля 2021, 17:28
Доброго дня! Передамо інформацію, викладену Вами, для проведення перевірки уповноваженим підрозділом. Після отримання результату — повідомимо. На жаль, детальна перевірка потребуватиме додаткового часу, приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 апреля 2021, 16:47
Доброго дня! Проведеною перевіркою не встановлено шахрайських дій та порушень в роботі працівника Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sova75 5 апреля 2021, 20:17
Більше року це угрупування відбирає з моєї зарплатної карти практично всі кошти. Більше місяця знаходився на лікарняному після операції. Весь цей період постійно звертався з проханням хоча-б лікарняні страхові кошти не відбирати в мене. Марно. Ці нелюди забирають все!!! Постійно впарюють якісь реструктуризації та канікули, в наслідок яких тіло та щомісячні відрахування лише збільшуються!!! Відбирають ВСЕ!!! Заробітну плату, аванс, лікарняні, гарантовані державою страхові кошти, ВсЕ до копійки!!! 100% всього доходу!!! Мої постійні посилання на Конституцію України, на права людини, на людяність і т.д. жодного результату не давали і не дають!!! Відповідь: « …все згідно договору,і т.п.». Дооовір я підписував лише на кредитну картку, і то зовсім не на тих умовах, які пізніше мені приписали… Дане угрупування не можливо називати банком!!! Це злочинне угруповання шахраїв, цинічних брехунів та грабіжників, які не гребують ніколи і ні чим заради своєї наживи… На моє питання «що буде з моїм боргом, коли я помру». в службі підтримки відповіли: «не хвилюйтеся, за умовами договору, борг спишеться за рахунок страховки!»)) Тобто: «подихай собі спокійно…». Банк- вбивця!!!
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
5 апреля 2021, 21:00
Доброго вечора! Вся інформація Вам була надана у відповідь на Ваш запит в чаті системи Райффайзен онлайн. Сплата кредитної заборгованості обов'язково повинна здійснюватись клієнтом у відповідності до умов договору. При цьому договором також передбачено списання коштів з рахунків клієнта на погашення простроченої заборгованості. В разі неплатоспроможності позичальника, Банк пропонує різні види реструктуризації але звільнити Вас взагалі від сплати кредиту можливість відсутня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Лана Степановна 4 апреля 2021, 14:55
Пишут что такого кредита не существует, хотя у меня долг в вашем банке. До этого разговаривала в онлайн чате, сказала разблокируйте мне карту чтобы я оплату сделала с карты на карту с другого банка. Я не в Украине, и мне так удобнее сделать, на сегодняшний день вообще говорят что кредит не существует, ничего толком не объяснить не могут. Когда спрашиваю как оплату сделать,? если я могу только с карты на карту. Ждите 24 часа когда ваш вопрос ответ придёт. Вы блокируете карты, и хотите чтобы люди кредит погашали, не понятно как… В нашем городе вашего отделения нет
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
4 апреля 2021, 15:30
Доброго дня! Для проведення детальної перевірки просимо зазначити в особистих повідомленнях свої ПІБ та ідентифікаційний номер. Спробуємо переглянути в чому справа та надати коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Cosmopull 4 апреля 2021, 14:28
Около 5 лет суммарно пользовался услугами Аваль и был их клиентом, был недавно и депозит на 300к, который успешно отработал. А сегодня пытался оплатить на заправке за кофе и опа — карта заблокирована, пробую зайти в онлайн — доступа нет, заблокировано. Звоню на горячую линию, выясняюю в чем причина, в ответ — не целевое использование счетов. Естественно подробностей не говорят. Оплачивал покупки на olx, супермаркеты, ничего особенного. Вот так, пишу просто как предупреждение для других. В понедельник теперь надо идти в банк закрывать счета. Есть слабая надежда что какая-то ошибка, но судя по похожим проблемам у других, наверняка это будет пинок с Аваль банка навсегда.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
4 апреля 2021, 14:37
Доброго дня! Нам прикро, що склалася така ситуація. До проведення детальної перевірки просимо зазначити в особистих повідомленнях свої ПІБ та ідентифікаційний номер. Спробуємо переглянути в чому справа та чи можливо розблокування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 апреля 2021, 12:09
Доброго дня! На жаль, змушені повідомити, що на підставі отриманої уповноваженими підрозділами інформації стосовно проведених Вами операцій, Банк скористався своїм правом та прийняв рішення про припинення ділових відносин. Просимо завітати у відділення Банку для закриття рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Уже час слушаю музыку на горячей линии, не соединяют. несколько раз меняла алгоритмы, есть вопросы по разным областям работы. но чем больше слушаю эту адскую музыку тем больше понимаю что хочу закрыть все счета в этом банке. К слову в отделении закрыть счет невозможно!!! Только по телефону. А дозвониться Тоже Невозможно! И хоть плачь… Выезжала надолго за границу предварительно зашла в отделение уточнить будут ли какие-то удержания по карте заверили что нет все в порядке можете ехать и не беспокоится… Я вернулась через полгода и обнаружила что каждый месяц снималась сумма 36 грн. при этом ни смс ни пушуведомления не приходят! Я заметила эти снятия случайно!!! Будьте внимательны
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
31 марта 2021, 21:33
Доброго вечора! Приносимо Вам вибачення за завдані незручності. Повністю згодні з Вами, що довге очікування на лінії не припустиме, але, на жаль, іноді виникають тимчасові черги. Змушені просити Вас спробувати зателефонувати повторно або Ви можете написати в чаті системи «Райффайзен онлайн» завтра с 7-00 (якщо питання не потребує термінового вирішення), надамо всю інформацію, яка Вас цікавить, та допоможемо у всьому розібратись. Що стосується 36.00 грн., дійсно, банком було змінено тарифи, про що клієнтів повідомляли в тому числі і шляхом надсилання СМС- повідомлень.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Katia1994 30 марта 2021, 10:00
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 246
Випустили платіжну карту за проханням мого роботодавця. Мене банк не попередив… на мою думку це означає, що банк може випускати і кредитні картки без мого підпису! Нікому не порекомендую даний банк — не надійний і роблять все, щоб їхній клієнт відчував це!!! Обслуговування у відділенні жахливе і довготривале
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
30 марта 2021, 10:11
Доброго дня! Нам прикро, що ситуація, яка виникла, завдала Вам незручностей. Маємо зазначити, що кредитні картки випускаються виключно в разі наявності для Клієнта такої пропозиції та після укладення договору особисто з Клієнтом. При цьому картки до зарплатних рахунків, дійсно, можуть випустити за листом роботодавця, в разі, якщо це передбачено укладеним з організацією договором. Якщо Ви не бажаєте користуватися випущеною карткою, за дзвінком до Інформаційного центру або при візиті у відділення ми можемо її анулювати. Інформацію стосовно неякісного обслуговування у відділенні доведемо до відома відповідальних працівників. Приносимо вибачення за виниклу ситуацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mirochka 27 марта 2021, 11:34
Не рекомендую связываться с этим банком.
1) При потере карты — блокируют безвозвратно, то есть только с выпуском новой. При этом в начале диалога об этом не предупреждают.
2) Вы получаете карту и она будет активна через час минимум, при этом менеджер банка не предупреждает
3) С паспортом снять деньги в кассе без карты НЕ ВОЗМОЖНО (то что есть счет в банке никого не волнует)
4) Если Вы закрываете счет, свои деньги Вы можете забрать только через 14 дней после закрытия
5) При оплате картой пин-код запрашивает только при сумме от 1000 грн, пересмотреть сумму — НЕ ВОЗМОЖНО
6) По условиям банка СМС по списанию денег приходят только при покупке от 100 грн и изменить условия НЕ ВОЗМОЖНО, при этом еженечно банк снимает 34 грн за смс информирование
7) Оператор зарегистрировать жалобу не может, нужен электронный адрес, по другому — НЕ ВОЗМОЖНО
8) В центральный офис попасть НЕ ВОЗМОЖНО
9) Перевод Western union — НЕ ВОЗМОЖНО, банк с этим не работает
10) Получить качественную консультацию — НЕ ВОЗМОЖНО, операторы не компетентны, вопросы не решаются.

Что же все-таки ВОЗМОЖНО:
1) Взять кредит на сумму 44000 грн под 44%
2) Взять кредитную карту, которую они очень навязывают и даже готовы бесплатно привезти ее в любую точку мира

Смотрю на этот банк и могу сделать только один вывод — абсолютно не клиенториентирован и не лоялен. На мои неоднократные обращения отбратной связи нет и скорее всего не будет.
Если хотите вернуться в советский союз — вам в Райф (как они себя по-модному называют)
Такое чувство что банк идет на закрытие и фраза НЕ ВОЗМОЖНО зашита в стандарты обслуживания. Боюсь представить что будет если Вы в этом банке откроете депозит.

Я могу пожелать только одно — скорейшего Вам закрытия!
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
27 марта 2021, 11:46
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Будемо вдячні, якщо вкажете номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру, щоб ми проаналізували консультації, та надати коментарі відносно непопереддення Вас про блокування картки, та реєстрацію скарг.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 марта 2021, 12:00
Стосовно самого блокування: Клієнт може самостійно, в системі Райффайзен онлайн, тимчасово заблокувати картку і зняти блокування, якщо знайде картку. Щодо отримання коштів: отримати кошти з карткового рахунку без наявності картки, на жаль, дійсно не можливо, при цьому строк отримання коштів в касі, в разі закриття рахунку (14 днів), це максимальний строк, про який повідомляє працівник. Зазвичай перерахування відбувається раніше.Крім того, Клієнт має можливість отримати неіменну картку, зняти кошти і після цього, в телефонному режимі подати заяву на закриття рахунку. Смс — повідомлення, дійсно, надходять по операціям на суму від 100 грн., при цьому в жодному з тарифних планів вони не коштують 34 грн., а також кожен клієнт має можливість налаштувати пуш- повідомлення, та отримувати за допомогою них інформацію про всі операції по рахунку. З системою Western Union Банк успішно працює. Повторно просимо надати інформацію про номер телефону з якого зверталися до Інформаційного центру, а також про те ким надана інформація про неможливість здійснення переказу Western Union та з якого питання та до якого саме підрозділу Центрального офісу Ви не змогли потрапити.
Минфин
Ответ администратора
29 марта 2021, 16:55
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Райффайзен Банке Аваль

Валюта Покупка Продажа
USD 27.630 28.250
EUR 33.220 33.860
RUB 0.3650 0.3740
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке Аваль

Валюта Покупка Продажа
USD 27.630 28.250
EUR 33.220 33.860
RUB 0.3650 0.3740
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк Аваль 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке Аваль 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Райффайзен Банке Аваль, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.